نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
خب فعلا که خبری از مایکروسافت نیست، پس دور هم مروری داشتیم باشیم رو استودیوهای جدید مایکروسافت که تا حالا عنوانی روانه بازار نکردن :دی

Black Tusk Studios
موقعیت: کانادا
معروفترین استودیو جدید مایکروسافت، در حال ساخت یه بازی شوتر هست و کلا استودیو باحالی به نظر میاد :دی

Microsoft Studios Victoria
موقعیت: کانادا
با بررسی آگهی های استخدام این استودیو به این نتیجه میرسین که احتمالا اینا میخوان سفینه فضایی بسازن :دی البته مشخص نیست در حال حاضر بازی خاصی در دست ساخت داشته باشن یا نه، ممکن نقش یک سازنده Engine برای سایر استودیوها رو ایفا کنه.

Lift London
موقعیت: بریتانیا
وظیفه ساخت بازی بر مبنای سیستم Cloud رو بر عهده داره، اطلاعاتی از پروژه ـشون در دست نیست.

Skybox Sports
موقعیت: آمریکا
استودیو مخصوص ساخت بازی های ورزشی و همچنین امکانات مربوط به ورزش بر روی Live.

Playful Learning
موقعیت: آمریکا
استودیو مخصوص ساخت بازی های خانوادگی.

Platform Next Studios
موقعیت: آمریکا
هیچی ازش معلوم نیست فعلا :دی

Microsoft Studios – Los Angeles
موقعیت: آمریکا
از این هم چیز خاصی مشخص نیست.

Kids and Lifestyle Entertainment
موقعیت: آمریکا
استودیو ساخت بازی واسه کینک، در حال حاضر داره یه بازی کینکت واسه نسل بعد میسازه.

Connected Experiences
موقعیت: آمریکا
نقش یه پل واسط بین سایر استودیوها رو بر عهده داره و بهشون در ساخت بازی کمک میکنه، احتمال اینکه خودش هم در حال ساخت بازی باشه وجود داره.

اینم سایر استودیوها:

343 Industries
موقعیت: آمریکا
وظیفه توسعه سری Halo رو بر عهده داره.

Good Science Studio
موقعیت: آمریکا
سازنده Kinect Adventures. به نظر میاد در حال ساخت یه بازی واسه کینکت باشه.

Turn 10 Studios
موقعیت: آمریکا
سازنده سری Forza Motorsport

Twisted Pixel Games
موقعیت: آمریکا
سازنده Spolotion Man و Gunstringer. در حال حاضر بازی LocoCyle رو واسه X360 داره میسازه.

Xbox Live Productions
موقعیت: آمریکا
سازنده عناوین آرکید که بازیهای چرتی هم ساخته تا حالا :دی

Lionhead Studios
موقعیت: بریتانیا
عشق من :دی به نظر میاد 3 تیم داره، یکی داره Fable IV رو میسازه، یکی دیگه یه عنوان جدید واسه Next Xbox که شایعه شده MMO هست، اون یکی هم واسه Live بازی میسازه.

Rare Ltd
موقعیت: بریتانیا
به نظر میاد 2 تا بازی واسه Next Xbox در دست ساخت داره که حداقل یکیش واسه کینکت نیست :دی

Soho Productions
موقعیت: بریتانیا
سازنده بازی های کینکت که عنوان قبلیش یعنی Kinect Sesame Street TV یکی از بازی های خیلی خوب کینکت بوده.

BigPark
موقعیت: کانادا
سازنده عناوین کینکت.
===
اگه چیزی از قلم افتاده یا اشتباهی وجود داره بگید تا تصحیح کنم :دی
 
اگه چیزی از قلم افتاده یا اشتباهی وجود داره بگید تا تصحیح کنم

Playground Games
و خدا بخواد Forza Horizon 2 :دی
 
لیست بالا ایده ی خیلی خوبیه.
به نظر میرسه اکثر استودیوهای فرست پارتی MS تو نسل بعد برن تو کار همکاری با استودیوهای ثرد پارتی واسه ساخت انحصاری یا اینکه میدل ویر هایی بسازن واسه بقیه شرکت ها و کنسول رو پشتیبانی کنن. در واقع من فکر می کنم به غیر 343 و T10 و شاید Rare و یکی دو تا استودیو دیگه، بقیه به طور مستقیم تو ساخت بازی نرن.

