Jason Schreier در جدید ترین مقاله اش در سایت کوتاکو که با مصاحبه از 19 نفر از سازندگان بازی تهیه شد از دلایل شکست پروژه Anthem پرده برداری کرد این مقاله شامل مسائل زیادی میشه که در آخر باعث شکست مفتضحانه این بازی در سال 2019 شد یک سری از مسائلی که بهش توی این مقاله اشاره میشه عبارت است از :
- موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده
- نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده
- در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن
- از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن
- مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا)
- تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده
-پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده
-بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن !
این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه
How BioWare's Anthem Went Wrong
- موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده
- نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده
- در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن
- از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن
- مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا)
- تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده
-پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده
-بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن !
این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه
How BioWare's Anthem Went Wrong
آخرین ویرایش: