کنسول دستی Project Shield معرفی شد

The Philosophers

کاربر سایت
Mar 15, 2006
162
نام
H O S S E I N
یه گزارش theverge و IGN از CES شرکت نامدار انویدیا در یک حرکت غیر منتظره کنسول دستی خود مبنی بر سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

xfz2ph54t4691ow5lemo.jpg

از نکات قابل توجه استفاده از چیپ جدید و قدرتمند Tegra 4 سریعترین پردازنده موبایل دنیا در این کنسول کوچک است. بطور خلاصه Tegra 4 تراشه ای مجهز به یک CPU چهار هسته ای با معماری Cortex A15 بعلاوه 72 هسته GPU از نوع CUDA و کنترلر مودم 4G LTE است. Project Shield دارای یک صفحه پنج اینچی به رزولوشن 720P بوده که از حالت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند، علاوه بر این دارای درگاه میکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه وجود دارد. انودیا معتقد است این کنسول چیزی در حدود 5 تا 10 ساعت شارژ برای بازی کردن ارائه می دهد همچنین از فروشگاه اختصاصی خود با نام TEGRA ZONE برای فروش و دانلود بازی ها استفاده خواهد کرد. یکی از موارد جالبی که هنگام معرفی این کنسول بیان شد قابلین استریم ان از سیستم رایانه رومیزی اشاره کرد که با در نظر داشتن وجود وای فای بر روی سیتم و یک کارت گرافیکی انودیا شما بازی های PC خود را بر روی این کنسول کوچک جلو خواهید برد.

d22wjjdjrg5h2fjxqp3.png



همچنین سایت IGN در گزارش خود از این کنسول، قابلیت اجرای ویدئو های 4K به واسطه این کنسول دستی را تایید کرد، این قابلیت با یک کابل HDMi در نمایشگر قابل پیاده سازی است. همچنین ما در بهار سال 2013 می توانیم در انتظار این کنسول عجیب باشیم.

u9lki4g038ds5beimj8.jpg



9iul4lgzx4ccwidjlbxm.jpg



برای دریافت ریزه اطلاعات می توانید از لینک زیر استفاده کنید.
NVIDIA Newsroom - Releases - NVIDIA Untethers Gaming With Project SHIELD - NVIDIA Newsroom
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
شوخی میکنی .. چه یهو.. بی خبر ... مخفیانه ...

شوخی میکنی ... 4K

شوخی میکنی دسته XBOX

شوخی میکنی همچین سخت افزار خوبی ..؟

شوخی میکنی خیلی زشته

شوخی میکنی چطور با این طراحی قابلیت چند لمسی داره ؟

شوخی میکنی ... بیچاره ویتا
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
شرکت Nvidia کنسول دستی جدید خود با نام "Project Shield" را معرفی کرد.


vld2458_large_extra_large.jpeg


در زمانی که بازار کنسول‌های نسل بعد دو شرکت سونی و ماکروسافت صنعت گیم را داغ‌تر از همیشه کرده‌اند، خبر جدید و بسیار مهمی نیز از سو شرکت بزرگ Nvidia امروز منتشر شد؛ و ان چیزی نبود جز معرفی کنسول دستی خود با نام "Project Shield". این کنسول که تصویرش را در بالا شاهد هستید دارای 4 پردازنده از مدل Tegra است که قابلیت پشتیبانی کامل از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد.

کنسول دستی Project Shield که توسط اقای Jen-Hsun Huang از این شرکت معرفی شد، اطلاعات دیگری نیز در بر داشت: به گفته این مقام مسئول، این دستگاه دراای خروجی HDMI است که می‌تواند به TV هایی با همین قابلیت نیز وصل شود. همچنین پردازنده قوی ان قادر است ویدئوهایی با کیفیت بالای 4K را نیز به ببیندگان ارائه کند. از دیگر ویژگی های دستگاه داشتن صدای Beats Audio است که انویدیا عنوان کرده است این مدل صدا یکی از پیشرفته ترین مدل ها می‌باشد. باتری دستگاه 33Wh است که توانایی استفاده 5 الی 10 ساعتی را در بازی را به شما می‌دهد. همچنین گفته می‌شود این باتری قادر خواهد بود 24 ساعت شارژ خود را در مواقع دیدن فیلم‌ها با کیفیت HD حفظ نماید.

کنسول Project Shield دارای صفحه نمایش 5 اینچی است که کیفیت 720P را در خود گنجانده است. سیستم multitouch است و درایا micro SD می‌باشد.
سیستم ازPlay Store پشتیبانی می‌کند. این کنسول علاوه بر پشتیبانی تمام بازیهای اندروید یک ویژگی بسیار بزرگ دیگه نیز دارا است این قابلیت ان است که دارندگان کارت‌های گرافیک GeForce مدل GTX 650 (یا بالاتر) در پلتفرم PCمی‌توانند با استفاده از Wi-Fi بازی‌های خود stream نمایند.

انویدیا در اخر اذعان کرد در اینده نزدیک قابلیت بی‌سیم این دستگاه برای وصل شدن با tv نیز ارائه خواهد کرد، که این ویژگی به شما اجازه می‌دهد اطلاعات موجود در این کنسول را (ویدئو-موزیک-بازی) بدون استفاده از سیم در صفحه TV خود مشاهده کنید.

در اخر نیز این شرکت تاریخ عرضه دقیقی را برای این کنسول مشخص نکرد و لی اذعان کرد دستگاه در سه ماه دوم سال جاری در کانادا و امریکا عرضه خواهد شد. این شرکت از گفتن قیمت دقیق کنسول نیز حرفی نزد.

دیدن فیلم این کنسول

تصویر 1
The Verge
 
آخرین ویرایش:

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
حالا شما كه انقدر زحمت كشيديد ......خوب چرا اندرويد؟
چطوري مي خواد با بازي اندرويد موفق شه؟هيچكس براش بازي نميسازه كه خوب...
 
آخرین ویرایش:

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,295
نام
بابک
خیلی باحاله.پردازندشم واقعا قوی هست.
البته با ویتا قابل مقایسه نیست چون فقط بازی های آندروید رو اجرا میکنه.بازی هایی که نشون دادن هم wild blood و need for speed mobile هستن که هر دو تا مال آندرویدن.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
طراحی در حد صفر..ولی قدرت وحشتناکی داره..راحت PSV رو میگزاره جا فقط مونده پشتیبانی که اون هم تا حدودی به واسته اندروید تامین هست..
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
طراحی در حد صفر..ولی قدرت وحشتناکی داره..راحت PSV رو میگزاره جا فقط مونده پشتیبانی که اون هم تا حدودی به واسته اندروید تامین هست..
هیچ وقت ویتا رو نمی تونه جا بذار سازنده های بازی های اندرویدی هیچ وقت گرافیک بازی هاشون به ویتا نمی رسه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر