نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
اعتبار شایعات(ps4):
The supposed tech specs of the Omni:


  • CPU is an x86 system with a 256-bit bus
  • An APU with a fast GPU
  • 4GB of DDR3 RAM
  • 4GB of GDDR3 RAM
  • Capable of 3.2TFLOPS of data
  • An “off-the-shelf” design, more reminiscent of a PC than a next-gen gaming console

The console will supposedly contain three SoCs, one “Mars” model used for the system, and two “Venus” models used for applications. The insider’s specs of the Xbox 720 are a lot more detailed and specific than those of the Omni:

  • Mars SOC: AMD 8850 spec GPU clocked at 600MHz, x86 1.8GHz quad-core CPU, Audio digital signal processing
  • Venus SOC: AMD 8900 spec GPU clocked at 800MHz, quad-core CPU clocked at 2.5GHz, 1.5GB GDDR3 RAM on each SOC clocked at 1.2GHz
  • Power brick of 300 watts
  • Console has 8GB of RAM, but 1GB is dedicated to the operating system
  • Capable of 4.2Tflops of data
:|
 
زیادی سخت گرفتی فریدون ! همین الآن تقریباً تائید شده Killzone: Shadow Fall داره بصورت Real-Time ازین تکنیک استفاده میکنه !

Killzone Shadow Fall’s Fancy Reflections Tech Shown Off

البته این فقط از یکی از خواص Ray Tracing برای ایجاد رفلکشن اون هم بصورت Hybrid استفاده میکنه. Crysis 2-3 , Dirt 2-3 و یه بازی دیگه قبلا از این تکنیک استفاده میکردن.
این بازی ها همگی از شیوه Rastrazation برای رندرینگ استفاده میکنن و هنوز امکان Ray Tracing رندرینگ ریل تایم وجود نداره.
 
با نمایش Halo 4 و Black List و Tomb Raider و RE و Fifa و Madden و CoD و Forza و Gears و Fable و South Park و چند تا بازی کینکت و نمایش کامل Smart Glass و قابلیت های Live و کلی چرت و پرت دیگه سرجمع 1 ساعت و نیم طول میکشه :biggrin1: فکر نمیکنم 1 ساعت واسه نمایش کنسول جدید زمان کمی باشه. هم میتونن کنسول رو معرفی کنن، هم چند تا بازی نمایش بدن و هم اینکه چند نفر بیان اون جلو چرت بگن :biggrin1:
اوهویییی پس آشر چی؟؟ برای من کنفرانس بدون اجرا زنده معنی نداره اصن! اصلا کل صفای معرفی نسل جدید به همین کنسرت های زنده اش هست:d
 
تو بگو CPU شانزده تا هسته داشته باشه تو یگو 64 گیگ رم..! اصلا تو بگو 40 تا انحصاری..! وقتی قراره همیشه آنلاین باشه باید به ریسمان سونی چنگ بزنیم..!

می شیم مسخره دست سونی فن ها..:|
 
نگران نباشید حتی اگه ماکرو گند هم زده باشه مراسمو طوری برگذار میکنه که فن ها لذت ببرن!
مثل سونیِ 2005 که حتما یادتونه چه گنده گویی های کرد ولی در واقع باید جلوی ملت بر سر و سینه میزدن و زاری میکردن :دی
 
:دی

43071688021871361780.jpg


---------------------------


Microsoft need to “reinvent” itself in Japan

Q: Speaking of the new consoles, Microsoft made a big push in Japan with the Xbox 360. Game Republic made Everyparty at launch. They partnered with Mistwalker to create Blue Dragon and Lost Odyssey and tri-Ace for Infinite Undiscovery. These days it feels like Microsoft is like “whatever” when it comes to Japan.





A: It feel like that to me as well. [Laughs





Q: Do you think Microsoft can come back in Japan with the next Xbox?





A: I think it’s very difficult. There are a few people in the office at Q-Games who are Japanese that do play on the Xbox 360 and play on the Kinect, as well. But, I think it’s quite small, the market there.





Q: What does Microsoft have to do to come back?





A:I think they need to reinvent themselves a bit. Their image is too corporate and big. They aren’t geared towards aesthetics and art and I think that’s a big problem. I think Sony is more in that direction. Nintendo is cute and has their own style, which is fine as well. It’s great for the younger market in Japan. I think that kind of outlook makes a big difference to the games you select and games that you sell.


 
آخرین ویرایش:
تو بگو CPU شانزده تا هسته داشته باشه تو یگو 64 گیگ رم..! اصلا تو بگو 40 تا انحصاری..! وقتی قراره همیشه آنلاین باشه باید به ریسمان سونی چنگ بزنیم..!

می شیم مسخره دست سونی فن ها..:|
تو کی از بن دراومدی ؟ :|
-------------------------------------------------------
من یه سئوال داشتم! صفحات قبلو کامل چک نکردم.میشه یه توضیح کوتاهی درمورد ray tracing به منم بدین :دی
 
من شخصا بعد این شونصد سال با فریدون موافقم!:دی بنظرم فریدون از همه بیشتر از کنفرانس لذت میبره (و البته خودم) چون انتظاراتش از مایکرو مثل بعضی از دوستان توهمی نیست! منم ترجیح میدم شایعات احمقانه رو تا یه حدی جدی بگیرم تا وقتی گفتن همش بول شتی بیش نبوده کیف کنم!:دی

من از مایکرو انتظار معرفی یه کنسول مثل PS4 (از نظر سخت افزار - که البته قبلا خیلی ها گفته بودن کنسول های نسل بعد تفاوت چندانی ندارن و کلا بنظرم عین هم خواهند بود. حالا یکم اینور انور که مهم نیست و جز آخر نسل کسی متوجهش نمیشه!) به همراه یه عالمه خدمات آنلاین خفن و نمایش چندتا بازی خوف رو دارم. بنظرم گوست انحصاری زمانی نکست اکس باس هست و حصور کوجیکا و معرفی MGS V رو هم بشدت محتمل میدونم. چون معتقدم مایکرو یه ملت دن حسابی برای ما فن های اژدها گذاشته کنار که برنامه ویژه آفتابه گیریش هم کامل بشه!:دی مجموع همه اینها برای من میشه یه کنفرانس بی نهایت خوب! بنظرم انایی که منتظرن 16 گیگ رم GDDR 5 و CPU و GPU دوبرابر قوی تر به همراه یه نمایش خفن از همه بازی های شاخ مایکرو ببینن در نهایت فقط میخوره تو ذوقشون.

در کل اینکه مایکرو در سکوت خبری محض داره با خونسردی تمام کارش رو میکنه و نگرانی نشون نمیده نشون دهنده اعتماد بنفس خیلی بالاشون هست که قطعا بیخود نیست چون امثال ان کن کوتاراگی اخمخ تو مایکرو جایی ندارن! حتم به یقین نمایش فوقالعاده ای در انتظار همه هست. البته در حیطه معقولات نه توهمات بی ارزش!
 
مجموع همه اینها برای من میشه یه کنفرانس بی نهایت خوب! بنظرم انایی که منتظرن 16 گیگ رم GDDR 5 و CPU و GPU دوبرابر قوی تر به همراه یه نمایش خفن از همه بازی های شاخ مایکرو ببینن در نهایت فقط میخوره تو ذوقشون.
اتفاقا من هم امیدوارم فقط خود کنسول رو نشون بدن و در مورد قدرتش بعد از کنفرانس هر چی دوست داشتن وراجی کنن :دی وقتی 4 تا بازی درست و درمون روش اجرا بشه نشون میده که قدرت سخت افزاری مناسبی داره. حالا اینکه قدرت پردازنده اینقدره و رمش اونقدره فقط بازی با اعداد هست از نظر من :دی
اوهویییی پس آشر چی؟؟ برای من کنفرانس بدون اجرا زنده معنی نداره اصن! اصلا کل صفای معرفی نسل جدید به همین کنسرت های زنده اش هست
yahoo_4.gif
بازی مورد علاقت چیه؟ :-/ Still better tham hamon ;;) :دی
 
نگران نباشید حتی اگه ماکرو گند هم زده باشه مراسمو طوری برگذار میکنه که فن ها لذت ببرن!
مثل سونیِ 2005 که حتما یادتونه چه گنده گویی های کرد ولی در واقع باید جلوی ملت بر سر و سینه میزدن و زاری میکردن :دی

دقيقا، من هنوز تو كف مايلو موندم. خوبه كه مولينيو هنوز تو جبهه مايكرو مونده و تو مراسم هست :d
 
https://twitter.com/CertainAffinity/status/332646817563021313
https://twitter.com/CertainAffinity/status/332867649556070403
Halo 2 Anniversary ؟! :دی
Halo Anniversary که فوق العاده بود ! خیلی دوست دارم نسخه دوم رو هم با همون حالت (گرافیک نسخه اصلی به صورت HD + یه گرافیک نسل جدید) بسازن.
نشه همچین چیزی یه وقت. همین جریان واسه Ninja Gaiden SIGMA و NG2 افتاد. اون وقت گرافیک و کلاً بازی NG2 ژیاد به چشم نمی امد.
فریدون موافقی تا 21 می بهت استراحت بدیم که یه نفسی تازه کنی ؟! :دی
کامنت گذاشتن هم تخلف شده؟ :دی.
 
وقتی 4 تا بازی درست و درمون روش اجرا بشه نشون میده که قدرت سخت افزاری مناسبی داره. حالا اینکه قدرت پردازنده اینقدره و رمش اونقدره فقط بازی با اعداد هست از نظر من

من از خدا میخوام یه چیزی نشون بده که نسل این بازی های یه دلاری اپل رو از بیخ بکنه ببره پی کارش!:| یادت باشه از مدت ها قبل از کنفرانس سونی دارم میگم بیشتر ار همه منتظر کنفرانس مایکرو هستم، انم به همین خاطر!:دی منم ترجیح میدم آمار و ارقام (البته این خزعبلات در حیطه تخصصی سونیه!:دی) و کاغذ بازی رو بزارن کنار و فقط بازی نشون بدن! + سرویس ها آنلاین جدید!
 
صمیمانه از مدیران neogaf خواهشمندم یا کلا جلوی یوزرای جدید(یا لااقل ایرانی) رو بگیرن، یا برای ثبت‌نام و یا حتی دیدن محتوای فرومشون، یه مصاحبه از طریق اسکایپ با فرد متقاضی ترتیب بدن و فقط به داشتن یه ایمیل معتبر اکتفا نکنن. نابود شدیم تو این تاپیک از بس با پستای نصفه و نیمه ترجمه شده‌ی neogaf و gif های بی‌ربطش مواجه شدیم.
کامنت گذاشتن هم تخلف شده؟ :biggrin1:.
بر منکرش لعنت:
اون از رئیس Clanـتون که هنوز قدرت تشخیص بازی 2D از 3D و Side-Scroll رو نداره (بیچاره فک میکنه Mortal Kombatـ 2D هستش) . اینم از خودت که تا دیروز فکر میکردی گلابی و سیب هم مزه هستن ( جریان "بستی شاهتوتی چی میشه به عربی" هم بمونه واسه بعد).

من نمی‌دونم اینجوری موردی و واضح توهین کردن اگه قطع دسترسی رو در پی نداره، یه نفر برای بن شدن دیگه باید چیکار کنه؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or