
CD Projekt RED امیدوار است از تمامی ظرفیت The Witcher 3: Wild Hunt استفاده کند و آن را پر از ماموریت و کوئست های مختلف کند.
کارگردان بازی آقای Konrad Tomaszkiewicz در Stickskills :
آقای Tomaszkiewicz گفته اند که استدیو ما تمام تلاش خود را می کند که از کلیشه ها و محتویات عمومی تکراری فاصله بگیرند و می خواهند همه چیز را خودشان بسازند تا اینکه از auto-generate استفاده کنند :متعداد کوئست ها در هر پیکسل تا آنجایی که انسان بتواند پیش برود ادامه خواهد داشت.ما یک سری افراد را برای طراحی و داستان نویسی کوئست ها داریم.ما می خواهیم با کوئست های فراوان و ممتد در دنیایی که گشت می زنید داشته باشد.
همچنین ایشان اشاره ای به Open-World بودن Witcher 3 برای اولین بار در سری کردند و اینکه هدف اصلی این بازی Open-World نیست :ما می خواهیم هر NPC یک داستان قانع کننده داشته باشد و هر بخش و منطقه رسوم خود را خواهند داشت.در تریلر E3 امسال ما یک Leshen را به نمایش گذاشتیم و تاثیر هیولا بر مردم، که برای او تشریفات مذهبی در نظر گرفته بودند را نشان دادیم.چنین چیزی مد نظر ما است.این بخش هم که شما دیدید یک کوئست فرعی می باشد
این بازی در سال 2014 برای PC, PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.هدف اصلی این بازی Open-World بودن نمی شود و به عنوان یکی از عناصری که تجربه کاملتری را ارائه خواهد کرد عمل می کند.دنیای بازی بزرگ شده و مرزها از بین رفته اند و ما همچنان بر روی داستان سرایی بازی کار می کنیم
VG247