نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
خب فعلا که خبری از مایکروسافت نیست، پس دور هم مروری داشتیم باشیم رو استودیوهای جدید مایکروسافت که تا حالا عنوانی روانه بازار نکردن :دی

Black Tusk Studios
موقعیت: کانادا
معروفترین استودیو جدید مایکروسافت، در حال ساخت یه بازی شوتر هست و کلا استودیو باحالی به نظر میاد :دی

Microsoft Studios Victoria
موقعیت: کانادا
با بررسی آگهی های استخدام این استودیو به این نتیجه میرسین که احتمالا اینا میخوان سفینه فضایی بسازن :دی البته مشخص نیست در حال حاضر بازی خاصی در دست ساخت داشته باشن یا نه، ممکن نقش یک سازنده Engine برای سایر استودیوها رو ایفا کنه.

Lift London
موقعیت: بریتانیا
وظیفه ساخت بازی بر مبنای سیستم Cloud رو بر عهده داره، اطلاعاتی از پروژه ـشون در دست نیست.

Skybox Sports
موقعیت: آمریکا
استودیو مخصوص ساخت بازی های ورزشی و همچنین امکانات مربوط به ورزش بر روی Live.

Playful Learning
موقعیت: آمریکا
استودیو مخصوص ساخت بازی های خانوادگی.

Platform Next Studios
موقعیت: آمریکا
هیچی ازش معلوم نیست فعلا :دی

Microsoft Studios – Los Angeles
موقعیت: آمریکا
از این هم چیز خاصی مشخص نیست.

Kids and Lifestyle Entertainment
موقعیت: آمریکا
استودیو ساخت بازی واسه کینک، در حال حاضر داره یه بازی کینکت واسه نسل بعد میسازه.

Connected Experiences
موقعیت: آمریکا
نقش یه پل واسط بین سایر استودیوها رو بر عهده داره و بهشون در ساخت بازی کمک میکنه، احتمال اینکه خودش هم در حال ساخت بازی باشه وجود داره.

اینم سایر استودیوها:

343 Industries
موقعیت: آمریکا
وظیفه توسعه سری Halo رو بر عهده داره.

Good Science Studio
موقعیت: آمریکا
سازنده Kinect Adventures. به نظر میاد در حال ساخت یه بازی واسه کینکت باشه.

Turn 10 Studios
موقعیت: آمریکا
سازنده سری Forza Motorsport

Twisted Pixel Games
موقعیت: آمریکا
سازنده Spolotion Man و Gunstringer. در حال حاضر بازی LocoCyle رو واسه X360 داره میسازه.

Xbox Live Productions
موقعیت: آمریکا
سازنده عناوین آرکید که بازیهای چرتی هم ساخته تا حالا :دی

Lionhead Studios
موقعیت: بریتانیا
عشق من :دی به نظر میاد 3 تیم داره، یکی داره Fable IV رو میسازه، یکی دیگه یه عنوان جدید واسه Next Xbox که شایعه شده MMO هست، اون یکی هم واسه Live بازی میسازه.

Rare Ltd
موقعیت: بریتانیا
به نظر میاد 2 تا بازی واسه Next Xbox در دست ساخت داره که حداقل یکیش واسه کینکت نیست :دی

Soho Productions
موقعیت: بریتانیا
سازنده بازی های کینکت که عنوان قبلیش یعنی Kinect Sesame Street TV یکی از بازی های خیلی خوب کینکت بوده.

BigPark
موقعیت: کانادا
سازنده عناوین کینکت.
===
اگه چیزی از قلم افتاده یا اشتباهی وجود داره بگید تا تصحیح کنم :دی
هرجور نگاه میکنم باز تعداد استودیوهایی که بازی AAA و غیر کینکت و کلود خیلی کمه نسبت به رقیب. فقط 343 و T10، BT، LH و شاید ویکتوریا مشغول ساخت بازی های AAA غیر کینکتی و خانوادگی و کلود هستن؟ من بیشتر می خوام :d بگین Remedy رو بخره
 
اوه! من که متوجه نمیشم مشکلت چیه.
سرمایه گذار اگر MS نبود که انحصاری نمیشدن! حرف من خیلی ساده اینه : MS ساخت یه سری از بازیهای انحصاریش رو میده به استودیوهای ثردپارتی. مثل همین دو نمونه ای که گفتی. یا مثل Forza Horizon . یا مثل Ryse . یا مثل ME . درواقع تو اون پستم داشتم پیش بینی می کردم که تو نسل بعد این روال ادامه پیدا کنه و تعدادی از اون استودیوهای MS که لیست شده بودن، با این استودیوها ثرد پارتی که برای MS بازی انحصاری میسازن (حالا با سرمایه گذاری MS یا هر ناشر دیگه ای) همکاری کنن. مثل شایعه ای که میگه Rare (فرست پارتی) داره با Lucid Games (ثرد پارتی) تو ساخت PGR جدید (انحصاری برای کنسول MS) همکاری میکنه.
تو این ویدیو هم Jeff Gertsman (مدیر Giant Bomb) یه جا میگه که از چند جا شنیده که تو نسل بعد دوباره انحصاری هایی که توسط ثرد پارتی ها ساخته بشن، برمیگردن. هرچند به طور خاص به MS اشاره نمیکنه. (مثل نسل ششم که کلی بازی انحصاری توسط سازنده ها و ناشرهای ثردپارتی ساخته میشد و برخلاف این نسل که به جز چند نمونه، اکثر انحصاری ها توسط استودیوهای MS و سونی و نینتندو ساخته شدن)
EA و Capcom و ... میشن 3rd party ولی Playground و Lucid و هر سازنده مستقلی که بازی بسازه برای یه ناشر بزرگ میشه یا میگن 2nd party. درضمن Forza Horizon رو Playground برای T10 ساخت نه ماکروسافت. رسمی نیست ولی خب میشه T10 رو Care takerـه فرنچایز Forza دونست. ماکروسافت به Major Studio هاش کاری نداره.

اگه هنوزم متوجه حرف من نشدی، بیخیال شو. تو درست میگی.
نه نشد دیگه. یه چیزی پروندی کاملا اشتباه قبولم نمیخوای بکنی.
هرجور نگاه میکنم باز تعداد استودیوهایی که بازی AAA و غیر کینکت و کلود خیلی کمه نسبت به رقیب. فقط 343 و T10، BT، LH و شاید ویکتوریا مشغول ساخت بازی های AAA غیر کینکتی و خانوادگی و کلود هستن؟
داشتن تعادل بین همه سبکها چیزی نیست بشه راحت نادیده گرفت. 5 تا استدیو بازی Core بسازن کافیه. سالیانه بازیهای مالتی پلتفروم محبوب و Core ژیادی عرضه میشه.
در غیر این صورت میشه همون جریان bomb after Bomb که 8 تا انحصاری تو یک سال بدی و فروش همه شون روی هم به 10 میلیون کپی نرسه!.
من بیشتر می خوام :d بگین Remedy رو بخره
اینها اگر عقلشون به این چیزها میرسد Bioware رو میخرید (شوخی :دی). بنظرم ساختن استودیو از صفر که هدف و رویه مشخصی داشته باشه بهتره تا خریدن. همین Remedy رو اگر بخرن 6 ماه بعدش چند نفر با سیاستهای ماکروسافت به مشکل میخورن و Eject میزنن خلاص.
 
آخرین ویرایش:
استودیوی که من بهش امید بستم. توی فایل پیوست عکسها از داخل استودیو و بروچه هاش موجود میباشد :دی.

عکس های استودیو رو دیدم .. بیشتر شبیه مهدکودک بود .. :| :دی .. اینا که همش در حال تفریح هستن کی وقت میکنن بازی بسازن ؟ .. :|
 
عکس های استودیو رو دیدم .. بیشتر شبیه مهدکودک بود .. :| :دی .. اینا که همش در حال تفریح هستن کی وقت میکنن بازی بسازن ؟ .. :|
شعار استودیو همینه :دی. میگن نه تنها کار میکنیم بلکه اوقات خوشی رو باهم میگذرونیم.
اون بخش مهدکودکیش برای کریسمس پارسال هست :دی.
آره .. ماشالا اون مرد هم چه آشپزی میکنه .. فکر کنم داره پنکیک درست میکنه .. :دی .. امیدوارم بازی ساختنشون هم مثل تفریح کردنشون باشه .. :دی
LOL. اون دوستمون Head Master استودیو ست :دی.
 
آخرین ویرایش:
شعار استودیو همینه :دی. میگن نه تنها کار میکنیم بلکه اوقات خوشی رو باهم میگذرونیم.
اون بخش مهدکودکیش برای کریسمس پارسال هست :دی.

آره .. ماشالا اون مرد هم چه آشپزی میکنه .. فکر کنم داره پنکیک درست میکنه .. :دی .. امیدوارم بازی ساختنشون هم مثل تفریح کردنشون باشه .. :دی
 
EA و Capcom و ... میشن 3rd party ولی Playground و Lucid و هر سازنده مستقلی که بازی بسازه برای یه ناشر بزرگ میشه یا میگن 2nd party. درضمن Forza Horizon رو Playground برای T10 ساخت نه ماکروسافت. رسمی نیست ولی خب میشه T10 رو Care takerـه فرنچایز Forza دونست. ماکروسافت به Major Studio هاش کاری نداره.


نه نشد دیگه. یه چیزی پروندی کاملا اشتباه قبولم نمیخوای بکنی.

داشتن تعادل بین همه سبکها چیزی نیست بشه راحت نادیده گرفت. 5 تا استدیو بازی Core بسازن کافیه. سالیانه بازیهای مالتی پلتفروم محبوب و Core ژیادی عرضه میشه.
در غیر این صورت میشه همون جریان bomb after Bomb که 8 تا انحصاری تو یک سال بدی و فروش همه شون روی هم به 10 میلیون کپی نرسه!.

اینها اگر عقلشون به این چیزها میرسد Bioware رو میخرید (شوخی :دی). بنظرم ساختن استودیو از صفر که هدف و رویه مشخصی داشته باشه بهتره تا خریدن. همین Remedy رو اگر بخرن 6 ماه بعدش چند نفر با سیاستهای ماکروسافت به مشکل میخورن و Eject میزنن خلاص.

خوب حداقل اگه مدیریت کنه سالی 3 تا انحصاری بده بهتره. تا اینکه مثلا یه سال هیچی نداشته باشه و مجبور شن یه طور مثال بیان به یه استودیو بگن بیا برای ما بازی بساز سال دیگه دستمون خالیه همه رو امثال دادیم بیرون. (اشاره به Geow)
از نظر خریدن هم که مایکرو گاوی بیش نبود یه زمانی :d اینا از Bioware گرفته تا CD Project خیلی گزینه های خرید داشتن که البته با گذشته زمان شخصا به من ثابت شد که نخریدنشون کار عاقلانه تری بوده نسبت به خریدشون. حداقل از جهت فروش بازی روی کنسولش ضرر نکرد و خیلی از بازیها رو 360 دارن خوب به فروش میرسن. حالا از جهت کلاس کاری و انحصاری و جذب بیشتر مردم به سمت کنسولش بحثش جداست.
اون جمله آخرت هم درسته ولی فکر کنم دیگه مایکرو از این جهت آدم شده :d
 
خوب حداقل اگه مدیریت کنه سالی 3 تا انحصاری بده بهتره. تا اینکه مثلا یه سال هیچی نداشته باشه و مجبور شن یه طور مثال بیان به یه استودیو بگن بیا برای ما بازی بساز سال دیگه دستمون خالیه همه رو امثال دادیم بیرون. (اشاره به Geow)
دن ماتریک بود فک کنم. گفته بود "وقتی RE6 و Assassin's Creed 3 میاد نیاز نیست ما هم یه اکشن ادونچر بدیم" :دی. بجز halo هر بازی دیگه روی اون زمان بخوای عرضه کنی له میشه. مثلا All Star Battle Royal Play Station (ماشالله اسم رو تریلی نمیکشه LOL) پارسال عرضه شد و Suprbot تا مرزه بسته شدن پیش رفت :دی کلی نیروی انسانی از دست دادن تیم کوچیکشون کوچیکتر شد.
بعد شما ماکروسافت 2005 رو با الانش مقایسه میکنید؟ خدایی؟! :دی.
از نظر خریدن هم که مایکرو گاوی بیش نبود یه زمانی :d اینا از Bioware گرفته تا CD Project خیلی گزینه های خرید داشتن که البته با گذشته زمان شخصا به من ثابت شد که نخریدنشون کار عاقلانه تری بوده نسبت به خریدشون. حداقل از جهت فروش بازی روی کنسولش ضرر نکرد و خیلی از بازیها رو 360 دارن خوب به فروش میرسن. حالا از جهت کلاس کاری و انحصاری و جذب بیشتر مردم به سمت کنسولش بحثش جداست.
اون جمله آخرت هم درسته ولی فکر کنم دیگه مایکرو از این جهت آدم شده :d
CD Project Red میخواد مستقل بمونه به گفته Co Founder ش :دی. Remedy هم خیلی نازه :دی گفته هروقت ما گفتیم Alan Wake بدونید انحصاری ماکروسافت هست (XBOX - Windows).

بعد از یه نسل تلخ و محکوم به شکست ماکروسافت میخواست جای پاش رو توی این صنعت محکم کنه. از انحصاری های Epic Games گرفته تا Time Exclusive DLC های GTA IV همه یه جور وقت خریدن بود تا خودش رو بروسه به جایی که الان هست. روابط قوی با ناشرهای بزرگ (همون های که زمان XBOX با تمام وجود از Ps2 حمایت کردن) مالتی کردن تمام انحصاری های 3rd Party سونی (tekken FF DMC و .... ).

پ.ن. در اخر بگم خریدن Remedy دور از ذهن نیست :دی.
 
آخرین ویرایش:
ممکنه تکراری باشه ولی خب مهم نیست :دی :دی
Rare تو 6 ماه گذشته 15 کارمند جدید استخدام کرده که پیش از این روی بازی های ریسینگ کار میکردن از جمله Dirt 2 و Dirt 3 و F1 و Grid. آخرین نفر هم طراح شخصیت های Forza Horizon بوده که به این استودیو پیوسته. پس این شایعه که Rare داره روی یه بازی ریسینگ کار میکنه تقریبا قطعی هست. از اون طرف Lucid Game تو همین مدت بیشتر از 20 نفر از افرادی که روی سری Project Gotham Racing کار میکردن رو به خدمت گرفته، به جز این یکی از اصلی ترین طراح های سری PGR و به نوعی تهیه کننده تمام شماره های این سری، به علاوه کارگردان PGR3 و PGR 4 هم تو Lucid Game کار میکنن. پس این شایعه که Lucid Game داره روی PGR5 کار میکنه هم احتمال زیاد واقعی باشه :دی و البته احتمال اینکه اون شایعه که Rare و Lucid Game دارن روی PGR5 کار میکنن درست باشه، زیاده:دی
 
ممکنه تکراری باشه ولی خب مهم نیست :دی :دی
Rare تو 6 ماه گذشته 15 کارمند جدید استخدام کرده که پیش از این روی بازی های ریسینگ کار میکردن از جمله Dirt 2 و Dirt 3 و F1 و Grid. آخرین نفر هم طراح شخصیت های Forza Horizon بوده که به این استودیو پیوسته. پس این شایعه که Rare داره روی یه بازی ریسینگ کار میکنه تقریبا قطعی هست. از اون طرف Lucid Game تو همین مدت بیشتر از 20 نفر از افرادی که روی سری Project Gotham Racing کار میکردن رو به خدمت گرفته، به جز این یکی از اصلی ترین طراح های سری PGR و به نوعی تهیه کننده تمام شماره های این سری، به علاوه کارگردان PGR3 و PGR 4 هم تو Lucid Game کار میکنن. پس این شایعه که Lucid Game داره روی PGR5 کار میکنه هم احتمال زیاد واقعی باشه :دی و البته احتمال اینکه اون شایعه که Rare و Lucid Game دارن روی PGR5 کار میکنن درست باشه، زیاده:دی
بدجور قدیمی هست:
در ادامه این پست اضافه کنم یه بابائی یه RARE پیوسته که همه روزمه کاریش درمورد ساخت یا فعالیت در استودیو های ریسینگ ساز بوده.


