نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
حدود یک ساعت پیش با مدیر شرکت آسیاتک (یکی از شرکت های اینترنتی ایران) صحبت می کردم گفت داریم تلاش می کنیم با سازمان فتا و ارتباطات رادیویی هماهنگ می کنیم که بعد از عرضه ی ایکس باکس وان، یه اینترنت پر سرعت نامحدود بذارند که هزینش از ماهیانه 70 تومان بیشتر نشه هم اینکه بشه از تمام قابلیت های لایو بدون تاخیر تصویر استفاده کرد. البته گفت خیلی از شبکه هاش فیل-تره :)
خدا وکیلی آسیاتک تنها شرکتیه که بخش بازی آنلاین داره و پینگ سرویساش واسه آنلاین بازی کردن حرف نداره.
 
حدود یک ساعت پیش با مدیر شرکت آسیاتک (یکی از شرکت های اینترنتی ایران) صحبت می کردم گفت داریم تلاش می کنیم با سازمان فتا و ارتباطات رادیویی هماهنگ می کنیم که بعد از عرضه ی ایکس باکس وان، یه اینترنت پر سرعت نامحدود بذارند که هزینش از ماهیانه 70 تومان بیشتر نشه هم اینکه بشه از تمام قابلیت های لایو بدون تاخیر تصویر استفاده کرد. البته گفت خیلی از شبکه هاش فیل-تره :)
خدا وکیلی آسیاتک تنها شرکتیه که بخش بازی آنلاین داره و پینگ سرویساش واسه آنلاین بازی کردن حرف نداره.

منم یه چیزای راجب شرکت های دیگه شنیدم فکرکنم موضل اینترنت تاحدبالای برطرف شه:punish:
 
حالا صبر کنید تا E3 بیاد بره بعد نظرهای قطعیطون رو در مورد بازیها بدید
تو E3 اونطور که مشخصه Naught Dog , Quantic Dream , Gurilla , Media Molecule که از استودیوهای بازی سازی سونی هستند برای کنفرانس رونمایی PS4 بازیهای جدیدشون رو به نمایش می ذارن
همینطور انتظار می ره در کنفرانس مربوط به ماکروسافت عنوانی از پیتر مور و بازی Ryse از Crytek و چیند بازی نامشخص دیگه ای رو ببینیم و جدا از اینها بخش ابتدایی کنفرانسها در مورد عناوین نسل حاض و بخش دوم در مورد مشخصات دقیق سخت افزاری و آمار در مورد فروش و قابلیتهای شبکه آنلاین و بخش سوم در مورد رو نمایی از کنسولها (که البته برای سونی در این زمینه مورد انتظار تر هست چرا که همه منتظر ظاهر کنسول و قابلیتهای خارجیشن) و بخش پنجم که مربوط به رو نمایی از بازیهای نسل جدید و معرفی IP های جدید انحصاری و مولتی پلتفرم هست و بخش ششم هم مربوط به قیمت کنسولها و تاریخ انتشارشون.

لطف کنید انقدر هم به جون هم نپرید مانند این سیاست مداران خروس جنگی،هر کس سلیقه ای داره و هر چی بخواید کسی که تو هدفش مصمم هست رو از راه و هدفش بدر کنید بی فایدست و تنها اعصاب خودتون رو خورد می کنید،مانند اینکه من در هدفم مصمم هستم برای خرید یک PS4 که قراره دختر ک.ش هم بشه;)
پس چه زیباست زمانی که به هر نوع سلیقه ای احترام بگذاریم حتی اگر به ضررمون باشه،این کا هم باعث می شه سطح جنبه و فرهنگیمون بالا بره،هم درک بهتری از آزادی بیان رو بدست بیاریم.

نظر قطعی من بعد از E3 2013 خواهد بود
 
کل دستگاه 5 میلیار ترنزیستر داره نه فقط SOC. غیر از سیلیکون های موو انجین و صدا این کنسول یک ARM trust zone هم داره که به احتمال زیاد یک هسته هم اونجا داریم. و نکته دیگه اینه 32 مگ esram اگه از نوع 6t eSRAM و نه 1T SRAM باشه حدود 1.6 میلیارد خودش به تنهایی میگیره.با توجه به اینکه یک 7790 معمولی به تنهایی 1.8 میلیارد ترنزیستورداره و جگوار هم 500 میلیون نرنزیستور می برن کل 5 میلیار برای دستگاه عجیب نیست . در مورد GPU هم ماکروسافت 768 operations per clock رو اعلام کرد که خوب میدونی که این یعنی 12 CU در ضمن 40 نانومتر اشتباه سایت وایرد بوده 28 نانو تائید شدست.
میتونی منابغ را هم بگی ؟ مثلا مایکرو 768 operations per clock را تائید کرده و همراه با 5 میلیارد ترانزیستور مطعلق به کل دستگاه هست ؟
 
آخرین ویرایش:
کلنگ عدالت،
(IR (to control cable/satellite receiver
یعنی چی؟ توی توضیحات وان نوشته بودی.؟؟؟
 
Soc شامل همه مواردي كه گفتيد هست از cpu/gpu/io/audio/FFU/esram/move engine و اين تراشه احتمالا 5billion ترانزيستور داره كه منطقي هم هست . من هنوز جايي نديدم كه عنوان كرده باشه مجموع ic هاي كنسول اينقدر بوده - ( خوب اگه هست من نديدم دوستان لطف كنن لينك بدن)

درضمن اين شماتيكي كه گفتيد من خيلي وقت پيش يكي از دوستان گذاشته بود ديدم واقعا همون هست ؟ مايكرو تاييد كرده كه هسته arm هم داره يا تخيلات گذشته هست ؟؟؟

در ضمن اين 768 op per clock هم من نديدم مايكرو تازگي تاييد كرده باشه حتما لينكش رو بزاريد ببينيم مايكرو چه كرده. (اگه تاييد مايكرو باشه كه فاتحش باس خوند)



5 ميليارد براي SOC بوده تا جايي كه من ديدم اگه جاي عنوان كرده Total transistor count. حتما لينك بديد چون من متاسفانه نديدم :d

درمورد كولر و heat sink اينچيزي كه من ديدم اندازه كله بز بود نيمه سمت راست كنسول رو هم به خاطر اون اون شكلي كردن :d

واقعا فکر نمیکنی که ماکروسافت و سونی میان 2 تا کنسول x86 می دن دست هکر ها بدون قرار دادن بخش محافظتی؟ در ضمن یکی از مهندسای ماکروسافت وجود تراشه رو در کنسول تائید کرد توی فروم B3d ولی نگفت از کدوم شرکت. در مورد لینک 768 هم توی لایو بلاک endgadget بعد از مراسم خوندم یک سرچ ساده بزنی ویدیو شو هم شاید گیر بیاری
 
نمایش inFAMOUS جدید می ارزید به کل هیکل رونمایی ایکس باکس وان.
شوما تصور کن نَوتی داگ تو ای تری یه چی نشونت میده که مادر بگرخد.
در کل رونمایی زرد رنگی بود.
تمام نمایش Forza 5 می ارزید به کل هیکل همایش PS4.

پ.ن: هیچی هم نه، inFamous :-j :دی
پ.ن2: در مورد بحث قشنگی کنسول امیدوارم یه عده یه روز متوجه بشن که سلیقه ملت متفاوته، البته اگه میخواستن متوجه بشن مطمئنا تو همین مدت متوجه میشدن!
پ.ن3: وای خدا InFamous :lol: :دی
 
تعداد ترانزیستور که فقط ملاک نیست.نوع معماری بکار رفته در GPU مهمه که بازی ساز ها و برنامه نویس ها بتونن از حداکثر قدرتش برای ساخت بازی استفاده کنن.
متاسفانه مایکروسافت تا اونجایی که من اخبار رو دنبال کردم از جزئیات سخت افزار کنسول چیزی زیادی نگفته.
مثلا کارت 7970 ، 4.5 بیلیون ترانزیستور داره اما از 680 در اکثر موارد ضعیف تر عمل می کنه. پس تعداد ترانزیستور فقط معیار نیست.
البته بماند که معماری GCN رو بتونن بازی ساز ها ازش بهتر استفاده کنن، بهتر عمل می کنه اما خب فعلا اینجوری نیست( در PC)
----------------------------------------------------------------------------------------
در مورد زیبایی کنسول دیدم بحث زیاد شده. یاد دختر ها می افتم که وقتی یکی ازشون خواستگاری می کنه سر تا پای پسر رو بررسی می کنن که یک موقع یک جای طرف کج و شکسته نباشه.( قصد توهین به هیچ شخصی رو ندارم.)
ظاهر کنسول به نظرم اولویت اخر هستش. مهم قدرت سخت افزاری، امکانات کنسول و قیمتش هست نه ظاهرش.
اتفاقا برعكس حرف شما هم صحيح است چون كارتي مثه gtx690 7ترنزيستور داره و نشون ميده كه بيشتر بودن بد كه نيست بلكه +99 ميتونه باعث قدرت بيشتر بشه عزيز
 
واقعا فکر نمیکنی که ماکروسافت و سونی میان 2 تا کنسول x86 می دن دست هکر ها بدون قرار دادن بخش محافظتی؟ در ضمن یکی از مهندسای ماکروسافت وجود تراشه رو در کنسول تائید کرد توی فروم B3d ولی نگفت از کدوم شرکت. در مورد لینک 768 هم توی لایو بلاک endgadget بعد از مراسم خوندم یک سرچ ساده بزنی ویدیو شو هم شاید گیر بیاری

اينكه حالا برا اساس منطق من و شما براي امنيت چه حركاتي ميخوان بزنن من كاري ندارم اما شما اينهايي كه گفتي تاييديه مايكرو هم براشون داري كه مثلا از هسته ARM براي امنيت استفاده كرده ؟ ؟ لينك فروم b3d و لايوبلاگ فلان جا مهم نيست رفيق من مهم اينه كه مايكرو چه چيز هايي گفته و تاييد كرده.

Vgleaks گذشته خيلي اطلاعات دقيق و زيبايي ميداد اما خوب بازم تاييديه مايكرو رو ميخواد اما چارتي كه انويديا براي تايتان داده بود حرف vg تاييد شده بود به نظرم و همون 12cu هست

(براي هسته arm هم كه فرموديد البته اونجا هم شماتيكي با هسته ARM براي امنيت نديدم يه جا عكس يه شماتيك بود كه arm درش بود ديدم و هيچ اطلاعات تخصصي و فني توش نبود )

خلاصه حرف زياد هست بايد ببينيم در نهايت چي تاييد ميشه - كنسول سوني كه همه چيزش مشخص هست و مايكرو بايد جرات كنه ريز مشخصات رو بگه و جنگولك بازي هاي نينتندويي از خودش در نياره
 
Ryse در E3 نمایش خواهد داشت ! :دی لازم به توضیح نیست که بازی برای Xbox One عرضه میشه. توی سایتشون هم نوشتن : Controller based gameplay enhanced by kinect
شاید دستورهای صوتی با کینکت باشه. چون شعار بازی این هست : Fight as a soldier. Lead as a general. Rise as a legend
اون تیکه دوم یه جورایی میتونه شبیه بازی های تاکتیکی باشه که باید دستور بدیم و اینا ! :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان بازی باید برای دسته X1 باتری بخریم یا خودش باتری شارزی داخلی داره؟
 
میتونی منبابغ را هم بگی ؟ مثلا مایکرو 768 operations per clock را تائید کرده و همراه با 5 میلیارد ترانزیستور مطلق به کل دستگاه هست ؟

نه مایکروسافت تایید نکرده، این کاربر عزیز خودشون شایعات رو فکت صادر میکنن ...:d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or