ناگفته هاي Metal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
Metal-Gear-Rising-Revengeance.png

ناگفته هايMetal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions

Metal Gear Solid: Rising باس هاي قابل بازي زيادي داشت حتي تعدادي از آنها بهترين باس هايي بودند كه در طول سري بازي هاي متال گير طراحي شده بودند اما متاسفانه هيچ كدامشان اين شانس را نداشتند كه پايشان به بازي اصلي برسد.
زماني كه ساخت بازي به Platinum Games واگذار شد و به Metal Gear Rising: Revengance تغيير نام پيدا كرد طراحي اين كاراكتر ها به اوج خودشان رسيده و در يك مصاحبه Kojima Productions از ناگفته هايش در مورد اين عنوان سخن به ميان آورده است .
در مصاحبه اي كه OPM با انها داشته Yuji Korekado تهيه كننده ي Kojima Productions از نقشه هايي كه قبل از واگذاري اين عنوان در سر داشته صحبت كرد.
نوشتن داستان بازي كاملا تمام شده بود وطراحي كانسپت باس هاي بازي هم به پايان رسيده بود.طراحي مراحل مرتبط با آنها هم تمام شده بود و پروسه ي ساخت بازي به نقطه اي رسيده بود كه ميشد آن را به صورت جداگانه بازي كرد اما ما نتوانستيم بنيان اصلي داستان را با ساير اجزايش تلفيق كنيم و در پايان بازي ناتمام ماند.
اگر بخواهيم كمي از خودمان تعريف كنم بايد بگويم كه به نظر ما در بعضي موارد ما توانسته بوديم بهترين باس هاي سري بازي متال گير ساليد را طراحي كنيم ولي Saito يكدفه آمد و گفت كه ما به هيچ وجه از اين باس ها در بازي استفاده نخواهيم كرد و اين شد كه ديگر شما نمي توانيد هيچوقت اين باس ها را ببينيد.
وي همچنين نظرش را در مورد اينكه چرا باس هاي بازي محدود شدند گفت:
ما نميتوانستيم مثل Platinum Games بر روي اكشن خالص تمركز كنيم البته به نظر من Metal Gear Rising: Revengeance هم چه از نظرباس ها و كاراكترها وچه از طراحي بازي خيلي مبتكرانه و منحصر بفرداست.
از ديد يك بازي اكشن باس هاي شما هم بايستي از نظر ديناميكي و فيزيكي با سبك بازي همخواني داشته باشند به همين دليل به نظر ما باس هاي فعلي اين بازي بي نظير هستند و همخواني زيادي با دنياي متال گير دارند و اميدواريم كه شما دوستان هم همين حس را نسب به آنها داشته باشيد.

در مقايسه باس هاي قديمي اين عنوان با باس هاي فعلي بازي كارگردان استوديوي Platinum Games اقاي Keiji Saito افزود :
همان طور كه Korekado گفت باس فايت هاي بازي فعلي با باس هاي قبلي آنها تفاوت بسيار زيادي دارند و در بازي كه قبلا Kojima Studios در دست داشت چاشني هاي زيادي از سبك مخفي كاري وجود داشت اما اكنون همه ي آنها حذف شده است. حالا ما يك بازي اكشن داريم كه خون تازه اي به آن تزريق شده و Platinum Games به شما اين اطمينان را مي دهد كه ايده هاي نوآورانه ي زيادي در آن خواهيد ديد.


منبع
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
به نظر من شخصیت تازه سایبورگ شده رایدن و مهارت هایی که در مبارزه با کاتانا داره پتانسیل هایی بودن که هیچ وقت کوجیما نتونست تو یه عنوان اصلی از سری MGS ازشون استفاده کامل رو ببره و بهشون پر و بال بده. نهایت توانش در خلق مبارزه های اینچنینی همونی بود که در پایان MGS2 دیدیم. مطمئنم اکثر شمام مثل من بعد ار دیدن مبارزه رایدن با ومپ در MGS4 تو دلتون گفتین: "چی میشد این تیکه کنترل رایدن دست من بود تا طوری ومپ ناکارش بکنم که دیگه نتونه قسمت های بعدی سر و کلش پیدا شه :d". و خبر جالب اینکه داره این کار داره انجام میشه و به دست کسایی که کارشون اینه. پس بهتره به جای این ایراد های بنی اسرائیلی منتظر یه عنوان فرعی از یه سری محبوب با چاشنی Hack&Slash باشیم.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
با این اوصاف فکر نکنم MGS5 زمانش بعد از اتفاقات نسحه چهارم باشه.
چون هنوز مشخص نیست داستان وصله به سری MGS یا نه، یه روز می گن مربوطه یه روز می گن نه !
شایدم مثل MGS:PO فقط یه سری اصول و قوانین رو کوجیما گوشزد کرده تا رعایت کنن !

این یارو رایدن تازه به کانون گرم خانواده برگشته بود بدبخت !
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
@ آریا
آریا این بازی تقریبا تا الان سلیقه ای شده. بعضی ها مثل تو با دلیل و منطق میگن که چرا احساس غریبی بهتون دستم میده. حداقل نمیاید همینجوری رو هوا بگی که چرت و فلان :D بعضی ها هم مثل من بعد از دیدن آخرین تریلر از بازی مشتاق امتحان کردن این بازی شدن. هرچقدر هم اینجوری بحث کنیم به نتیجه ای نمیرسیم، باید منتظر بود تا بازی بیاد ببینیم واکنش های چیه. من که ترجیه میدم به حرفای کوجیما و رضایتش از بازی و کار PG ایمان داشته باشم و منتظر بازی باشم.

دموش رو هر کی‌ بازی کرده باشه خواهد دید بازیش اصلا ارزش بحث نداره،

تم این بازی کپی‌ برابر اصل vanquish هست. زحمت به خودشون ندادند مرحله تمرین رو عوض کنند، آبجکت‌های مشترک بین این دو زیاد می‌بینید،
بازی کردن با رایدن حس یک فلج جسمی‌ رو بهتون میده، نه dash در کار هست نه roll، فقط یک کانتر اتک کاملا به درد نخور گذاشتن، خلاصه می‌خندیم موقع ریلیز بازی
من دمو رو تست نکردم اما تریلر به اندازه کافی دیدم. حداقل توی آخرین تریلر بازی دیدیم که هم roll میزد رایدن هم dash. حالا منظور شما چی هست نمیدونم.
اون زمان که قرار بود بازی رو KP بسازه ظاهرا داستانش بین MGS 2 و 4 اتفاق میفتاد و به خاطر همین من خیلی امید داشتم به داستانش. ولی بعد که دادنش به PG داستانش هم از اول نوشتن. امیدوارم داستان پر و پیمونی براش نوشته باشن...
والا یه تریلر داده بودن که تو تریلر شاهد سپری شدن دوران رایدن از کودکی تا بزرگی بودیم حالا تا چه حد این تریلر به داستان بازی ربط داره معلوم نیست. ای کاش همونی باشه که فکر میکنیم و گذشته رایدن رو بطور کامل بفهمیم.
 
آخرین ویرایش:

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
اون زمان که قرار بود بازی رو KP بسازه ظاهرا داستانش بین MGS 2 و 4 اتفاق میفتاد و به خاطر همین من خیلی امید داشتم به داستانش. ولی بعد که دادنش به PG داستانش هم از اول نوشتن. امیدوارم داستان پر و پیمونی براش نوشته باشن...
 

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
@ آریا
آریا این بازی تقریبا تا الان سلیقه ای شده. بعضی ها مثل تو با دلیل و منطق میگن که چرا احساس غریبی بهتون دستم میده. حداقل نمیاید همینجوری رو هوا بگی که چرت و فلان :D بعضی ها هم مثل من بعد از دیدن آخرین تریلر از بازی مشتاق امتحان کردن این بازی شدن. هرچقدر هم اینجوری بحث کنیم به نتیجه ای نمیرسیم، باید منتظر بود تا بازی بیاد ببینیم واکنش های چیه. من که ترجیه میدم به حرفای کوجیما و رضایتش از بازی و کار PG ایمان داشته باشم و منتظر بازی باشم.


من دمو رو تست نکردم اما تریلر به اندازه کافی دیدم. حداقل توی آخرین تریلر بازی دیدیم که هم roll میزد رایدن هم dash. حالا منظور شما چی هست نمیدونم.