View attachment 44102

اشاره کنم طبق اون چیزی که قبلان بصورت تصویر گذاشته بودم استودیو Lucid Games با همکاری سه استودیو دیگه داره بازی جدید آنونس نشدش رو میسازه که همه میگن اون سه تا Turn 10 و PlayGround و Rare هستن!.

نتیجه گیری میکنیم که (:دی) PGR 5 توسط Lucid Games و یه بازی Racing فان یا kart توسط یکی از تیم های rare درحال ساخت و توسعه ست.
----------------------------------------------

منظورش رو رسونده رضا. بیخیال :دی.

ماکروسافت بیعشور سازنده PGS رو نخرید و ادامه ماجرا. چند وقت پیش یه ویدئو از بازی بعدیشون که به باد رفت و خاطره شد پخش کردن. با دیدن اون معنی واقعی هیجان در ریسینگ رو میفهمی و به نبوغ سازنده ش پی میبری و از ماکروسافت بیشتر از پیش متنفر میشی.
ولی لایک زدم نفست شهید نشه :دی.

---------------

جریان Racing قطعی هست فقط مشخص نیست یه عنوان مشترک دارن میسازن یا دوتا. امیدوارم این همکاری خجسته و مبارک به PGR5 (ای خدا :(() از Lucid و ریسینگ فان، ترجیحان kart از Rare ختم بشه :دی.

پ.ن. فرض کن همه قهرمانهای ماکروسافت و دنیای گیم تو یه ریسینگی جم باشن که RARE میسازه !. قند تو دلم اب میشه وقتی بهش فکر میکنم :دی. استیو بالمر و گیب نیول هم بونز کانتنت باشن LOL.
 
آخرین ویرایش:
Xbox 720 not always-online, runs on full Windows 8 – inside source claims

پ.ن. فرض کن همه قهرمانهای ماکروسافت و دنیای گیم تو یه ریسینگی جم باشن که RARE میسازه !. قند تو دلم اب میشه وقتی بهش فکر میکنم :biggrin1:. استیو بالمر و گیب نیول هم بونز کانتنت باشن LOL.

کاز هیرای هم باس باشه دیگه چه شود !! فریدون عجب قوه تخیلی داری ! :biggrin1:
 
xbox360logo212.jpg


Xbox 720 نیازی به همیشه انلاین بودن ندارد.این و دیگر اطلاعات امروز در VGleaks توسط یک کارمند که در داخل مایکروسافت است افشا شده..
هر چند این شخص هویت خود را افشا نکرده چون او اطلاعات سنگینی را از Xbox 720 و کینکت 2 و دیگر مسائل افشا کرده است.


او با اشاره به مسئله آنلاین کنسول شروع میکند:
"شما نیازی به اتصال همیشگی به اینترنت برای بازی در کنسول Durango ندارید,مایکروسافت هیچ وقت چنین کاری را نمیکند پس من خواهش میکنم این جمله آخر را هی پیش خود تکرار کنید تا کامل قضیه را درک کنید خب؟"

منبع در ادامه با اشاره به تاریخ 21 May دوباره این شایعه را قوت بخشیده و نیز اضافه کرده که مایکروسافت بر روی یک عینک مجازی کار میکند تا با کنسول خود عرضه کند

او همچنین تایید کرده که تمامی شایعاتی که در VGleaks آمده حقیقت دارد و هم چنین گفته که تمامی کنسول ها همراه یک کیت Xbox 360 SOC برای قابلیت اجرای بازی کنسول Xbox 360 بر روی کنسول نسل بعد یعنی Backwards ability را داراست.هم چنین چیپ درون Xbox 360 قدرت کلی کنسول را افزایش میدهد

