توضیح دادم که شما در حالت عادی که در حال مسابقه باشید، وقتی با رقیب فاصله می گیرید این فاصله همیشه حفظ میشه و مثلا اگه به اندازه 1 دقیقه ازش جلو باشید و با یه تصادف 20 ثانیه معطل بشید، بازم به اندازه 40 ثانیه از رقیبتون جلو هستید. وقتی بازی مشکل Rubber-banding AI داشته باشه، وقتی شما 1 دقیقه جلوتر از رقیب باشید و با یه تصادف 20 ثانیه معطل بشید، یهو می بینید که رقیب با سرعت جت ازتون رد میشه! البته این قضیه فقط برای تصادف نیست و در حالت عادی هم وقتی از رقبا جلو می افتید، اونا به صورت تخیلی همیشه نزدیک شما هستند و هیچ وقت اون فاصله واقعی رو نمی تونید باهاشون داشته باشید.توضیح میدی این Rubber-banding AI چی هست دقیقا چون خیلیا بهش اشاره کردن و اینکه این مشکل دیگه تو چه بازی هایی هست؟؟؟
از چیزی که تو ریسینگ ها متنفرم که اینجا هم وجود داره این Rubber-Banding AI بدترین چیزی هست که میشه تو ریسینگ استفاده کرد و نمی دونم چرا یه سری از سازنده ها دست از سر این بر نمیدارن. تو Most Wanted آخری هم با این قضیه مشکل داشتم، 2 کیلومتر می افتادی جلو بعد یه تصادف میکردی میدیدی عزیزان همشون ازت سبقت گرفتن نمرات این بازی که یه چیزی فراتر از ناامید کننده هست، ولی بازم امیدوارم پچ آفلاین براش بزارن که بشه تستش کرد، البته احتمال اینکه چند وقت دیگه به EA Access اضافه بشه هم وجود داره که استقبال میشه از این حرکت