هر پیکسل یک کوئست در Witcher 3 خواهد بود

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
20130218_the_witcher_3_wild_hunt.jpg


CD Projekt RED امیدوار است از تمامی ظرفیت The Witcher 3: Wild Hunt استفاده کند و آن را پر از ماموریت و کوئست های مختلف کند.
کارگردان بازی آقای Konrad Tomaszkiewicz در Stickskills :
متعداد کوئست ها در هر پیکسل تا آنجایی که انسان بتواند پیش برود ادامه خواهد داشت.ما یک سری افراد را برای طراحی و داستان نویسی کوئست ها داریم.ما می خواهیم با کوئست های فراوان و ممتد در دنیایی که گشت می زنید داشته باشد.
آقای Tomaszkiewicz گفته اند که استدیو ما تمام تلاش خود را می کند که از کلیشه ها و محتویات عمومی تکراری فاصله بگیرند و می خواهند همه چیز را خودشان بسازند تا اینکه از auto-generate استفاده کنند :
ما می خواهیم هر NPC یک داستان قانع کننده داشته باشد و هر بخش و منطقه رسوم خود را خواهند داشت.در تریلر E3 امسال ما یک Leshen را به نمایش گذاشتیم و تاثیر هیولا بر مردم، که برای او تشریفات مذهبی در نظر گرفته بودند را نشان دادیم.چنین چیزی مد نظر ما است.این بخش هم که شما دیدید یک کوئست فرعی می باشد
همچنین ایشان اشاره ای به Open-World بودن Witcher 3 برای اولین بار در سری کردند و اینکه هدف اصلی این بازی Open-World نیست :
هدف اصلی این بازی Open-World بودن نمی شود و به عنوان یکی از عناصری که تجربه کاملتری را ارائه خواهد کرد عمل می کند.دنیای بازی بزرگ شده و مرزها از بین رفته اند و ما همچنان بر روی داستان سرایی بازی کار می کنیم
این بازی در سال 2014 برای PC, PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
VG247




 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
اسکایریم داستانش فوی نیست؟
من از فن های اسکایریم هستم اما باید بگم داستانش در حد ویچر نیست و پیچیدگی و انتخاب های فراوان و تاثیر گذار اون رو نداره.به هیچ وجه هم نیست
اسکایریم داستانی بیشتر حماسی داره.عظمتش بی نظیره، اسکایریم سرزمینش زیباست،نژادها جادوها و اسلحه ها خیلی بیشتر از ویچر هست اما از داستان هیچ وقت نمی تونه با ویچر برابری کنه
اسکایریم رو 5 بار بری هر سری یک جور فقط تموم میشه و انتخاب ها هیچ تاثیر کلی در بازی نداره.اما ویچر هر دفعه یک چیز جدید میشه خلق کرد توی داستان
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
من از فن های اسکایریم هستم اما باید بگم داستانش در حد ویچر نیست و پیچیدگی و انتخاب های فراوان و تاثیر گذار اون رو نداره.به هیچ وجه هم نیست
اسکایریم داستانی بیشتر حماسی داره.عظمتش بی نظیره، اسکایریم سرزمینش زیباست،نژادها جادوها و اسلحه ها خیلی بیشتر از ویچر هست اما از داستان هیچ وقت نمی تونه با ویچر برابری کنه
اسکایریم رو 5 بار بری هر سری یک جور فقط تموم میشه و انتخاب ها هیچ تاثیر کلی در بازی نداره.اما ویچر هر دفعه یک چیز جدید میشه خلق کرد توی داستان
الان بایوشاک اینفینایت هم چون انتخاب هاش تاثیری ندارن داستنش قوی نیست و بدرد خودش میخوره؟ یا Cod:BO II که 5 تا پایان داره داستانش خیلی عالیه و از اسکایریم یا بایوشاک(x_x)بهتره؟
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
الان بایوشاک اینفینایت هم چون انتخاب هاش تاثیری ندارن داستنش قوی نیست و بدرد خودش میخوره؟
نه دیگه نزنید جاده خاکی لطفا :d
من دارم تو تا RPG که با هم تو یه سال عرضه شدند رو میگم .دو تا بازی هم سبک
بایوشاک فلسفی یا BO II چه ربطی داره خدایی؟
انتخاب توی بازی های RPG فرق میکنه.انتخاب تاثیر گذار ملزمه یک بازی RPG هستش چون میگیم نقش آفرینی
BO II نباید چنین چیزی میداشت.اون یک شوتره.اینکه فقط انتخاب کنی بکشی یا نه که نشد حق انتخاب.توی ویچر شما یک شمشیر رو ندی دست کسی توی پایان تاثیر میذاره
اسکایریم یک جور داستان حماسی رو روایت می کنه.یک چیزی تو مایه های دلیر مردان سرزمین سرد و Shout ها و شکار اژدها و ...
ویچر کاملا به دست شما رقم می خوره و بیشتر پیرامون سیاست، جنگ و ارتباط بین کاراکترها میگره تا داستان شاهنامه اسکایریم مانند
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
نه دیگه نزنید جاده خاکی لطفا :d
من دارم تو تا RPG که با هم تو یه سال عرضه شدند رو میگم .دو تا بازی هم سبک
بایوشاک فلسفی یا BO II چه ربطی داره خدایی؟
انتخاب توی بازی های RPG فرق میکنه.انتخاب تاثیر گذار ملزمه یک بازی RPG هستش چون میگیم نقش آفرینی
BO II نباید چنین چیزی میداشت.اون یک شوتره.اینکه فقط انتخاب کنی بکشی یا نه که نشد حق انتخاب.توی ویچر شما یک شمشیر رو ندی دست کسی توی پایان تاثیر میذاره
اسکایریم یک جور داستان حماسی رو روایت می کنه.یک چیزی تو مایه های دلیر مردان سرزمین سرد و Shout ها و شکار اژدها و ...
ویچر کاملا به دست شما رقم می خوره و بیشتر پیرامون سیاست، جنگ و ارتباط بین کاراکترها میگره تا داستان شاهنامه اسکایریم مانند
ببین شما گفتی اسکایریم در حد ه ویچر نیست داستانش, بعد هم گفتی دلیلش اینه که یک پایان داره. منم گفتم یک پایان ه یا چند پایانه بودن یک داستان ربطی به خوبی یا بدی داستان نداره. شما داستان خوب رو به تعداد پایاناش و نقش خودت در داستان میدونی, من این واسم اهمیتی نداره:D
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
بازی شوتر وقتی‌ داستان خطّی داشته باشه داستانش کیفیت بیشتری داره و بازی RPG وقتی‌ داستانش باز باشه، داستان حماسی باشه پیچیده باشه پشت زمینه خیلی‌ بزرگ داشته باشه همشون خوب, ولی‌ اینکه باز نیست یعنی‌ بدتر از همه داستان‌هایopen ended هست :D dat logic!
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,696
نام
امیر
اصلا قبول ندارم ! اصلا . بازی تعداد خیلی محدودی Side Quest داشت ولی به شدت جالب بودن ، دوباره دارم میرمش که دارم بهت می گم . به غیر از5 6 تا Side Quest توی Skyrim بقیه SQ های Skyrim جلوی معمولی ترین SQ های W2 زانو می زنن با قاطعیت می گم .
فوق العاده بازی قبلی خوب بود ، فقط یک خرده پایان سطحی بود به اضافه سیستم Alchemy .

حتما اون بازی که من کردم ویچیر 2 نبوده دیگه چون من از ساید کوئست هاش یادمه باید هارپی و گرایگول میکشتیم بعد ریوارد میگررفتیم جالترین کوئستی که یادمه با سینثیا بود باید چندتا معما حل میکردی آخرشم به یکی از این گاردین ها میرسیدی
مشکل دیگه ای که داشت این بود که ساید کوئستاش failedمیشد همینطور بی خبر! یعنی داستان که جلو میرفت فرصت انجامشم از بین میرفت بی خبر
البته من این بازی رو فقط یک بار بازی کردم ولی یادمم نمیاد بیشتر از 3-4 تا ساید کوئست رو از دست داده باشم

اسکایرم ساید کوئست های Thieve's Guildو Dark brotherhoodش از داستان خود بازی سرتر بودن مهمتر از همه یه لوت اررزشمند بهت میداد که تا مدت ها باهاش خر کیف بودی:d ساید کوئست های Deadra lordهاش که بماند بعد از اینکه بعضی از جادوهات به لول 90 میرسید تازه بازم ساید کوئست باز میکرد:d
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
کوئست های متعدد لازمه ی RPG هست ولی کوئست بیش از حد بعضا اذیتم میکنه . باعث میشه ماموریت های چرت و پرت زیاد باشه . خود اسکایریم هم همچین ماموریتایی داشت امیدوارم کوئستاش اگه زیاد هم هستن چرت و پرت نباشن .
اتفاقا کوئست‌های زیاد تاثیر بدی نداره، این کیفیت کوئست‌ها هستن که باعث لذت‌بخش شدن یا یکنواخت بودن میشن.
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
توی بازی های RPG ماموریت هایی که از دیگران میگیرید رو می گویند کوئست
کوئست یعنی درخواست و خواسته.یک نفر کاری رو از شما میخواد، انجام می دید، جایزه میگیرید!
 

essi belmont

کاربر سایت
Feb 22, 2011
268
نام
احسان
توی بازی های RPG ماموریت هایی که از دیگران میگیرید رو می گویند کوئست
کوئست یعنی درخواست و خواسته.یک نفر کاری رو از شما میخواد، انجام می دید، جایزه میگیرید!

منم فکر میکردم همین معنی رو بده ولی چون با پیکسل گفته شده بود ربطشو نفهمیدم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر