چرا انقلابی را که از نسل پنجم به ششم کنسول ها دیدیم ازنسل ششم به هفتم ندیدیم

یکی از دلیل هاش این بود که ریسک پذیری توی ساخت بازی هایی که از نظر مالی و مخصوصا استعداد انسانی هزینه بر بودند کم بود.


شما دقیقا داری برعکس میگی! از نسل پنجم به ششم تنها پیشرفت در زمینه گرافیک وجود داشت در صورتی که اصل انقلاب توی این نسل و با Wiiو Kinect و Move آغاز شده! توی کنسول های دستی هم که DS برای خودش آوانگارد بود!

فکر کنم منظورشون خارج از بازی های کلا Wii و بازی های Kinect و Move بود. البته بازی های Kinect و Move هم که تقریبا همه کپی برابر اصل بازی های مشابه روی Wii بودند تا الان. DS هم فکر کنم منظور کسی نبود :D
 
خوب چون نسل پيش دستشون برا ايده ها و سبك سازيهاي جديد باز بوده مثلا Max payne اولين بازي بود كه ايده اسلو ميشن رو داد و كلا بازيها هر روز داراي ايده هاي جديد و نو بودند كه الان گزينه ها برا گوناگوني كم شده همين باعث ميشه بازيها تكراري جلوه بدن ، مثلا GTA III سبك نسبتا نويني ارايه داد ...
اگه دقت كرده باشين به شماره هاي بعدي بازيهاي مختلف به اين موضوع پي ميبرين
GTA X
COD X
GT X
GOW X
KZ X
FF X
FM X
و ...
اينا همه در نسل قبل استارت خوردند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or