هر پیکسل یک کوئست در Witcher 3 خواهد بود

A.R.A.$.H

کاربر سایت
20130218_the_witcher_3_wild_hunt.jpg


CD Projekt RED امیدوار است از تمامی ظرفیت The Witcher 3: Wild Hunt استفاده کند و آن را پر از ماموریت و کوئست های مختلف کند.
کارگردان بازی آقای Konrad Tomaszkiewicz در Stickskills :
متعداد کوئست ها در هر پیکسل تا آنجایی که انسان بتواند پیش برود ادامه خواهد داشت.ما یک سری افراد را برای طراحی و داستان نویسی کوئست ها داریم.ما می خواهیم با کوئست های فراوان و ممتد در دنیایی که گشت می زنید داشته باشد.
آقای Tomaszkiewicz گفته اند که استدیو ما تمام تلاش خود را می کند که از کلیشه ها و محتویات عمومی تکراری فاصله بگیرند و می خواهند همه چیز را خودشان بسازند تا اینکه از auto-generate استفاده کنند :
ما می خواهیم هر NPC یک داستان قانع کننده داشته باشد و هر بخش و منطقه رسوم خود را خواهند داشت.در تریلر E3 امسال ما یک Leshen را به نمایش گذاشتیم و تاثیر هیولا بر مردم، که برای او تشریفات مذهبی در نظر گرفته بودند را نشان دادیم.چنین چیزی مد نظر ما است.این بخش هم که شما دیدید یک کوئست فرعی می باشد
همچنین ایشان اشاره ای به Open-World بودن Witcher 3 برای اولین بار در سری کردند و اینکه هدف اصلی این بازی Open-World نیست :
هدف اصلی این بازی Open-World بودن نمی شود و به عنوان یکی از عناصری که تجربه کاملتری را ارائه خواهد کرد عمل می کند.دنیای بازی بزرگ شده و مرزها از بین رفته اند و ما همچنان بر روی داستان سرایی بازی کار می کنیم
این بازی در سال 2014 برای PC, PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
VG247




 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or