خبر رسمی نسخه کنسولی بازی Redfall در هنگام عرضه از حالت 60 فریم پشتیبانی نمی‌کند

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
سازندگان بازی Redfall تأیید کرده‌اند که نسخه کنسولی این عنوان در هنگام عرضه، تنها از حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Redfall

زمان زیادی تا عرضه Redfall، جدیدترین انحصاری بزرگ مایکروسافت باقی نمانده و استودیوی Arkane طی روزهای اخیر، اطلاعات مختلفی را از شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. هرچند پیش‌نمایش‌های بازی با واکنش‌های مثبتی همراه بود، اما اکنون سازندگان اخبار ناامیدکننده‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند.

همان‌طور که گفته شد، به‌تازگی صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر تأیید کرده که Redfall در هنگام عرضه بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S تنها از یک حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، نحوه اجرایی نسخه کنسولی بازی بدین ترتیب خواهد بود:

  • Xbox Series X: 4K 30 FPS
  • Xbox Series S: 1440p 30 FPS
البته سازندگان وعده داده‌اند که «در تاریخ دیگری» پشتیبانی از حالت 60 فریم را از طریق یک آپدیت به بازی اضافه خواهند کرد. با این وجود، جزئیات دقیق‌تری در مورد این تاریخ اعلام نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بازی Redfall در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.
 
شما همون نبودی که تو تاپیک کیفیت گفتی رزیدنت ۴ روی فایو با رزولوشن افقی نصف اجرا میشه من همون موقع گفتم مشکل رندرینگه نه رزولوشن که در نهایت هم خود کپکام تو اپدیتش با تایید مشکل رندرینگ چکردبرد مشکل IQ رو حل کرد و جالب اینکه IQ تو فایو با اینکه برابر و حتی بهتر از SX هم شده ولی بازم داره با رزولوشن بالاتر و پرفورمنس بالاتر اجرا میشه.




اگر اطلاعات دادنت همیشه اینطوریه حتما قبل از پست دادن تحقیق کن.
اینجا و این تاپیک هم بحث vs نبود که زدی به جاده خاکی و اینطوری ادبیات زیبا استفاده میکنی. اگر مشکل سریز با انریل رو میدونی اطلاعات بده حتما استفاده میکنیم اگر هم نمیدونی پس اینطوری به یکی که داره اطلاعات میده حمله نکن.

ببین من نه از توییتر چیزی برمیدارم و نه از فرومی..
بشین حداقل دوتا پادکست از دیجیتال فاندری بیین چی میگن بعد بیا اینطوری فن بازی در بیار..
این سیستم فشرده سازی که مثال زدی وقتی ازش استفاده ای نمیشه چه فایده ای داره ؟
این هم مثل انواع و اقسام تکنولوژی هایی که ماکروسافت قبل از شروع نسل با تبلیغات فراوان راجبش می‌گفت ولی یا دروغ بودند مثل DirectML یا انقدر کیفیت کار رو پایین میارن که کمتر سازنده ای میره سراغش مثل VRS


View attachment 289816


پس این سیستم فشرده سازی هم میشه مثل دو جین تکنولوژی که اکسباکس اول نسل همش میگفت و به هیچ دردی نخوردن وگرنه نباید این حجم از استاتر وجود داشته باشه.
وگرنه این نباید نتیجه بازی فرست پارتی ماکروسافت باشه که نتونه بازیشو ۶۰ فریم خروجی بده. حجم بازیها و آپدیت ها تو سریز سرسام آوره. این چه تکنولوژی فشرده سازی هست که نه تو حجم بازیها تاثیر داره نه تو پرفرومنس بازیها.. نتیجش شده Ghostwire Tokyo نتیجش شده Gotham Knights شده Hogwart و RE4 و Atomic Heart و.. تو این بازیا چرا سریز عملکرد خوبی نداره؟ علت‌ واقعیش رو میدونی بگو و همه را از گمراهی در بیار

در مورد سریز اس:
اکسباکس به همین دلیل وجود کنسول اسکم سریز اس بازی Baldur's Gate رو از دست داده تا الان چون Series S توانایی اجراشو نداره.
در مورد عقب نگه داشتن‌ نسل توسط سریز اس هم گفتم اینم تایید DF :


View attachment 289815


در مورد برتری PS5 نسبت به Series X تو بازیها

View attachment 289814
در مورد رزولوشن افقی من احتمال دادم طبق مشاهده IQ که مشخص شد الفا افکت و post processing بود که نصف رزولوشن اجرا میشه. در مورد IQ هم تو گفتی یه باگ ساده اس که اینطور نبود و همون تغییر تو تکنیک چکربورد بود که اینجا Trade off داره که شیمرینگ و AA ضعیف تر شده پس یه چیزی گرفته شده تا وضوح بهتر بشه ولی نه در حد قبل اپدیت XSX. فکر نکن اینجا ملت سواد ندارن و متوجه جزییات کار نمیشن. از اون طرف هم دم کپکام گرم با اپدیتش که زد IQ ورژن XSX رو در حد PS5 کم کرد به بهونه پرفورمانس بهتر که صدای همرو درآورد با این آپدیت چون عملا بهبود پرفورمانس در صورتی خوب بود که تجربه کلی بازی رو بهبود میداد نه چند صحنه خاص از یه مرحله که افت فریم هاش ربطی به GPU نداشت واقعا. فقط خود کپکام میدونه دلیل این کارشو...

در مورد صحبت های دیگه ات هم حرفی نمیمونه مثل همیشه اطلاعات غلط و ناقص...
 
چه گیری دادین به این بدبخت redfall .یادتون نره همین چند وقت پیش سونی هم یه دونه زباله غیر قابل بازیافت داد بیرون به اسم forspoken .این جور بازیا رو باید ایگنور کرد چون حتی ارزش کل کل هم ندارن
این هنوز نیومده بیرون که معلوم بشه چه قدر بازی بدیه. اما یه تفاوت ریز داره. ردفیل بازی انحصاری مایکروسافته و محصول تیم داخلی مایکروسافت اما فورسپوکن انحصاری سونی هست اما محصول سونی نیست.
 
View attachment 289804

انریل 4 :D

البته که از لحاظ فنی فرسنگ ها فاصله دارند این دو گیم با هم ولی در کل :D
سوای اینکه لانچ بازی بازی باگ فست بود و همین باعث شد از چپ و راست کوبیده بشه . تو پستم اشاره کردم هسته موتور رو باید خیلی دستکاری کنی که بتونی یـ OW با این موتور بسازی . البته که وضعیت تو نسخه 5 بهتره شده و کلی فیچر جدید به موتور اضافه شده
بنظر من هم مشکل ردفال می‌تونه اول بخاطر سریز اس باشه که اگر قراره ۶۰ باشه و بهینه سازی روی سریز اس به مشکل خورده پس تکلیف پلیرهایی که باهم بازی میکنند چی میشه پس اینجا سریز اکس فدای سریز اس شده.
این قضیه هیچ ربطی به این چیزی که شما میگی نداره هزار تا مثال بوده که S فیچر گرافیکی نداشته اون مثال Baldur's Gate هم باز ربطی نداره اونجا فیچر گیم پلی بوده ولی اینجا فقط یـ تفاوت تو رزلویشن بوده وگرنه تجربه هون تجربست

===========================================
چه اینجا چه سر بازیای UE چه پورت TLOU رو PC مقصر فقط و فقط خود سازنده هستش . سر The Callisto Protocol بازی اولش RT رفلکشن رو SX نداشت ولی بعدا با بچ بهش اضافه شده یا پورت PC رو گند زدن ولی الان کاملا قابل قبوله . این ضعف سخت افزار رو میرسونه یا ضغف سازنده رو ؟ همینا رو نمیتونستن روز لانچ تو بازی قرار بدن ؟ در کل وظیفه سازنده هستش باید بازی رو بهینه کنه سر این بازیی هم که الان ما داریم حرف میزنیم آرکین نیومده بگه ما کلا 60 فریم نداریم اومده میگه 60 فریم رو بعدا اضافه میکنیم اگه به جای این میگفتن بازی دو ماه تاخیر میخوره و حرفی از این قضیه نمیزدن هیشکی متوجه نمیشد مشکل پیدا کردن ولی فک کردن میتونن با وعده آپدیت دادن همه چیز رو حل کنن

یـ عده هم اینجا دارم میبینم که هی میان میگن آرکین استدیو فرست پارتی ماکرو هستش پس نباید روز لانچ مشکل داشته باشه خواستم بگم اینی که بتزدا اومده زیر پرچم ماکرو صرفا دلیل نمیشه یهو همه تیماش از نظر فنی پرفکت بشن هیچ ناشری تو این اسکوپ نمیتونه یـ استاندارد فنی واسه همه استدیو هاش قرار بده . حالا بماند که این بازی قبل خریده شدن بتزدا توسط ماکرو در حال ساخت بوده !! شما یـ نگاه به سابقه استدیویی مثل آرکین مخصوصا شعبه آستینش بکن تا متوجه بشی چرا اینا به مشکل خوردن . ماکرو قرار نیست یهو ناشر بخره و یهو تمام تلنتاش بشن مثل تلنتای Coalition
 
آخرین ویرایش:
یـ عده هم اینجا دارم میبینم که هی میان میگن آرکین استدیو فرست پارتی ماکرو هستش پس نباید روز لانچ مشکل داشته باشه خواستم بگم اینی که بتزدا اومده زیر پرچم ماکرو صرفا دلیل نمیشه یهو همه تیماش از نظر فنی پرفکت بشن هیچ ناشری تو این اسکوپ نمیتونه یـ استاندارد فنی واسه همه استدیو هاش قرار بده . حالا بماند که این بازی قبل خریده شدن بتزدا توسط ماکرو در حال ساخت بوده !! شما یـ نگاه به سابقه استدیویی مثل آرکین مخصوصا شعبه آستینش بکن تا متوجه بشی چرا اینا به مشکل خوردن . ماکرو قرار نیست یهو ناشر بخره و یهو تمام تلنتاش بشن مثل تلنتای Coalition
اتفاقا نباید همچین مشکلاتی داشته باشن دیگه...اصلا مهمترین مزیت فرست پارتی شدن همین بود که از هر جهت حمایت بشن و بهشون کمک بشه. اینهمه استدیوی ساپورت هست که میتونستن بهشون کمک کنن...اگه قرار باشه مثل قبل بمونن یا حتی از نظر فنی بدتر بشن،‌ اونم وقتی که حالا روی پلتفرمای کمتری تمرکز دارن، اصلا چه فایده‌ای داشت و اونهمه شعار واسه چی بود...
درسته آرکین از نظر فنی کلا استدیوی خفنی نیست و قبلا هم مشکلات زیادی در این زمینه داشته ولی حالا قرار بود با پشتیبانی مایکروسافت بتونن در این زمینه‌ها خودشون رو تقویت کنن نه اینکه تو سال سومِ نسل نهم که همه به 60fps عادت کردن، بازیشون رو به این شکل عرضه کنن و انقدر از تیم‌های دیگه عقب باشن.
اون بهونه که بازی قبل از خرید شدن توسط مایکرو در حال ساخت بوده هم خیلی وقته قدیمی شده، سال 2023 هستیم. بحث فنی و اینکه هنوز نرسیدن حتی یه مود 60 فریم آماده کنن ربطی به این نداره که مراحل اولیه و شکل‌گیری ایده بازی چه سالی بوده. انتظار عملکرد فنی در حد گوریلا هم نداریم، صرفا به استاندارد فعلی صنعت باید میرسیدن.
 
سوای اینکه لانچ بازی بازی باگ فست بود و همین باعث شد از چپ و راست کوبیده بشه . تو پستم اشاره کردم هسته موتور رو باید خیلی دستکاری کنی که بتونی یـ OW با این موتور بسازی . البته که وضعیت تو نسخه 5 بهتره شده و کلی فیچر جدید به موتور اضافه شده

این قضیه هیچ ربطی به این چیزی که شما میگی نداره هزار تا مثال بوده که S فیچر گرافیکی نداشته اون مثال Baldur's Gate هم باز ربطی نداره اونجا فیچر گیم پلی بوده ولی اینجا فقط یـ تفاوت تو رزلویشن بوده وگرنه تجربه هون تجربست

===========================================
چه اینجا چه سر بازیای UE چه پورت TLOU رو PC مقصر فقط و فقط خود سازنده هستش . سر The Callisto Protocol بازی اولش RT رفلکشن رو SX نداشت ولی بعدا با بچ بهش اضافه شده یا پورت PC رو گند زدن ولی الان کاملا قابل قبوله . این ضعف سخت افزار رو میرسونه یا ضغف سازنده رو ؟ همینا رو نمیتونستن روز لانچ تو بازی قرار بدن ؟ در کل وظیفه سازنده هستش باید بازی رو بهینه کنه سر این بازیی هم که الان ما داریم حرف میزنیم آرکین نیومده بگه ما کلا 60 فریم نداریم اومده میگه 60 فریم رو بعدا اضافه میکنیم اگه به جای این میگفتن بازی دو ماه تاخیر میخوره و حرفی از این قضیه نمیزدن هیشکی متوجه نمیشد مشکل پیدا کردن ولی فک کردن میتونن با وعده آپدیت دادن همه چیز رو حل کنن

یـ عده هم اینجا دارم میبینم که هی میان میگن آرکین استدیو فرست پارتی ماکرو هستش پس نباید روز لانچ مشکل داشته باشه خواستم بگم اینی که بتزدا اومده زیر پرچم ماکرو صرفا دلیل نمیشه یهو همه تیماش از نظر فنی پرفکت بشن هیچ ناشری تو این اسکوپ نمیتونه یـ استاندارد فنی واسه همه استدیو هاش قرار بده . حالا بماند که این بازی قبل خریده شدن بتزدا توسط ماکرو در حال ساخت بوده !! شما یـ نگاه به سابقه استدیویی مثل آرکین مخصوصا شعبه آستینش بکن تا متوجه بشی چرا اینا به مشکل خوردن . ماکرو قرار نیست یهو ناشر بخره و یهو تمام تلنتاش بشن مثل تلنتای Coalition
سال ۲۰۲۳ انتظار یه مود داینامیک ۴ کی / ۶۰ فریم یا حتی ۱۰۸۰/۶۰ فریم از یه سازنده انتظار فنی خفن نیست. صرفا انتظار اینه که به استاندار ۳ سال پیش برسه :D خود بازی هم حالا شووکیس خفن نسل جدید نیست و تو بهترین حالت یکم از اوپن ورلدهای هم سبک ۲۰۱۷-۱۹ بهتره. اوضاع وقتی بدتر میشه که اینا ۲ ساله زیر مجموعه مایکروسافت شدن. بهونه انجین، قبلا ضعیف بودن و اینا دیگه به هیچ وجه قابل قبول نیست. اینجا که وضوح ضعف مدیریتی مایکروسافت رو نشون میده که عملا بازی که آماده نیست رو داره ۶-۷ ماه زودتر از موعود عرضه میکنه.
 
چیزی که مشخصه این که فقط بتونی ۳۰ فریم اونم FPS بازی کنی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و از اونجایی که استودیو فرست پارتی هست ،فاجعه هست چجوری اجازه داده شده که از نظر فنی کاربه اینجا برسه . خود مایکروسافت مگه تیم تخصصی QA نداره که اجرای باکیفیت و مورد انتظار رو تضمین کنه. از اون بدتر این هست که چجوری اجازه داده شده که استودیو فرست پارتی اکس باکس، کنسول های خودش رو به اولویت دوم در نظر بگیره و بازی در اصل برای PC توسعه داده بشه.
سوای این مسائل من از گیمپلی بازی و محیط بازی خیلی خوشم اومده . گرافیک بازی هم هرچند تعریفی نداره ولی قابل قبوله مخصوصا که اتمسفر گیراست.
 
اتفاقا نباید همچین مشکلاتی داشته باشن دیگه...اصلا مهمترین مزیت فرست پارتی شدن همین بود که از هر جهت حمایت بشن و بهشون کمک بشه. اینهمه استدیوی ساپورت هست که میتونستن بهشون کمک کنن...اگه قرار باشه مثل قبل بمونن یا حتی از نظر فنی بدتر بشن،‌ اونم وقتی که حالا روی پلتفرمای کمتری تمرکز دارن، اصلا چه فایده‌ای داشت و اونهمه شعار واسه چی بود...
درسته آرکین از نظر فنی کلا استدیوی خفنی نیست و قبلا هم مشکلات زیادی در این زمینه داشته ولی حالا قرار بود با پشتیبانی مایکروسافت بتونن در این زمینه‌ها خودشون رو تقویت کنن نه اینکه تو سال سومِ نسل نهم که همه به 60fps عادت کردن، بازیشون رو به این شکل عرضه کنن و انقدر از تیم‌های دیگه عقب باشن.
اون بهونه که بازی قبل از خرید شدن توسط مایکرو در حال ساخت بوده هم خیلی وقته قدیمی شده، سال 2023 هستیم. بحث فنی و اینکه هنوز نرسیدن حتی یه مود 60 فریم آماده کنن ربطی به این نداره که مراحل اولیه و شکل‌گیری ایده بازی چه سالی بوده. انتظار عملکرد فنی در حد گوریلا هم نداریم، صرفا به استاندارد فعلی صنعت باید میرسیدن.
ماکرو دقیقا تو زمینه فنی چجوری به اینا کمک کنه ؟ اونم تو این مدت ؟ ماکرو میاد استدیو Turn 10 رو واسه کمک به Asobo برا ساخت شبیه ساز پرواز میبره اون استدیو خودش چندین سال زیر نظر خودش بوده ولی اینا که تازه دو سال ـه اومدن زیر نظر ماکرو چجوری انتظار داری ماکرو مستقیم بهشون کمک کنه ؟ تازه بتزدا مدیریت جداگونه داره یعنی ماکرو همه جا تو کاراش دخالت نمیکنه . چجوری تو این مدت به استدیوی که از قبل مشکل داشته کمک میکرد ؟ ماکرو نهایت نهایتش کمکی که به اینا کرده تامین مالی ولی اینم باز به این معنی نیست که یهو تیم فنی آرکین از این رو به اون رو میشه .

الان منم نگفتم قرار نیست اینا از نظر فنی بهتر بشن چرا بهتر میشن ولی اینی که فک بکنی همه ی استدیو های ماکرو قرار ـه به یـ اندازه کیفت فنی داشته باشن یـ اشتباه محض ـه سونی به اون چنینی نمیتونه اینجوری از پس استدیو هاش بر بیاد دیگه ماکرو که چند برابر اونا استدیو داره بماند !
سال ۲۰۲۳ انتظار یه مود داینامیک ۴ کی / ۶۰ فریم یا حتی ۱۰۸۰/۶۰ فریم از یه سازنده انتظار فنی خفن نیست. صرفا انتظار اینه که به استاندار ۳ سال پیش برسه :D خود بازی هم حالا شووکیس خفن نسل جدید نیست و تو بهترین حالت یکم از اوپن ورلدهای هم سبک ۲۰۱۷-۱۹ بهتره. اوضاع وقتی بدتر میشه که اینا ۲ ساله زیر مجموعه مایکروسافت شدن. بهونه انجین، قبلا ضعیف بودن و اینا دیگه به هیچ وجه قابل قبول نیست. اینجا که وضوح ضعف مدیریتی مایکروسافت رو نشون میده که عملا بازی که آماده نیست رو داره ۶-۷ ماه زودتر از موعود عرضه میکنه.
PR این بازی دست بتزداست و یـ قسمتیش هم بر میگرده به خود بتزدا ولی در کل صعف مدیریت گردن ماکروسافته اینو کامل قبول دارم . اینا باید بازی رو تاخیر میزدن هر وقت بازی کامل و اماده میشد منتشر میکردن .

===============
این چیزی که الان شما از استدیوی مثل آرکین انتظار دارید رو من از آبسیدین انتظار دارم اگه آبسیدین بازی بعدیش بخواد همینجوری باشه اون وقت شما میتونی بیای غر بزنی چون آبسیدین چندین ساله اومده زیر نظر ماکرو و تمام پروژه های جدیدش کامل زیر نظر ماکروسافت ـه . کلی نیرو گرفتن و چند برابر شدن به طبع دیگه نباید مثل قبل تو این قضایا بلنگن
 
ماکرو دقیقا تو زمینه فنی چجوری به اینا کمک کنه ؟ اونم تو این مدت ؟ ماکرو میاد استدیو Turn 10 رو واسه کمک به Asobo برا ساخت شبیه ساز پرواز میبره اون استدیو خودش چندین سال زیر نظر خودش بوده ولی اینا که تازه دو سال ـه اومدن زیر نظر ماکرو چجوری انتظار داری ماکرو مستقیم بهشون کمک کنه ؟ تازه بتزدا مدیریت جداگونه داره یعنی ماکرو همه جا تو کاراش دخالت نمیکنه . چجوری تو این مدت به استدیوی که از قبل مشکل داشته کمک میکرد ؟ ماکرو نهایت نهایتش کمکی که به اینا کرده تامین مالی ولی اینم باز به این معنی نیست که یهو تیم فنی آرکین از این رو به اون رو میشه .

الان منم نگفتم قرار نیست اینا از نظر فنی بهتر بشن چرا بهتر میشن ولی اینی که فک بکنی همه ی استدیو های ماکرو قرار ـه به یـ اندازه کیفت فنی داشته باشن یـ اشتباه محض ـه سونی به اون چنینی نمیتونه اینجوری از پس استدیو هاش بر بیاد دیگه ماکرو که چند برابر اونا استدیو داره بماند !

PR این بازی دست بتزداست و یـ قسمتیش هم بر میگرده به خود بتزدا ولی در کل صعف مدیریت گردن ماکروسافته اینو کامل قبول دارم . اینا باید بازی رو تاخیر میزدن هر وقت بازی کامل و اماده میشد منتشر میکردن .

===============
این چیزی که الان شما از استدیوی مثل آرکین انتظار دارید رو من از آبسیدین انتظار دارم اگه آبسیدین بازی بعدیش بخواد همینجوری باشه اون وقت شما میتونی بیای غر بزنی چون آبسیدین چندین ساله اومده زیر نظر ماکرو و تمام پروژه های جدیدش کامل زیر نظر ماکروسافت ـه . کلی نیرو گرفتن و چند برابر شدن به طبع دیگه نباید مثل قبل تو این قضایا بلنگن
این مدت زمان از موقع تایید خرید تا عرضه بازی فکر کنم ۲۳-۴ ماه میشه :D مدت کمی نیست ۲سال.بتسدا هم زیرمجموعه مایکروسافته خب. مایکروسافت دخالت نکنه، کی دقیقا دخالت کنه؟ نکته جالب قضیه اینه که هیلو اینفینیت هم دقیقا به خاطر مدیریت ضعیف مایکروسافت به اون روز افتاد. جدا از کیفیت خود بازی، مدیریت مایکروسافت بایدمتوجه این بشه که داره اولین بازی ارکین رو بعد نقدهای خوب دت لوپ به صورت انحصاری برای کنسول و سرویسش عرضه میکنه و حتی QA درست حسابی هم براش در نظر نگرفته. نمیدونم در کل برای منی که خیلی از وایب و نمایش های بازی خوشش اومده بود خبر ناامید کننده ای بود. بعد سونی هم به جز دیزگان وضعیت ۹۹٪ فرست پارتی هاش خیلی خوب بوده.
Miles morales
Spider man remastered
Ragnarok
Legacy of thieves collection
Ratchet and clank
Demons souls
Returnal
Tlou part1
Horizon 2
Gt7
GOT: directors cut
و دقت کنی همشون موقع لانچ مود پرفورمنس داشتن. بیشتر از ضعف استدیو، مشکل مدیریت مایکروسافت هست که وقتی حتی بازی آماده عرضه با مود ۶۰ فریم نیست اصرار به عرضه بازی داره.
 
این مدت زمان از موقع تایید خرید تا عرضه بازی فکر کنم ۲۳-۴ ماه میشه :D مدت کمی نیست ۲سال.بتسدا هم زیرمجموعه مایکروسافته خب. مایکروسافت دخالت نکنه، کی دقیقا دخالت کنه؟ نکته جالب قضیه اینه که هیلو اینفینیت هم دقیقا به خاطر مدیریت ضعیف مایکروسافت به اون روز افتاد. جدا از کیفیت خود بازی، مدیریت مایکروسافت بایدمتوجه این بشه که داره اولین بازی ارکین رو بعد نقدهای خوب دت لوپ به صورت انحصاری برای کنسول و سرویسش عرضه میکنه و حتی QA درست حسابی هم براش در نظر نگرفته. نمیدونم در کل برای منی که خیلی از وایب و نمایش های بازی خوشش اومده بود خبر ناامید کننده ای بود. بعد سونی هم به جز دیزگان وضعیت ۹۹٪ فرست پارتی هاش خیلی خوب بوده.
Miles morales
Spider man remastered
Ragnarok
Legacy of thieves collection
Ratchet and clank
Demons souls
Returnal
Tlou part1
Horizon 2
Gt7
GOT: directors cut
و دقت کنی همشون موقع لانچ مود پرفورمنس داشتن. بیشتر از ضعف استدیو، مشکل مدیریت مایکروسافت هست که وقتی حتی بازی آماده عرضه با مود ۶۰ فریم نیست اصرار به عرضه بازی داره.
کدوم بازی ماکروسافت موقع لانچ مشکل داشته؟
استودیو سازنده دثلوپ با سازنده ردفال فرق داره،هر ۱۵ مین یکبار یکی میاد اسم دثلوپ و ردفال رو پشته هم میاره
 
این مدت زمان از موقع تایید خرید تا عرضه بازی فکر کنم ۲۳-۴ ماه میشه :D مدت کمی نیست ۲سال.بتسدا هم زیرمجموعه مایکروسافته خب. مایکروسافت دخالت نکنه، کی دقیقا دخالت کنه؟ نکته جالب قضیه اینه که هیلو اینفینیت هم دقیقا به خاطر مدیریت ضعیف مایکروسافت به اون روز افتاد. جدا از کیفیت خود بازی، مدیریت مایکروسافت بایدمتوجه این بشه که داره اولین بازی ارکین رو بعد نقدهای خوب دت لوپ به صورت انحصاری برای کنسول و سرویسش عرضه میکنه و حتی QA درست حسابی هم براش در نظر نگرفته. نمیدونم در کل برای منی که خیلی از وایب و نمایش های بازی خوشش اومده بود خبر ناامید کننده ای بود. بعد سونی هم به جز دیزگان وضعیت ۹۹٪ فرست پارتی هاش خیلی خوب بوده.
Miles morales
Spider man remastered
Ragnarok
Legacy of thieves collection
Ratchet and clank
Demons souls
Returnal
Tlou part1
Horizon 2
Gt7
GOT: directors cut
و دقت کنی همشون موقع لانچ مود پرفورمنس داشتن. بیشتر از ضعف استدیو، مشکل مدیریت مایکروسافت هست که وقتی حتی بازی آماده عرضه با مود ۶۰ فریم نیست اصرار به عرضه بازی داره.
جسارتا از اتفاقات داخل مجموعه خبری داری؟ مدیریت استودیو با کی هست؟ کی به کی چی جواب میده و چطور؟ آیا اعضای تیم سازنده فشار سخت کاری و ساعت اجباری اضاف کار دارن؟

چیا می‌دونی، خواهشا به ما هم بگو. ما دوست داریم اطلاعاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.


یوم برامون از مدیریت استودیو‌ها بگو که بیشتر باهاش آشنا شیم.
 
تویتر همین الان:
View attachment 289860

خیلی حرفه وقتی که گیمینگ تویتر پر شده از کلمات و هشتگ های مربوط به تریلر جدید زلدا که چند ساعت پیش اومده، یک چیز دیگه بتونه در کنارش ترند بشه :-"
این الان مثلا افتخاره؟ این بیشتر نشون میده چقدر بازی مضحکه شده:دی آبروریزی که سر و صدا بکنه نشون دهنده چیزی نیست جز افتضاح بار آوردن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or