والا یه تریلر داده بودن که تو تریلر شاهد سپری شدن دوران رایدن از کودکی تا بزرگی بودیم حالا تا چه حد این تریلر به داستان بازی ربط داره معلوم نیست. ای کاش همونی باشه که فکر میکنیم و گذشته رایدن رو بطور کامل بفهمیم.
بنده هر ۱۵ تا دکمهٔ دسترو کوبیدم فرجی نشد، به عنوان hint هم بغل صفحه تا آخر دمو عبارت (press x to parry) خشک شده بود، مگر اینکه تو دمو نذاشته باشند که بعید میدونم چون یک جورایی غیر قابل بازی بود، من با سری mg پدر کشتگی ندارم که، علاقه هم دارم، کاش از نزدیک دیده بودید حرفهای من رو متوجه میشدید، انقدر بازی جوک هست بعضی جاها (مثلا دقیقا اول دمو) ممکنه بزنید یک پل رو تیکه تیکه کنید که اتفاقا راه عبور از مرحله هم هست، که خوب reset to checkpoint تنها راه شماست، از اون به بد هم ابجکت ها یکی در میون شامل شرایط بریدن می شوند همون هایی هم که می شوند بدون هیچگونه افکت و فیزیک خاصی ، به جرات می تونم بگم fruit ninja زیباتر یک هندونه بریده میشه، کلا اینجا تاپیک بازی نیست که این چیزهارو بگم ولی داستان ایول شش دوباره تکرار میشه، هی ما می گفتیم دمو رو دیدیم به درد نخور هست همه به ما خندیدند که هیتری و از این حرفا، همه چی موقع ریلیز معلوم میشه که چه گندی بالا اومده شک ندارم
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
کوجیما فکر کرده دیگه هر آی پی که اسمش خودش روش باشه شاخ میشه ! تا حالا توو کارنامه اش نسخه بد نداشته ! اما همین قضیه باعث میشه که شکست سختی بخوره ! آره شاید فروشش خوب باشه ! اما اصالتاً هیچ ربطی به متال گیر نداره ! این که همه چیو از وسط قاچ کنی نمیشه نو آوزی ! به نظر من مسخره بازیه ! کلاً قضیه رایدن مربوط میشه علاقه شخصی کوجیما و ذات ژاپنی اش.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
کوجیما فکر کرده دیگه هر آی پی که اسمش خودش روش باشه شاخ میشه ! تا حالا توو کارنامه اش نسخه بد نداشته ! اما همین قضیه باعث میشه که شکست سختی بخوره ! آره شاید فروشش خوب باشه ! اما اصالتاً هیچ ربطی به متال گیر نداره ! این که همه چیو از وسط قاچ کنی نمیشه نو آوزی ! به نظر من مسخره بازیه ! کلاً قضیه رایدن مربوط میشه علاقه شخصی کوجیما و ذات ژاپنی اش.
اینم یه جور نظر شخصی هست واسه خودش :D
 

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
اینم یه جور نظر شخصی هست واسه خودش :D
اگه به اون کیفیت اولیه بود عالی میشد، اینجا بعد از دو، سه تیکه کردن یک جسم اون جسم کلا غیب میشه، در مورد مثلا یک ماشین وقتی عملیات برش شروع شد بعد از ۵ ثانیه به کلّ غیب میشه،!
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
اگه به اون کیفیت اولیه بود عالی میشد، اینجا بعد از دو، سه تیکه کردن یک جسم اون جسم کلا غیب میشه، در مورد مثلا یک ماشین وقتی عملیات برش شروع شد بعد از ۵ ثانیه به کلّ غیب میشه،!
چون میزان آبجکت هایی که حظور پیدا میکنه توی صحنه میتونه از حد مجاز بالاتر بره و باعث افت فریم و دیگر مشکلات بشه.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
بازي رو به جرئت بهترين استديو حال حاضر ژاپن كه بازي هاش هم كميت و هم كيفيت داره، داره ميسازه و يك عده هنوز هم غر ميزنن كه من دليلش رو واقعا نميدونم.
 

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
چون میزان آبجکت هایی که حظور پیدا میکنه توی صحنه میتونه از حد مجاز بالاتر بره و باعث افت فریم و دیگر مشکلات بشه.
منم این چیزارو میدونم والا، ولی‌ نتیجه نهایی رو به چشم ببینید شما هم با من هم عقیده میشد به کلّ بخش برش می‌شدند خیلی‌ سنگین تر بود،
راجع به قضیه roll و dash
A way to dodge? - Metal Gear Rising: Revengeance Message Board for PlayStation 3 - GameFAQs
اونی که شما تو تریلر دیدی انیمیشن یک سری از اتک‌ها بود که اصلا به کار جا خالی‌ دادن نمیاد
بازي رو به جرئت بهترين استديو حال حاضر ژاپن كه بازي هاش هم كميت و هم كيفيت داره، داره ميسازه و يك عده هنوز هم غر ميزنن كه من دليلش رو واقعا نميدونم.
چه ربطی‌ داره شرکت خوب بازی بد نمیسازه؟ دوما قر زدن من هیچ ربطی‌ به این که متال گیر نیست، اصیل نیست و از این صحبتها نداره، بازی به نوبهٔ خودش و بدون توجه به اسمش هم یک عنوان ضعیفه، بایونتا رو بگیریم خوب این جلوش ضعیف حساب میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر