خبر رسمی نسخه کنسولی بازی Redfall در هنگام عرضه از حالت 60 فریم پشتیبانی نمی‌کند

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
سازندگان بازی Redfall تأیید کرده‌اند که نسخه کنسولی این عنوان در هنگام عرضه، تنها از حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Redfall

زمان زیادی تا عرضه Redfall، جدیدترین انحصاری بزرگ مایکروسافت باقی نمانده و استودیوی Arkane طی روزهای اخیر، اطلاعات مختلفی را از شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. هرچند پیش‌نمایش‌های بازی با واکنش‌های مثبتی همراه بود، اما اکنون سازندگان اخبار ناامیدکننده‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند.

همان‌طور که گفته شد، به‌تازگی صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر تأیید کرده که Redfall در هنگام عرضه بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S تنها از یک حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، نحوه اجرایی نسخه کنسولی بازی بدین ترتیب خواهد بود:

  • Xbox Series X: 4K 30 FPS
  • Xbox Series S: 1440p 30 FPS
البته سازندگان وعده داده‌اند که «در تاریخ دیگری» پشتیبانی از حالت 60 فریم را از طریق یک آپدیت به بازی اضافه خواهند کرد. با این وجود، جزئیات دقیق‌تری در مورد این تاریخ اعلام نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بازی Redfall در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.
 
View attachment 289804

انریل 4 :D

البته که از لحاظ فنی فرسنگ ها فاصله دارند این دو گیم با هم ولی در کل :D
این بازی زمان عرضه خود فاجعه بود و با N تا آپدیت درست شد.
وقتی روی PC عرضه شد ملت به پلیر های PS می گفتن بتا تستر :D
 
این بازی زمان عرضه خود فاجعه بود و با N تا آپدیت درست شد.
وقتی روی PC عرضه شد ملت به پلیر های PS می گفتن بتا تستر :D
ما راجع به ps4 حرف میزنیم و یه کنسول 1.8 ترافلاپسی
نه قدرتمند ترین کنسول تاریخ
 
ما راجع به ps4 حرف میزنیم و یه کنسول 1.8 ترافلاپسی
نه قدرتمند ترین کنسول تاریخ
شما در جواب پستی که می گه احتمالا به فلان مشکل UE خوردن یه بازی دیگه میاری که زمان عرضه خودش تو دیوار بود.
به عبارتی داری حرفش رو تایید می کنی :))
---
بازی از لحاظ فنی زباله باشه هرچقدر هم منابع بهش بدی بازم درست اجرا نمی شه. حالا چه PS4 باشه چه XSX چه PC.
نمونه بارزش همین الان TLOU P1 که N تا آپدیت هم براش دادن کماکان از زباله ترین پورت های تاریخ PC اه.
 
گاتام نایت یه ری تریسینگ رفلکشن سنگین داشت. و اصرار سازنده به رزولوشن 4k native که نمیدونم چرا بازیو بدون این تنظیمات بیرون ندادند ولی حداقل چون شوتر نبود میشد تحملش کرد و البته اپدیت آخرش هم خوب بود.

ولی ردفال نمیدونم ری تریسینگ داره یا نه و کدوم متدش ولی چون شوتره ۳۰ فریم جالب نیست براش.

در اینکه انریل انجین ۴ و حتی ۵ دارای cpu limitation هست شکی نیست. یکی از دلایل استاتر تو عناوین آنریل همینه.
بنظر من هم مشکل ردفال می‌تونه اول بخاطر سریز اس باشه که اگر قراره ۶۰ باشه و بهینه سازی روی سریز اس به مشکل خورده پس تکلیف پلیرهایی که باهم بازی میکنند چی میشه پس اینجا سریز اکس فدای سریز اس شده.

از طرفی هم میبینم بازیهای اخیر بر روی Series X هم حتی با انریل مشکل داره.
قبلا که با هوگوارت و اتمیک هارت و کلیستو مشکل داشت.
نمونه آخرش همین Ghostwire Tokyo که هم ری تریسینگ رفلکشن ضعیف تری داره نسبت به فایو و هم استاتر بالا نسبت به PS5






IMG_20230413_114505_328.jpg

این مشکل ری تریسینگ تو کلیستو پروتوکل هم بود.