مثلا همین الانش تا حد خیلی زیادی قطعی شده که Rare داره با همکاری Lucid Games بازی PGR جدید رو می سازه. کاش واقعی باشه و یه PGR درست و حسابی ساخته بشه دوباره. من کلا ریسینگ باز نیستم خیلی ولی PGR سری ریسینگ مورد علاقه مه و PGR4 هم بهترین این نسل بود واسه من.
پارسال هم T10 با همکاری Playground هم FH رو ساختن.

انحصاری های بزرگ MS رو سازنده های ثرد پارتی میسازن احتمالا. مثل Crytech و Remedy که مشخصه دارن بازی میسازن واسه اکس باکس بعدی. اگه قضیه ی خرید باوویر توسط EA نبود من شک نداشتم که یه بازی هم بایوویر داره میسازه واسه MS ولی الان نمیشه مطمئن بود، هرچند احتمالش صفر هم نیست :دی EPIC هم که حتما GeOW و شاید بازیهای جدید بسازه. احتمالا استودیوهای دیگه ای هم اضافه میشن به لیست سازنده های ثردپارتی که برای MS بازی انحصاری میسازن.
 
Playground Games
و خدا بخواد Forza Horizon 2 :دی

PlayGround استودیو First Party مایکروسافت نیست ! این استودیو ها که خودشون مستقل از مایکروسافت اند ولی برای کنسول مایکروسافت انحصاری می سازند ، 2nd Party محسوب میشن! مثل Remedy ، Epic Games و همون Play Ground که گفتی!
 
آخرین ویرایش:
انحصاری های بزرگ MS رو سازنده های ثرد پارتی میسازن احتمالا. مثل Crytech و Remedy که مشخصه دارن بازی میسازن واسه اکس باکس بعدی.
پسر این عـــجـــــب شوخی بدی بود!. الان Forza 1-2-3-4 Horizon و Halo 4 و Fable II رو 3rd party ها ساختن؟ :دی.

343 Industries
موقعیت: آمریکا
وظیفه توسعه سری Halo رو بر عهده داره.
بصورت رسمی گفتن 300 تن مشغول بکار هستن در 343i. به گفته تهیه کننده ارشدش; میخوان تعداد بیشری نیروی انسانی داشته باشن و تیم رو بزرگ کنن ولی میخوان بهترین ها رو داشته باشن (We Want RIGHT PEOPLE :دی).
Microsoft Studios Victoria
موقعیت: کانادا
با بررسی آگهی های استخدام این استودیو به این نتیجه میرسین که احتمالا اینا میخوان سفینه فضایی بسازن :دی البته مشخص نیست در حال حاضر بازی خاصی در دست ساخت داشته باشن یا نه، ممکن نقش یک سازنده Engine برای سایر استودیوها رو ایفا کنه.
این دقیقاً چیزی بود که من فکر میکردم (چند صفحه قبل کامنت گذاشتم درموردش) بعد کاشف به عمل اومد که یه دپارتمان مستقل دارن برای Engine و Middle-ware. این استودیو هم فقط جهت بازیسازی تشکیل شده و اگر از نظر لیست شغلی بخوایم مقایسه کنیم 343i با اون عظمتش در برابر اینها حکمه فنجون رو داره مقابل فیل :دی.

پ.ن. درمورد لیست شغلیش خیلی میشه بحث کرد. به عنوان مثال جوات یرلی یا جان کارمک شاید بتونن به عنوان Senior SDE در این استودیو مشغول بکار بشن :دی.

Black Tusk Studios
موقعیت: کانادا
معروفترین استودیو جدید مایکروسافت، در حال ساخت یه بازی شوتر هست و کلا استودیو باحالی به نظر میاد :دی
استودیوی که من بهش امید بستم. توی فایل پیوست عکسها از داخل استودیو و بروچه هاش موجود میباشد :دی.

ویرایش:

اگه چیزی از قلم افتاده یا اشتباهی وجود داره بگید تا تصحیح کنم :دی
اوستا چندتا هم هستن بازی نمیسازن ولی زیرمحوعه Microsoft Studios اند مثل:

Skype Xbox Engineering Team
Sentient Team
Technology and Incubation Group
Xbox Core Platform team

درضمن تو انگلیس یه استودیو دیگه داره به اسم Press Play :دی.

پ.ن. اینها همه نمره منفی داره برات :دی.
 
آخرین ویرایش:
پسر این عـــجـــــب شوخی بدی بود!. الان Forza 1-2-3-4 Horizon و Halo 4 و Fable II رو 3rd party ها ساختن؟
:biggrin1:
.
البته LionHead رو یادم رفته بود ولی گفتم که به غیر از بازیهای 343 و T10 و ... بقیه انحصاری های MS رو ثرد پارتی ها میسازن.

شایعات جدید : http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=541176
به طور خلاصه اینا رو گفته:
- خیلی احمق تشریف دارید اگر واقعا باور کردید که MS واقعا Always On رو اجرایی می کنه.
- کینکت 2 خیلی دقیق تر میشه و لگی که انسان متوجهش باشه، وجود نخواهد داشت.
- همه ی چیزایی که در چند روز پیش از VGleaks درز کرده بود ، درست هستن. جز یه مورد :
- یه SOC از X360 واسه Durango میاد. یعنی در واقع 360 به صورت یه چیپ می تونه به Durango وصل بشه و پردازش موازی بکنن باهم! اینجوری پشتیبانی از بازیهای 360 انجام میشه و همچنین قدرت پردازش دستگاه بیشتر میشه!!
- XBOX TV و Xbox mini واقعیت دارن ولی توسط تیم های کاملا متفاوتی در حال ساخت هستن. اون X360 SOC واسه اینا هم میان ولی دیسک درایو نخواهند داشت.
- Durango دارای WIN 8 RT خواهد بود. اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی این یعنی اینکه هر بازی که واسه Win Store عرضه بشه (اگر بتونه دسته رو ساپورت کنه) میتونه روی Durango هم قابل بازی باشه.

چیز جدید دیگه ای توش نیست.
 
خیلی وقت بود به این تاپیک سر نزده بودم ....
خداوکیلی یعنی فکر میکنید مایکروسافت میخواد کنسول بعدشو همیشه/حتما آنلاین کنه؟ بابا اینا اگه میخواستن اینکارو بکنن ویندوزو همیشه آنلاین میکردن که ملت میلیاردی از روی نسخه هاش کپی نزنن , سود ویندوز اندازه کل سود صنعت گیمه... این قابلیت همیشه آنلاین ممکنه به صورت یه قابلیت اضافی رو کنسول باشه که کسایی که میتونن همیشه آنلاین باشن از مزایاش استفاده کنن ولی اینکه کنسول بعدی مایکروسافت حتما باید آنلاین باشه تا بشه باهاش بازی کرد از محالاته یعنی احتمالش 0.00001% هم نیست.
 
البته LionHead رو یادم رفته بود ولی گفتم که به غیر از بازیهای 343 و T10 و ... بقیه انحصاری های MS رو ثرد پارتی ها میسازن.

شایعات جدید : http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=541176
به طور خلاصه اینا رو گفته:
- خیلی احمق تشریف دارید اگر واقعا باور کردید که MS واقعا Always On رو اجرایی می کنه.
سلام اینی که گفتی یعنی چه؟
یعنی خیالمون درباره همیشه آنلاین بودن راحت باشه ؟ یعنی شایعه ای بیش نبود؟؟
 
البته LionHead رو یادم رفته بود ولی گفتم که به غیر از بازیهای 343 و T10 و ... بقیه انحصاری های MS رو ثرد پارتی ها میسازن.

شایعات جدید : TALES FROM MY ASS: Durango rumors discussed by anonymous source - NeoGAF
به طور خلاصه اینا رو گفته:
- خیلی احمق تشریف دارید اگر واقعا باور کردید که MS واقعا Always On رو اجرایی می کنه.
سلام اینی که گفتی یعنی چه؟
یعنی خیالمون درباره همیشه آنلاین بودن راحت باشه ؟ یعنی شایعه ای بیش نبود؟؟
 
انحصاری های بزرگ MS رو سازنده های ثرد پارتی میسازن
بقیه انحصاری های MS رو ثرد پارتی ها میسازن.
کدوم "های"؟ سرمایه گذار اصلی Gears ماکروسافت هست Alan Wake ام که AA بود بازم با سرمایه ماکروسافت پروژه جم و جور شد پس این "انحصاری های بزرگ MS که توسط 3rd Party ها ساخته شدن" اسمشون چیه؟ که شما فقط درجریانش‌ـی و بقیه نه.
 
کدوم "های"؟ سرمایه گذار اصلی Gears ماکروسافت هست Alan Wake ام که AA بود بازم با سرمایه ماکروسافت پروژه جم و جور شد پس این "انحصاری های بزرگ MS که توسط 3rd Party ها ساخته شدن" اسمشون چیه؟ که شما فقط درجریانش‌ـی و بقیه نه.
اوه! من که متوجه نمیشم مشکلت چیه.
سرمایه گذار اگر MS نبود که انحصاری نمیشدن! حرف من خیلی ساده اینه : MS ساخت یه سری از بازیهای انحصاریش رو میده به استودیوهای ثردپارتی. مثل همین دو نمونه ای که گفتی. یا مثل Forza Horizon . یا مثل Ryse . یا مثل ME . درواقع تو اون پستم داشتم پیش بینی می کردم که تو نسل بعد این روال ادامه پیدا کنه و تعدادی از اون استودیوهای MS که لیست شده بودن، با این استودیوها ثرد پارتی که برای MS بازی انحصاری میسازن (حالا با سرمایه گذاری MS یا هر ناشر دیگه ای) همکاری کنن. مثل شایعه ای که میگه Rare (فرست پارتی) داره با Lucid Games (ثرد پارتی) تو ساخت PGR جدید (انحصاری برای کنسول MS) همکاری میکنه.
تو این ویدیو هم Jeff Gertsman (مدیر Giant Bomb) یه جا میگه که از چند جا شنیده که تو نسل بعد دوباره انحصاری هایی که توسط ثرد پارتی ها ساخته بشن، برمیگردن. هرچند به طور خاص به MS اشاره نمیکنه. (مثل نسل ششم که کلی بازی انحصاری توسط سازنده ها و ناشرهای ثردپارتی ساخته میشد و برخلاف این نسل که به جز چند نمونه، اکثر انحصاری ها توسط استودیوهای MS و سونی و نینتندو ساخته شدن)

اگه هنوزم متوجه حرف من نشدی، بیخیال شو. تو درست میگی.

یعنی خیالمون درباره همیشه آنلاین بودن راحت باشه ؟ یعنی شایعه ای بیش نبود؟؟
طبق شایعات جدید، شایعه ای بیش نبود :دی
کلا اسم تاپیک باید عوض شه بعید میدونم تو اپریل نشستی باشه
آره بعیده. چون داره تموم میشه:دی همین شایعه ی آخر هم میگه که نشست به may منتقل شده.
 
چند ساعت پیش 343i یه لیست شغلی داده، خداست :دی

Clip_18.jpg

اخرین شرطش اینکه هیلو فن متعصب باشه :دی. بعد آچیومنتهای همه هیلوها 360 رو 1000 یا بیشتر کرده باشه. حتمالاً داشتن تتوی بزرگ روی دست یا سینه برای رده ها بالای شغلی در 343i باشه b-) (:دی).
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or