نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
کینکتم زمان خودش یه انقلابی بود. خود xbox360 مگه کم انقلابی بود مخصوصا اون edram و اون پهنای باند وحشتناک. اصلا بعید نیست مایکرو از اینکارا بکنه مطمئنم بعد از نمایش مایکروسافت همه ملت از خودشون میپرسن آخه مگه همچین چیزی ممکنه؟ زمانیکه پهنای باند 24 گیگ روی pc آرزو بود edram تو ایکس باکس 278 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند داشت.
منم به همین دلایل و دلایلی که قبلا گفتم احتمال میدم که Xbox بعدی احتمال داره که این قابلیت رو داشته باشه ولی احتمالش خیلی ضعیفه.
پارسال مایکروسافت بیشتر از هر شرکت دیگه ای تو حوزه تکنولوژی برای R&D سرمایه گزاری کرده، حدود سه برابر Apple و Google !!! فقط 1 بیلیون دلار! تو بخش Interactive Entertainment Bussines که Xbox مهمترین محصول این بخش هست.
 
منم به همین دلایل و دلایلی که قبلا گفتم احتمال میدم که Xbox بعدی احتمال داره که این قابلیت رو داشته باشه ولی احتمالش خیلی ضعیفه.
پارسال مایکروسافت بیشتر از هر شرکت دیگه ای تو حوزه تکنولوژی برای R&D سرمایه گزاری کرده، حدود سه برابر Apple و Google !!! فقط 1 بیلیون دلار! تو بخش Interactive Entertainment Bussines که Xbox مهمترین محصول این بخش هست.
خوبه خودت داری میگی 1 بیلیون دلار فقط سرمایه گذاری روی سرگرمی یعنی در حد خیلی از پروژه های نظامی ارتش آمریکا.
 
آخرین ویرایش:
یه بنده خدایی توی Neogaf نشسته هر چی خبر که میتونه به ساخته شدن PGR5 مرتبط باشه رو جمع کرده ! :دی
Who could be helming the next PGR?
  • Microsoft has been hunting for a developer in Europe for the PGR series since 2010. So this has been in the planning for a while now. My guess would also be that Forza Horizon came out of that partner search.
  • The most solid report we have so far is that Lucid Games is making the next PGR. Source seems solid, because it also confirmed Evolution Studio’s DriveClub. Polygon’s Arthur Gies also gave a confirmation.
  • Lucid games posted a picture with on it “coming 2013” on their website. Their FAQ also gives a hint that they are working on an old Bizarre IP. Lucid folk also showed up in the PGR appreciation thread.
  • Microsoft recently renewed the PGR trademark.
  • Lucid has about 20+ ex-Bizarre Creations employees and in total around 34 employees according to LinkedIn. Take into account that not all employees make or have LinkedIn accounts, so the number is probably higher. Still, it sounds low for a company that is going to make the next PGR.
  • Rare has been hiring a lot of racing developers, from designers to producers on franchises like DiRT and GRiD. Is Rare maybe doing a co-production with Lucid Games Ltd? Well, the idea would not be too farfetched seeing as Forza Horizon was a co-production between T10 and Playground Games.
The people over at Lucid Games Ltd.:
  • Art Manager: was lead 3D artist on PGR2 and 3. Joined Lucid in February 2012 after a stint at Criterion Games working as Contract 3D artist and World Builder on Need for Speed Most Wanted 2. (Source)
  • Audio Lead: was contract Audio Designer on Blood Stone. Joined Lucid in January 2012 after a three month contract on a Kinect title at Rare. (Source)
  • Character Animator: joined Lucid in October 2012 and notes he is working on a soon to be announced game. (Source)
  • Computer Games Artist: was Technical Artist on PGR3 and 4. He joined Lucid in February 2012. (Source)
  • Designer: was a Games Designer on Blood Stone and The Club. (Source)
  • Designer: was Level Designer on The Club and Blood Stone. He joined Lucid in October 2011 after a five month stint as Environment Artist Wipeout 2048 at SCEE. (Source)
  • Developer: notes on his linkedin on a Top Secret project. (Source)
  • Doing art: was Art Director on Blur and Lead Environment Artist, Lead Effects and Lighting Artist on PGR4. (Source)
  • Doing production: served as Senior Producer on Blur, Producer on PGR4 and Co-Producer on PGR3. (Source)
  • Game Developer: was Senior Designer on Sonic All Stars Racing: Transformed at Sumo Digital, Senior Designer on Blood Stone at Bizarre Creations and Lead Designer on the Wipeout franchise at Sony. (Source)
  • Lead artist: served as Art Manager on PGR2, 3, 4 and Blood Stone. He joined Lucid in February 2012 after a stint as Art Manager on Forza Horizon at Playground Games. (Source)
  • Programmer: was Gameplay Programmer for Blur. (Source)
  • Programmer: was Vehicle Programmer at Bizarre Creations and Programmer on Motorstorm: Pacific Rift at Sony. (Source)
  • Programmer: was Audio Programmer on PGR3 and 4. Joined Lucid in October of 2011 after a three month contract at Rare. (Source)
  • Programmer: was Gameplay Programmer on The Club. (Source)
  • Technical Artist: was a Technical Artist on PGR4. (Source)
  • The Co-Founder and Programmer: served as Lead Technical Programmer on Blur and as Programmer on PGR3 and 4. (Source)
  • The Co-Founder and Programmer: served as Lead Programmer on Blood Stone. (Source)
  • The Co-Founder: served as Studio Design Director on PGR 4. (Source)
  • The Co-founder: served as Producer on Blood Stone and The Club. (Source)
  • The Studio Head: served as Development Director and Producer for the Project Gotham Racing franchise over. (Source)
Recent hires at Rare Ltd.:
  • On October 2011 as Software Director. Previously at Codemasters working as Lead Programmer on titles like DiRT 3 and Operation Flashpoint: Dragon Rising. (Source)
  • On November 2011 as Studio Audio Director. Previously at Ubisoft Reflections working on Driver: San Francisco. (Source)
  • On December 2011 as Technical Art Director. Previously at Codemasters working as Technical Art Supervisor on titles like GRID2, DiRT3, F1 Race Stars and more. (Source)
  • On June 2012 as Lead Artist. Previously at Codemasters working as Lead Artist on titles like DiRT3. (Source)
  • On October 2012 as Senior Producer. Previously at Codemasters working as Producer on titles like DiRT Showdown, DiRT 3 and more. (Source)
  • On November 2012 as Senior Game Designer. Previously at Codemasters working as Senior Game Designer on DiRT Showdown and DiRT 3. (Source)
  • On December 2012 as Principal Lighting Artist. Previously at Codemasters working as Environment Artist on titles like GRID2 and DiRT Showdown. (Source)
  • On December 2012 as Lead Character Artist. Previously at SCEE working on Evolution Studios' Motorstorm: Apocalypse and Studio Liverpool's WipeOut 2048. (Source)
  • On December 2012 as Principle environment artist. Previously Senior Lead Artist at Codemasters working on titles like GRID2 and F1 Race Stars. (Source)
  • On January 2013 as Principal Rendering Engineer. Previously at Codemasters working as Principal Rendering Programmer at Central Technology Group. (Source)
  • On January 2013 as Senior Rendering Engineer. Previously at Codemasters working as Senior Rendering Programmer. (Source)
  • On February 2013 as Audio Engineer. Previously at Codemasters working as Senior Programmer on GRID2 and DiRT Showdown. (Source)
  • On February 2013 as Principal Artist. Previously Character Artist at Playground Games, Codemasters and Slightly Mad Studios. (Source)
Other tidbits:
  • Rare hired former Bizarre Creations the Video Editor and Cinematics Team Lead! (Thanks for the tip shaneus!) (Source)
  • Rare asked a contract concept artist to make some interesting concepts. Gaffer confirmed that the project was cancelled.
My verdict: I think Rare might be handeling the tech side and Lucid the design
در کل کار جالبی کرده ! حضور Rare توی این لیست هم خیلی چشم گیر هست. حالا یا خود Rare داره یه ریسینگ میسازه (شاید ریسینگی در سبک Mario Kart ! با حال و هوای Rare هم جور درمیاد و میتونه چیز محشری بشه) یا اینکه به قول طرف بخش های فنی و تکنیکی بازی دست Rare هست و بخش های طراحی ماشین ها و گیم پلی و اینا دست Lucid.
 
لیست برنامه های ماکروسافت برای FY14

Xbox Gold.jpg

یعنی میشه از پشت این دربهای بسته یه مقدار اطلاعات جدیدُ واقعی لیک بشه؟ :دی.
 
عجیبه! 8 مارچ رسید ولی نه خبری نه شایعه نه چیزی :دی. سیکوریتی ماکروسافت در پشت دربهای بسته چیکار کرده که هیچی لیک نشده تا الان؟
 
عجیبه! 8 مارچ رسید ولی نه خبری نه شایعه نه چیزی :دی. سیکوریتی ماکروسافت در پشت دربهای بسته چیکار کرده که هیچی لیک نشده تا الان؟
این احتمال هم وجود داره که کلا هیچ اتفاقی نیفتاده باشه که بخواد به بیرون درز پیدا کنه :دی
 
عجیبه! 8 مارچ رسید ولی نه خبری نه شایعه نه چیزی :دی. سیکوریتی ماکروسافت در پشت دربهای بسته چیکار کرده که هیچی لیک نشده تا الان؟

آمریکا الان 4:21 دقیقه صبح 8 مارچه

قاعدتا الان نباید خبری بشه
 
شونصدتا شایعه ریلیز شده !:d این چیزی که تو میگی احتمال نداره !:d
من همیشه بدترین حالت قضیه رو در نظر می گیرم تا وقتی چند تا خبر خفن اومد سورپرایز بشم :دی امیدوارم اگه واقعا خبر مهمی بوده هر چه زودتر جزییاتش بیاد ببینیم نسل بعد چی در انتظارمون هست :دی
 
من همیشه بدترین حالت قضیه رو در نظر می گیرم تا وقتی چند تا خبر خفن اومد سورپرایز بشم :دی امیدوارم اگه واقعا خبر مهمی بوده هر چه زودتر جزییاتش بیاد ببینیم نسل بعد چی در انتظارمون هست :دی

خفن تر از اینا دیگه چی میخوای باشه !؟:-/:d احتمال انحصاری بودن عناوین EA کمه ! همین شایعَشَم خفنه :d
 
این احتمال هم وجود داره که کلا هیچ اتفاقی نیفتاده باشه که بخواد به بیرون درز پیدا کنه :دی
تمام کنفرانسها و نمایش ها کاملاً خصوصی و پشت دربهای بسته و Invite Only بود بعد این همه بگیر ببند واسه "هیچی" راه افتاده؟
خواهشاً نمک رو جای دیگه مصرف کن :دی.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or