نوامبر امسال با BlizzCon 2013

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

امروز کمپانی بلیزارد اعلام کرد که در ماه نوامبر مراسم BlizzCon 2013 را در کالیفرنیا برگذار می کند.
در این همایش آخرین اطلاعات در مورد IPهای این کمپانی به شرکت کنندگان داده خواهد شد و همچنین مانند دوره های گذشته رقابتهایی بین بازیبازان حرفه ای که از تمام دنیا آمده اند برگذار می شود.البته طبق اعلام مسئولان برای شرکت کنندگان آماتور و غیر حرفه ای نیز تورنمنتی جدا در نظر گرفته خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی در آینده اعلام خواهد شد.
این مراسم در تاریخ 8 و 9 نوامبر برگذار میشود.

منبع
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
خوشحالم به همچین نتیجه ای رسیدید چون اقلا الان دیگه از دیدتون من یه ترول نیستم.
http://forum.bazicenter.com/thread73874/page2/#post2452855
http://forum.bazicenter.com/thread73874/page3/#post2453034
اولا فرهود جان چقدر دلت از من پر بود! بعد نیگا کن این دوتایی که گذاشتی و من جواب دادم، اولی که Hatred کامل بود و شدید دلت از بلیزارد پر بود و دومی هم توی پرانتز نوشته بودم بهتره به جای ترول بگم تخریب و هیچ وقتم نگفتم تو ترولی ولی اسم کاری که کردی ترول بود. هر کی ترول بکنه خودش ترول نیست. من هم 100% ترول کردم ولی ترول نیستم و این ماجرای بلیزارد خیلی اعصاب خورد کنه. خودش خیلی شرکت پول پرستیه ولی چنان بازی های باکیفیتی میسازه نمیشه فنش نبود.
من در بست مخلص و چاکر تمام PC بازام ولی خب وقتی که با عصبانیت حرف بزنی نقدش میکنم.
در کل:
Peace Bro>:d

مشکل بلیزارد اینه که خیلی وسواسی با بازی هاشون برخورد میکنن و این یه شمشیر دو لبه ست. مثلا ساخت SC2 9 سال طول کشید ولی یه شاهکار شد و ساخت D3 هم 9 سال طول کشید و من حتی شنیدم این سومین D3 هست که ساختن و قبل از این دوتا دیگه ساخته بودن و به مرحاه ی نهایی که رسیده بود خوششون نیومد و از اول بازی رو ساختن. D3 با اینکه یه بازی عالیه ولی بزرگ ترین شکست بلیزارد در تاریخ شرکتشه که خیلی از فن های متعصب شرکت رو ناراضی کرد.
MoP هم که اونقدر نقد خورد که لازم نیست من چیزی بگم. خودتون اگه MoP رو با WoLK و Cataclysm مقایسه کنین مبینین چقدر این DLC پسرفت محسوب میشه. مشکل اینه که وقتی یه کمپانی بش از 3000 کارمند داره نباید به این سادگی با بازخورد ها برخورد کنه. هم D3 و هم MoP بازخورد خیلی منفی داشتن ولی اصلا بلیزارد به اینها توجهی نکرد.
تازه قسمت دیگه ای که من از دست بلیزارد خیلی عصبانیم همین 10$ ماهیانه ی WoW هست. Guild Wars 2 که یه شاهکار محسوب میشه اینکار رو نمیکنه ولی بلیزارد هنوز هم داره سیستم خودش رو میره.
در هر صورت نه من خیلی از فن های بلیزارد داریم این آخرا زیر سبیلی رد میدیم وگرنه ...:|
 
آخرین ویرایش:

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,465
نام
Nimo
منم نگفتم که هرچی خواستن بسازن,میگم نباید انتظار زیادی ازشون داشت!!

یعنی چی اصلا نمیشه انتظار داشت ؟ داداش من هر کدوم از اون expansion ها برای خودشون یه بازی کاملا این همه بازی کنا پول هم میدن game card که میخرن خود بازی رو هم میخرن بعد شما میگی نمیشه انتظار زیادی داشت ؟ عجبا.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
خب این مثه هر چی دلشون خواست بسازنه :D چون نباید انتظار زیادی داشت .

یعنی چی اصلا نمیشه انتظار داشت ؟ داداش من هر کدوم از اون expansion ها برای خودشون یه بازی کاملا این همه بازی کنا پول هم میدن game card که میخرن خود بازی رو هم میخرن بعد شما میگی نمیشه انتظار زیادی داشت ؟ عجبا.

منظوره منو درست متوجه نشدین!!:d
من میگم افت بسته های الحاقیش بعد از 4تا منطقیه,نمیشه انتظار داشت که به همون جذابیه اولش باشه که!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر