نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
جای این کاراگاه بازیا یه نگاه به فونت ویندوز 8 بندازی میفهمی این لوگوی اینفینیتی با فونت ویندوز 8 ـه

اولا من به فونت کلی لوگو ،کاری ندارم و اون خط اضافه که از حرف B ،بیرون زده هم بودن یا نبودنش ،منافاتی با فونت Win 8 نداره ! ثانیا فکر نمیکنم کامنتی که دادم ، دلیلی بر خود زنی شما باشه ! کامنتی که دادم کاملا نظر شخصیه و به جهت جلب رضایت شما داده نشده ! :)


اون فیکه. یکی از اعصای گف 5 دقیقه ی درستش کرده گذاشته تو تاپیک. ارزش بحث کردن نداره.

من هم نمیخواستم در باره اش بحث کنم !از فیک بودنش هم مطلع بودم و تو اون کامنت به این موضوع اشاره کردم! فقط خواستم به دوستان بگم میشد فیک بودنشو قبل از انتشار خبرش فهمید!

چون دیدم بعضی از دوستان درباره این لوگو صحبت می کردن خواستم بگم حتی اگه فیک بودن این لوگو طی خبری که یکی ازدوستان صفحه قبل گذاشت ،قطعی نمی شد ، با کمی دقت خودمون هم میتونستیم به فیک بودنش پی ببریم !
 
آخرین ویرایش:
ولی به نظرم 8 گیگ رم واسه Ps4 خیلی اضافی بود وقتی کیلزون میاد فقط 1.5 گیگ رم استفاده می کنه بر فرض بگیریم واسه سیستم عامل و بقیه موارد 1 گیگ رم اضافه کنیم که میشه نهایتش 2.5 گیگ رم ! بازی سوپر خفن هم نهایت 4 گیگ رم بخواد واسه نسل بعد ! چطوری از 256 مگ پریدی به 8 گیگ رم جلل خالق ! :d
1 گیگ از اون 8 گیگ متعلق به OS هست و بقیه عملیاتهای مربوطه. باقی میمونه 7 گیگ.
Killzone: SF و همه بازیهای لانچ ps4 بیشتر تک‌دمو هستن. به اواسط نسل بعد که برسیم ارزش واقعی اون 8gig GDDR5 براتون مشخص میشه.
اولا من به فونت کلی لوگو ،کاری ندارم و اون خط اضافه که از حرف B ،بیرون زده هم بودن یا نبودنش ،منافاتی با فونت Win 8 نداره ! ثانیا فکر نمیکنم کامنتی که دادم ، دلیلی بر خود زنی شما باشه ! کامنتی که دادم کاملا نظر شخصیه و به جهت جلب رضایت شما داده نشده !

اون فیکه. یکی از اعصای گف 5 دقیقه ی درستش کرده گذاشته تو تاپیک. ارزش بحث کردن نداره.
 
احتمال جهش از DDR3 به GDDR5 صفره. امیدوارم از DDR4 یا رم های ابداعی خودشون استفاده کرده باشن. بهتر بگم; Ps3 درست نکرده باشن :دی.
چند وقت پیش در مورد همین DDR4 از مهدی سوال کردم میگفت " اگه با DDR4 کار کنه یعنی یه چیزی ماوراء تصور این چیزایی که ما الان تو ذهنمون هست میشه ، اولا اینترفیس های روی GPU و CPU باید عوض بشن یعنی 100% یه معماری کاملا جدید داره استفاده میکنه که فعلا هیچ تصوری نمیشه ازش داشت. مقایسه GDDR5 و DDR4 "

t197xwpw5wkob6jmut.jpg
البته از من میشنوین هرچقدر توقع و انتظاراتتون رو پایین تر نگه دارین به نفع خودتونه :d
 
دوستان میدونن که رم ddr5 از لحاظ واقعیت با ddr3 خیلی تفاوت نداره؟؟؟ والا من حاضرم 360 16 تا بزاره اما ddr5 نباشه!
8 کمه! همین الانم امثال کرایسیس 4 تا میخوان! مترو که نزدیک 8 تا میخواد اگه اشتباه نکنم! (البته قبول دارم این مقدار رم زیاد برای این بازیها فقط بخاطر تنبل بودن برنامه نویسه که اینقدر حافضه رو گرفته)
 
البته از من میشنوین هرچقدر توقع و انتظاراتتون رو پایین تر نگه دارین به نفع خودتونه :d
اره خب. ولی بعضی ها میخوان ray trace از کنسول بکشن بیرون. هایپ الکی ایجاد میکنن :دی.
دوستان میدونن که رم ddr5 از لحاظ واقعیت با ddr3 خیلی تفاوت نداره؟؟؟ والا من حاضرم 360 16 تا بزاره اما ddr5 نباشه!
فرق داره ممد :دی. 64 گیگ DDR3 هم روش بزارن باز کاره 8 گیگ GDDR5 رو نمیکنه :دی.
8 کمه! همین الانم امثال کرایسیس 4 تا میخوان! مترو که نزدیک 8 تا میخواد اگه اشتباه نکنم!
ربطی نداره. مقدار رم کنسول با PC کاملاً فرق میکنه. مثلا Metro حدود 8 گیگ میخواد ولی همین بازی با یه مقدار تنظیمات پایین‌تر روی 512 مگ DDR3 (همین 360ـه خودمون :دی) به شایستگی اجرا میشه :دی.
8 گیگ رم کنسول خیلی خیلی بیشتر از همین عدد روی PC هست.
 
