از نسخه کنسل شده GBA هست احتمالآ .@ تروا :
دیگه رسما داری روی اعصلاد راه میری ممد امین ! این عکس چرک چیه از بتمن گذاشتی مرد حسابی ؟
از نسخه کنسل شده GBA هست احتمالآ .@ تروا :
دیگه رسما داری روی اعصلاد راه میری ممد امین ! این عکس چرک چیه از بتمن گذاشتی مرد حسابی ؟
نمیگم نورپردازیش مشکل داره ولی در مقایسه با گیرز 3 ضعیف تره خواستی بهت ثابت میکنم ، خیلی از ایراد های همیشگی ue 3 تو بتمن هست که تو نگاه اول به چشم میاد.مصطفی تو بت من AC از نورپردازی ولیومتریک استفاده کردن کیفیت سایه هاشم خیلی عالیه وجود بت من تو لیست مشکلی نداره به نظر من la noir اضافی هست که جاش باید c2 یا g3 رو میذاشتن.
دقیقا.. کاملا معلوم هست Batman AA از موتور آپدیت نشده UE3 استفاده میکنه و تمام مشکلات نسخه قبل رو داره که دیر لود شدن تکستچر ها هم باید بهش اضافه کنی اما Gears 3 از موتور آپدیت شده ue3 استفاده میکنه که زمین تا آسمان نسبت به گذشته پیشرفت کرده..
در کل نمیدونم چه سیاستی پشت این انتخاب ها هست ولی هر چی هست از دایره عقل و شعور خارجه..
آخه والا این گیرز 3 به نظر من هم زیاد چیز مالی نبود از نظر تکستچرین. رو هوا حرف نمیزنم و ترول هم نمیکنم خواستید عکس میگیرم براتون خودم. تکستچرهاش خیلی ضعیف کار شدن اصلا بعضی جاها رسما تابلو میشد این مشکل.یه چیزی به نظرم میاد دقیقا نمیدونم درسته یا غلط البته ؛ دیگه دوستان متخصص تایید یا تکذیب میکنن ...
این که بتمن UE3 ـئی توی لیست هست و گیرز UE3ـئی توی لیست نیست فک میکنم دلیلش یه چیز میتونه باشه ، درسته که گیرز 3 توی جزئیات کمی از بتمن سرتر هست ، اما در عوض Open World بودن بتمن رو هم باید در نظر بگیریم ؛ تو این 6 7 ساله به این قضیه خیلی دقت کردم ، بازی هایی که OW یا SandBox هستن ، توی گرافیک عموما نمره بالایی میگیرن و ارزش گرافیکیشون بالاست ... نمونه بارزش هم RED و GTA IV هستن که از بالای 90 درصد سایتها ، نمره گرافیکشون 10 بوده .
کیوان یه نکته جا هست که باید توجه کنی :dیه چیزی به نظرم میاد دقیقا نمیدونم درسته یا غلط البته ؛ دیگه دوستان متخصص تایید یا تکذیب میکنن ...
این که بتمن UE3 ـئی توی لیست هست و گیرز UE3ـئی توی لیست نیست فک میکنم دلیلش یه چیز میتونه باشه ، درسته که گیرز 3 توی جزئیات کمی از بتمن سرتر هست ، اما در عوض Open World بودن بتمن رو هم باید در نظر بگیریم ؛ تو این 6 7 ساله به این قضیه خیلی دقت کردم ، بازی هایی که OW یا SandBox هستن ، توی گرافیک عموما نمره بالایی میگیرن و ارزش گرافیکیشون بالاست ... نمونه بارزش هم RED و GTA IV هستن که از بالای 90 درصد سایتها ، نمره گرافیکشون 10 بوده .
حرفت رو قبول دارم ولی این رشته سره دراز داره و فقط مختص گیرز 3 نیست ، تو خیلی از بازی ها با اینکه محیط کوچکتری نسبت به گیرز 3 دارن واسه دیدن تکسچرهای ضعیف حتی نیاز به زوم کردنم نیست.آخه والا این گیرز 3 به نظر من هم زیاد چیز مالی نبود از نظر تکستچرین. رو هوا حرف نمیزنم و ترول هم نمیکنم خواستید عکس میگیرم براتون خودم. تکستچرهاش خیلی ضعیف کار شدن اصلا بعضی جاها رسما تابلو میشد این مشکل.
اولا باید نسخه های پایه رو مقایسه کرد نه یه نسخه ی پایه با یه نسخه ی فرعی. بعدشم به خاطر اینکه DICE تمام تلاشش رو روی نسخه ی PC گذاشته بود ولی Epic Games روی X360. تخریب پذیری توی Frostbite 2 رو ببین و با تخریب پذیری (Real Time) توی GoW 3 مقایسه کن. اصلا قابل مقایسه نیستن. اگه یک بار هم از UDK استفاده کرده باشی متوجه حرف من میشی. بعدش هم این حرف من نیست. یه دوتا مقاله دربارشون بخون بعد بیا دعوا کن.اگه ue3 در سطح Frostbite 2ـه نیست میشه بدونم چطوریه که الان گرافیک بازی GEOW 3 از نسخه کنسولیِ BF 3 سرتره؟؟