نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
Just 10 Days Left

02048660470243540913.gif


یه مقدار نوستالوژِی از دوران XBOX:

7bbbc5a10edd8436d8b75a24cacc3ee0-Star_Wars__Republic_Commando_zpsc881243a.jpg 250px-Quantum_Redshift.jpg 850.jpg 476125_front.jpg 1004004000002579.jpg advent_rising_frontcover_large_9aynHMa9Bul8zcy.jpg buffy-the-vampire-slayer-cover613382_zpsdd6c8ec3.jpg GYVJkso.jpg bigcover.jpg unreal-championship-2wik2r.jpg

از بین اونها من SW: KotoR و Unreal و Riddick و Advent Rising رو بازی کردن. اون SW: KotoR خـــــدا بود :((.

----------------------------------

همین خبری که چند روز پیش مسخرش کردی و من گزاشته بودمم همین بود دیگه:دی
مصاحبه با یکی از سازنده های AC 4 بود که گفته بود PS4 Is Like A Perfect Jewl
تو مسخره بودن اون مصاحبه که شکی نیست، ولی الان موضوع اینکه سونی سوار این جریان شده :دی.

 
آخرین ویرایش:
xbox_main.jpg

سکوت ماکروسافت کم کم داره به ضرری بزرگ متحمل میشه سونی تبلیغات بزرگی را در شبکه های مختلف به راه انداخته و همه به تحسین این کنسول میپردازند . اما همیشه روایتی از آنچه که ما میبینیم نیست و روایت های بسیاری میتواند وجود داشته باشد .مثلا شما tv را میبینید که برای آمدن به بازار 4 ماه تبلیغات گسترده میکند و تمام خرده فروشان این tv را حمایت میکنند ولی ناگهان tv با قیمت کمتر کیفیت بهتر و تکنولوژی جدیدتر خود را در بازار نشان می دهد : (آن موقع هست که برگ برنده دست کسی است که رونمایی موفقتری داشته است ) اینبار هم همینگونه میباشد شاید ما یک خازن هم از کنسول ماکروسافت ندیدیم ولی این شرکت بسیار هوشمند میباشد و نمیخواهد تا 21 می هیچ نمایشی داشته باشد چرا که معرفی یک کنسول تراژدی خواستی برای خود دارد که فقط سیاستمردان دنیای خود را میطلبد.
تنها 10 روز تا ظهور قدرتمندترین وسیله ی خانگی دنیا مانده است برای همین اسم این کنسول بینهایت هست ......
 
یه مقدار نوستالوژِی از دوران XBOX:

View attachment 45563View attachment 45564View attachment 45565View attachment 45566View attachment 45567View attachment 45568View attachment 45569View attachment 45570View attachment 45571

از بین اونها من KotoR و Unreal و Riddick و Advent Rising رو تجربه کردن. اون KotoR خـــــدا بود
:((
.
اومدم پستت رو نقل کنم که بگم دوست عزیز اونی که شما عکسش رو گذاشتید SW: RC هستش نه
KotoR و انصافا هم عنوان خدایی بود.​
ولی بعد دیدم پستُ ویرایش کردی و شد این:​

از بین اونها من SW: RC و Unreal و Riddick و Advent Rising رو تجربه کردن. اون SW: RC خـــــدا بود :((.

که بعد به این نتیجه رسیدم که اینا هیچ کدوم برای شما فرقی نداره و فقط برای اینکه مثلا بگید حس نوستالژیکی هم هست این وسط و ماهم آره.... کلمه ی خدا رو پیشوند اینا میکنی!:| مثلا خدا بودن میتونست شامل حال Star Wars: Pit Droide هم صرفا برای اینکه قدیمی هست بشه و توانایی ایجاد حس نوستالژیک رو داره بشه!!!:|
 
یک لحظه تصور کنید :

خانم ها و آقایان, این شما و این هم Xbox Infinite با 16GB رم GDDR5 .
------

کاربر عادی که چه عرض کنم خود کاز هم از شدت ذوق زدگی با کله میره تو دیوار ! اولین نفر هم کنسول رو میخره, اصن Pre-Oreder میکنه کنسولُ !:biggrin1:
 
xbox_main.jpg

سکوت ماکروسافت کم کم داره به ضرری بزرگ متحمل میشه سونی تبلیغات بزرگی را در شبکه های مختلف به راه انداخته و همه به تحسین این کنسول میپردازند . اما همیشه روایتی از آنچه که ما میبینیم نیست و روایت های بسیاری میتواند وجود داشته باشد .مثلا شما tv را میبینید که برای آمدن به بازار 4 ماه تبلیغات گسترده میکند و تمام خرده فروشان این tv را حمایت میکنند ولی ناگهان tv با قیمت کمتر کیفیت بهتر و تکنولوژی جدیدتر خود را در بازار نشان می دهد : (آن موقع هست که برگ برنده دست کسی است که رونمایی موفقتری داشته است ) اینبار هم همینگونه میباشد شاید ما یک خازن هم از کنسول ماکروسافت ندیدیم ولی این شرکت بسیار هوشمند میباشد و نمیخواهد تا 21 می هیچ نمایشی داشته باشد چرا که معرفی یک کنسول تراژدی خواستی برای خود دارد که فقط سیاستمردان دنیای خود را میطلبد.
تنها 10 روز تا ظهور قدرتمندترین وسیله ی خانگی دنیا مانده است برای همین اسم این کنسول بینهایت هست ......
عرض شود به حظورت که تصویر هیتلر هست ما چیزی نمیبینیم :دی. درمورد بقیه ش هم موافق.
اصلاً موضوع چیز دیگه ی هست بعد گزارشگر از یارو درمورد ps4 میپرسه اون بدبخت هم مجوره یه چیزی بگه :دی. همین میشه " خبر: نظر فلانی درمورد ps4".
یک لحظه تصور کنید :

خانم ها و آقایان, این شما و این هم Xbox Infinite با 16GB رم GDDR5 .
اون زمانی که کوتاکو درمورد 4gig GDDR5 گفته بود (اطلاعات لیک شده ps4) تشتک ملت پریده بود و میگفتن خیلی کاره سختی هست و بیشتر شبیه رویاست که روی مادربورد 4 گیگ از اون رم داشته باشیم که درنهایت شد 8 گیگ!.
ماکروسافت هم روی رم ارزونتر برنامه ریزی کرده و میخواد با 8 گیگ DDR 3 و 32 مگ ESRAM سرُته قضیه رو هم بیاره.
اون زمانی که Xbox 360 معرفی شد 512 مگ DDR3 و پردازنده 3 هسته ی; تکنولوژی های جلوتر از زمان بودن. چیزی که تا این لحظه دوم اورده و بازیهای فوق العاده ی مثل halo 4 و Bioshock Infinite و FC3 رو اجرا کرده. فکر نمیکنم سرهم بندی کردن DDR3 و ESRAM بتونه جواب بده برای این نسل.

درنظر داشته باشید یکی از عوامل موفقیت و راضی بودن Developer ها از 360، سخت افزار رآدستش بود (:دی) طوری وقت و هزینه و انرژی سازنده رو حروم برنامه نویسی های بی‌مورد نمیکرد. فقط یارو باید گیمش رو میساخت، همین.

احتمال جهش از DDR3 به GDDR5 صفره. امیدوارم از DDR4 یا رم های ابداعی خودشون استفاده کرده باشن. بهتر بگم; Ps3 درست نکرده باشن :دی.
ا
که بعد به این نتیجه رسیدم که اینا هیچ کدوم برای شما فرقی نداره و فقط برای اینکه مثلا بگید حس نوستالژیکی هم هست این وسط و ماهم آره.... کلمه ی خدا رو پیشوند اینا میکنی!:| مثلا خدا بودن میتونست شامل حال Star Wars: Pit Droide هم صرفا برای اینکه قدیمی هست بشه و توانایی ایجاد حس نوستالژیک رو داره بشه!!!:|
اون از رئیس Clanـتون که هنوز قدرت تشخیص بازی 2D از 3D و Side-Scroll رو نداره (بیچاره فک میکنه Mortal Kombatـ 2D هستش) . اینم از خودت که تا دیروز فکر میکردی گلابی و سیب هم مزه هستن ( جریان "بستی شاهتوتی چی میشه به عربی" هم بمونه واسه بعد).
 
