
استودیو کرایتک با ساخت بازی Ryse: Son of Rome و خلق یک گرافیک تکنیکی بسیار قوی نشان داد کار با Xbox One را به خوبی بلد میباشد و توانیی این را دارد که از قدرت این کنسول به خوبی استفاده کند. اگر شما نیز علاقه دارید بدانید که افکار این استودیو در رابطه با eSRAM این کنسول چه میباشد قسمت هایی از مصاحبه Sean Tracy مدیر توسعه موتور گرافیک شرکت کرایتک با وب سایت GamingBolt را مطالعه کنید:
Sean Tracy در رابطه با eSRAM کنسول Xbox One میگوید:
"من نمیتوانم به شما بگویم که در اینده مشکلات eSRAM بر طرف خواهد شد ، اما توسعه دهندگان بزرگ صنعت گیم به دنبال یک سری راه حل های فنی میباشند که شاید در اینده شاهد کشف یک تکنلوژی منحصر به فرد برای eSRAM کنسول Xbox One باشیم."
اما سوال جالب و بعدی که از ایشان در رابطه با شروع نسل هشتم با کنسول های Xbox One , PS4 و عملکرد موتور CryENGINE پرسیده شد وی چنین پاسخ داد:
"از اینکه با دو کنسول Xbox one و PS4 وارد نسل هشتم کنسول ها شدیم بسیار خوشحالم ، البته همیشه ما میخواهیم به بیشترین قدرت ممکن دست پیدا کنیم ، معماری یکپارچه ی APU ها این اجازه را به ما میدهد تا در زمینه physics و animation از یک سری ویژگی های بیشتر استفاده کنیم. گرچه قدرت پردازش هر دو کنسول Xbox One , PS4 نسبت به کنسول های نسل هفتمی تغییرات بسیار بزرگی نکرده اند اما نشان دهنده یک جهش رو به جلو میباشند که قابلیت های بسیاری دارد."
منبع