هواداران قدیمی از Doom IV لذت خواهند برد !

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
idsoftware-logo.jpg

Matt Hooper طراح Rage در جدیدترین مصاحبه ی خود به هواداران Doom وعده داد Doom IV همانی خواهد بود که منتظرش هستند !

Matt Hooper افزود : " Doom IV مطمئنا از سایر شوترهای id متمایز خواهد بود ، مطمئن باشید Doom IV بی نظیر و فوق العاده خواهد بود . "

Hooper در مصاحبه با EuroGamer گفت : " ما آنقدر افراد متخصص و بی نظیر در id داریم که بتوانیم با تیم مجزا روی Rage و Doom IV کار کنیم ، اما مطمئنا بارها پیش آمده که یک تیم به کمک تیم دیگر در مراحل طراحی بازی برود .

Rage عنوان خارق العاده ای خواهد بود که بازیکنان قادرند در یک وسعت بی نظیر هر طور مایلند بازی کنند و از آن لذت ببرند اما این بدین معنی نیست که Doom تحت تاثیر Rage قرار بگیرد ، Doom IV یک Doom <اقعی خواهد بود که هواداران واقعی از آن لذت خواهند برد .

Doom IV برای شکه کردن شما روش های خاص خود را خواهد داشت ، این برای شرکت ما بسیار مهم است که Doom و Rage کاملا مجزا و مستقل از هم به نظر برسند و تیم های مستقل ساخت هر کدام کاملا با هم هماهنگ و به این مساله واقفند ، این برای ما بسیار خطرناک است که Doom IV و Rage دو عنوان شبیه به هم به نظر برسند ."

وی در ادامه افزود : " Doom IV ادامه ای بر Doom III خواهد بود اما این بدان معنی نیست که ما Doom III را تکنولوژی برتر دو باره سازی کنیم ، Doom IV یک عنوان جدید خواهد بود که طرفداران قدیمی این سری به عنوان یک Doom واقعی از آن لذت خواهند برد "

Rage در September 13 منتشر خواهد شد این در حالی است که وجود Doom IV برای اولین بار در Quakecon 2010 تایید شد و انتظار میرود در همایش 2011 شرکت id برای اولین بار شاهد رونمایی آن باشیم .​
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
در مورد doom 3 بحثی ندارم از نظر شما آشغال بوده از نظر من شاهکار. در مورد صحبت های holensheed هم والا من تا اونجایی که یادمه تیم ویلیتس گفته بود که تا قبل از rage بهترین چیزی که ساختن doom 3 بوده. matt hooper هم گفته بود فروش بازی میزان رضایتمندی طرفداران بازی رو نشون میده و id گفته بود که خواهان هیچ تغییری در بازی نیستیم. در ضمن doom 3 هم یه بازی run& gun بود غیر از اینه؟ حال بگذریم اما راجع به rage شما برو سایت بازیرو یه نگاهی بنداز. بازی یه لوکیشن اصلی داره که همون wast land هستش و لوکیشن های دیگه ی بازی ماموریت هایی هست که توی اونا انجام میشه که همین تریلر قبلی یکی از اونا هست که اسمش dead city هستش. برو سایتش رو یه نگاهی بنداز.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
گیم پلیش چه چیز متفاوتی نسبت به بازی های دیگه داره؟
سوال منو با سوال جواب نده:D کلا یه جوری اینجا جا افتاده که هرچی یه بازی گیم پلیش سریعتر و هیجانی تر باشه، مثلا گیم پلیش بهتره، در صورتی که اینطور نیست. Rage این طور که من از تریلرهاش متوجه شدم (یعنی این تصور منه و مطمئن نیستم)، یه گیم پلی آزاد بر پایه گشت و گذار و انجام ماموریت ها رو داره. ماشین سواری و قابلیت آپگرید کردن سلاح ها رو هم داره. پس اصولا نمیشه از یه همچین بازی توقع CoD داشت. به خاطر همین، Rage رو نمیشه با چند دقیقه تریلر دقیقا متوجه شد مکانیک های گیم پلیش چجوری هستند. من بیشتر این بازی رو یه Open World Adventure FPS میبینم تا یه شوتر بکش برو جلو:D

چیز متفاوتش هم همین آزاد بودن و حالت Adventure داشتنشه که خُب من فکر می کنم یه مسیر جدید تو بازیهای FPS ایجاد کنه.
 
