نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
همچنین خبر مهتر اینکه تائید هم شده در این هفته دوتا بازی جدید برای XBOX معرفی خواهد شد .
این دو بازی جدید که گفته ربطی به Next Xbox نداره و مطمئنا مولتی و واسه همسن کنسول های فعلیه.
این حرف میدونی چه معنی میده فرخ؟ داری میگی AW اینقدر بازی Shitـی از آب در اومد که بعد از یه شماره و یه DLC و بعد از 5 سال کاره Build و Concept و برنامه ریزی بلند مدت مجبور شدن پروژه رو کلاً بندازن توی سطل زباله و یه IP جدید بنا کنن. دقیقاً داری اینو میگی چون Remedy بیشتر از 50-60 نفر نیرو نداره. نهایت هنرشون توسعه انجین هست و ساختن یه بازی درهمون زمان.
اینا اگه IP جدید هم بسازن دلیل نمیشه که Alan Wake رو بزارن کنار! قبلا خبر اومده بود که دامنه ALANWAKE2 رو ثبت کردن. حالا شاید بصورت اپیزودی یا بازی کامل بعدا منتشر کنن.

در ضمن استودیو Remedy در حال حاضر 93 کارمند داره.
 
اینا اگه IP جدید هم بسازن دلیل نمیشه که Alan Wake رو بزارن کنار! قبلا خبر اومده بود که دامنه ALANWAKE2 رو ثبت کردن. حالا شاید بصورت اپیزودی یا بازی کامل بعدا منتشر کنن.
Title اصلی که تازه فن بیس جور کرده رو میزارن کنار مثلا برای 2-3 سال دیگه بعد روی IP جدید کار میکنن؟ رویه خنده داری که فقط از شرکای ماکروسافت برمیاد.
در ضمن استودیو Remedy در حال حاضر 93 کارمند داره.
بانجی با اون عظمتش 400 نفری روی یه IP کار میکنن اینها با 93 نفر IP جدید + AW2 + بازی IOS !!!. افرین به همتشون :دی.
 
Title اصلی که تازه فن بیس جور کرده رو میزارن کنار مثلا برای 2-3 سال دیگه بعد روی IP جدید کار میکنن؟ رویه خنده داری که فقط از شرکای ماکروسافت برمیاد.

بانجی با اون عظمتش 400 نفری روی یه IP کار میکنن اینها با 93 نفر IP جدید + AW2 + بازی IOS !!!. افرین به همتشون :دی.
کسی الان نمیدونه برنامه کاریشون چطوره و نمیتونیم در این مورد مظر بدیم ولی این رو هم در نظر داشته باش که اینا تا به الان 8 ساله که با Alan Wake سروکار داشتن و کار روی IP جدید چیز عجیبی نیست.
مطمئنا بصورت همزمان رو دو تا AAA کار نمیکنن، چیزی که قبلا بارها خودشون گفتن.
 
کسی الان نمیدونه برنامه کاریشون چطوره و نمیتونیم در این مورد مظر بدیم ولی این رو هم در نظر داشته باش که اینا تا به الان 8 ساله که با Alan Wake سروکار داشتن و کار روی IP جدید چیز عجیبی نیست.
مطمئنا بصورت همزمان رو دو تا AAA کار نمیکنن، چیزی که قبلا بارها خودشون گفتن.

درسته تا الان میشه 8 سال ولی این مدت زمان طولانی به طور کاملا مفید صرف ساخت و توسعه AW نشده( 8 سال در ازای یه شماره از AW !)بلکه به خاطر کم جمعیت بودن Remedy و متعاقبا طولانی شدن فرایند ساخت بازی بود ! الان REMEDY به لحاظ نفرات پر جمعیت تر شده و الا این استودیو با هزار بدبختی تونست AW 1 رو در عرض 5 سال بسازه چون کمبود نیرو داشت!

دقیقا مشابه اتفاقی که برای MP1 افتاد ولی به محض اینکه Rockstar استودیو Remedy رو زیر پر و بال خودش گرفت ، مدت زمان ساخت MP2 خیلی کوتاه شد!

من هم معتقدم این 8 سالی که شما میگی دلیل قانع کننده ای برای این موضوع نیست که REMEDY سراغ یه IP جدید بره چون تو این هشت سال ،یک شماره بیشتر از این بازی نیومده! یه بازی مثل AW ، تازه واسه خودش یه فن بیسی دست و پا کرده و همه منتظر تایید شماره 2 این بازی هستن ، اونوقت REMEDY بیاد یه IP جدید معرفی کن؟! نمیگم غیر ممکنه ولی انصافا ناشیانه بودن این حرکت هم انکار ناپذیره!!!

در کل به نظر من ،AW 2 باید رو X360 میومد چون سه سال از عرضه شماره 1 گذشته از طرفی هم REMEDY با اون انجین غولی که به صورت بهینه شده برای X360 ساخته بود ، میتونست AW 2 رو تا الان بسازه! به عبارت دیگه اگه REMEDY هنوز ساخت AW2 رو شروع نکرده باشه ، به معنی اینه که هنوز از مایکروسافت چراغ سبز نگرفته !اگه خبری از AW 2 برای X360 تو E3 پیش رو نباشه ، یه معنی بیشتر نداره : مایکروسافت آخر نسلی ، خیلی خوب X360 رو فراموش کرده و در قبالش کوتاهی میکنه و این واقعا تاسف بر انگیزه در حالی که رقیبش هنوز هم بازی انحصاری برای PS3 داره می سازه! چون آخرین سورپرایز مایکروسافت برای این نسل ، تایید AW2 برای X360 ـه!!!!
 
آخرین ویرایش:
درود

تقریبان دو روز شده که کاربران بعضی از مناطق نمیتونن وارد XBL بشن در همین راستا کاز قلابی توئیت گذاشته:

View attachment 44758View attachment 44759

:دی.

اوضاع وقتی بیریخت میشه که اکثر کاربرهای گلد Save هاشون رو Cloud میکنن معمولاً. داد ملت در اومده ولی خب، مته به خشخاش میزارن اینها :دی.

منم نمیتونم برم لایو:(

---------- نوشته در 11:30 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:21 PM ارسال شده بود ----------

درسته تا الان میشه 8 سال ولی این مدت زمان طولانی به طور کاملا مفید صرف ساخت و توسعه AW نشده( 8 سال در ازای یه شماره از AW !)بلکه به خاطر کم جمعیت بودن Remedy و متعاقبا طولانی شدن فرایند ساخت بازی بود ! الان REMEDY به لحاظ نفرات پر جمعیت تر شده و الا این استودیو با هزار بدبختی تونست AW 1 رو در عرض 5 سال بسازه چون کمبود نیرو داشت!

دقیقا مشابه اتفاقی که برای MP1 افتاد ولی به محض اینکه Rockstar استودیو Remedy رو زیر پر و بال خودش گرفت ، مدت زمان ساخت MP2 خیلی کوتاه شد!

من هم معتقدم این 8 سالی که شما میگی دلیل قانع کننده ای برای این موضوع نیست که REMEDY سراغ یه IP جدید بره چون تو این هشت سال ،یک شماره بیشتر از این بازی نیومده! یه بازی مثل AW ، تازه واسه خودش یه فن بیسی دست و پا کرده و همه منتظر تایید شماره 2 این بازی هستن ، اونوقت REMEDY بیاد یه IP جدید معرفی کن؟! نمیگم غیر ممکنه ولی انصافا ناشیانه بودن این حرکت هم انکار ناپذیره!!!

در کل به نظر من ،AW 2 باید رو X360 میومد چون سه سال از عرضه شماره 1 گذشته از طرفی هم REMEDY با اون انجین غولی که به صورت بهینه شده برای X360 ساخته بود ، میتونست AW 2 رو تا الان بسازه! به عبارت دیگه اگه REMEDY هنوز ساخت AW2 رو شروع نکرده باشه ، به معنی اینه که هنوز از مایکروسافت چراغ سبز نگرفته !اگه خبری از AW 2 برای X360 تو E3 پیش رو نباشه ، یه معنی بیشتر نداره : مایکروسافت آخر نسلی ، خیلی خوب X360 رو فراموش کرده و در قبالش کوتاهی میکنه و این واقعا تاسف بر انگیزه در حالی که رقیبش هنوز هم بازی انحصاری برای PS3 داره می سازه! چون آخرین سورپرایز مایکروسافت برای این نسل ، تایید AW2 برای X360 ـه!!!!

remedy بیشتره وقتشو صرف ساختن انجین بازی کرد مثل کاری که برای mp1 کرد و زودی قسمت 2ش رو هم داد ولی در الن ویک جریان ساخت بازی کلا عوض شد بازی قرار بود open-world باشه با اب و هوای داینامیک با اینکه همه ی اینا رو ساختن ولی تصمیم گرفتن روند رو خطی کنن تا بتونن داستان رو بهتر روایت کنن که داستان هم با صحبتا های اولیه فرقای زیادی میکرد که این خودش نشون دهنده ی اینه که انگاری بازی رو از اول ساختن برای همینم ساختش زیاد طول کشید
 
Alan Wake 2 ام یه بازی جدید AAA هست. وقتی بازی هنوز رسمی نشده شما توقع داری طرف توی صحبتهای روزمره ش اسم AW2 رو بیاره؟ .
این حرف میدونی چه معنی میده فرخ؟ داری میگی AW اینقدر بازی Shitـی از آب در اومد که بعد از یه شماره و یه DLC و بعد از 5 سال کاره Build و Concept و برنامه ریزی بلند مدت مجبور شدن پروژه رو کلاً بندازن توی سطل زباله و یه IP جدید بنا کنن. دقیقاً داری اینو میگی چون Remedy بیشتر از 50-60 نفر نیرو نداره. نهایت هنرشون توسعه انجین هست و ساختن یه بازی درهمون زمان.
فریدون منو گرفتی ؟! تو اصلا خبر ها را خوندی من نمیگم این یارو میگه ! علنا پرسیده aw2 هست ؟ جواب داده نه ! بعد پرسیده چیه ؟ میگه یه بازیه شوتر هست !

این اصلا کجاش برات عجیبه که یه ip دیگه بسازن ؟! خب قرار نیست که aw2 را بزارن کنار ! فقط ممکنه دیگه لانچ تایتل نباشه .
این خبر هم این را گفته :

My source has told me that PGR5, Alan Wake 2, an unnamed Epic game and of course Destiny were going to be launch titles. According to an update I got today, Alan Wake 2 will be exclusive to Xbox Next but won’t be a launch title. PGR5 is supposedly being set for launch, but I kind of wonder what sense it would make to have 2 racing franchises as launch titles. It’s being worked on by Lucid Games, which is a “small” company spear headed by Ex-Bizarre and Criterion developer’s. There’s no word on the Epic game and you already know about Destiny. All of this is rumor of course so take it with a grain of salt until it’s confirmed by official sources.

این دو بازی جدید که گفته ربطی به Next Xbox نداره و مطمئنا مولتی و واسه همسن کنسول های فعلیه.
.
شما از کجا مطمئنا میگی مولتی هست ؟! این خبر کاملا مربوط به مایکروسافت هست !
اگه یه خبر جدا گانه بود مطمئنا تو یه خبر جدا گانه این خبر را میداد نه اینکه تو اخبار مایکروسافت ! اگرم غیر این باشه cvg گمراه کننده خبر داده !
http://www.computerandvideogames.co...will-surely-now-shun-an-always-online-future/
 
آخرین ویرایش:
شما از کجا مطمئنا میگی مولتی هست ؟! این خبر کاملا مربوط به مایکروسافت هست !
اگه یه خبر جدا گانه بود مطمئنا تو یه خبر جدا گانه این خبر را میداد نه اینکه تو اخبار مایکروسافت ! اگرم غیر این باشه cvg گمراه کننده خبر داده !
http://www.computerandvideogames.com...online-future
In other matters, this week we'll also be providing a first look at two new games - which I believe we're not allowed to mention just now. You'll find out soon enough
خودش اول جمله اش اشاره کرده و از نوع جمله اش مشخص که ارتباطی با Next Xbox نداره. و یه موضوع جداست. منم حدس میزنم که مولتی باشه چون بازی انحصاری این شکلی معرفی نمیشه.
این رو هم نمیشه خبر دونست که بگیم فقط در مورد مایکروسافت هست چون یه پست بلاگ ـه و اصولا تو بلاگ پست ها میشه موضوعات مختلف رو توش عنوان کرد.
 
remedy بیشتره وقتشو صرف ساختن انجین بازی کرد مثل کاری که برای mp1 کرد و زودی قسمت 2ش رو هم داد ولی در الن ویک جریان ساخت بازی کلا عوض شد بازی قرار بود open-world باشه با اب و هوای داینامیک با اینکه همه ی اینا رو ساختن ولی تصمیم گرفتن روند رو خطی کنن تا بتونن داستان رو بهتر روایت کنن که داستان هم با صحبتا های اولیه فرقای زیادی میکرد که این خودش نشون دهنده ی اینه که انگاری بازی رو از اول ساختن برای همینم ساختش زیاد طول کشید

بله !از این موضوع با خبر بودم که این بازی قرار بوده به صورت OW ساخته بشه ! چند وقت پیش داشتم یه مقاله میخوندم از روند ساخت AW در طی 5 سال ! واقعا چه ایده های خوفی تو سر REMEDY بود برای خلق یه OW واقعی ! هزاران عکس از مکان های مختلفی که قرار بود بازی درش جریان داشته باشه ، توسط REMEDY تهیه شده بود تا هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک باشه!

منظورم این نبود که REMEDY ساخت بازی رو کش داده ، من به این استودیو با تمام وجود ایمان دارم منظورم اینه که چرا با وجود این که مایکروسافت با اون عظمتش پشت این استودیو ایستاده ، تو این مدت فقط یه شماره از AW ساخته شده!

اصلا معتقدم خلاقیت و توان REMEDY در ساخت بازی باعث شد مدت زمان ساخت بازی بیشتر از این نشه!شاید اگه سازنده دیگه AW رو می ساخت ، ساختش بیشتر طول می کشید!

امروز داشتم فکر میکردم اگه REMEDY به طور کامل زیر مجموعه Rockstar می شد ، دیگه ساخت انجین جدید هم لازم نبود، AW با انجین RAGE شاید همونی میشد که REMEDY می خواست ! Bright Falls کاملا OW!!!!

بدون شک تجربه AW برای من یکی از منحصر به فرد ترین تجربه های زندگیم بود و کلا تو کتم نمیره که به هر دلیلی این IP دست کم گرفته بشه ! انتظاری که من برای تایید AW 2 رو X360 کشیدم ، واقعا پیرم کرد :d حاضرم ساعت ها بحث کنم تا به دیگران ثابت کنم AW یه شاهکار بی نظیره !:x

همش تقصیره این مایکروسافته اصلا بها نمیده به ایده های جدید:(فقط هیلو,گیرز,فورتزا:(

توجه زیاد مایکروسافت به HALO ، Gears Of War و Forza ، واقعا ستودنیه ! چون هر سه این IP ها در سبک خودشون واقعا بینظیر و با کیفیت هستند!!!

ولی ای کاش به تنوع در انحصاریاش هم اهمیت میداد نه فقط کیفیت!!! امیدوارم نسل بعد، لا اقل این مشکلو حل کنه!!
 
آخرین ویرایش:
بله !از این موضوع با خبر بودم که این بازی قراره به صورت OW ساخته بشه ! چند وقت پیش داشتم یه مقاله میخوندم از روند ساخت AW در طی 5 سال ! واقعا چه ایده های خوفی تو سر REMEDY بود برای خلق یه OW واقعی ! هزاران عکس از مکان های مختلفی که قرار بود بازی درش جریان داشته باشه ، توسط REMEDY تهیه شده بود تا هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک باشه!

منظورم این نبود که REMEDY ساخت بازی رو کش داده ، من به این استودیو با تمام وجود ایمان دارم منظورم اینه که چرا با وجود که مایکروسافت با اون عظمتش پشت این استودیو ایستاده ، تو این مدت فقط یه شماره از AW ساخته شده!

اصلا معتقدم خلاقیت و توان REMEDY در ساخت بازی باعث شد مدت زمان ساخت بازی بیشتر از این نشه!شاید اگه سازنده دیگه AW رو می ساخت ، ساختش بیشتر طول می کشید!

امروز داشتم فکر میکردم اگه REMEDY به طور کامل زیر مجموعه Rockstar می شد ، دیگه ساخت انجین جدید هم لازم نبود، AW با انجین RAGE شاید همونی میشد که REMEDY می ساخت ! Bright Falls کاملا OW!!!!

بدون شک تجربه AW برای من یکی از منحصر به فرد ترین تجربه های زندگیم بود و کلا تو کتم نمیره که به هر دلیلی این IP دست کم گرفته بشه ! انتظاری که من برای تایید AW 2 رو X360 کشیدم ، واقعا پیرم کرد :d حاضرم ساعت ها بحث کنم تا ثابت کنم AW یه شاهکار بی نظیره !:x

همش تقصیره این مایکروسافته اصلا بها نمیده به ایده های جدید:(فقط هیلو,گیرز,فورتزا:(
 
In other matters, this week we'll also be providing a first look at two new games - which I believe we're not allowed to mention just now. You'll find out soon enough
خودش اول جمله اش اشاره کرده و از نوع جمله اش مشخص که ارتباطی با Next Xbox نداره. و یه موضوع جداست. منم حدس میزنم که مولتی باشه چون بازی انحصاری این شکلی معرفی نمیشه.
این رو هم نمیشه خبر دونست که بگیم فقط در مورد مایکروسافت هست چون یه پست بلاگ ـه و اصولا تو بلاگ پست ها میشه موضوعات مختلف رو توش عنوان کرد.
یه خبر جدا را نمیان تو اخبار مایکروسافت اعلام کنن اونم با تیتر تمام مایکروسافتی ! CVG هم به احتمال نخواسته علنا معرفی کنه به همین خاطر ربطش نداده ولی خبر تو اخبار مایکروسافت هست .

منم نمیگم حتما انحصاری هست شاید حرف تو درست باشه ولی اگر نباشه خبر CVG کاملا گمراه کنندست چرا باید یه همچین خبری رو تو خبر مایکروسافت بده ؟ به هر حال به نظر تو درست نیست یه همچین خبری بیاد جداگانه تو یه تیتر مخصوص به خودش بزاره ؟
 
^^
حالا خیلی ذوق نکن اگه واقعا بازی انحصاری باشه احتمالا 2 تا بازی کینکت واسه X360 هست :دی مایکروسافت معمولا انحصاری هاش رو تو مراسم های بزرگ معرفی میکنه مثل E3 و GC و TGS. من ندیدم تا حالا این مدلی بازی بزرگ معرفی کنن :دی
 
یه خبر جدا را نمیان تو اخبار مایکروسافت اعلام کنن اونم با تیتر تمام مایکروسافتی ! CVG هم به احتمال نخواسته علنا معرفی کنه به همین خاطر ربطش نداده ولی خبر تو اخبار مایکروسافت هست .

منم نمیگم حتما انحصاری هست شاید حرف تو درست باشه ولی اگر نباشه خبر CVG کاملا گمراه کنندست چرا باید یه همچین خبری رو تو خبر مایکروسافت بده ؟ به هر حال به نظر تو درست نیست یه همچین خبری بیاد جداگانه تو یه تیتر مخصوص به خودش بزاره ؟

من که گفتم خبر نیست، بلاگ پست ـه :d

خب خودش تو توییتر گفت که مربوط به کنسول های فعلیه:
Ah, no they're both for systems already released
https://twitter.com/Rob_Crossley_/status/323762236277542915
 
در هر صورت سونی رسما PS4 را رونمایی کرده است


اینو تو پست اول خوندم خواستم یاداوری کنم که سونی از دسته پی اس 4 رونمایی کرده نه از کنسول پی اس 4:d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or