نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
نیاز مایکروسافت به داشتن حداقل 4 عنوان انحصاری در نسل بعدی مبرمه ؛ در غیر این صورت قطعاً این شرکت بازنده بزرگ نسل بعد تلقی میشه . ( حداقل از دید من )
BLACK TUSK جایگزین I343 شد ؟
 
نیاز مایکروسافت به داشتن حداقل 4 عنوان انحصاری در نسل بعدی مبرمه ؛ در غیر این صورت قطعاً این شرکت بازنده بزرگ نسل بعد تلقی میشه . ( حداقل از دید من )
BLACK TUSK جایگزین I343 شد ؟

Black Tusk ربطی به 343 نداره. منظورش از هیلو، پروژه ای به اندازه هیلو بوده نه اینکه هیلو بسازن
 
Black Tusk ربطی به 343 نداره. منظورش از هیلو، پروژه ای به اندازه هیلو بوده نه اینکه هیلو بسازن
بنا به گفته های مدیر استودیو آقای Mike Crump ماموریت استودیو Black Tusk "
ساخت HALO بعدی​
" است
 
تحویل بگیر ke$ha
بنا به گفته های مدیر استودیو آقای Mike Crump ماموریت استودیو Black Tusk "
ساخت HALO بعدی​
" است
خیلی وقت پیش من گفتم اون بخش رو درست کنن و به مدیریت هم گزارش دادم ولی کسی اهمیت نمیده!. منظورش این بوده که بازی اینها میخواد جا پای سری هیلو بگذاره نه اینکه Halo 6 یا Halo 7 رو دارن میسازن.
 
آقا شرمنده که به اشتباه افتادین, ولی انصافا واضح بود نمیدونم چرا درست متوجه نشدی !:d

تحویل بگیر ke$ha

فریدون جان نزن درست شد...:d

به مدیریت هم گزارش دادم

گزارش میدی !؟/:)
============================

در هر صورت بازم میگم اولی بهتر بود, الآن ترجمم مقّوا شده !:d
 
چه حالی میده ماکرو بیاد 720 و معرفی نکنه آی کلی بخندیم:d
من میخاستم اینو بنویسم ولی یه مقاله فوق لعاده از سرنخ هایی که باسه 720 دروردم پیش من دارین:d
 
Braid Dev: New Xbox 'Not Strictly About Games'
Blow then goes into his previous working relationship with Microsoft. “I’ve had a bad time working with Microsoft in the past. Maybe not super bad, but a moderately bad time in terms of business relationships. Other developers who are friends of mine have had a horrible time, so the idea of signing up again with Microsoft isn’t something I’d have ruled out, but there’s a certain amount of dread I have about doing that again.”
 
عکسها و شایعات جدید از X720

m7x6wmzgphuqo6kpf4o.jpg


دوربین کینکت 2 !!!

usrukgn7k29c2xngzjqm.jpg


کنترلر X720 !!!


اخرین خبر از طرف Gabe Newell ( شایعات درحال نزدیک شدن به واقعیت ! )




Upcoming Console Generation To Be A 4 Horse Race? - March 07, 2013

We all knew that this holiday season would probably see Microsoft and Sony battling it out, with the already released Nintendo Wii U. But just hours ago a very interesting interview with the big dog at Valve Gabe Newell was released. He has claimed that Valve’s Steam Box could also be on shelves this holiday season as well. The Steam Box is going to open PC gaming up to a whole new audience. So with this announcement, I think its fair to say that we can expect something very special from Microsoft when they have their press conference in April. They really need to announce something big to steal the thunder from Sony and keep Valve at bay. Above all else though this upcoming console generation is looking more and more interesting.


---------- نوشته در 07:02 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:58 PM ارسال شده بود ----------

مشخصات تقریبی 2 کنسول نسل جدید :


Xbox 720PlayStation 4
CPU16-Core IBM Power PC CPUQuad-Core AMD A8 CPU
GPUDual AMD Radeon HD 7000 GPUsAMD Radeon HD 7670 GPU
RAM2 تا 4 GB به صورت DDR3 با FBS 2000 به بالا2 تا 4 GB به صورت GDDR5 با FSB 3500 به بالا
Game FormatBlu-ray or Memory CardBlu-ray
Storage پانصد گیگ Hard Drive, Microsoft Cloud Storage Hard Drive پانصد گیگ
ControllersKinect, Classic Controller featuring Touch ScreenDual Shock 4 Controller, PlayStation Move
Console Specific GamesHalo, Gears of War, FableKillZone, Uncharted, LittleBigPlanet, inFamous
 
Dual AMD Radeon HD 7000 GPUs
AMD Radeon HD 7670 GPU
یه نفر اهل فن بیاد بگه اینا اگه درست باشه چه تفاوت هایی خواهند داشت ؟
 
آخرین ویرایش:
انگار ورداشتن با کوشت کوب کوبیدن رو دسته X360 :|:دی

آره خیلی بد ترکیبه اما جنس جالبی داره به نظر و البته D-Padـش هم هرچی باشه از دسته ی 360 خیلی بهتره :d
در کل امیدوارم در حد شایعه بمونه این عکس . یه نمونه بفرستن ببینم خوش دسته یا نه شاید نظرم عوض شد :d اما کینکت 2 خوبه خوشم اومد .
 

مشخصات تقریبی 2 کنسول نسل جدید :


Xbox 720PlayStation 4
CPU16-Core IBM Power PC CPUQuad-Core AMD A8 CPU
GPUDual AMD Radeon HD 7000 GPUsAMD Radeon HD 7670 GPU
RAM2 تا 4 GB به صورت DDR3 با FBS 2000 به بالا2 تا 4 GB به صورت GDDR5 با FSB 3500 به بالا
Game FormatBlu-ray or Memory CardBlu-ray
Storage پانصد گیگ Hard Drive, Microsoft Cloud Storage Hard Drive پانصد گیگ
ControllersKinect, Classic Controller featuring Touch ScreenDual Shock 4 Controller, PlayStation Move
Console Specific GamesHalo, Gears of War, FableKillZone, Uncharted, LittleBigPlanet, inFamous

نکته ای که قابل تامله معماری CPU هست که بر مبنای PPC هست
 
اون عکس دسته که خیلی تابلو هست ! :دی باز عکس Kinect 2 قابل قبول تره و خیلی شیکه ، هر چند اونم بعیده واقعی باشه.
معمولاً وقتی عکسی از این جور چیزا لو میره ، با زاویه های کج و کوله و کیفیت پایین و ... هست ، نه این شکلی ! :دی
 
.


---------- نوشته در 07:02 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:58 PM ارسال شده بود ----------

مشخصات تقریبی 2 کنسول نسل جدید :


Xbox 720PlayStation 4
CPU16-Core IBM Power PC CPUQuad-Core AMD A8 CPU
GPUDual AMD Radeon HD 7000 GPUsAMD Radeon HD 7670 GPU
RAM2 تا 4 GB به صورت DDR3 با FBS 2000 به بالا2 تا 4 GB به صورت GDDR5 با FSB 3500 به بالا
Game FormatBlu-ray or Memory CardBlu-ray
Storage پانصد گیگ Hard Drive, Microsoft Cloud Storage Hard Drive پانصد گیگ
ControllersKinect, Classic Controller featuring Touch ScreenDual Shock 4 Controller, PlayStation Move
Console Specific GamesHalo, Gears of War, FableKillZone, Uncharted, LittleBigPlanet, inFamous

مشخصات cpu وgpu پلی استیشن4 کاملا اشتباه هست .
cpu پلی استیشن4 از 8 هسته جگوار تشکیل شده نه 4 هسته apu نمونه a8 که در سری apu 3 شرکت amd بکار رفته اشتباه هست.

gpu هم اشتباه هست چون از 18 واحد cu تشکیل شده و 1152 تا sp میشه در حالی که 7670 فقط 480 تا sp داره.

این مشخصات خیلی قدیمی هستن و مال سری اول شایعات هستن.
 
شایعاتی هم در مورد استفاده Xbox بعدی از DDR4 مطرح هست:

xg7hv87fo8c1px374yi4.jpg



کلا نحوه شماره گذاری DDR ها با GDDR ها تفاوت داره مثلا GDDR3 و GDDR2 مبتنی بر تکنولوژی DDR2 هستن یا GDDR5 و GDDR4 مبتنی بر تکنولوژی DDR3 ولی DDR4 یه تکنولوژی جدید هست (16n prefetch)
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or