Brightness که به نظره من خیلی خوبه ! موقع بازی کردن مقدار کمی کم میشه که برای صرف جویی توی باطری هم هست.یه مشکلی که من تو ویتا دیدم اینه که صفحه Brightness ضعیفی داره...اصلا چنگی به دل نمی زنه...نظر شما چیه؟ در مقابل اسمارت فون ها روشنایش اصلا خوب نیست....یعنی میشه روشنایی رو با فریموری چیزی بیشتر کنن؟
اگه ریجت US هست راحت برو PSN LIVE SUPPORTمن با زبانش مشکل ندارم ولی باید کد امریکارو قبل از این شماره بگیرم؟؟؟این شماره مال کدوم کشوره؟؟؟؟
گزارش شده بود "irregular activities" ! بنا به دلایله امنیتی بوده . اول EU الانم NA شد .منم وصل شدم SEN دیدم ای دل غافل مال منم پسووردش پریده ! سریع تاریخ تولد رو زدم یه ایمیل فرستادن و عوض کردم
واسه چی همچین مشکلی پیش اومده من ریجن US بودم![]()
یه مشکلی که من تو ویتا دیدم اینه که صفحه Brightness ضعیفی داره...اصلا چنگی به دل نمی زنه...نظر شما چیه؟ در مقابل اسمارت فون ها روشنایش اصلا خوب نیست....یعنی میشه روشنایی رو با فریموری چیزی بیشتر کنن؟
100% ببرش گارانتیدوستان من از دیشب دکمه R کنسولم کار نمیکنه و نمیدونم چه مرگش شده دقیقاتو بازی های مختلف هم تست کردم. کسی راهی چیزی بلده که درستش کنم؟ تستش هم که میکنم مثل L دقیقا صدا میده و بالا پایین میره. خودم بازش کنم امکان ردیف شدنش هست یا باید ببرم نمایندگی و این حرف ها؟ اگه کسی تجربه داره یه راهنمایی بکنه. ممنون
اکانتمو درست کرد....دست همه درد نکنه خدا رو شکر داشتم سکته میکردم...تجربه هم این که بچه های اکانت امریکا نیاز به پاسپورت ندارن...یعنی الزامی نیست صفحه اول اگه همه مشخصاتی رو که میزنی همون هایی باشه که موقع ساخت اکانت زدی طرف فوری پسورد رو ریست میکنه یه صفحه قبل از این که وارد چت بشید هست که توش اسم و فامیل و ایمیل و سریال نامبر ویتا و اسم آی دی و...رو میخواد که باید همون هایی رو بزنید که موقع ساخت اکانت زدید اونوقت به صفحه چت منتقل میشید و اگه همه اون هارو درست زده باشید طرف لینک ریست پسوورد رو واستون میل میکنه بدون این که سوال خاصی بپرسه فقط میپرسه ایمیلی که وارد کردی به اون بفرستم؟...تو اون اطلاعات نه نیازی به تاریخ تولد هست و نه اطلاعات شخصی....ممکنه طول بشکه ... مینویسه نفره چندم هستی توی صفش !!!!! بعضی موقعها ممکنه 30 دقیقه یا کم و بیش طول بکشه .آرمان من هرچی توی کانتکت ساپورت سونی منتظر میشم چت آنلاین فعال نمیشه چه کنم؟؟؟
تا اینو گفتم وصل شد چقدر مهربون بودن این ساپورت های سونی کلی حرف های محبت آمیز باهاش زدماکانتمو درست کرد....دست همه درد نکنه خدا رو شکر داشتم سکته میکردم...تجربه هم این که بچه های اکانت امریکا نیاز به پاسپورت ندارن...یعنی الزامی نیست صفحه اول اگه همه مشخصاتی رو که میزنی همون هایی باشه که موقع ساخت اکانت زدی طرف فوری پسورد رو ریست میکنه یه صفحه قبل از این که وارد چت بشید هست که توش اسم و فامیل و ایمیل و سریال نامبر ویتا و اسم آی دی و...رو میخواد که باید همون هایی رو بزنید که موقع ساخت اکانت زدید اونوقت به صفحه چت منتقل میشید و اگه همه اون هارو درست زده باشید طرف لینک ریست پسوورد رو واستون میل میکنه بدون این که سوال خاصی بپرسه فقط میپرسه ایمیلی که وارد کردی به اون بفرستم؟...تو اون اطلاعات نه نیازی به تاریخ تولد هست و نه اطلاعات شخصی....
اطمینان ندارم روشه دیگه باشه . میخوای دوباره از همون سایت یک بار دیگه انجام بده .دوستان سلام راهی هست نرم افزار near واسه ما فعال شه؟روش قبلی که گفتن انجام دادم یه یک ماهی هس هنوز وصل نشده کاریش میشه کرد؟؟
میشه روی هر رم یک اکانت داشت مشکلی نیست اما قضیه فرمت کردن ویتا همیشه پابرجاست همیشه.سلام.من یه اکانت us دارم و یه اکانت uk هم گرفتم.دو تا هم رم 8 دارم.می خواستم ببینم میشه روی هر رم یکی از این دو اکانت رو فعال کرد و هر بار با جا به جا کردن این دو رم از اکانت فعال روی رم استفاده کرد و دیگه نیازی به فرمت کردن ویتا نیست؟
ممنون از پاسختون.اونوقت محدودیتی برای این کار وجود نداره.یعنی هر چند بار میشه این کارت ها رو جا به جا کرد و اکانت رو اکتیو کرد.میشه روی هر رم یک اکانت داشت مشکلی نیست اما قضیه فرمت کردن ویتا همیشه پابرجاست همیشه.
نمیشه جابه جای سری کرد باید کارت رو در بیاری و ویتا رو system restore کنی بالا که اومد اکانت که کارت مربوطه هست رو بهش بدی تا بشه استفاده کرد.
سونی از ابتدا هم گفته بود ویتا در یک زمان فقط از یک اکانت پشتیبانی میکنه.
-ممنون از پاسختون.اونوقت محدودیتی برای این کار وجود نداره.یعنی هر چند بار میشه این کارت ها رو جا به جا کرد و اکانت رو اکتیو کرد.
بعد یه سوال دیگه اینکه سیوهای ویتا کجا ذخیره میشه؟با فرمت ویتا سیوها هم از بین میره؟آپدیت کنسول با system restore که نمی پره؟
