کنسول دستی Project Shield معرفی شد

The Philosophers

کاربر سایت
Mar 15, 2006
162
نام
H O S S E I N
یه گزارش theverge و IGN از CES شرکت نامدار انویدیا در یک حرکت غیر منتظره کنسول دستی خود مبنی بر سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

xfz2ph54t4691ow5lemo.jpg

از نکات قابل توجه استفاده از چیپ جدید و قدرتمند Tegra 4 سریعترین پردازنده موبایل دنیا در این کنسول کوچک است. بطور خلاصه Tegra 4 تراشه ای مجهز به یک CPU چهار هسته ای با معماری Cortex A15 بعلاوه 72 هسته GPU از نوع CUDA و کنترلر مودم 4G LTE است. Project Shield دارای یک صفحه پنج اینچی به رزولوشن 720P بوده که از حالت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند، علاوه بر این دارای درگاه میکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه وجود دارد. انودیا معتقد است این کنسول چیزی در حدود 5 تا 10 ساعت شارژ برای بازی کردن ارائه می دهد همچنین از فروشگاه اختصاصی خود با نام TEGRA ZONE برای فروش و دانلود بازی ها استفاده خواهد کرد. یکی از موارد جالبی که هنگام معرفی این کنسول بیان شد قابلین استریم ان از سیستم رایانه رومیزی اشاره کرد که با در نظر داشتن وجود وای فای بر روی سیتم و یک کارت گرافیکی انودیا شما بازی های PC خود را بر روی این کنسول کوچک جلو خواهید برد.

d22wjjdjrg5h2fjxqp3.png



همچنین سایت IGN در گزارش خود از این کنسول، قابلیت اجرای ویدئو های 4K به واسطه این کنسول دستی را تایید کرد، این قابلیت با یک کابل HDMi در نمایشگر قابل پیاده سازی است. همچنین ما در بهار سال 2013 می توانیم در انتظار این کنسول عجیب باشیم.

u9lki4g038ds5beimj8.jpg



9iul4lgzx4ccwidjlbxm.jpg



برای دریافت ریزه اطلاعات می توانید از لینک زیر استفاده کنید.
NVIDIA Newsroom - Releases - NVIDIA Untethers Gaming With Project SHIELD - NVIDIA Newsroom
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
بنظر من حدالقل تاثیری که همچین کنسولایی میتونن داشته باشن اینکه شاید تو بازار ثباتی نداشته باشن!!!ولی باعث میشه که کنسولایی مثل 3ds بفکر تکنولوژی بروزتر باشن وکنسول ویتا قیمتشو بیاره پایین تر!وحتی بخاطر بازار رقابتی آینده که سال آینده بغیر از کنسول های سونی وماکروسافت دو کنسول جدید دیگه هم داریم که باعث پایینتر اومدن قیمت کنسول های نسل بعد و تکنولوژی بهتر و باکیفیت تر میشه!که همه اینا به نفع مصرف کننده هاست;-)
 

PSP GO & VITA

کاربر سایت
Jul 16, 2011
204
نام
علی
هنوز قیمتش مشخص نیست ؟
بله دوستان از نظر من هم خیلی بهتره که تو بازار گیم و کنسول تنوع بیشتری باشه این کار مزیت اینو داره که به قول دوستان کمپانی های دیگه به فکر بیفتن و یه تکونی به خودشون بدن هم از نظر قیمت و هم نو آوری و هم اینکه اگه کنسول هایی مثل این شکست بخورن میشه یه تحربه برا سایر شرکت هایی که از مایکرو و سونی عقب ترن
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,792
یه چیزه جالبی که الان داشتم میخوندم این بود که فعلا هیچ اسمارت فونی در اینده از چیپ تگرا 4 استفاده نمیکنه البته بعدها برای تبلت و گوشی ها گفته استفاده میکنه ولی گوشی فعلا وجود نداره که گفته باشن چیپش تگرا 4 است در اینده..پس قطعا بازی های انحصاری برای تگرا 4 در نظر گرفته میشه.
نکته دیگه که داشتم میخوندم و در حال حاظر پشمم ریخته اینه که
تغریبا اواخر سال 2013 قرار چیپستی دیگر از انودیا با کد نیم logan بده بیرون که 50 برابر سریعتر از تگرا 2 عمل میکنه در حالی که تگرا 4
20 برابر سریعتر از تگرا 2 هست..و در سال 2014 هم قراره چیپستی دیگر با اسم رمز stark بده بیرون که 70 برابر سریعتر از تگرا 2 عمل میکنه.
_____
نکسوز 10 از تگرا 4 پشتیبانی خواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:

ramaz

کاربر سایت
Dec 31, 2010
494
نام
رضا
یه سری نظر میدن ادم یاد دخترا میفته: خوشگل نیست ادم روش نمیشه ببره بیرون

خوشگلی کیلو چنده سخت افزارش بهینه باشه > قیمتش مناسب باشه > ساپورت خوبی ازش صورت بگیره > بازی هاش درست حسابی باشن نه مثل اون ویتا با اون ساپورت داغونش اون وقت بهترین دستگاه برای خرید هست خوشگلی هم اولویت ∞-

خوشگل ترین لپ تاپا رو هم که مورد تجه زنان بیشتر هست سونی میزنه ولی کیفیت در مقابل ایسوس صفر.

blinksmiley.gif
:blink:
blinksmiley.gif
(
hmmsmiley02.gif
)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر