چرا Anthem تبدیل به یک شکست شد ؟

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Jason Schreier در جدید ترین مقاله اش در سایت کوتاکو که با مصاحبه از 19 نفر از سازندگان بازی تهیه شد از دلایل شکست پروژه Anthem پرده برداری کرد این مقاله شامل مسائل زیادی میشه که در آخر باعث شکست مفتضحانه این بازی در سال 2019 شد یک سری از مسائلی که بهش توی این مقاله اشاره میشه عبارت است از :

- موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده
- نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده
- در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن
- از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن
- مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا)
- تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده
-پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده
-بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن !

این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه

How BioWare's Anthem Went Wrong
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
مقاله جدید Jason Schreier در مورد DA4 :

The Past And Present Of Dragon Age 4

So what does all this mean, exactly? How much of a multiplayer focus will Dragon Age 4 have? Is it online-only? We’re not sure about all the details, and in fact they’re likely still being decided, as the game is still very early in development and could evolve based on the negative reception to Anthem. Rumor among BioWare circles for the past year has been that Morrison is “Anthem with dragons”—a snarky label conveyed to me by several people—but a couple of current BioWare employees have waved me off that description. “The idea was that Anthem would be the online game and that Dragon Age and Mass Effect, while they may experiment with online portions, that’s not what defines them as franchises,” said one. “I don’t think you’ll see us completely change those franchises.”

در وهله اول جون مادرتون آدم بشید , از این همیشه انلاین بودن و گیم سرویس بودن هم بکشید بیرون :|
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
Jason Schreier در جدید ترین مقاله اش در سایت کوتاکو که با مصاحبه از 19 نفر از سازندگان بازی تهیه شد از دلایل شکست پروژه Anthem پرده برداری کرد این مقاله شامل مسائل زیادی میشه که در آخر باعث شکست مفتضحانه این بازی در سال 2019 شد یک سری از مسائلی که بهش توی این مقاله اشاره میشه عبارت است از :

- موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده
- نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده
- در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن
- از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن
- مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا)
- تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده
-پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده
-بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن !

این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه

How BioWare's Anthem Went Wrong
یکی از نکته های خیلی مهم این بوده که اصن خود اعضای بایوور هم هیچ ایده ای نداشتن که چی قراره بسازن. فقط یه سری کانسپت توی ذهنشون بوده و یه دمو از روی اون ساخته بودن که شامل پرواز با جت پک میشده. وقتی یکی از منیجرای مهم EA میاد میبینه دمو رو میگه اصن خوب نیست و کلا تصمیم میگیرن تغییر بدن کار رو. از اونجایی که بایوور نمیخواد بازیش کنسل بشه یا بودجه کم بشه و ... چند هفته مونده به E3 یه دمو درست میکنن که اصلا هیچ پایه و اساسی نداره و صرفا قراره برای خوش کردن دل اون مدیر رده بالا نمایش داده بشه. دمو رو طرف میبینه و این بار تعریف میکنه و ازش و میگه خب حالا توی E3 هم باید اینو نشون بدیم. یعنی اون نمایشی که توی کنفرانس EA و بعد مایکروسافت دیدیم تو E3 دو سال پیش کاملا فیک و بی پایه و اساس بود و اصلا Anthem وجود خارجی نداشت. به دروغ اولشم نوشتن همش تو موتور هست و این شعرا برای خر کردن ملت. فک کن شما هیچی جز یه ایده ی ابتدایی نداری، به موتورت آشنایی نداری و 100 البته اون موتور به درد لای جرز نمیخوره و 90 درصد تایتلای ساخته شده باهاش فیل شده و یه هایپ شدید هم کردی با چیزی که هنوز اصن یه پروتوتایپ هم ازش نساختی. درسته EA لجن ترین کمپانی مرتبط با گیمینگه ولی این گند کاریای سالای اخیر بایوور 99 درصد تقصیر خودشون بوده و هر بلایی سرشون اومده هم حقشون بوده از بس مدیراشون دوشبگ بودن
 
  • Like
Reactions: s.snake2

Ardi360

کاربر سایت
Jun 10, 2008
1,476
نام
اردلان
به نظرم مسائل مربوط به انجین مزخرف محضه و توجیه الکیه. انجین هم یه برنامه هست برای integrate کردن بخش های مختلف بازی.
در نهایت نهایت حد ممکن، اگر انجین مشکل حادی داشته باشه اولا که انجین اول یه ناشر نمیشه ثانیا اگر بشه هم قاعدتا سورس کدهاش در اختیار استودیوهای first party اون شرکت قرار گرفته یا میگیره و میتونن با دانش مناسب، مشکلات فنی احتمالی رو برطرف کنن.
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
به نظرم مسائل مربوط به انجین مزخرف محضه و توجیه الکیه. انجین هم یه برنامه هست برای integrate کردن بخش های مختلف بازی.
در نهایت نهایت حد ممکن، اگر انجین مشکل حادی داشته باشه اولا که انجین اول یه ناشر نمیشه ثانیا اگر بشه هم قاعدتا سورس کدهاش در اختیار استودیوهای first party اون شرکت قرار گرفته یا میگیره و میتونن با دانش مناسب، مشکلات فنی احتمالی رو برطرف کنن.
مسائل مربوط به انجین چرت نیست فکر کردین amy hennig برای چی بازیش نساخت و رفت؟ یکی از دلایلش همین فراست شت بود................حالا با اینکه bioware خودش ر.ده کاری نداریم
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
به نظرم مسائل مربوط به انجین مزخرف محضه و توجیه الکیه. انجین هم یه برنامه هست برای integrate کردن بخش های مختلف بازی.
در نهایت نهایت حد ممکن، اگر انجین مشکل حادی داشته باشه اولا که انجین اول یه ناشر نمیشه ثانیا اگر بشه هم قاعدتا سورس کدهاش در اختیار استودیوهای first party اون شرکت قرار گرفته یا میگیره و میتونن با دانش مناسب، مشکلات فنی احتمالی رو برطرف کنن.
مشکل همونجاست که دانشش نیست دانش این انجین بیشتر محدود شده به خود DICE و بقیه استددیوهای Ea مشکلات زیادی دارن در استفاده از این انجین مثلا یکی از مشکلاتشون همون عدم شناخته مثلا درباره همین انتم یکی از سازندگان گفته بود این انجین دست و بال ما رو بسته بود و حتی برای کارها و دستورات ابتدایی هم پیچیدگی های زیادی داشته و حتی یکجایی گفته مشکلات دیگه عدم اجرای درست دستورات بوده و حتی میتونستیم انجین یکجور هک کنیم که اونم خیلی زمانبر بوده براشون شما یک انجین مشترک گذاشتی برای همه استودیو ها که بزرگترین مشکل این انجین اینه که فقط مختص بازی های اول شخص هست این خودش یک مشکلات زیادی درست میکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر