همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

دستش باتری میخوره یا مثه ps3 شارژیه؟؟؟
شارژیه، وقتی شارژش تموم شد اتوماتیک سوئیچ میکنه رو باتری! خیلی خوبه این یه موردش!:دی
= = =
دوستان آیه نیومده اگر فلان بازی تو یه سال میاد دیگه بازی دیگه ای نباید بیادا!:دی همین امسال و انحصاری های سونی رو نگاه کنید...
با یه همچین ایده ای ایکسبون در بازه 7 ساله (تقریبا") عمر خودش باید 14 تا بازی انحصاری داشته باشه!:دی
بازی بلم تاسک هم من فکر میکنم نهایتا 2014 دیگه تو بازار باشه.
 
شارژیه، وقتی شارژش تموم شد اتوماتیک سوئیچ میکنهرو باتری! خیلی خوبه این یه موردش!:دی
= = =
دوستان آیه نیومده اگر فلان بازی تو یه سال میاد دیگه بازی دیگهای نباید بیادا!:دی همین امسال و انحصاری های سونی رو نگاه کنید...
با یه همچین ایده ای ایکسبون در بازی 7 ساله (تقریبا") عمر خودش باید 14 تا بازی انحصاری داشته باشه!:دی
بازی بلم تاسک هم من فکر میکنم نهایتا 2014 دیگه تو بازار باشه.

همون اگه دست تو باشه که باید در مایکروسافت رو تخته کرد :lol:
یعنی بیان IP ی که میخوان اندازه هیلو بشه رو با خود هیلو بدن که کلا محو شه ؟! :d البته ازت انتظاری نمیره کلا :d
 
یعنی بیان IP ی که میخوان اندازه هیلو بشه رو با خود هیلو بدن که کلا محو شه ؟! :d البته ازت انتظاری نمیره کلا :d
حالا اینا یه چیزی گفتن :دی سبک بازی به Stealth میخوره کاملا، اگه شوتر نباشه هیچ منافاتی با Halo نداره به نظرم :دی
 
آیندش چیه,معتاد میشه آیا؟:d
ببین آخه بحث Ryse با عناوین دیگه ایی که تو e3 دیدی متفاوته :d تو داری در مورد بازی حرف میزنی که از اول بر پایه کینکت ساخته شده حتی بنده خداها خیلی از عیب ایرادات اولیه تو مچ کردن گیم پلی بازی با کینکت رو رفع کرده بودن ولی در آخر به این نتیجه رسیدن که کینکت تو طولانی مدت باعث خستگی میشه و . . . .

حالا خودت قضاوت کن بازی ای که از ابتدا بر اساس کینکت ساخته شده ؛ کلیتش چقدر میتونه تو طراحی محیط ، خطی بودنش ، تنوع گیم پلی و . . . محدود بشه + اینکه خود تغییر نسل و سخت افزار هم خود به خود تو اون مواردی که گفتم محدودیت ایجاد میکنه + اینکه لانچ تایتل بودن و محدودیت زمانی رو هم ( بعد اون تغییر و تحولات ) به این موارد اضافه کن تا ببنی واسه چی میگم سوای این شماره میشه به آینده اش امیدوار بود :d

پ.ن : فرضاً میگم اگه 3،2 سال دیگه نمایشی از Ryse 2 دیدی که کلاً سبک بازی عوض شده و فرضاً به جای یه بازی خطی و سراسر اکشن یه عنوان با محیط OW یا سندباکس و المان های نقش آفرینی ساختن زیاد تعجب نکن :d
 
توی برج چشه ؟! :d یه سری عکس که از استودیو لیک شده بود، یه جنگل مانندی تو مانیتورهاشون معلوم بود. :d واسه همین احتمالش هست :d​

اگه بازی stealth باشه و توی برج کار خاصی نمیشه کرد,یه سری دشمنن که کنار دیوار سیگار میکشن(!) باید بصورت مخفیانه کشته بشن...کلا نظرم اینه که توی این محیط چیزی نمیشه ساخت که واکنش آدم WOW باشه
البته جنگل امیدوار کنندست :d
ماکروسافت گفته بازی Halo like ــه. اتمفسر هیلو هنوز تو سال 2012 فوق العاده است !

ببین آخه بحث Ryse با عناوین دیگه ایی که تو e3 دیدی متفاوته
yahoo_4.gif
تو داری در مورد بازی حرف میزنی که از اول بر پایه کینکت ساخته شده حتی بنده خداهل خیلی از عیب ایرادات اولیه تو مچ کردن گیم پلی بازی با کینکت رو رفع کرده بودن ولی در آخر به این نتیجه رسیدن که کینکت تو طولانی مدت باعث خستگی میشه و . . . .
...
پ.ن : فرضاً میگم اگه 3،2 سال دیگه نمایشی از Ryse 2 دیدی که کلاً سبک بازی عوض شده و فرضاً به جای یه بازی خطی و سراسر اکشن یه عنوان با محیط OW یا سندباکس و المان های نقش آفرینی ساختن زیاد تعجب نکن
yahoo_4.gif
خب اگه ادامه ای به این خوبی ساختن که خوشبحالشون(مون) , ولی نظر من اینه که بازی با فروش (احتمالا") کمی که خواهد داشت عمرا" به نسخه ی 2 برسه:d
البته این کارا از جواتی بر نمیاد,مگه اینکه ip رو ماکروسافت بدست بگیره و فرانچز در حد گرز و هیلو تحویل بده :smile:
 
آخرین ویرایش:
همون اگه دست تو باشه که باید در مایکروسافت رو تخته کرد :lol:
یعنی بیان IP ی که میخوان اندازه هیلو بشه رو با خود هیلو بدن که کلا محو شه ؟! :d البته ازت انتظاری نمیره کلا :d
ربطی نداره. حالا این که میخوان این IP اندازه هیلو بشه رو من در جریان نیستم! (ما که بخیل نیستیم!:دی) اما از یه طرف همه بازیهای انحصاری بازیهای AAA و بزرگی هستن؛ چیزی که تو میگی اینه که دو تا بازی AAA نباید توی بازه زمانی نزدیک هم عرضه شه، منم می گم درست، اما سال 365 روز و 12 ماهه؛ دلیل نداره بهار GoW: Ascension می آد، تابستون The Last Of Us و پاییز Beyond نیاد.
همین جوری مایکروسافت پدرصلواتی زده تو سرتون کل "میل به بازی انحصاری خواستن"ـتون رو سرکوب کرده به سالی یه بازی انحصاری راضی این و ذوق مرگ می شین!:دی
 
اتفاقا تنها بازي كل e3 كه ازش خوشم اومد همين ryse بود....درسته سيستم كمباتش مشكل داره و تحفه كرايتك هم هست:dولي حداقل يه چيز نو بود و كاملا جديد تو بازار تكراري بازيها بود
از شوما که محل سکونت: city 17 ــه بعیده این حرف :دی
بدجوري شوتر و زامبي و دنياي ويران شده و فضايي ها تكراري شدن تو بازيها ولي اين حداقل يه چيزي رو كرد كه بازي زيادي وارد حوزه كاريش نشده
زامبی و این حرف ها رو که کاری ندارم ، ولی جداً تو تایتان فال چیز تکراری دیدی شوما!؟ :-o
اصلاً اون 2 تا نابغه تکرار میدونن چیه!؟ :-/ :دی
 
همین جوری مایکروسافت پدرصلواتی زده تو سرتون کل "میل به بازی انحصاری خواستن"ـتون رو سرکوب کرده به سالی یه بازی انحصاری راضی این و ذوق مرگ می شین!:biggrin1:
بازی های لانچ XOne رو برو با بازی های لانچ اون بنده خدا مقایسه کن :دی ها ها :دی این سری دیگه مایکروسافت میدونه داره چیکار میکنه، کم نمیاره از نظر گیم :دی
 
حالا اینا یه چیزی گفتن :دی سبک بازی به Stealth میخوره کاملا، اگه شوتر نباشه هیچ منافاتی با Halo نداره به نظرم :دی
شوتر که نیست 100% با این چیزی که دیدیم.
ببین آخه بحث Ryse با عناوین دیگه ایی که تو e3 دیدی متفاوته :d تو داری در مورد بازی حرف میزنی که از اول بر پایه کینکت ساخته شده حتی بنده خداها خیلی از عیب ایرادات اولیه تو مچ کردن گیم پلی بازی با کینکت رو رفع کرده بودن ولی در آخر به این نتیجه رسیدن که کینکت تو طولانی مدت باعث خستگی میشه و . . . .