یه نظریه ای هم که ظاهراً دیگه نظریه نیست و علنا داره اتفاق میفته اینه که بخاطر SSD سریعتر PS5 و تبادل دیتا و decompression سریعتر تکسچرها و Asset ها، درگیری CPU تو این کنسول کمتره و همین باعث شده با انریل بهتر جواب بده.

این اتفاق حتی برای تلو پارت ۱ هم افتاده و بخوبی تو‌ PS5 هندل شده ولی تو PC که نتونسته به هر دلیلی از سیستم decompression استفاده کنه بار اضافی بالایی رو CPU آورده.
عجیبه که چرا آرکین از موتور اختصاصی خودش یعنی Void Engine استفاده نکرده و رفته سمت Unreal که مشکلات خاص خودش را داره
 
آخرین ویرایش:
یه نظریه ای هم که ظاهراً دیگه نظریه نیست و علنا داره اتفاق میفته اینه که بخاطر SSD سریعتر PS5 و تبادل دیتا و decompression سریعتر تکسچرها و Asset ها، درگیری CPU تو این کنسول کمتره و همین باعث شده با انریل بهتر جواب بده.

این اتفاق حتی برای تلو پارت ۱ هم افتاده و بخوبی تو‌ PS5 هندل شده ولی تو PC که نتونسته به هر دلیلی از سیستم decompression استفاده کنه بار اضافی بالایی رو CPU آورده.
عجیبه که چرا آرکین از موتور اختصاصی خودش یعنی Void Engine استفاده نکرده و رفته سمت Unreal که مشکلات خاص خودش را داره

آف تاپیک چون به اسم تاپیک ربطی نداره:
بحث کنسول به کنار، پورت بد دلیلی بر نظریه و تبدیلش به اثبات نداره. الان SSD های معمول بازار سریعتر از SSD PS5 هستن.
Uncharted روی PC همین داستان رو داشت.
با مخوف‌ترین PC دنیا هم TLOU 1 اجراش کنی بازم‌ کلی مشکلات عجیب میبینی. نمونه‌ش همین مصرف نامعقول منابع. VRAM، تمام هسته‌های CPU و مقدار زیادی رم.

احتمالا مشکل سمت انجین بازی هست یا نبود دانش پورت بازی.
 
خیلیه بعد چندسال از شروع نسل ۹ بازی AAA انحصاریت چنین وضعی داشته باشه! همون Prey هم که بازی قبلی این تیمه باز نمایشهاش قابل قبول بود و گیم پلی جذابی داشت! ردفال گیم پلیش هم کپی دست چندم از بازیای یوبیسافته! عجیبه چی باعث شده از Prey برسن به چنین افتضاحی که البته میشه دلیلش رو حدس زد!
نکته عجیب ماجرا اینجاست که گرافیک یه بازی انحصاری AAA که روی ۲تا کنسول اجرا میشه از فارکرای ۶ با اون همه پلتفرم که این همه به باد انتقاد گرفته شد هم پایینتره انگار! لااقل اینا یوبیسافتو میخریدن از تجربش برای کپچر بیس و کامل کردن نقشه استفاده میکردن و ۴تا تکنیک گرافیکی و ۶۰ فریم یاد میگرفتن!
اینجوری که اوضاع داره پیش میره احتمالا چند سال دیگه کیفیت فالوت ۷۶ بتزدا هم آرزو میشه! خلاصه که "سالی که نکوست از بهارش پیداست"! اولیش استودیوی Arkane بود خدا به بعدیاش رحم کنه!
 
آخرین ویرایش:
. الان SSD های معمول بازار سریعتر از SSD PS5 هستن.
این بحث decompression که فقط حرف من نیست و DF هم راجبش گفت.
بحث پورت بد به کنار که خب آره تو زمینه یه سری باگ و کرش و این چیزها پورت بدی بود. که البته همین اشکالات هم یه سریش آخرش به سخت افزار یه ربط هایی پیدا می‌کنه .
ولی اینجا ssd پر سرعت منظور دقیقا اون اون حافظه که میخری میذاری رو پی سی یا کنسول نیست. منظور اینجا مدلاسیون بکار رفته در چیپ SSD هست.سیستم فشرده سازی و رفع فشرده سازی که به صورت سنتی توسط CPU انجام میشه. تو کارت‌های انودیا مثلا توسط تکنولوژی Direct Storage و تو PS5 توسط تکنولوژی Oodle Texture و Oodle Kraken که داخل اون چیپ SSD بکار رفته که بدون دخالت CPU دیتا رو از حافظه جانبی میگیره و انتقال میده تو Vram.
این تکنولوژی هایی که گفتم با هرچیزی غیر از CPU هندل بشه باعث کاهش فشار روی پردازنده و در نتیجه بهتر شدن پرفورمنس کلی میشه البته به شرط «ساپورت انجین سازنده».
الان به دلایلی که همه میدونید همچین تکنولوژی تو Series نیست. از طرفی یه سری انجین ها هم وابسته به اینجور تکنیک ها هستند و یک سری کمتر وابسته هستند مثلا انجین فراسبایت چون تا حد خوبی از تمامی هسته ها و رشته های پردازنده استفاده می‌کنه cpu limitation کمتری داره.
ماکرو تمام ورقهاش رو تو زمینه ترافلاپس بازی کرد. یک سری تکنولوژی ها مثل همین سیستم فشرده سازی و ساپورت ssd nvme یا صدای سه بعدی رو هم از دست داد و مموری دستگاه رو هم دو تکه کرده (هنوز نمیدونم دلیلش چیه) که تکه ۶ گیگ سرعت پایینی داره. خود پردازنده گرافیکی هم که تو فرکانس پایینی کار میکنه. این وسط سریز اس هم شده باتل نک بزرگی برای خود سریز اکس چون اگر علت ۳۰ فریم بودن ردفال سریز اس باشه پس میشه گفت اینجا لید پلتفرم این بازی، سریز اس هست.
 
آخرین ویرایش:
یه چیزی که راجع به RedFall خوشم نیومد اینه که طراحی بعضی از ویلین ها کاملا کپی ویلین های Dishonored هست!!
این بازی کلا یه چیز دیگه تو یه دنیای دیگست نباید انقدر طراحی های مشابه داشته باشه
حالا نمیگم Asset های مشابه که خوشبین باشم...
 
این بحث decompression که فقط حرف من نیست و DF هم راجبش گفت.
بحث پورت بد به کنار که خب آره تو زمینه یه سری باگ و کرش و این چیزها پورت بدی بود. که البته همین اشکالات هم یه سریش آخرش به سخت افزار یه ربط هایی پیدا می‌کنه .
ولی اینجا ssd پر سرعت منظور دقیقا اون اون حافظه که میخری میذاری رو پی سی یا کنسول نیست. منظور اینجا مدلاسیون بکار رفته در چیپ SSD هست.سیستم فشرده سازی و رفع فشرده سازی که به صورت سنتی توسط CPU انجام میشه. تو کارت‌های انودیا مثلا توسط تکنولوژی Direct Storage و تو PS5 توسط تکنولوژی Oodle Texture و Oodle Kraken که داخل اون چیپ SSD بکار رفته که بدون دخالت CPU دیتا رو از حافظه جانبی میگیره و انتقال میده تو Vram.
این تکنولوژی هایی که گفتم با هرچیزی غیر از CPU هندل بشه باعث کاهش فشار روی پردازنده و در نتیجه بهتر شدن پرفورمنس کلی میشه البته به شرط «ساپورت انجین سازنده».
الان به دلایلی که همه میدونید همچین تکنولوژی تو Series نیست. از طرفی یه سری انجین ها هم وابسته به اینجور تکنیک ها هستند و یک سری کمتر وابسته هستند مثلا انجین فراسبایت چون تا حد خوبی از تمامی هسته ها و رشته های پردازنده استفاده می‌کنه cpu limitation کمتری داره.
ماکرو تمام ورقهاش رو تو زمینه ترافلاپس بازی کرد. یک سری تکنولوژی ها مثل همین سیستم فشرده سازی و ساپورت ssd nvme یا صدای سه بعدی رو هم از دست داد و مموری دستگاه رو هم دو تکه کرده (هنوز نمیدونم دلیلش چیه) که تکه ۶ گیگ سرعت پایینی داره. خود پردازنده گرافیکی هم که تو فرکانس پایینی کار میکنه. این وسط سریز اس هم شده باتل نک بزرگی برای خود سریز اکس چون اگر علت ۳۰ فریم بودن ردفال سریز اس باشه پس میشه گفت اینجا لید پلتفرم این بازی، سریز اس هست.
مثل همیشه اطلاعات غلط و ناقص ول میدی ثابت کردی هیچ درک درستی از چیزایی که میگی نداری و میری از تو 4 تا فروم و اکانت تاکسیک توییتر اطلاعات ورمیداری...
Xbox Series از فشرده سازی سخت افزاری پشتیبانی میکنه و این UE4 که با XSX مشکل داره:
Hardware Decompression – Hardware decompression is a dedicated hardware component introduced with Xbox Series X and Xbox Series S to allow games to consume as little space as possible on the SSD while eliminating all CPU overhead typically associated with run-time decompression. It reduces the software overhead of decompression when operating at full SSD performance from more than three CPU cores to zero – thereby freeing considerable CPU power for the game to spend on areas like better gameplay and improved framerates. Hardware decompression is one of the components of the Xbox Velocity Architecture.
Defining the Next Generation: An Xbox Series X|S Technology Glossary - Xbox Wire
 
این بحث decompression که فقط حرف من نیست و DF هم راجبش گفت.
بحث پورت بد به کنار که خب آره تو زمینه یه سری باگ و کرش و این چیزها پورت بدی بود. که البته همین اشکالات هم یه سریش آخرش به سخت افزار یه ربط هایی پیدا می‌کنه .
ولی اینجا ssd پر سرعت منظور دقیقا اون اون حافظه که میخری میذاری رو پی سی یا کنسول نیست. منظور اینجا مدلاسیون بکار رفته در چیپ SSD هست.سیستم فشرده سازی و رفع فشرده سازی که به صورت سنتی توسط CPU انجام میشه. تو کارت‌های انودیا مثلا توسط تکنولوژی Direct Storage و تو PS5 توسط تکنولوژی Oodle Texture و Oodle Kraken که داخل اون چیپ SSD بکار رفته که بدون دخالت CPU دیتا رو از حافظه جانبی میگیره و انتقال میده تو Vram.
این تکنولوژی هایی که گفتم با هرچیزی غیر از CPU هندل بشه باعث کاهش فشار روی پردازنده و در نتیجه بهتر شدن پرفورمنس کلی میشه البته به شرط «ساپورت انجین سازنده».
الان به دلایلی که همه میدونید همچین تکنولوژی تو Series نیست. از طرفی یه سری انجین ها هم وابسته به اینجور تکنیک ها هستند و یک سری کمتر وابسته هستند مثلا انجین فراسبایت چون تا حد خوبی از تمامی هسته ها و رشته های پردازنده استفاده می‌کنه cpu limitation کمتری داره.
ماکرو تمام ورقهاش رو تو زمینه ترافلاپس بازی کرد. یک سری تکنولوژی ها مثل همین سیستم فشرده سازی و ساپورت ssd nvme یا صدای سه بعدی رو هم از دست داد و مموری دستگاه رو هم دو تکه کرده (هنوز نمیدونم دلیلش چیه) که تکه ۶ گیگ سرعت پایینی داره. خود پردازنده گرافیکی هم که تو فرکانس پایینی کار میکنه. این وسط سریز اس هم شده باتل نک بزرگی برای خود سریز اکس چون اگر علت ۳۰ فریم بودن ردفال سریز اس باشه پس میشه گفت اینجا لید پلتفرم این بازی، سریز اس هست.
پورت فاجعه نسخه pc لست؟قدرت ماورایی ps5

۶۰ فرم نبودن ردفال موقع عرضه؟ قدرت ماورایی ps5

لایه اوزون؟ قدرت ps5
قیمت دلار؟قدرت ps5
 
مثل همیشه اطلاعات غلط و ناقص ول میدی ثابت کردی هیچ درک درستی از چیزایی که میگی نداری و میری از تو 4 تا فروم و اکانت تاکسیک توییتر اطلاعات ورمیداری...
Xbox Series از فشرده سازی سخت افزاری پشتیبانی میکنه و این UE4 که با XSX مشکل داره:
Hardware Decompression – Hardware decompression is a dedicated hardware component introduced with Xbox Series X and Xbox Series S to allow games to consume as little space as possible on the SSD while eliminating all CPU overhead typically associated with run-time decompression. It reduces the software overhead of decompression when operating at full SSD performance from more than three CPU cores to zero – thereby freeing considerable CPU power for the game to spend on areas like better gameplay and improved framerates. Hardware decompression is one of the components of the Xbox Velocity Architecture.
Defining the Next Generation: An Xbox Series X|S Technology Glossary - Xbox Wire
شما همون نبودی که تو تاپیک کیفیت گفتی رزیدنت ۴ روی فایو با رزولوشن افقی نصف اجرا میشه من همون موقع گفتم مشکل رندرینگه نه رزولوشن که در نهایت هم خود کپکام تو اپدیتش با تایید مشکل رندرینگ چکردبرد مشکل IQ رو حل کرد و جالب اینکه IQ تو فایو با اینکه برابر و حتی بهتر از SX هم شده ولی بازم داره با رزولوشن بالاتر و پرفورمنس بالاتر اجرا میشه.




اگر اطلاعات دادنت همیشه اینطوریه حتما قبل از پست دادن تحقیق کن.
اینجا و این تاپیک هم بحث vs نبود که زدی به جاده خاکی و اینطوری ادبیات زیبا استفاده میکنی. اگر مشکل سریز با انریل رو میدونی اطلاعات بده حتما استفاده میکنیم اگر هم نمیدونی پس اینطوری به یکی که داره اطلاعات میده حمله نکن.

ببین من نه از توییتر چیزی برمیدارم و نه از فرومی..
بشین حداقل دوتا پادکست از دیجیتال فاندری بیین چی میگن بعد بیا اینطوری فن بازی در بیار..
این سیستم فشرده سازی که مثال زدی وقتی ازش استفاده ای نمیشه چه فایده ای داره ؟
این هم مثل انواع و اقسام تکنولوژی هایی که ماکروسافت قبل از شروع نسل با تبلیغات فراوان راجبش می‌گفت ولی یا دروغ بودند مثل DirectML یا انقدر کیفیت کار رو پایین میارن که کمتر سازنده ای میره سراغش مثل VRS


View attachment VID_20230413_143404_921.mp4


پس این سیستم فشرده سازی هم میشه مثل دو جین تکنولوژی که اکسباکس اول نسل همش میگفت و به هیچ دردی نخوردن وگرنه نباید این حجم از استاتر وجود داشته باشه.
وگرنه این نباید نتیجه بازی فرست پارتی ماکروسافت باشه که نتونه بازیشو ۶۰ فریم خروجی بده. حجم بازیها و آپدیت ها تو سریز سرسام آوره. این چه تکنولوژی فشرده سازی هست که نه تو حجم بازیها تاثیر داره نه تو پرفرومنس بازیها.. نتیجش شده Ghostwire Tokyo نتیجش شده Gotham Knights شده Hogwart و RE4 و Atomic Heart و.. تو این بازیا چرا سریز عملکرد خوبی نداره؟ علت‌ واقعیش رو میدونی بگو و همه را از گمراهی در بیار

در مورد سریز اس:
اکسباکس به همین دلیل وجود کنسول اسکم سریز اس بازی Baldur's Gate رو از دست داده تا الان چون Series S توانایی اجراشو نداره.
در مورد عقب نگه داشتن‌ نسل توسط سریز اس هم گفتم اینم تایید DF :


View attachment VID_20230413_143448_253.mp4


در مورد برتری PS5 نسبت به Series X تو بازیها

View attachment VID_20230413_143801_515.mp4
 
آخرین ویرایش:
کلا هر تایپیکی میریم باید شاهد این باشیم که یه عده میان میگن PS5 از pc و ایکس باکس بهتره.
باشه آقا بهتره. Ps5 اصلا ماورا زمینیه. از pc 2.0 و ایکس باکس بعدی هم بهتره. حالشو ببرید.

حالا اینکه redfall که یه بازی زباله هست، روی کنسول پوکیده xsx و pc نفتی کم سرعت، بد اجرا میشه نمیدونم چه ربطی به ps5 داره.
 
