ناگفته هاي Metal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
Metal-Gear-Rising-Revengeance.png

ناگفته هايMetal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions

Metal Gear Solid: Rising باس هاي قابل بازي زيادي داشت حتي تعدادي از آنها بهترين باس هايي بودند كه در طول سري بازي هاي متال گير طراحي شده بودند اما متاسفانه هيچ كدامشان اين شانس را نداشتند كه پايشان به بازي اصلي برسد.
زماني كه ساخت بازي به Platinum Games واگذار شد و به Metal Gear Rising: Revengance تغيير نام پيدا كرد طراحي اين كاراكتر ها به اوج خودشان رسيده و در يك مصاحبه Kojima Productions از ناگفته هايش در مورد اين عنوان سخن به ميان آورده است .
در مصاحبه اي كه OPM با انها داشته Yuji Korekado تهيه كننده ي Kojima Productions از نقشه هايي كه قبل از واگذاري اين عنوان در سر داشته صحبت كرد.
نوشتن داستان بازي كاملا تمام شده بود وطراحي كانسپت باس هاي بازي هم به پايان رسيده بود.طراحي مراحل مرتبط با آنها هم تمام شده بود و پروسه ي ساخت بازي به نقطه اي رسيده بود كه ميشد آن را به صورت جداگانه بازي كرد اما ما نتوانستيم بنيان اصلي داستان را با ساير اجزايش تلفيق كنيم و در پايان بازي ناتمام ماند.
اگر بخواهيم كمي از خودمان تعريف كنم بايد بگويم كه به نظر ما در بعضي موارد ما توانسته بوديم بهترين باس هاي سري بازي متال گير ساليد را طراحي كنيم ولي Saito يكدفه آمد و گفت كه ما به هيچ وجه از اين باس ها در بازي استفاده نخواهيم كرد و اين شد كه ديگر شما نمي توانيد هيچوقت اين باس ها را ببينيد.
وي همچنين نظرش را در مورد اينكه چرا باس هاي بازي محدود شدند گفت:
ما نميتوانستيم مثل Platinum Games بر روي اكشن خالص تمركز كنيم البته به نظر من Metal Gear Rising: Revengeance هم چه از نظرباس ها و كاراكترها وچه از طراحي بازي خيلي مبتكرانه و منحصر بفرداست.
از ديد يك بازي اكشن باس هاي شما هم بايستي از نظر ديناميكي و فيزيكي با سبك بازي همخواني داشته باشند به همين دليل به نظر ما باس هاي فعلي اين بازي بي نظير هستند و همخواني زيادي با دنياي متال گير دارند و اميدواريم كه شما دوستان هم همين حس را نسب به آنها داشته باشيد.

در مقايسه باس هاي قديمي اين عنوان با باس هاي فعلي بازي كارگردان استوديوي Platinum Games اقاي Keiji Saito افزود :
همان طور كه Korekado گفت باس فايت هاي بازي فعلي با باس هاي قبلي آنها تفاوت بسيار زيادي دارند و در بازي كه قبلا Kojima Studios در دست داشت چاشني هاي زيادي از سبك مخفي كاري وجود داشت اما اكنون همه ي آنها حذف شده است. حالا ما يك بازي اكشن داريم كه خون تازه اي به آن تزريق شده و Platinum Games به شما اين اطمينان را مي دهد كه ايده هاي نوآورانه ي زيادي در آن خواهيد ديد.


منبع
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,334
نام
Mohamad®eza
حیف که بازی به دست خود KP تولید نشد با این صحبتا آدم بیشتر حسرت میخوره
اتفاقا کار درستی هم کردند که خودشون درست نکردن... بازی رو یه تیم جوون داشت درست می کرد که به هر حال ریسک بود! خصوصا اینکه قرار بود بازی تو سبک جدیدی ساخته بشه. برای همین فرستادن زیر دست یه استدیو خارج از زیر مجموعه خودشون... این شد که دادنش به PG ... مطمئنا تو سبک H&S مناسب ترین گزینه همین PT بود ...
 

GFX

کاربر سایت
Jun 24, 2011
204
مطمئنا تو سبک H&S مناسب ترین گزینه همین PT بود

حالا كي گفت بياين از MGS يه H&S بسازن :((:((اين كارشون مثل اينه كه بياي يه god of war به سبك مخفي كاري بسازي :-&
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,971
حالا كي گفت بياين از MGS يه H&S بسازن :((:((اين كارشون مثل اينه كه بياي يه god of war به سبك مخفي كاري بسازي :-&
رایدن توی متالگیر کارش تیکه پاره کردن بود !
و دقیقا مکمل اسنیک، یکی اروم و پنهان
یکی قُلدُر و تابلو
برای پرداختن به شخصیتش بهتر از این کاری نمیشد کرد
چون نسبت پرداختن به دیگر کاراکترای این بازی، در حقّ رایدن ظلم شده بود
 

Boss

Loyal Member
Jul 7, 2006
3,581
از این بازی خوشم نمیاد ! همینی که هست !
اگرم بازیش رو بخرم بخاطر حضور کوجیما و داستانش هست..
وگرنه تُفم توو صورت رایدن نمی اندازم..
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,738
نام
شروین
حالا كي گفت بياين از MGS يه H&S بسازن :((:((اين كارشون مثل اينه كه بياي يه god of war به سبك مخفي كاري بسازي :-&

دیگه mgs نیس که:-D تبددیل به mgr شده:d
من عاشق همه متال گیرا هستم اینو هم میخرم! راستی من رایدنو دوست دارم شخصیت باحالی داره:D دوبلورش دیگه quintonn flyyn نیست? (درست نوشتم?:D)

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
922
نام
30avash
دوبلورش دیگه quintonn flyyn نیست? (درست نوشتم?
:biggrin1:
)
چرا فکر کنم هست!

تو کار PG که شکی نیست،ولی طراحی Cobra Team و FOXHOUND که فوق العاده بودن!دیگه کاررو به PG مسیپاریم!
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,334
نام
Mohamad®eza
حالا كي گفت بياين از MGS يه H&S بسازن :((:((اين كارشون مثل اينه كه بياي يه god of war به سبك مخفي كاري بسازي :-&
بازی اصلا جز سری MGS محسوب نمیشه! یه جورایی یه بازی جدید هست به نام MGR که زیر مجموعه Metal Gear هست که حالا دیگه به دو بخش: Metal Gear Solid و Metal Gear Rising تقسیم میشه.

در ضمن رایدن نینجا هست و نمیتونی ازش انتظار مخفی کاری داشته باشی ! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر