موفقیت تجاری رزیدنت اویل ریمیک میتوانست جلوی اکشن شدن رزیدنت اویل 4 را بگیرد.

hmd2009

کاربر سایت
29018035470641977385.jpg


درود



در مصاحبه ی اخیر IGN با آقای شینجی میکامی در مورد بازی Survival Horror جدیدش یعنی "شیطان درون" و بازگشت مجدد به ترس ایشان مسئولیت اکشن شدن رزیدنت اویل (4 چیزی که اکثر طرفداران نیز در ارتباط با آن قبل از عرضه بازی بیان کرده بودند) را پذیرفت .

آقای میکامی مدعی است دلیل این تصمیم فروش ضعیف رزیدنت اویل ریمیک بوده است او گفت: اگر میخواهید یک فرنچایز ترسناک فوق العاده همچنان ترسناک باقی بماند باید با کسانی کار کنید که واقعا بازی های ترسناک را دوست دارند اگر بخواهید با سازندگانی کار کنید که در این کار سر رشته ندارند بازی در نهایت یک بازی اکشن گرا تر از آب در می آید در مورد رزیدنت اویل 4 من تصمیم داشتم تا یک بازی بیشتر اکشن بسازم مسئولیت رزیدنت اویل 5 و 6 بر عهده ی من نبود اما در مورد رزیدنت اویل 1 2 و3 من با هدف دیگری ساخت بازی را شروع کردم. بازیها به تدریج بیشتر شبیه بازیهای اکشن شدند در مور Dead Space شک دارم که چنین مسیری را دنبال کرده است یا نه! وقتی سازندگان در مورد بازیکنان فکر میکنند که من فکر نمیکنم این مورد چیزی باشد که آنها بر روی آن فکر میکردند " بسیار خوب اگر ما بخواهیم از فروش 2 میلون نسخه به 4 میلیون برسیم باید بازی را اکشن تر کنیم" این برداشت بیشتر یک فرایند غیر ارادی است.

اگر رزیدنت اویل ریمیک که برای من به عنوان یکی از محبوب ترین عناوین در سری به شمار می آید میتواسنت از نظر تجاری نیز موفق ظاهر شود رزیدنت اویل 4 با تمرکز بیشتری بر روی تنش و ترس ساخته میشد.
آقای میکامی میگوید در مورد رزیدنت اویل 123 که قبل از رزیدنت اویل 4 عرضه شده بودند من همیشه به سازندگان میگفتم "ترساندن بازیکنان الویت شماره اول ما میباشد اما برای اولین باز در زمان ساخت بازی رزیدنت اویل 4 به آنها گفتم گیم پلی مفرح مهمترین الویت است الویت دوم چیزی نیست و الویت سوم میتواند ترس باشد.
میکمی اذعان داشت که فروش پایین رزیدنت اویل ریمیک ضربه روحی شدیدی را به او وارد کرده است.

 
آخرین ویرایش:
تو این سه چهار روز اخیر، چهار تا mode داستانی بازی RE 2 رو با برادرم تموم کردم :d
هر چند ماه یکبار اویل ها کلاسیکو بازی میکنم b-)
Leon A/B
Claire A/B
 
تو این سه چهار روز اخیر، چهار تا mode داستانی بازی RE 2 رو با برادرم تموم کردم :d
هر چند ماه یکبار اویل ها کلاسیکو بازی میکنم b-)
Leon A/B
Claire A/B
این که چیزی نیست, من تا حالا 2-3 بار تصمیم گرفتم RE4 رو تموم کنم, ولی 1 بار بیشتر موفق نشدم>:d
 
ای بابا... بنظرتون این حرفاش رو ساخت TEW هم تاثیر داره؟ درسته RE 4 سگش شرف داشت به RE 5 , 6 اما RE 1,2,3 یه چی دیگه بودن...
واقعا یادش بخیر هنوز صدای نمسیس تو گوشمه

شینجی میکامی TEW رو طوری میسازه که حتی از رزیدنت اویل های کلاسیک هم ترسناک تر باشن و ضمنا خیلی هم سخت! باید با استراتژی بری جلو اگه نه میمونی وسطش! بازی هیچ غول بزرگی هم نداره اونایی که غول دوست دارن :d کانسپت آرت های جدیدش رو نمیدونم دیدید یا نه چند تا اسکلت (موجود اسکلت مانند) داره که تو کپسول هستن دقیقا مثل تایرانت ها تو رزیدنت اویل محیطشم خیلی شبیه به اونه!

89577003210949374825.jpg
 
به نظر من نه 1% بلکه 100% مقصر همین میکامی هست..!!!خوب مرد حسابی چرا بازی به اون باحالی رو انحصار گیم کیوب کردی که همون اول تکلیفش معلوم بود..!!!؟تازه همین رزیدنت 4 هم می خواست انحصار گیم کیوب بمونه همین آقا گفت گردنش و با تبر میزنه اگه برای PS 2 بیاد که همه ی عالم و آدم فهمیده بودن کنسول افسانه ای هست و باید بازهای کپکام براش لانچ بشه..!!چرا 2 تا از بهترین رزیدنت اویلهای اون دوره رو برای گیم کیوبی لانچ کردین 2 زار نمی ارزید..؟؟!!خوب اگه فروش بالا می خواید باید بازار یابیتون بهتر از عملکردتون باشه..!!!همین الان طرفدارهای PS 2 داغی به دلشون از ریمیک و زیرو مونده که حالا حالاها باید بگذره تا فراموش بشه خیلی ها آرزو داشتن این بازی رو بازی کنن..!!
 
به نظر من نه 1% بلکه 100% مقصر همین میکامی هست..!!!خوب مرد حسابی چرا بازی به اون باحالی رو انحصار گیم کیوب کردی که همون اول تکلیفش معلوم بود..!!!؟تازه همین رزیدنت 4 هم می خواست انحصار گیم کیوب بمونه همین آقا گفت گردنش و با تبر میزنه اگه برای PS 2 بیاد که همه ی عالم و آدم فهمیده بودن کنسول افسانه ای هست و باید بازهای کپکام براش لانچ بشه..!!چرا 2 تا از بهترین رزیدنت اویلهای اون دوره رو برای گیم کیوبی لانچ کردین 2 زار نمی ارزید..؟؟!!خوب اگه فروش بالا می خواید باید بازار یابیتون بهتر از عملکردتون باشه..!!!همین الان طرفدارهای PS 2 داغی به دلشون از ریمیک و زیرو مونده که حالا حالاها باید بگذره تا فراموش بشه خیلی ها آرزو داشتن این بازی رو بازی کنن..!!

ps2 افسانه ای بود؟ ضعیفترین کنسول نسل 6 بود بافت تصویرش نصف بقیه ام نبود هم game cube هم xbox خیلی قویتر از ps2 بودن . 3 تا دلیل باعث شد ps2 موفق شه 1. دلیل قیمت خیلی خیلی ارزونتر ps2 نسبت به xbox و game cube
2. کیت توسعه بازی سونی مجانی به بازی سازا داد
3. به یدک کشیدن اسم سونی

گیم کیوب خیلی از ps2 قویتر بود و xbox قدیمی قدرتمندترین کنسول نسل 6 بود

این لینک دانلود کلیپ 3gp مقایسه اویل 4 گیم کیوب و ps2


دانلود gamecube ps2 comparacion con resident evil youtube 3gp

بازی مثل F-Zero GX که برای gamecube بود روی 60 فریم اجرا میشد ps2 تو عمرش خواب 60 فریمو ببینه


این مشخصات xbox قدیمی


Height: 3.1'
Width: 11.8'
Depth: 7.1'
Weight: 8.8 lbs
Media Type: DVD-ROM
CPU: X86-to-RISC Intel Pentium III or Celeron 733 MHz
RAM installed: 64 MB
RAM technology: DDR SDRAM
Cache size: 128 KB
HDD Capacity: 8 GB
Video Output: NVidia Xbox GPU 256-bit 2D/3D graphics acceleration
Supported Video: NTSC S-Video Installed,Component video Installed,Composite video Installed
Max resolution (external): 1920 x 1080 pixels Graphic Effects Shadows,Fog effects,Pixel Shaders,Vertex Shaders,Texture lighting,Bilinear ******ing,Trilinear ******ing
Fill Rate: 4000 million pixels/sec
Audio Processor: NVidia Xbox MCP
Sound Output Mode: Stereo
Memory Card: 8mb Flash
Net: Intergrated 100mbps modem/LAN
Ports: 1 Xbox AV output Xbox AV connector Installed,4 Game controller,1 Network RJ-45 Installed

این مشخصات game cube



Contemporary cube shape
4 controller ports
2 memory card slots
Capacity for future modem/broadband connection
485MHz custom CPU with 162MHz custom graphics processor
40MB total memory; 2.6 GB per second memory bandwidth
12M polygons per second; texture read bandwidth 10.4 GB per second
64 audio channels
Dimensions 4.5" x 5.9" x 6.3"
3-inch Optical Disc Technology (1.5 gigabytes)


اینم مشخصات ps2



CPU: Emotion Engine 300MHz, 128-bit INT, 128-bit FP, 24KB L1, 16KB Scratch
Graphics: Sony GS 150MHz, 1.2G Texels/Sec, 32-bit Color, 4MB (48 GB/s), 1.2 GB/sec Bus
Sound: SPU2, 48 2D Voices, ADPCM, 2MB
Data: 24MB (2.6 GB/s), 16MB (81 MB/s), 4.7GB Discs, Expansion 56K Modem Ethernet
 
اتفاقا من با این که تمام نسخه های اصلی رزیدنت اویل را بازی کردم ولی شماره چهارمش را از همه بیشتر دوست داشتم، بعد شماره دوم ، بعد شماره سوم ، بعد هم هیچ کدوم. (البته نسخه اول را نتونستم تموم کنم، چون زیاد بلد نبودم اون موقع از این بازی ها انجام بدم!) در مورد اون نسخه آخری هم که باید گفت 2 تا مرحله لیون را رفتم و بعد بازی را از روی سیستم پاک کردم!
------------------------
یادش بخیر بازی ای که نسخه چهارمش را 7 بار (به همراه تمام mercenary ها و مراحل جانبی) تموم کردم دیگه حتی حاضر نیستم یه مرحله از نسخه ششم این بازی واسه اولین بار را بازی کنم!
 
nintendo_3ds@

دوست گرامي لطفا وقتي اطلاعات فني نداريد پست نديد اولا كلا به بحث RE كلا بي ارتباطه دوما خودتون هم نميدونيد كه اطلاعاتي كه داديد اصلا چي هست و چه معنايي داره در مورد PS2 هم فروش 155 ميليوني فكر كنم كفايت ميكنه براي افسانه اي بودنش لطف كنيد بحثتون رو حول و حوش RE نگه داريد
 
ps2 افسانه ای بود؟ ضعیفترین کنسول نسل 6 بود بافت تصویرش نصف بقیه ام نبود هم game cube هم xbox خیلی قویتر از ps2 بودن . 3 تا دلیل باعث شد ps2 موفق شه 1. دلیل قیمت خیلی خیلی ارزونتر ps2 نسبت به xbox و game cube
2. کیت توسعه بازی سونی مجانی به بازی سازا داد
3. به یدک کشیدن اسم سونی

27439258507417065494.gif
 
nintendo_3ds@

دوست گرامي لطفا وقتي اطلاعات فني نداريد پست نديد اولا كلا به بحث RE كلا بي ارتباطه دوما خودتون هم نميدونيد كه اطلاعاتي كه داديد اصلا چي هست و چه معنايي داره در مورد PS2 هم فروش 155 ميليوني فكر كنم كفايت ميكنه براي افسانه اي بودنش لطف كنيد بحثتون رو حول و حوش RE نگه داريد

ds هم 154 میلیون فروش کرد پس ds هم افسانه اس؟

اطلاعات فنی هم میتونی راحت گیر بیاری

The Emulator Zone - Your Source for Emulation!