آخرین ویرایش:
این قضیه کش پیدا کردن رونمایی به هیچ وجه لطمه ای وارد نمیکنه ولی به شرطی که نمایش 21 بزرگ باشه
در کل کنت ویت

خیلی راحت یه رم 8gb میذاره رو مدل ضعیف یه 16gb هم میذاره رو مدل پر قدرت. (براساس شایعه دو کنسوله شدن مایکروسافت در نسل بعد)
همچین چیزی اگه اتفاق بی افته (که احتمالش هم هست) تا تـــــه نسل پرچ مایکروسافت بالاس !

16 گیگ یه خورده زیادی نیست؟:d
 
آخرین ویرایش:
ماکروسافت هم روی رم ارزونتر برنامه ریزی کرده و میخواد با 8 گیگ DDR 3 و 32 مگ ESRAM سرُته قضیه رو هم بیاره.

خیلی راحت یه رم 8gb میذاره رو مدل ضعیف یه 16gb هم میذاره رو مدل پر قدرت. (براساس شایعه دو کنسوله شدن مایکروسافت در نسل بعد)
همچین چیزی اگه اتفاق بی افته (که احتمالش هم هست) تا تـــــه نسل پرچ مایکروسافت بالاس !
 
منظورم اینکه سازنده رو تو زحمت بیخود نندازه. مثل 360 که کارکردن باهاش فوق العاده راحت بود.
احترام زیادی برات قائلم و حرفت 99% درسته
ولی 1 % احتمال بدیم که ماکروسافت باسه این حرکت یه اقدام بزرگ داره یه درصده من به ماکروسافت ایمان دارم.....
فقط 10 روز مونده تا شکوفایی بهار کنسولی
داشتن ایمان یعنی چشم بسته قبول کردن همه چیز. مثل همین عزیزانی که از DRM Console دفاع میکنن.
ماهم طبق شایعه ها (واسه باره 1000 اُم) داریم صحبت میکنیم مثل همه جای دیگه توی دنیا.

همه خوشحال میشیم ماکروسافت یه کنسول فوق العاده و یه سری بازی جدید بینظیر رو کنه. ولی فعلا با این شایعه ها نمیشه بهش امیدوار بود.
این قضیه کش پیدا کردن رونمایی به هیچ وجه لطمه ای وارد نمیکنه ولی به شرطی که نمایش 21 بزرگ باشه
در کل کنت ویت
همین دیگه :دی. بزرگی کنفرانس ماکروسافت باید درحده سونامی ژاپن باشه تا اینها رو خنثی کنه :دی
خیلی راحت یه رم 8gb میذاره رو مدل ضعیف یه 16gb هم میذاره رو مدل پر قدرت. (براساس شایعه دو کنسوله شدن مایکروسافت در نسل بعد)
همچین چیزی اگه اتفاق بی افته (که احتمالش هم هست) تا تـــــه نسل پرچ مایکروسافت بالاس !
تا اینجا که من خوندم اگر رم DDR3 باشه هیچ فرقی بین 8 و 16 ش وجود نداره.

مقاله Beyond 3D هم اشاره کرده بود به این موضوع که روی کاغذ، همه این معماری جواب میده و بالانس هست (همون قضیه 8gig DDR3 و 32mb ESRAM).
 
خیلی راحت یه رم 8gb میذاره رو مدل ضعیف یه 16gb هم میذاره رو مدل پر قدرت. (براساس شایعه دو کنسوله شدن مایکروسافت در نسل بعد)
همچین چیزی اگه اتفاق بی افته (که احتمالش هم هست) تا تـــــه نسل پرچ مایکروسافت بالاس !

دیگه توهمی نگاه نکنین ! 16 گیگ ! همچین چیزی امکان نداره.
دو مدل Xbox هم قرار نیست یکی قوی یکی ضعییف باشه ! یکی Xbox TV قرار بوده باشه بدون درایو و سخت افزار 360 مخصوص TV و Family و Arcade که فعلا تصمیم گرفتن چیزی در موردش نگن.

ماکروسافت هم روی رم ارزونتر برنامه ریزی کرده و میخواد با 8 گیگ DDR 3 و 32 مگ ESRAM سرُته قضیه رو هم بیاره.
اون زمانی که Xbox 360 معرفی شد 512 مگ DDR3 و پردازنده 3 هسته ی; تکنولوژی های جلوتر از زمان بودن. چیزی که تا این لحظه دوم اورده و بازیهای فوق العاده ی مثل halo 4 و Bioshock Infinite و FC3 رو اجرا کرده. فکر نمیکنم سرهم بندی کردن DDR3 و ESRAM بتونه جواب بده برای این نسل.
سر و ته اونوقت یعنی چی ؟ پهنای باند و سرعت مهمه که دیگه مهم نیست چجوری درآورده باشن. همون EDRAM روی 360 خیلی کارایی داشت حالا هم که شده ESRAM که خودش یعنی جلوتر
بعدم یه جوری میگی اون زمان جلوتر از زمان بود، انگار الآن کنسول معرفی شده همه چیزش هم معلومه. همین PS4 هم فقط GDDR5 ش کاملا معرفی شدس. هنوز چیپ ها و ... معلوم نیست چه جوریه
اینم اگه بخوای روی شایعه ها حساب کنی (که منبع دیگه ای هم جز همین ها نیست) باید اونور قضیه و شایعه های دیگه مثل چیپ Ray Trace و Oban و Mars و .... رو هم حساب کنی (کاری ندارم امکان پذیرن اینا یا نه) که اونوقت باز از نظر تکنولوژی چند سال جلوتره ! هم شایعه منفی هست هم مثبت که تا معرفی نشه معلوم نیست !
قیمت هم در نظر بگیریم طبق شایعه ها هردو کنسول یه قیمتن تقریبا. یعنی به شخصه فکر میکنم امکانش خیلی بعیده از نظر قدرت نهایی تفاوت خیلی زیادی بخوان داشته باشن با توجه به قیمت
بعدم "رم" هیچ وقت همه چیز نیست که باهاش بخوایم یه موضوع رو تموم شده دونست.
 
آخرین ویرایش:
من می دونم تریپ اخیر موج منفی فریدون واسه چیه ! فقط قصدش هایپ زداییــه ... :d خیلی داشت هایپ میشد Next Xbox ! آفرین فری اگه تونستی از حد پایین بیار پایین تر بگو جداکثر رم 4 گیگ DDR3 ! مایکروسافت که نمیاد خرج اضافه کنه ! ولی به نظرم 8 گیگ رم واسه Ps4 خیلی اضافی بود وقتی کیلزون میاد فقط 1.5 گیگ رم استفاده می کنه بر فرض بگیریم واسه سیستم عامل و بقیه موارد 1 گیگ رم اضافه کنیم که میشه نهایتش 2.5 گیگ رم ! بازی سوپر خفن هم نهایت 4 گیگ رم بخواد واسه نسل بعد ! چطوری از 256 مگ پریدی به 8 گیگ رم جلل خالق ! :d
 
قضیه این عکس هم تموم (ظاهرا ؟!) :


کاری ندارم به اینکه اسم XBOX بعدی ، "Infinity" هست یا "Fusion" یا هر چیز دیگه ولی چیزی که باعث میشه لوگوی منتشر شده از Infinity به نظر فیک بیاد ، حرف "B" در XBOX هست !به دو تا عکس زیر توجه کنید:

70869465345800595825.png
45967063283238988065.png

حالا به عکس زیر دقت کنید:


28150247964727831046.png
اگه به کادرهای قرمزی که تو سه تا عکس مشخص کردم دقت کنید متوجه میشید که حرف "B" تو لوگوی Xbox Infinity با حرف "B" تو لوگوهای دو کنسول قبلی مایکروسافت مغایرت داره و بعیده که مایکروسافت بعد از دو نسل استفاده از حرف "B" با اون فونت وشمایل در لوگوی کنسول هاش که یه خط به صورت اضافه زده بیرون ، بیاد و از شکل عادی این حرف استفاده کنه!

در واقع کاملا مشخصه یه نفر بدون دقت به لوگوهای XBOX و XBOX 360 ،واسه خودش لم داده جلو کامپیوتر و با فوتوشاپ یه همچین چیزی ساخته!

چون دیدم بعضی از دوستان درباره این لوگو صحبت می کردن خواستم بگم حتی اگه فیک بودن این لوگو طی خبری که یکی ازدوستان صفحه قبل گذاشت ،قطعی نمی شد ، با کمی دقت خودمون هم میتونستیم به فیک بودنش پی ببریم !

به هر حال اصلا این مسایل مهم نیست ! امیدوارم یه نمایش باشکوه رو شاهد باشیم و از نمایش XBOX بعدی لذت ببریم !
 
آخرین ویرایش:
کاری ندارم به اینکه اسم XBOX بعدی ، "Infinity" هست یا "Fusion" یا هر چیز دیگه ولی چیزی که باعث میشه لوگوی منتشر شده از Infinity به نظر فیک بیاد ، حرف "B" در XBOX هست !به دو تا عکس زیر توجه کنید:

70869465345800595825.png
45967063283238988065.png

حالا به عکس زیر دقت کنید:


28150247964727831046.png
اگه به کادرهای قرمزی که تو سه تا عکس مشخص کردم دقت کنید متوجه میشید که حرف "B" تو لوگوی Xbox Infinity با حرف "B" تو لوگوهای دو کنسول قبلی مایکروسافت مغایرت داره و بعیده که مایکروسافت بعد از دو نسل استفاده از حرف "B" با اون فونت وشمایل در لوگوی کنسول هاش که یه خط به صورت اضافه زده بیرون ، بیاد و از شکل عادی این حرف استفاده کنه!

در واقع کاملا مشخصه یه نفر بدون دقت به لوگوهای XBOX و XBOX 360 ،واسه خودش لم داده جلو کامپیوتر و با فوتوشاپ یه همچین چیزی ساخته!

چون دیدم بعضی از دوستان درباره این لوگو صحبت می کردن خواستم بگم حتی اگه فیک بودن این لوگو طی خبری که یکی ازدوستان صفحه قبل گذاشت ،قطعی نمی شد ، با کمی دقت خودمون هم میتونستیم به فیک بودنش پی ببریم !

به هر حال اصلا این مسایل مهم نیست ! امیدوارم یه نمایش باشکوه رو شاهد باشیم و از نمایش XBOX بعدی لذت ببریم !
جای این کاراگاه بازیا یه نگاه به فونت ویندوز 8 بندازی میفهمی این لوگوی اینفینیتی با فونت ویندوز 8 ـه
 
Advent Rising
لوگو ی وسطش شبیه لوگو AC ه:دی
8kyyM-dcmagnets.ru.jpg
لوگوی AC شبیه اینه دوست عزیز ! (تاریخ عرضه این دوتا بازی رو مقایسه کن
biggrin1.gif
).
فرقی در اصل ماجرا ایجاد نمیشه حالا:دی
 
آخرین ویرایش:
سر و ته اونوقت یعنی چی ؟
جبران سرعت با ESRAM و استفاده از رم ارزونتر DDR3 میشه سرهم بندی. شما بهش چی میگی؟ ممکن هست کاره GDDR5 رو بکنه ولی باید باهاش کشتی بگیرین.
باید اونور قضیه و شایعه های دیگه مثل چیپ Ray Trace و Oban و Mars و .... رو هم حساب کنی (کاری ندارم امکان پذیرن اینا یا نه) که اونوقت باز از نظر تکنولوژی چند سال جلوتره ! هم شایعه منفی هست هم مثبت که تا معرفی نشه معلوم نیست !
اینها Fanboy Dream هست نه شایعه. خداوکیلی خنده‌ت نمیگیره؟ :دی. بگن next xbox پردازنده 34 هسته ی داره با 40 گیگ رم GDDR5 منطقی تره تا ray Trace. اخه Ray Trace؟ اونم توی کنسول بازی؟
بعدم "رم" هیچ وقت همه چیز نیست که باهاش بخوایم یه موضوع رو تموم شده دونست.
بدبختی یکی دوتا نیست. DRM و GPU ضعیفتر (البته اگر قبول داشته باشید 1.8 ترافلاپ از 1.2 بیشتره) و چیزهای دیگه.

رم ناجور توی Ps3 باعث:

  • شد Cross Chat نداشته باشه.
  • پورت بازیها بیشتر طول بکشه.
  • بازیهای پورت شده نسبت به نگارش 360 ضعیفتر باشن.
  • Skyrim توی 10 فریم اجرا بشه.

درسته رم همه چیز نیست ولی خیلی نقش پررنگ و با اهمیتی داره.

لوگو ی وسطش شبیه لوگو AC ه:دی
لوگوی AC شبیه اینه دوست عزیز ! (تاریخ عرضه این دوتا بازی رو مقایسه کن :دی).
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or