همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Judgment بیشتر شبیه این بود که مپ های Horde رو با بخش تک نفره قاطی کرده باشن :دی طراحی مراحلش جالب نبود. ولی بخش Aftermath طراحی مراحلش خیلی عالی بود، اگه کل بازی مثل Aftermath بود خیلی بهتر از این تحویل گرفته میشد :دی مشکل بزرگ بعدی هم این بود که تنوع گیم پلی = 0! ولی اون اول بازی که اون درخته آتش گرفته رو به شخصه تو هیچ بازی دیگه ای ندیدم، لامصب اولین بار که دیدمش، انگار حرارتش داشت میخورد به صورتم :دی
 
نه به هیچ وجه:دی از لحاظ داستان ضعیف بود، ولی لول دیزاین و امکانات گیم پلی و اینجور چیزا عالی بود. بهترین چلنج رو بین تمام گیرزها داشت (چیزی که از گیرز1 دیگه دیده نشد). مُد Overrun هم که بماند:دی

اسلحه و امکانات رو نگفتم، اما کمپین کلا شده بود Hold the area و زمان میداد از اینجا بری اونجا و ... واقعا چیزی به اسم لول دیزاین تو این بازی وجود نداشت. همون مولتی خالی میدادن بازی رو بهتر بود
 
شوخیت گرفته!؟تو لول دیزاین آیپی رو شونصد قدم بردن عقب باباجان :|
خبری هم از اون هوش مصنوعی بینظیر شوماره 3 تو j نبود 8-|

کلاً PCF با این GeoW : J من رو یاد یکی دیگه از Dev ها انداخت :-"

یه کلوم حرف درست :دی
نه خیلی خوب بود:دی هوش مصنوعی عالی، لول دیزاین خوب، چلنج فوق العاده، واقعا بعد از مدت ها یه همچین بازی خیلی بهم چسبید:دی
Aftermath افتضاح بود، اصلا حال نکردم. یه بار رفتم به زور:دی
 
اسلحه و امکانات رو نگفتم، اما کمپین کلا شده بود Hold the area و زمان میداد از اینجا بری اونجا و ... واقعا چیزی به اسم لول دیزاین تو این بازی وجود نداشت. همون مولتی خالی میدادن بازی رو بهتر بود
منظورت مولتی هست که مگس تو سرورهاش پر نمیزنه؟ :d

کلاً اگه اپیک میخواد این فرانچایز همچنان اسم آوازه و ابهت خودش رو مثل سابق حفظ کنه بهتره دست گرگ بیابون بدن ولی دست people can fly ندن !
 
نه خیلی خوب بود:دی هوش مصنوعی عالی، لول دیزاین خوب، چلنج فوق العاده، واقعا بعد از مدت ها یه همچین بازی خیلی بهم چسبید:دی
Aftermath افتضاح بود، اصلا حال نکردم. یه بار رفتم به زور:دی
/:)
فک کنم ما 2 تا بازی متفاوت رو بازی کردیم :-? :دی
 
نه خیلی خوب بود:دی هوش مصنوعی عالی، لول دیزاین خوب، چلنج فوق العاده، واقعا بعد از مدت ها یه همچین بازی خیلی بهم چسبید:دی
Aftermath افتضاح بود، اصلا حال نکردم. یه بار رفتم به زور:دی

:|
تنها دلیلی که من بعد از تموم کردنش دیسک رو نشکستم همین بخش Aftermath بود. چلنج ها هم که بعضی ها از بس اعصاب خورد کن بود لذت بازی رو گرفته بود. یکی از خوبی های Aftermath نداشتن همین چلنج های تخیلی بود.:دی

Aftermath مثلا اومدن یه تیکه داستانی هم بگذارن، در حد بازیهای لانچ تایتل هم در نیومده بود
biggrin1.gif
خیلی عجله ای و بیخودی بود. نه اونور رو تونسته بود نگه داره، نه اینورو.

اشکال نداره همون 2 ساعت با داستان عالیش یکم عصبانیت مردم در مورد داستان تخیلی خود Judgement رو کمتر کرد.
 
آخرین ویرایش:
/:)
فک کنم ما 2 تا بازی متفاوت رو بازی کردیم :-? :دی
نه این به خاطر دیدگاهمونه:دی من از گیرز انتظار داستان و اینجور چیزا ندارم. ازش کشت و کشتار خفن (:دی) و تنوع اسلحه و چلنج و اینجور چیزا میخوام که جاجمنت همه رو به بهترین شکل داد. مد overrun هم که جیگره:دی (خدایی باید بازی کنید اینو، فوق العادست).
من کلا خیلی طرفدار گیرز نیستم، ولی از جاجمنت به شدت خوشم اومد. بعد از گیرز1 بهترین قسمت سری بود به نظر من:دی
تنها دلیلی که من بعد از تموم کردنش دیسک رو نشکستم همین بخش Aftermath بود. چلنج ها هم که بعضی ها از بس اعصاب خورد کن بود لذت بازی رو گرفته بود. یکی از خوبی های Aftermath نداشتن همین چلنج های تخیلی بود.
Aftermath مثلا اومدن یه تیکه داستانی هم بگذارن، در حد بازیهای لانچ تایتل هم در نیومده بود:دی خیلی عجله ای و بیخودی بود. نه اونور رو تونسته بود نگه داره، نه اینورو.
 
همین جور بحث Judgment شد خواستم بگم بازی با اینکه چند ماه پیش عرضه شده ولی دیگه حتی تو لیست 20 تا بازی اول Live هم نیست، در حالیکه Gears of War 3 تو این لیست هست :دی
 
به نظرم IP رو به صورت همون Prequal برن جلو بهتره ببرنش روز E-day خیلی خوب میشه مثلا
:d
به نظر من آیپی رو بزارن کنار ,2020 درش بیارن.
اپیک برعکس استدیوهای مایکروسافت دستش بازه میتونه بره سراغ ipهای جدید:d
 
به جز مقاله بالا، یه مقاله 3 صفحه ای هم OXM نوشته که همه چیز رو سر طراح Xbox آقای Boyd Multerer کامل توضیح میده. یه نکته ای که داره انقدر خوب توضیح داده که کلا همه دیدشون مثبت شده به این قضیه رم و امکان تغییر رم وسط بازیو اختصاصش به بازی و برنامه و ... به صورت داینامیک. منظور از برنامه و جدا کردن رم هم مربوط به برنامه هایی هست که داخل خود بازی اجرا میشن و مربوطن. نه برنامه های متفرقه ! که خودش خیلی متفاوته از چیزایی که جاهای مختلف مینوشتن.

انقدر توش توضیح داده که فقط باید بخونید:

Feature: How Xbox One's operating systems work - why splitting the RAM is good for developers and gamers - Xbox 360 - The Official Magazine

قشنگ یه تحوله کامل ! به معنای واقعی نسل بعدی !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or