ناگفته هايMetal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions
زماني كه ساخت بازي به Platinum Games واگذار شد و به Metal Gear Rising: Revengance تغيير نام پيدا كرد طراحي اين كاراكتر ها به اوج خودشان رسيده و در يك مصاحبه Kojima Productions از ناگفته هايش در مورد اين عنوان سخن به ميان آورده است .
در مصاحبه اي كه OPM با انها داشته Yuji Korekado تهيه كننده ي Kojima Productions از نقشه هايي كه قبل از واگذاري اين عنوان در سر داشته صحبت كرد.
نوشتن داستان بازي كاملا تمام شده بود وطراحي كانسپت باس هاي بازي هم به پايان رسيده بود.طراحي مراحل مرتبط با آنها هم تمام شده بود و پروسه ي ساخت بازي به نقطه اي رسيده بود كه ميشد آن را به صورت جداگانه بازي كرد اما ما نتوانستيم بنيان اصلي داستان را با ساير اجزايش تلفيق كنيم و در پايان بازي ناتمام ماند.
اگر بخواهيم كمي از خودمان تعريف كنم بايد بگويم كه به نظر ما در بعضي موارد ما توانسته بوديم بهترين باس هاي سري بازي متال گير ساليد را طراحي كنيم ولي Saito يكدفه آمد و گفت كه ما به هيچ وجه از اين باس ها در بازي استفاده نخواهيم كرد و اين شد كه ديگر شما نمي توانيد هيچوقت اين باس ها را ببينيد.
وي همچنين نظرش را در مورد اينكه چرا باس هاي بازي محدود شدند گفت:
ما نميتوانستيم مثل Platinum Games بر روي اكشن خالص تمركز كنيم البته به نظر من Metal Gear Rising: Revengeance هم چه از نظرباس ها و كاراكترها وچه از طراحي بازي خيلي مبتكرانه و منحصر بفرداست.
از ديد يك بازي اكشن باس هاي شما هم بايستي از نظر ديناميكي و فيزيكي با سبك بازي همخواني داشته باشند به همين دليل به نظر ما باس هاي فعلي اين بازي بي نظير هستند و همخواني زيادي با دنياي متال گير دارند و اميدواريم كه شما دوستان هم همين حس را نسب به آنها داشته باشيد.
در مقايسه باس هاي قديمي اين عنوان با باس هاي فعلي بازي كارگردان استوديوي Platinum Games اقاي Keiji Saito افزود :
همان طور كه Korekado گفت باس فايت هاي بازي فعلي با باس هاي قبلي آنها تفاوت بسيار زيادي دارند و در بازي كه قبلا Kojima Studios در دست داشت چاشني هاي زيادي از سبك مخفي كاري وجود داشت اما اكنون همه ي آنها حذف شده است. حالا ما يك بازي اكشن داريم كه خون تازه اي به آن تزريق شده و Platinum Games به شما اين اطمينان را مي دهد كه ايده هاي نوآورانه ي زيادي در آن خواهيد ديد.
منبع