فرق داره ممد
:biggrin1:
. 64 گیگ DDR3 هم روش بزارن باز کاره 8 گیگ GDDR5 رو نمیکنه
:biggrin1:
.


فری من تستاشون رو دیدم که میگم! خیلی تفاوت کمی دارن! شماها درگیر هایپ سونی هستین:دی اصلا سرعت ddr3 اینقدر بالا هست که حداقل حالا حالاها نیازی به بالاترش نباشه!
ربطی نداره. مقدار رم کنسول با PC کاملاً فرق میکنه. مثلا Metro حدود 8 گیگ میخواد ولی همین بازی با یه مقدار تنظیمات پایین‌تر روی 512 مگ DDR3 (همین 360ـه خودمون
:biggrin1:
) به شایستگی اجرا میشه
:biggrin1:
.
8 گیگ رم کنسول خیلی خیلی بیشتر از همین عدد روی PC هست.
بله تا حدودی حرفت درسته! چون برای کنسول باید بهینه سازی شه و کامل دقت میکنن اما برای pc اصلا مهم نیست و میبینی 2 گیگ رم الکی هدر رفته و رزرو شده اما مصرف نمیشه مثل gta روی pc!!!!
اما دوست دارم مثل این نسل نباشه که میخوای وسط بازی یه مسیج بدی کلا منوی سیستم عامل اسلو موشن میشه:دی حالا باز 360 خوب بود ps3 بعضی مواقع هنگ میکرد :دی
 
جبران سرعت با ESRAM و استفاده از رم ارزونتر DDR3 میشه سرهم بندی. شما بهش چی میگی؟ ممکن هست کاره GDDR5 رو بکنه ولی باید باهاش کشتی بگیرین.

ما بهش میگیم معماری کنسول که میان یه عده مهندس رو میذارن روش تا یه روش خوب برای پهنای باند و سرعت به وجود بیارن. چیزی به اسم سر هم بندی تو پروژه ای که میشه گفت چند صد میلیون دلار سرمایه میخواد وجود نداره. از نظر سختی و آسونی برای سازنده هم که اصولا مایکروسافت تکلیفش همیشه معلوم بوده. یعنی چیزی نیست که اصلا جای شک بخواد بذاره که با توجه به سابقشون که تا همین الآن هم ادامه داشته و فقط مربوط به گذشته نیست بیان دستگاهی درست کنن که ساخت بازی براش سخت باشه. (Dev Kit ها و برنامه هایی که برای تولیداتش میسازه همین الآن موجوده)

اینها Fanboy Dream هست نه شایعه. خداوکیلی خنده‌ت نمیگیره؟ :biggrin1:. بگن next xbox پردازنده 34 هسته ی داره با 40 گیگ رم GDDR5 منطقی تره تا ray Trace. اخه Ray Trace؟ اونم توی کنسول بازی؟

بدبختی یکی دوتا نیست. DRM و GPU ضعیفتر (البته اگر قبول داشته باشید 1.8 ترافلاپ از 1.2 بیشتره) و چیزهای دیگه.

اینا همه به اسم شایعه از همون منابع میان. پس وقتی میای میگی 1.8 و 1.2 که شایعه هستن کاملا نه رسمی چون حتی یه خبر رسمی هم در موردش نیست، پس باید اونور هم بگی درسته. نمیتونی چون از این عدد ها خوشت میاد بگی دیگه کار تمومه. تمام اون موارد هم پتنت هاش ثبت شده که شایعه ازشون میاد. منتها اینکه تو کنسول باشن بحثش جداس.

رم ناجور توی Ps3 باعث:

  • شد Cross Chat نداشته باشه.
  • پورت بازیها بیشتر طول بکشه.
  • بازیهای پورت شده نسبت به نگارش 360 ضعیفتر باشن.
  • Skyrim توی 10 فریم اجرا بشه.

درسته رم همه چیز نیست ولی خیلی نقش پررنگ و با اهمیتی داره.

مسلما با تجربه گذشته یه همچین موارد پیش پا افتاده ای رو نمیان از دست بدن. یعنی از چیزی که این نسل به وجود آوردن عقب گرد میکنن ؟!