  • Like
Reactions: Trunks

MOSTAFA VI

کاربر سایت
Oct 24, 2007
1,131
نمیدونم این بحثا قراره چی رو ثابت کنه، همه میدونیم که DOOM3 گرافیک فنیش عالی بود، صداگذاریش هم عالیتر از گرافیکش بود، ولی گیم پلیش داغون بود، از طراحی بسیار بد مراحل گرفته تا فقدان هوش مصنوعی و بشدت تکراری بودن روند بازی طوری که بیشتر از 1 ساعت پشت سر هم نمیشد نشست پای بازی چون بشدت خسته کننده میشد، همش از این اتاق به اون اتاق، از این راهرو به اون راهرو، تا حدود 60% اول بازی همش همین روند مزخرف تکرار میشد تا اینکه یه تکونی به خودش میداد و مثلا محیطش تغییر میکرد(فضای بسته با مواد مذاب) یا مثلا وقتی وارد جهنم میشد، یا وارد یه فضای نسبتا باز برای مدت زمان کوتاهی شدن، بعدشم دوباره به سرعت برمیگشت تو همون فضاهای اعصاب خردکن قبلی و روز از نو روزی از نو، در تمام طول بازیم همش یه کار انجام میدادیم، رفتن به یک اتاق کشتن زامبی ها و هیولاهای اسپان شده، ترک اتاق و حرکت به سمت اتاق ها و سالن های بعدی، نمیدونم والا این گیم پلی مزخرف چی داشته که اینقدر ملت بهش علاقمندن!!!!! من که به زور تحمل کردم تا DOOM3 تموم شه و هر نیم ساعت یه بار استراحت می کردم تا بتونم دوباره روند بازی رو تحمل کنم........فقط و فقط به خاطر صداگذاری فوق العاده محیط و سلاح ها و طراحی بسیار خفن سلاح و گرافیک فنی خفنش بود که بهش علاقمند شدم ولی هرگز از گیم پلیش راضی نبودم........در مورد Rage هم باید گفت که با این که طراحی سلاح و صداگذاریش اصلا در حد کارای ID نیست ولی گرافیک خوبی داره، درباره گیم پلیش هم که تا بازی نشه نمیشه نظر داد.............
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
سوال منو با سوال جواب نده:biggrin1: کلا یه جوری اینجا جا افتاده که هرچی یه بازی گیم پلیش سریعتر و هیجانی تر باشه، مثلا گیم پلیش بهتره، در صورتی که اینطور نیست. Rage این طور که من از تریلرهاش متوجه شدم (یعنی این تصور منه و مطمئن نیستم)، یه گیم پلی آزاد بر پایه گشت و گذار و انجام ماموریت ها رو داره. ماشین سواری و قابلیت آپگرید کردن سلاح ها رو هم داره. پس اصولا نمیشه از یه همچین بازی توقع CoD داشت. به خاطر همین، Rage رو نمیشه با چند دقیقه تریلر دقیقا متوجه شد مکانیک های گیم پلیش چجوری هستند. من بیشتر این بازی رو یه Open World Adventure FPS میبینم تا یه شوتر بکش برو جلو:biggrin1:

چیز متفاوتش هم همین آزاد بودن و حالت Adventure داشتنشه که خُب من فکر می کنم یه مسیر جدید تو بازیهای FPS ایجاد کنه.
ها؟ :d، این طور که نیست مثلا گیم پلیه Crysis رو من مثال بزنم که بهش روش مانور میدم :-". مثلا یکی از خصوصیت هاش این که ماموریت هارو میتونی به شکل و علاقه ی خودت به اتمام برسونی هیچ درگیری برای این نداری که فلان شکل بازی رو انجام بدی این یه خصوصیت هست.

ولی مثلا من توی Rage تا الان چیزی از گیم پلی بازی ندیدم که بیام بگم ویژگی مثبت بازی محسوب میشه ممکنه وقتی عرضه شد گیم پلیش اینقدر عالی باشه ولی الان که یه چیز معمولی نشون دادن.