در ادامه درباره ی Kinect 2.0 نیز تمامی شایعات در سایت VGleaks درباره ی این دستگاه را حقیقت دانسته و اضافه کرده:
"این دستگاه ارتقای بسیار زیادی پیدا کرده و Lag که در نسخه 1.0 آن وجود داشت نیز کلا از بین رفته"

در مورد کنترل کنسول Durango نیز گفته است که دسته تغییر زیادی نکرده تنها تغییرات کوچکی در D-pads آن است و همچنین دسته از باطری AA تغذیه میکند هرچند به لطف وایرلس جدیدی که بر روی آن است 16% صرفه جویی میکند

منبع اخباری پیرامون Xbox TV یا Xbox mini را نیز تایید کرده که این وسیله بیشتر برای سرگرمی های دیگر به جزء بازی به کار میاید:

"قیمت این دستگاه حدود 100$ است و توسط تیم دیگری در مایکروسافت ساخته شده و هدف آن رقابت با Apple TV در بازار است و هیچ Hard drive نیز ندارد اما میتواند به لطف Xbox 360 SOC همراه خود بازی های Arcade و Games on demand را اجرا کند"

درباره ی سیستم عامل نیز گفته است که سیستم عامل هر دو نسخه کنسول ها Windows 8 به همراه نسخه جدیدی از WinRT است که میتوان گفت مایکروسافت بهترین کنسول برای سازندگان مستقل را ساخته است
و سازنده ها میتوانند برای ثبت بازی های خود در Xbox live تنها مبلغ 60$ را بپردازند,و همچنین بدون نیاز به کیت سازنده ها.

منبع

جایی گفته شده که Martyn Chudley در Lucid Games کار میکنه؟
مستقل کار میکنه؟ اصلاً جای مشغوله؟
 
جایی گفته شده که Martyn Chudley در Lucid Games کار میکنه؟
قبلا خبرش رو تو Neogaf خونده بودم، البته اسم Martyn Chudley رو ننوشته بود فقط نوشته بود کارگردان PGR. شاید هم اونی که مدنظرم هست یه سمت دیگه تو PGR داشته و من درست یادم نیاد چی بوده :دی البته بیشتر منظورم پیوستن یه سری از اعضای سابق Bizzare به Lucid Games بود که شایعه PGR5 رو قوت میده.
 
Martyn Chudley مهم ترین فرد استودیو و موسس Bizarre Creation و خالق PGR ـه ، در Lucid Games هم کار نمیکنه.
بقیه اش برای بعد...:biggrin1:
البته اینی که من گفتم مشخصا منظورم خالق استودیو نبوده، گفتم هم کارگردن PGR3 و PGR4 بوده فقط که خب نبوده قطعا
biggrin1.gif
این پست ربطی به پست قبلی ـت نداره ، فقط خواستم اشاره کنم که خالق PGR یه جای دیگه کار میکنه.
 
آخرین ویرایش:
Martyn Chudley مهم ترین فرد استودیو و موسس Bizarre Creation و خالق PGR ـه ، در Lucid Games هم کار نمیکنه.
بقیه اش برای بعد...:biggrin1:
البته اینی که من گفتم مشخصا منظورم خالق استودیو نبوده، گفتم هم کارگردان PGR3 و PGR4 بوده که خب نبوده قطعا :دی احتمالا طراح مراحل بوده یا همچین چیزی، به هر حال مرسی بابت تصحیح :دی
این پست ربطی به پست قبلی ـت نداره ، فقط خواستم اشاره کنم که خالق PGR یه جای دیگه کار میکنه.
گفتم که من فکر کردم طرف (همونی که اومده Lucid Games)، کارگردان PGR3 و PGR4 بوده که خب اینجوری که گفتید مشخصه نبوده و احتمالا شخص مورد نظر همون طراح مراحل بوده :دی
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or