حالا خودت قضاوت کن بازی ای که از ابتدا بر اساس کینکت ساخته شده ؛ کلیتش چقدر میتونه تو طراحی محیط ، خطی بودنش ، تنوع گیم پلی و . . . محدود بشه + اینکه خود تغییر نسل و سخت افزار هم خود به خود تو اون مواردی که گفتم محدودیت ایجاد میکنه + اینکه لانچ تایتل بودن و محدودیت زمانی رو هم ( بعد اون تغییر و تحولات ) به این موارد اضافه کن تا ببنی واسه چی میگم سوای این شماره میشه به آینده اش امیدوار بود :d

پ.ن : فرضاً میگم اگه 3،2 سال دیگه نمایشی از Ryse 2 دیدی که کلاً سبک بازی عوض شده و فرضاً به جای یه بازی خطی و سراسر اکشن یه عنوان با محیط OW یا سندباکس و المان های نقش آفرینی ساختن زیاد تعجب نکن :d
خب دیگه خودت که داری میگی. این گیم پلی واقعا خیلی چیزه پیش پا افتاده ای بود. میتونن درستش کنن تو این زمان با توجه به Build بازی، ولی اینکه یه چیزه کاملا شاخ بشه نظر منم میره واسه نسخه دوم :d
اگه بازی stealth باشه و توی برج کار خاصی نمیشه کرد,یه سری دشمنن که کنار دیوار سیگار میکشن(!) باید بصورت مخفیانه کشته بشن...کلا نظرم اینه که توی این محیط چیزی نمیشه ساخت که واکنش آدم WOW باشه
البته جنگل امیدوار کنندست :d
ماکروسافت گفته بازی Halo like ــه. اتمفسر هیلو هنوز تو سال 2012 فوق العاده است !
دقیقا بازی باید پیچیده تر از این حرفا باشه و کلا محیط هاش هم متنوع که بیاد بالا IP !
اون Halo Like منظورش بزرگ بودن و پرطرفدار شدن فرنچایز بود البته :d
ربطی نداره. حالا این که میخوان این IP اندازه هیلو بشه رو من در جریان نیستم! (ما که بخیل نیستیم!:دی) اما از یه طرف همه بازیهای انحصاری بازیهای AAA و بزرگی هستن؛ چیزی که تو میگی اینه که دو تا بازی AAA نباید توی بازه زمانی نزدیک هم عرضه شه، منم می گم درست، اما سال 365 روز و 12 ماهه؛ دلیل نداره بهار GoW: Ascension می آد، تابستون The Last Of Us و پاییز Beyond نیاد.
همین جوری مایکروسافت پدرصلواتی زده تو سرتون کل "میل به بازی انحصاری خواستن"ـتون رو سرکوب کرده به سالی یه بازی انحصاری راضی این و ذوق مرگ می شین!:دی

من نگفتم دو تا AAA تو یه سال مشکل داره. :d من میگم IP ی جدیدی که برنامه داری و به شدت روش کار کردی که بیاد بشه یکی از فرنچایز های اصلیت رو نمیتونی بیای با Halo بدی بیرون که بزرگترین IP ت هست. با Gears و ... مشکلی نداره.

قسمت دوم پست در مورد "میل به های شدن (!!) و ..." کلا جوک جالبی بود :lol:
 
ولی جداً تو تایتان فال چیز تکراری دیدی شوما!؟ :-o
اصلاً اون 2 تا نابغه تکرار میدونن چیه!؟ :-/ :دی
من كه نگفتم اونا عالي نبودن اتفاقا كلي بازي درجه يك و شاهكار انتظار خريدارارو مي كشن كه از لحاظ فني خيلي بالاتر از ryse بودن(متنوع تر از e3 هاي قبلي بود) ولي از لحاظ اتمسفر و فضاي بازي(روم باستان و گلادياتور و روند سينمتيك و ...) چيز متفاوتي هست كلا و شبيهشو خيلي كم ديديم.....
انسانم ذاتا تنوع و تفاوت رو دوست داره:d

ولي نكته منفيش همين كمبات سيستمش هست(و گرنه روند خطي واسه يه بازي سينماتيك ايراد نيس)

.
 
ولي نكته منفيش همين كمبات سيستمش هست
این هم شک نکنید همین چیز افتضاحی که هست خواهد بود
کلاً من دیگه از کرایتک قطع امید کردم !! یعنی بازی میده فقط برای تبلیغ موتورش :| گرافیک خارق العاده،فک دراپ کن سایر موارد تو آفساید
حالا خودشون میگن نمیدونم گرافیک 60-70 % بازی ــه ولی منظورشون 96-97% ــه 8-|
 
دقیقا بازی باید پیچیده تر از این حرفا باشه و کلا محیط هاش هم متنوع که بیاد بالا IP !
اون Halo Like منظورش بزرگ بودن و پرطرفدار شدن فرنچایز بود البته
:d
halo like رو میدونم چیه:-lمنظورم اینه که اتمسفر هیلو کاملا" یونیکه ولی این تریلری که دیدیم splinter cell meets call of duty بود و چیز یونیکی نداشت تا بخواد Halo like (طرفدار جمع کنه و اینا) باشه:d
دوستان آیه نیومده اگر فلان بازی تو یه سال میاد دیگه بازی دیگه ای نباید بیادا!
:biggrin1:
با یه همچین ایده ای ایکسبون در بازه 7 ساله (تقریبا") عمر خودش باید 14 تا بازی انحصاری داشته باشه!
:biggrin1:
در مورد انحصاری کونتور بنداز صحبت نمیکنیم که!
کلاً من دیگه از کرایتک قطع امید کردم !!
یعنی امید داشتی قبلا؟:dozing:
 
این هم شک نکنید همین چیز افتضاحی که هست خواهد بود
کلاً من دیگه از کرایتک قطع امید کردم !! یعنی بازی میده فقط برای تبلیغ موتورش :| گرافیک خارق العاده فک برانداز سایر مواد تو آفساید
حالا خودشون میگن نمیدونم گرافیک 60-70 % بازی ــه ولی منظورشون 96-97% ــه 8-|
اينو كه قبول دارم كلا كرايتك و اون "ابر استاد"شون:dخيلي دست گل به آب دادن و ميدن.....

ولي مساله اينجاس كه اين يك لانچ تايتل هست و خيلي از لانچ تايتل ها براي تبليغ قدرت كنسول استفاده ميشن و در نهايت شايد اصلا تو همون شماره لانچشون هم بميرن.......در نتيجه نبايد انتظارتونو از يه لانچ تايتل خيلي بالا ببرين

اينو ساختن تا ديسكو بذاري تو دستگاه و با گرافيك روم باستان حال كني بازي نساختن كه هدفشون متاي بالاي ٩٠ باشه:d(يعني خودشونم در جريانن)
اميدوارم تو شماره بعد بازي نقصاشو مخصوصا تو زمينه كمبات سيستم رفع كنه و موفقذبشه چون اين تنوع فضاي بازي خيلي غنيمت و مشابهشو تقريبا نداريم;)

.
 
بدبخت جوات و کرایتک که کاریشون به جایی رسیده که هیچ کس حتی انتظار یه عنوان خوبم ازش نداره چه برسه به شاهکار :d البته تقصیر خودشون هم هست وقتی میخوان موفقیتی که با سخت افزار نامحدود pc بهش رسیدن رو با کنسول و سخت افزار محدودش تکرار کنن مسلماً نتیجه اش میشه همین کامنت هایی که کسی ندونه فک میکنه دارین در مورد سازندهای گرشاسب صحبت میکینن :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or