بعد این چیزی که تو میگی رو ما توی FarCry 2 هم تجربه کردیما :d ...
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
لذت می برم طرفداری Rage می کنید ماشالا اطلاعاتون هم بازی واقعا زیاده ؟
کی گفته دوتا لوکیشن داره ؟ چون تا حالا دوتا لوکیشن نشون دادند ؟!
والا بد نیست دو تا سایت بری بعد با اعتماد به نفس کامل بیای حرف منو زیر سوال ببری. بیا اینم متنش :
Willits points to the example of the major wasteland areas in the game that had originally been planned as four or five medium to small sized areas that the player could progress through. Now, in order to ensure that the game is suited to shipping on two discs for the Xbox 360, those areas have been condensed into two much larger wastelands
بازی دو تا لوکیشن کلی داره. الان هم نیا برای من مثال بزن که نه لوکیشن به هر منطقه می گند و هر ویستلند حساب نمیشه اینها. حنای شما دیگه رنگی نداره ........... هر کسی هم که انگلیسی مقداری بلد باشه متوجه می شه حرف چه کسی درسته.
در مورد رنگ هم حرفت را عوض نکن برات تصویر نشون دادم که اون رنگبندی ها که قبلا دیدی در لوکیشن مربوطه موجوده و این لوکیشن رنگ بندیش را هم با فیلم بهت نشون دادم . حالا چون به هر دلیلی ازش خوشت نمیاد دلیل بر افتضاح بودنش نیست ! دلیل بر FACT بودنش نیست !
کسی که هنوز اطلاعاتش در سطحی نباشه که فرق هیتلر رنگ با تعداد رنگ تشخصی بده نیازی به جواب دادنش ندارم. سابقه شما مشخصه در کل نیازی به همون بحث کردن از اول هم نبود.
یم ویلیتس گفته بود که تا قبل از rage بهترین چیزی که ساختن doom 3 بوده. matt hooper هم گفته بود فروش بازی میزان رضایتمندی طرفداران بازی رو نشون میده و id گفته بود که خواهان هیچ تغییری در بازی نیستیم.
تا اینجایی که قرمز کردم درست. تام ویلتس طراح اصلی Doom 3 معملومه نمیاد بگه بازی که طراحش بوده بده. اما id کی این حرفو زده ؟ گفتم خوده id قبول داره شماره سه در سطح انتظارات اصلا نبوده اینم حرف های کارمک. اونها حتی به خاطر فید بک منفی یک بازی دیگشونه به اسم Darkness کنسل کردند.
این در مورد تغییر سبک و بازگشت به دوم 2
John Carmack of id Software has shed some early light on Doom 4, saying the game will
shift away from the horror stylings of Doom 3 to become more of a pure action title.
این در مورد قبول داشتن ضعف دوم سه
Carmack said the game would be "significantly different" in a recent interview with Shacknews, admitting that complaints about the "contrived nature of monsters hiding in a closet" in Doom 3 as well as the game's extreme darkness were "completely valid." As a result, Doom 4 will be
more akin to Doom 2 than to its direct predecessor.
این هم در مورد کنسلی بازی Darknees به خاطر فید بک منفی دوم سه
Carmack revealed that complaints about Doom 3 were one of the reasons for the cancellation of Darkness, a rather ironically titled survival horror game that was killed after 18 months of work.ا
بازی یه لوکیشن اصلی داره که همون wast land هستش و لوکیشن های دیگه ی بازی ماموریت هایی هست که توی اونا انجام میشه که همین تریلر قبلی یکی از اونا هست که اسمش dead city هستش. برو سایتش رو یه نگاهی بنداز.
بالاتر نقل قولش هست خودشون گفتند بازی دو تا ویستلند بزرگ داره. یکی از اون ها جوش اخر زمانی کامل هست و اون یکی هم حالت مگا سیتی های پیشرفته را داره.
.................
این پست اخرم توی این تاپیک بوده و کلا جواب چیز دیگه ای نمی دم چون کاملا حرف های واضح و منابع هم واضح تر بود دیگه هر کسی می تونه متوجه بشه که حرف چه کسی غلط و چه کسی درسته. بدرود....
 

Breaking Rules

کاربر سایت
Feb 4, 2011
486
من با جو بازیهایی مثل DOOM خیلی حال میکنم یه جورایی باور پذیر هستن کلا بازیهای زیادی ساخته نمیشه که طراحی بازی و جو حاکم بر آن به شکلی باشه که شما اینقدر توبازی غرق بشید که بتونه یه شک خفن بهتون بده
مثلا من تو Doom 3 چندبار شوک شدم ولی یه بازی مثل Dead space این حالت برام پیش نیومد هر چند که Dead space هم واقعا یه بازی فوق العاده است .
در مورد Rage هم تنها چیزی که منو جذب خودش کرده اینه که بنظر میرسه بعد از مدت ها با یه FPS Hardcore واقعی روبرو هستیم که درجه سختی بالایی داره
چرا باید سازنده بیاد به راحتی اعلام کنه که مثلا تموم کردن بازی من تو درجه نرمال 6 ساعت طول میکشه بهتر نیست بازی طوری ساخته بشه که یه گیمر حرفه ای بتونه 6 ساعته تموم کنه ؟ و یه تازه کار حداقل چندبارتوبازی مجبور بشه از چندتا checkpoint استفاده کنه؟ شاید بگید خوب بازی را مثلا روی آخرین درجه میتونی بازی کنی ولی خیلی خیلی الان کم شدن بازیهایی که بین درجه نرمال و خیلی سخت یه تعادل مناسب بشه برای مثال cod5 نرمال راحت تموم میشه ولی vetern که بازی میکنی یه جایی بازی هست تو نخلستان به تیر غیب دچار میشی!!!
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
والا بد نيست دو تا سايت بري بعد با اعتماد به نفس کامل بياي حرف منو زير سوال ببري. بيا اينم متنش :
شما اطلاعاتتون زياد براي هفت پشته ما بسته !
بازي دو تا لوکيشن کلي داره. الان هم نيا براي من مثال بزن که نه لوکيشن به هر منطقه مي گند و هر ويستلند حساب نميشه اينها. حناي شما ديگه رنگي نداره ........... هر کسي هم که انگليسي مقداري بلد باشه متوجه مي شه حرف چه کسي درسته.
شما ظاهرا معني لوکيشن را هم نميدونه چيه ؟! الان مثلا تو دوتا wastelands خيلي بزرگ داري نميتونه توش لوکيشن هاي متفاوت داشته باشی ديگه ؟! سوال بس بسيار مهميه برام توضيح بده ؟! تو GTTV داشتند مراحل مترو هاي و کوچه بازارهاي نيورک را نشون ميدادند و ظاهرا اينها چي حساب ميشن به نظرت ؟!
الان اين چيزي که ميبيني فرقش با چيزي که ديدي چقدره حتي از لحاظ رنگبندي ؟!
تصاویر مترو !:
66190503956829225334.gif

30551267297339027219.gif
کسي که هنوز اطلاعاتش در سطحي نباشه که فرق هيتلر رنگ با تعداد رنگ تشخصي بده نيازي به جواب دادنش ندارم. سابقه شما مشخصه در کل نيازي به همون بحث کردن از اول هم نبود.
وقتي حرفي براي گفتن نداري لازم نيست براي خودت فشار بياري ! تو صفحه قبل گفتي رنگبنديش قبلا خوب بود و تو اين تريلر رنگبنديش افتضاح شده ( افتضاح هم را به FACT تبديلش کردي !) منم گفتم اون رنگ بندي ها تو لوکيشن که برات نشون دادند بازم وجود داره با تصوير نشون دادم (که ظاهرا چون به ضررت بود توجه نکردي لابد ؟! ) که هيچ فرقي با تريلر ها قبلي نداشته . الان مشکلت کجاست ؟!
اينم يه تصوير که از همين تريلر اخري خب تو يک wastelands هست و داره وارد Dead_City ميشه که يه لوکيشن کاملا جديد با رنگبنديه مرده براش بوجود مياد تو همين عکس به نوع رنگبندي نگاه کن تا اينکه وارد خود Dead_City ميشه و...........

يکي به ما توضيح بده عکس 1و 2 را با 3 مقايسه مکينم ايا لوکيشن بازي عوض نشده ؟!

80758853104827440029.jpg


58015358717325044192.jpg


22832613958957490783.jpg

اخرين چيز هم که حرفت يه شاهکار بود گفتي بازي نصفه کراسيس 2 هم گرافيک نداره اونوقت اين حرفت را کدوم سايت معتبري داره تائييدش ميکنه ؟! يا ساخته ذهنيت خودت هست ؟!

اخرین preview سایته IGN هست ماله 2 هفته پیش ! در مورد گرافیک و خود بازی گفته:
the big news is still the game's graphical look. It's top notch, and it absolutely blew me away

It's an incredibly big game
Rage's Unique Co-op and Multiplayer
Man, Rage is gorgeous, and I'm totally excited about it
Indeed, Rage is just that beautiful

The Visuals : Holy crap, this game is gorgeous. As soon as we started exploring the Wasteland, the blue of the sky, the detail in the rock walls and the animations for the characters just popped. The lip syncing seemed spot-on, and the environments seemed varied. Oh, and the explosions? So good looking

اینم حرف سایته xbox360achievements :
animations and AI are second to none
حالا چطور ممکنه یه بازی گرافیکش در بالاترین حد قرار بگیره بعد نصف کرایسیس 2 گرافیک داشته باشه ؟!
-----------------------
امیدوارم با این پسته منم که با دلیل خیلی واضح اومدم جلو بدونن کی راست میگه و کی مغلته میکنه ؟!
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
ممنون جناب gartall بابت اطلاعات جدیدتون. من این preview جدید ign رو نخونده بودم. واقعا بازی شگفت آوره.
جناب 619 منظورتون از لوکیشن چیه؟ منم که گفتم لوکیشن اصلی بازی همون wasteland و eastern land هستش ولی بازی لوکیشن هاش زیاده. لوکیشن های دیگه ی بازی توی قسمت های مختلف wasteland و eastern land اتفاق میفته که وسعت اونا هم زیاده مثل همین daed city. دیگه نمیدونم منظورتون چیه.
در مورد DOOM 3 هم به نظرم نظر willits میتونه نظر ID باشه. چون willits منفک از استودیو نیست در ضمن بازم میگم TODD HOLLENSEED هم توی QC 2009 گفته بود که تغییری توی روند بازی doom نخواهند داد.
دیگه راجع به DOOM بحث نمیکنم میتونیم وایسیم تا انتشار بازی که ببینیم تغییری توش صورت گرفته یا نه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر