هیدتاکا میازاکی از میزان سختی بازی Elden Ring می‌گوید

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
کارگردان بازی Elden Ring معتقد است با وجود اینکه تیم سازنده درجه سختی این عنوان را از قصد پایین‌تر نیاورده، بازیکنان بیشتری قادر به تمام کردن آن خواهند بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
تصویر Hidetaka Miyazaki

بازی‌های استودیوی From Software همیشه به خاطر سختی خود و به چالش کشیدن مهارت بازیکنان شهرت داشته‌اند. حال که به عرضه Elden Ring، جدیدترین اثر این استودیو نزدیک هستیم باری دیگر بحث و گفتگوهای مختلف در خصوص میزان سختی آن شکل گرفته است.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیوی فرام سافتور به تازگی در مصاحبه‌ای که با وبلاگ رسمی پلی استیشن داشته توضیحاتی را در این مورد ارائه داده و گفته:

«احساس می‌کنم رویکرد ما نه‌تنها در Elden Ring، بلکه در همه این بازی‌ها، این است که طراحی آن‌ها به گونه‌ای باشد که بازیکنان را به غلبه بر سختی‌ها تشویق کند. ما نمی‌خواهیم سختی را به بازیکنان تحمیل سازیم یا صرفا فقط برای اینکه این‌کار را انجام داده باشیم، همه چیز را سخت کنیم.

ما می‌خواهیم که بازیکنان از زیرکی خود استفاده کنند، به بررسی بازی بپردازند، اتفاقاتی که رخ می‌دهد را به خاطر بسپارند، و از اشتباهات خود درس بگیرند. نمی‌خواهیم که بازیکنان احساس کنند به طور ناعادلانه توسط بازی مجازات می‌شوند، چرا که شانس پیروزی در نبردها و پیشرفت کردن وجود دارد.»

او در ادامه توضیح می‌دهد که طراحی اپن ورلد Elden Ring به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با شیوه و سرعت دلخواه خود چالش‌های بازی را پشت سر بگذارند و مواردی مانند المان‌های مخفی‌کاری و دسترسی راحت‌تر به تجربه مولتی پلیر، باعث می‌شود که افراد بیشتری بتوانند این بازی را به اتمام برسانند: «در Elden Ring ما سختی بازی را به طور عامدانه پایین‌تر نیاورده‌ایم، اما فکر می‌کنم که این‌بار افراد بیشتری بازی را تمام خواهند کرد.»

مدتی پیش اعلام شد که ساخت بازی Elden Ring به پایان رسیده و این عنوان برای عرضه در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس آماده خواهد بود.​
 
من سکیرو رو بازی نکردم ولی دوستان زیاد میگن سخته ولی نمیدونم یکی از فن های بازی چجوری با چشم بسته کل بازی رو تموم کرده بودش تو 2 ساعت ونیم
تنها بازی میازاکی که لم داره سکیرو است و اتفاقا اگه لم بازی رو یاد بگیری با اختلاف بسیار زیاد راحت ترین بازی فرام سافت میشه اکثر دوستان که با سکیرو مشکل دارن به خاطر اینه که لم بازی دستشون نیست و دارک سولزی بازی کردن برای همین حس می کنن خیلی سخت بوده
 
  • Like
Reactions: mehrdadb3
اسم Sekiro که میاد یاد این میفتم که از باس Armored Warrior به بعد ، مابقیشو بدون اینکه بدونم روی هارد مود رفته بودم😶:D
جالب اینکه اینو یاسر @END_BOY از توی اسکرین شاتی که قبل از باس اخر تو تاپیکش فرستاده بودم متوجه شد و گفت داستانو!
یادمه حساب کردم از زمان زدن زنگوله ۳۳تا باسو روی این حالت زده بودم:))!!!!!!
چه خون و دل ها که نخوردم -_-

View attachment 242189
این خوب علی:D اولین بازی میازاکی برای من DS1 بود. همون اوایل بازی رفتم تو catacombs و ازونور tomb of ginats. حالا کاری ندارم چجوری اوایل بازی تونستم برم اینارو ولی لعنتی ای کاش در باس نیتو باز بود :D مجبور شدم همه رو برگردم و سه چهار ساعت فقط تو تاریکی داشتم دنبال راه برگشت میگشتم:D خلاصه یه ده ساعت پلی تایم من به این قسمت اختصاص داشت. دیگه فکر کنم هیچ بلای بدتری سر هیچ یک از پلیر های سولزبورن نیفتاده تا الان:D وقتی وارد شدم یه طفل بود موقع برگشت مرد شده بودم. دیگه ویرجین نبودم:))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or