سلام
"Project Milo" ستارهي پردهبرداري از Kinect (Project Natal) بود، در E3 سال پيش بود، براساس صحبتهاي ارِن گرينبرگ (رئيس بخش Xbox 360) چيزي نيست كه عرضهي آن به عنوان يك بازي در برنامههاي مايكروسافت باشد.
Milo يك پسر مجازيست كه پتر مولينيو و استوديوي Lionhead، آن را در E3 2009 نشان دادند. اين پروژه از پشتيباني كامل از ويژگيهاي حركتي، صدا، تشخيص چهرهي Kinect بهره ميبرد و به بازيبازها اجازه ميدهد با Milo ارتباط برقرار كرده و فعلوانفعال داشته باشد.
ولي Milo در E3 2010 حضور نداشت. وقتي دليل آن از مايكروسافت سوال شد، به ما گفتند، " Project Milo در حال حاضر در حال پيشرفت است و Lionhead Studios در حال كار روي آن است."
كه با اين صحبت، به نظر ميرسيد، اين پروژه يك بازيست كه روزي عرضه خواهد شد. ولي گرينبرگ همچين نظري ندارد.
طي صحبت كه Good Game ِ شبكهي ABC TVشب پيش با گرينبرگ داشت، از او در مورد عدم نمايش Milo سوال شد و او پاسخ داد:
Milo" ؛ صحيح ُوسالم است و در انگليس ]در نمايشي كه وجود داره[ برخواهد گشت. نه... Milo Project چيزيست كه استوديوي Lionhead ساخته. سال گذشته ما از تكنولوژي Project Natal پردهبرداري كرديم، به عنوان جزئي از آن، يك سري دموهايي از اين تكنولوژي به نمايش گذاشتيم. و بديهيست Milo] [ نيز يك technology demoــــيست كه همچنان به حضور خود (در نمايشها) ادامه خواهد داد، ولي چيزي كه الان مطرح است اين است كه اين پروژه يك بازي نيست كه نقشهاي براي عرضهي آن به بازار داشته باشيم."
كه مطمئنا اين صحبتها نشان ميدهد كه Milo، بازييي نخواهد بود كه روزي عرضه شود. پس به نظر اين پروژه، چيزي نيست كه بتونيم لمسِش كنيم و فقط بايد به ديدنش بسنده كنيم.
Molyneux به VG247 گفته كه در ماه آينده در سمينار TEDGlobal چيزهاي بيشتري از Milo و دوستش Kate خواهيم ديد.
http://www.kotaku.com.au/2010/06/lionheads-project-milo-probably-wont-be-released/

"Project Milo" ستارهي پردهبرداري از Kinect (Project Natal) بود، در E3 سال پيش بود، براساس صحبتهاي ارِن گرينبرگ (رئيس بخش Xbox 360) چيزي نيست كه عرضهي آن به عنوان يك بازي در برنامههاي مايكروسافت باشد.
Milo يك پسر مجازيست كه پتر مولينيو و استوديوي Lionhead، آن را در E3 2009 نشان دادند. اين پروژه از پشتيباني كامل از ويژگيهاي حركتي، صدا، تشخيص چهرهي Kinect بهره ميبرد و به بازيبازها اجازه ميدهد با Milo ارتباط برقرار كرده و فعلوانفعال داشته باشد.
ولي Milo در E3 2010 حضور نداشت. وقتي دليل آن از مايكروسافت سوال شد، به ما گفتند، " Project Milo در حال حاضر در حال پيشرفت است و Lionhead Studios در حال كار روي آن است."
كه با اين صحبت، به نظر ميرسيد، اين پروژه يك بازيست كه روزي عرضه خواهد شد. ولي گرينبرگ همچين نظري ندارد.
طي صحبت كه Good Game ِ شبكهي ABC TVشب پيش با گرينبرگ داشت، از او در مورد عدم نمايش Milo سوال شد و او پاسخ داد:
Milo" ؛ صحيح ُوسالم است و در انگليس ]در نمايشي كه وجود داره[ برخواهد گشت. نه... Milo Project چيزيست كه استوديوي Lionhead ساخته. سال گذشته ما از تكنولوژي Project Natal پردهبرداري كرديم، به عنوان جزئي از آن، يك سري دموهايي از اين تكنولوژي به نمايش گذاشتيم. و بديهيست Milo] [ نيز يك technology demoــــيست كه همچنان به حضور خود (در نمايشها) ادامه خواهد داد، ولي چيزي كه الان مطرح است اين است كه اين پروژه يك بازي نيست كه نقشهاي براي عرضهي آن به بازار داشته باشيم."
كه مطمئنا اين صحبتها نشان ميدهد كه Milo، بازييي نخواهد بود كه روزي عرضه شود. پس به نظر اين پروژه، چيزي نيست كه بتونيم لمسِش كنيم و فقط بايد به ديدنش بسنده كنيم.
Molyneux به VG247 گفته كه در ماه آينده در سمينار TEDGlobal چيزهاي بيشتري از Milo و دوستش Kate خواهيم ديد.