این بحث decompression که فقط حرف من نیست و DF هم راجبش گفت.
بحث پورت بد به کنار که خب آره تو زمینه یه سری باگ و کرش و این چیزها پورت بدی بود. که البته همین اشکالات هم یه سریش آخرش به سخت افزار یه ربط هایی پیدا می‌کنه .
ولی اینجا ssd پر سرعت منظور دقیقا اون اون حافظه که میخری میذاری رو پی سی یا کنسول نیست. منظور اینجا مدلاسیون بکار رفته در چیپ SSD هست.سیستم فشرده سازی و رفع فشرده سازی که به صورت سنتی توسط CPU انجام میشه. تو کارت‌های انودیا مثلا توسط تکنولوژی Direct Storage و تو PS5 توسط تکنولوژی Oodle Texture و Oodle Kraken که داخل اون چیپ SSD بکار رفته که بدون دخالت CPU دیتا رو از حافظه جانبی میگیره و انتقال میده تو Vram.
این تکنولوژی هایی که گفتم با هرچیزی غیر از CPU هندل بشه باعث کاهش فشار روی پردازنده و در نتیجه بهتر شدن پرفورمنس کلی میشه البته به شرط «ساپورت انجین سازنده».
الان به دلایلی که همه میدونید همچین تکنولوژی تو Series نیست. از طرفی یه سری انجین ها هم وابسته به اینجور تکنیک ها هستند و یک سری کمتر وابسته هستند مثلا انجین فراسبایت چون تا حد خوبی از تمامی هسته ها و رشته های پردازنده استفاده می‌کنه cpu limitation کمتری داره.
ماکرو تمام ورقهاش رو تو زمینه ترافلاپس بازی کرد. یک سری تکنولوژی ها مثل همین سیستم فشرده سازی و ساپورت ssd nvme یا صدای سه بعدی رو هم از دست داد و مموری دستگاه رو هم دو تکه کرده (هنوز نمیدونم دلیلش چیه) که تکه ۶ گیگ سرعت پایینی داره. خود پردازنده گرافیکی هم که تو فرکانس پایینی کار میکنه. این وسط سریز اس هم شده باتل نک بزرگی برای خود سریز اکس چون اگر علت ۳۰ فریم بودن ردفال سریز اس باشه پس میشه گفت اینجا لید پلتفرم این بازی، سریز اس هست.
رو کنسول مایکروسافت هم Velocity بکار رفته که شده دایرکت استوریج و روی PC هم چند وقتی هست اومده. هر شرکتی برای کنسولش معماری داره، همینجوری با بیل قطعات رو داخل جعبه نمیریزن😁😁

توی هیچ کدوم از کنسول ها CPU وظیفه‌ی کاملدیکامپرسینگ رو برعهده نداره! روی GPU افلود میشه.

سرعت SSD که روی PS5 هست و تکنولوژی‌هایی که روی کنسول برای معماریش در نظر گرفته مشخصه، قطعا تفاوت هم دارن و سریعتر بودنش نسبت به استوریج Xbox مشخصه.

یه دلیل عمده‌ اگر مشکلی باشه سمت انجین‌ها هست که‌کامل اپتیمایز شده باشن برای یه کنسول و برای دیگری شاید نه!


احتمال اینکه Redfall بخواد از نسخه 1.1 استفاده کنه هم هست.اخر ۲۰۲۲ اومده و فعلا هیچ بازی ازش استفاده نکرده.
 
آخرین ویرایش:
کلا هر تایپیکی میریم باید شاهد این باشیم که یه عده میان میگن PS5 از pc و ایکس باکس بهتره.
باشه آقا بهتره. Ps5 اصلا ماورا زمینیه. از pc 2.0 و ایکس باکس بعدی هم بهتره. حالشو ببرید.

حالا اینکه redfall که یه بازی زباله هست، روی کنسول پوکیده xsx و pc نفتی کم سرعت، بد اجرا میشه نمیدونم چه ربطی به ps5 داره.
مشکل شما ها اینه همه چیو به چشم vs میبینید. من اگر میخواستم سریز بکوبم تا الان باید دهها پست تو تاپیک کیفیت میدادم ولی انقدر این ماجراها برام فاقد اهمیته بیخیالش بودم. اینجا هم بحث فنی سر ردفال بود. بنده اومدم یه سری بحث مطرح کردم. آیا بحث vs بوده؟ آیا اومدم سریز بکوبم؟ دارم چیزیو میگم که همین الان تو رست ارا هم راجبش بحثه.
من حرفامو همون اوایل نسل زدم اگر تاپیک vs باز بود مشخص بود چیا میگفتم.
خودتون شروع میکنید به بحث vs
وگرنه اینجا اصلا این قضیه نبود صرفا یه موضوع فنی داشت مطرح میشد.
بارها گفتم موضوع اصلی خروجی که میگیری. یک سری مشخصات سخت افزاری روی کاغذ هیچوقت ملاک نبوده و نیست. خروجی که میگیری از هرچیزی مهم تره. حالا که pc باشه چه کنسول. حالا خوبه بحث CPU Utilization را هم اول من مطرح نکردم و کاربر دیگه ای مطرح کرد وگرنه حتما ترور میشدم :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or