نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
این 5 میلیارد ترانزیستور مجموع کلی ترانزیستورهای داخل کنسوله فکر کنم!:d یعنی اومده رم و فلش و sbوnb و همه رو حساب کرده!

هر 24 ساعت هم که باید کانکت بشی .حالا شاید یکی بخواد بره باغی یا ویلایی مسافرت اینم همراه خودش ببره اونوقت اینترنت تو دسترس نباشه تکلیف چیه؟ ادم ناحسابی مگه پادگانه که باید حضور بزنی؟/:)

بازی دسته دوم هم که اما و اگر داره؟
دستشم که میگن باطری میخوره!
تو ایران که نتیجه معکوس داد تا ببینیم باقیه دنیا نظرشون چیه.
 
فیل هریسون هم رسما این گندکاری رو تایید کرد :|

میگه من اگه بازی ـه خودمو بیارم خونه شما باید وصل بشم به لایو تا بتونیم بازی ـه من رو تو سیستم تو بازی کنیم و اگه من رفتم و تو خواستی بازی ـه منو با دستگاه خودت بازی کنی باید پولشو بدی ( Epic LOL)

مثل این میمونه که من یه دوچرخه با مارک BMX دارم میخام چند روز قرضش بدم به دوستم اونوقت دوستم باید پول دوچرخه رو به حساب شرکت BMX واریز کنه تا بتونه چند روز از من دوچرخمو بگیره :))
 
آخرین ویرایش:
مطمئن باش اگه قویتر بود، مایکرو مشخصات دقیق رو همون دیشب اعلام میکرد . . .
اخه احمق نیست بیاد یه شبه همه چیو بگه و هیچی برا بعد نمونه..الان ماکرو یه تعادل برقرار کرده هنوز نمیدونیم گرافیک کنسول چیه.و 15بازی انحصاری و...ولی سونی اکثر بازی ها رو نشون داد و فقط ظاهر کنسول مونده براش

اون ماکرو که ما میشناسیم بعیده ازش کنسول خیلی ضعیفتراز رقیب بسازه..اکس باکس اول قویتر ازps2بود 360با اینکه یه سال قبل ps3عرضه شد ولی ضعیف تر نبود و تو بعضی جهات هم قوی تر بود
حالا چرا بیاد کنسولی بسازه که مثلاقدرت گرافیک رقیبش50درصد بیشتر باشه؟؟
پس فعلا صبر کنین که بعدا از حرفاتون پشیمون نشین
 
اولاً که مدل CPU رو اعلام نکردن، دوماً نوع رم‌ها با هم فرق می‌کنه و کنسول مایکروسافت 3 گیگابایت از رمش مختص سیستم عامل و باقی موارد هست، در حالی که کنسول سونی 2 گیگ رو به این مسائل اختصاص داده.
در مورد GPU هم طبق اطلاعاتی که منتشر شده، در حد 50 درصد کنسول سونی قوی‌تر هست.
به هر حال باید صبر کرد تا اطلاعات دقیق‌تری منتشر شه.

رم ایکس باکس gddr3 هست ولی ps4 gddr5
و اینکه پی اس 4 از 1 گیگ رم برای سیستم عامل استفاده میکنه اطلاعات غلط ندید مردم بعضی ها خودشون رو گول میزنن ترانزیستور میتونه خلاء فاصله ی 5 گیگ رم gddr3 رو با 7 گیگ رم gddr5 پر کنه؟یا فاصله جی پی یورو؟:|
واقعا جالبه چرا خودتون رو به کوچه علی چپ میزنید؟سی پی یو که amd هست 100% جی پی یو هم ای ام دی هست و از اونجایی که Amd گفته قوی ترین جی پی یو ساخته شده خودش رو برا پی اس 4 گذاشته کاملا مشخصه که کی این وسط برتره
(راستی کینکت جدید فشار خون وقند خون رو متوجه میشه؟ خیلی خوبه ها)
شعار جدید مایکروسافت پزشک خود را به خانه بیاورید با ایکس باکس وان.
 
اگه این باشه مایکرو کل کنفرانسو با این که قدرت کنسولش رو به رخ سونی بکشونه پر نکات سخت افزاری میکرد (من این امریکایی ها رو میشناسم:d)
اما نکرد پس:|

Agreed!!!
الان با این اعداد ترانزیستور حداقل میشه حدس زد با قدرتمندترین CPU ها رقابت میکنه ...
شاید میخوان سوپرایز E3 باشه ... در ضمن مگه زمان X360 و PS3 که سونی حرف از ابر کامپیوتر و این چرت و پرتا میزد مایکروسافت ترسید و چیزی در مورد سخت افزارش نگفت ؟؟؟
تازه خیلی با شهامت مشخصات کنسولش رو ستایش میکرد ... مایکروسافت دو نسل ثابت کرده که سخت افزار قدرتمند براش مهمه ... الان تو اکثر سایتها همه براشون این تعداد از
ترانزیستور مبهم و غیر قابل حضم بوده ... فقط یک پردازنده خیلی قدرتمند نیاز به این همه ترانزیستور برای پردازش سریع داره ..

تا E3 راهی نیست ...
 
آخرین ویرایش:
آقا اگه کسی لال باشه هم میتونه کنسولو روشن کنه؟:d
یعنی کینکت باشه میتونی دکمه پاور رو هم برای روشن کردن استفاده کنی؟
 
متاسفانه نمیدونم چطور میشه از طراحی کنسول دفاع کرد!!!؟(البته درسته که تمام فرزندان دنیا به دید مادرشون زیباترین هستن!!!)
جدا از بحث ضاهری کنسول طراحی خیلی رکن مهم دیگه ای برای جا گذاری و چیدمان قطعات داخلی و بهترین کولینگ و... هست...بعد از Surface من احساس کردم این حس اهمیت به مشتری و طراحی شکوفا شده باز تو مایکرو(کلا هیچ وقت طراحی شگفت انگیزی نداشته از اون تلفن های Kin بگیر تا حتی زون و غیره...)
وقتی کنسول رو میبینید ابعداش فو قالعاده بزرگه و با توجه به اینکه حداقل 30% از PS3 fat که 5 کیلو بود بزرگتره پس حداقل 6-7 کیلویی هست که OMG!(تو کمدم جا نمیشه حتی!)
نکته تاسف بار وقتیه که کیت داخل کنسول رو میبینیم.
دقیقا کنسول رو به 4 تا مربع تقسیم کردن که تو یکی درایور بلوری رو گذاشتن تو یکی هارد و توی یکی هم Cpu&GPU و سیستم پردازشی به همرا فنش و اون یکیم باقی قطعات.
یعنی همینجوری ریختن تو دستگاه..فاجعه باز اینجاست که 5 میلیارد ترانزیسوتور با معماری 40 نانومتری یعنی هیتر برقی!!! به خاطر همین اینا یک اپسیلون به خودشون برای طراحی و کولینگ بهتر زحمت ندادن و فقط ساده ترین راه رو انتخاب کردن و آخرشم میگن ساده و زیبا!
 
آخرین ویرایش:
[h=1]Xbox One and PS4 games can be re-sold, confirms GameStop president[/h]
 
فیل هریسون هم رسما این گندکاری رو تایید کرد :|

میگه من اگه بازی ـه خودمو بیارم خونه شما باید وصل بشم به لایو تا بتونیم بازی ـه من رو تو سیستم تو بازی کنیم و اگه من رفتم و تو خواستی بازی ـه منو با دستگاه خودت بازی کنی باید پولشو بدی ( Epic LOL)
پس گور بابای مایکروسافت حالا وصل شدن به اینترنت قابل تحمل بود ولی نه این
 
رم ایکس باکس gddr3 هست ولی ps4 gddr5
و اینکه پی اس 4 از 1 گیگ رم برای سیستم عامل استفاده میکنه اطلاعات غلط ندید مردم بعضی ها خودشون رو گول میزنن ترانزیستور میتونه خلاء فاصله ی 5 گیگ رم gddr3 رو با 7 گیگ رم gddr5 پر کنه؟یا فاصله جی پی یورو؟:|
واقعا جالبه چرا خودتون رو به کوچه علی چپ میزنید؟سی پی یو که amd هست 100% جی پی یو هم همینه و از اونجایی که Amd گفته قوی ترین جی پی یو ساخته شده خودش رو برا پی اس 4 گذاشته کاملا مشخصه که کی این وسط برتره
(راستی کینکت جدید فشار خون وقند خون رو متوجه میشه؟ خیلی خوبه ها)
شعار جدید مایکروسافت پزشک خود را به خانه بیاورید با ایکس باکس وان.

شما خوندی من چی نوشتم؟ درگیری داری با خودت.
منم گفتم طبق شایعات کنسول PS4 تقریبا GPUـش 50 درصد قوی‌تره! همین طور چشمتون رو می‌بندین، نقل قول می‌کنین و یه سری صحبت تکراری رو تایپ می‌کنید!
 
آقا قضيه اچيومنت چي شد؟ من يه جا خوندم gamerscore پَر. راسته؟

طراحيش هم خوبه ولي به 360slim نميرسه. خيلي خيلي سادس، فقط ساده نيست. البته اين طراحي يه جورايي سنت مايكروسافته، كلا طراحي هاش كَت و كلفت و يُقُره :d .
 
اون سونی فنهای عزیز که الان جشن گرفتن و فکر میکنن xbox one از ps4 ضعیفتره یه ذره هم جا برای وقتی که (البته احتمالا) watch dogs و assassins creed و ... روی xbox one بهتر اجرا شد بزارن چون این نسل دیگه بهونه معماری سخت و از این جنگولک بازیا نمیشه درآورد.
 
این ویبراتور دینامیک کنترلر که می تونه شوک رو به قطعات مختلف بفرسته خیلی جالبه ! بهترین نکته هم لرزیدن مجزای تریگر هست که توی بازی ها شوتر و ریسینگ خیلی لذت بخش هست.
 
یعنی من عاشق پیچوندن gpu شون شدم تعداد ترانزیستور جاش دادن یعنی یه عمر شرکت های بزرگ سخت افزاری از واحد استاندارد FLOPS برای بررسی عملکرد سخت افزارشون استفاده می کنن بعد مایکروسافت با دادن ترانزیستور یه میدل فینگر به تمام این استاندارد ها داد
تازه ملت می تونن علاوه بر این 5 بیلیون با استفاده از تکنولوژی موشک در KINECT هم حال کنن فکر کنم از تکنولوژِی موشک زلزال ساخت خودمون استفاده کردن

- - -ویرایش - - -

یعنی من عاشق پیچوندن gpu شون شدم تعداد ترانزیستور جاش دادن یعنی یه عمر شرکت های بزرگ سخت افزاری از واحد استاندارد FLOPS برای بررسی عملکرد سخت افزارشون استفاده می کنن بعد مایکروسافت با دادن ترانزیستور یه میدل فینگر به تمام این استاندارد ها داد
تازه ملت می تونن علاوه بر این 5 بیلیون با استفاده از تکنولوژی موشک در KINECT هم حال کنن فکر کنم از تکنولوژِی موشک زلزال ساخت خودمون استفاده کردن
 
اون سونی فنهای عزیز که الان جشن گرفتن و فکر میکنن xbox one از ps4 ضعیفتره یه ذره هم جا برای وقتی که (البته احتمالا) watch dogs و assassins creed و ... روی xbox one بهتر اجرا شد بزارن چون این نسل دیگه بهونه معماری سخت و از این جنگولک بازیا نمیشه درآورد.
یه پرانتز کوچولو من این وسط باز کنم :دی
حرفت درسته شاید بهتر باشه اصلاً ، ولی مثالت بد بود :دی از یه شرکت دیگه مثال میزدی :دی
آقا قضيه اچيومنت چي شد؟ من يه جا خوندم gamerscore پَر. راسته؟
میتونید این ها رو منتقل کنید ;) :دی
http://forum.bazicenter.com/thread77492/#post2624616
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or