اره خب. ولی بعضی ها میخوان ray trace از کنسول بکشن بیرون. هایپ الکی ایجاد میکنن :biggrin1:.
نه کسی انتظار داره همچین چیزی تو کنسول باشه نه هایپی ایجاد شده. بحث سره یه چیز دیگس که داری میبریش سمت یه چیزه دیگه
جهت یادآوری، آوردن اسم اینها به این منظور بوده که اگه شایعه منفی 100% درسته و اینجوری یه کنسول رو که نه معرفی شده نه چیزی ازش دراومده به طور رسمی، تموم شده میدونی، پس اینا هم درسته.
 
Ray Trace رو بیخیال بشید, یه سرچ تو ویکی کنید میفهمید غیر ممکنه کلا!
ولی اگه بشه چی میشه:x
فرض کنید Skyrim رو با این گرافیک بازی کنید:
640px-Glasses_800_edit.png
 
مغلطه نکن:
اینا همه به اسم شایعه از همون منابع میان. پس وقتی میای میگی 1.8 و 1.2 که شایعه هستن کاملا نه رسمی چون حتی یه خبر رسمی هم در موردش نیست، پس باید اونور هم بگی درسته. نمیتونی چون از این عدد ها خوشت میاد بگی دیگه کار تمومه. تمام اون موارد هم پتنت هاش ثبت شده که شایعه ازشون میاد. منتها اینکه تو کنسول باشن بحثش جداس.
همه اینها شایعه ست ولی یه سری چیزاش عقلانی نیست. با استفاده کردن از "عقل" مشکلی نداری که؟ عقل سلیم قبول نمیکنه ray Trance رو توی یه کنسوله بازی. اونم کنسولی که نهایتش 500 دلار قیمت داره. حالا شما داری مغلطه میکنی. چون 1.2 شایعه ست و میشه دموردش بحث کرد یا روش حساب باز کرد پس ray Trance هم میشه!. نه نمیشه.

ماکروسافت با خودش درگیره. Dev Kit های که ارسال کرده یکیش جگوار داره اون یکی تایتان و ... . الان 3rd party ها هم نمیدونن کنسول اصلی چه نوع معماری میتونه داشته باشه. بعد چون یه روان‌پریشانه شیرین عقلی گفته Oban و Mars و Ray Trance داره ما باید بیخیال اون همه شایعه نزدیک به حقیقت و عقلانی بشیم و هایپ ورمون داره؟

اون کسی که گفت اپریل کنفرانس دارن همون گفت افتاد می همون گفت یک مقدار ضعیفتر ps4 هست همون گفت DRM داره. شما اینها رو بیخیال شدین چسبیدین به RT :دی.


عـــــجـــبِ اقا.

CS و Forza و Ninja Gaiden و Rainbow Six ادامه دارن که!
سرجم گفتم. با حساب بازیهای قبلی که گذاشتم :دی.
 
@فریدون:

بگذار کنسول معرفی بشه، بگذار دو تا بازی ازش ببینی (نه اینکه با اعداد ارقام بازی کنی)، بعد روزی 27 بار به مایکروسافت لعنت بفرست:دی کشتی خودتو، یه نفس بکش...:دی
 
الان فریدون همه دارن مغلطه میکنن و تو داری راست میگی و شایعات را که خودت باورش داری فکت حساب میکنی دیگه ؟! حداقل اونقدر رو حرفات اطمینان داشته باش که سر معرفیه رسمیه کنسول واسه خودت راه فرار بزاری !

اصلا مایکروسافت چه نیاز به معرفیه کنسولش داره همین شایعات معرفیش کرده و تموم دیگه :)

شایعات را باید جدی گرفت ولی به صورت 50 به 50 ! اصلا درک نمیکنم چرا نمیخوای 10 روز صبر کنی و واسه این شایعات این انرژی 100% از خودت حدر ندی ؟؟!!
 
!!!.

بیشتر توضیح میدی لطفاً؟ بجز اونهای که گفتی مگه کاره دیگه ی ام میشه کرد؟
اره برادر یه چیزی هست به اسم خلاقیت که نسل قبل نینتندو ثابت کرد اهمیتش از خیلی چیزا بالاتره(البته اینم اضافه کنم ابدا قصد ترول نداشتم و فقط امیدوارم شرکت های دیگه به این موضوع پی برده باشن تا ما هم بیش از پیش لذت ببریم)
 
ماکروسافت سیستم پلی4 رو می دونه با این حال این نشست رو می خواد برگزار کنه بعیده از نظر سخت افزاری کمتر پلی 4 باشه چون این دو کنسول مثل نینتندو نیست ک کسی براش گرافیک اهمیتی نداشته باشه و ب عشق انحصاری ها بره کنسول رو بخره .. من ک فن اکس باکسم ولی اگه سخت افزارش کمی ضعیف تر باشه تکلیف کارم مشخصه. :دی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or