کلیپم که مقایسه هم که تفاوت نشون میده

دلم میسوزه برای بعضیا وقتی میفمن ps2 که روش تعصب دارن یک سوم قدرت xbox نداشته داغ میکنن
 
ds هم 154 میلیون فروش کرد پس ds هم افسانه اس؟

اطلاعات فنی هم میتونی راحت گیر بیاری

The Emulator Zone - Your Source for Emulation!

کلیپم که مقایسه هم که تفاوت نشون میده
اون سايت Emulatorzone از كي تا حالا مرجع سخت افزاري شده؟ كلا ميشه ازش امولاتور دانلود كرد اصلا مقاله سخت افزاري نداره اگه شما با امولاتور بازياي گيم كيوبو بازي كردي من خودم دارمش يه بار ديگه هم توي تاپيك ديگه اين بحثو راه انداختي با منطق بهت گفتم اين حرفت غلطه ولي خوب نميدونم چرا نميپذيري به هر حال فكر ميكنم اصلا جاي مناسبي براي بحث نيست سوالي داشتي به پروفايلم مراجعه كن ولي اصولا فن هستي و بحث منطقي باهات بي مورد به نظر ميرسه
در ضمن DS هم افسانه ايست واقعا هست كي گفته كه نيست
 
اون سايت Emulatorzone از كي تا حالا مرجع سخت افزاري شده؟ كلا ميشه ازش امولاتور دانلود كرد اصلا مقاله سخت افزاري نداره اگه شما با امولاتور بازياي گيم كيوبو بازي كردي من خودم دارمش يه بار ديگه هم توي تاپيك ديگه اين بحثو راه انداختي با منطق بهت گفتم اين حرفت غلطه ولي خوب نميدونم چرا نميپذيري به هر حال فكر ميكنم اصلا جاي مناسبي براي بحث نيست سوالي داشتي به پروفايلم مراجعه كن ولي اصولا فن هستي و بحث منطقي باهات بي مورد به نظر ميرسه
در ضمن DS هم افسانه ايست واقعا هست كي گفته كه نيست

شما سایت منبع معرفی ن من برم ببینم منتظرم؟ تا از همون سایت برات مدرک بزارم

بحث فن نیست بحث سخت افزاره منم جواب آیدی CAP\MortezA63 که گیم کیوب زیر سوال برد دادم

در ثانی من فن xbox نیستم اما از قدرت و برتری xbox دارم میگم
 
ps2 افسانه ای بود؟ ضعیفترین کنسول نسل 6 بود بافت تصویرش نصف بقیه ام نبود هم game cube هم xbox خیلی قویتر از ps2 بودن . 3 تا دلیل باعث شد ps2 موفق شه 1. دلیل قیمت خیلی خیلی ارزونتر ps2 نسبت به xbox و game cube
2. کیت توسعه بازی سونی مجانی به بازی سازا داد
3. به یدک کشیدن اسم سونی

گیم کیوب خیلی از ps2 قویتر بود و xbox قدیمی قدرتمندترین کنسول نسل 6 بود

این لینک دانلود کلیپ 3gp مقایسه اویل 4 گیم کیوب و ps2


دانلود gamecube ps2 comparacion con resident evil youtube 3gp

بازی مثل F-Zero GX که برای gamecube بود روی 60 فریم اجرا میشد ps2 تو عمرش خواب 60 فریمو ببینه


این مشخصات xbox قدیمی


Height: 3.1'
Width: 11.8'
Depth: 7.1'
Weight: 8.8 lbs
Media Type: DVD-ROM
CPU: X86-to-RISC Intel Pentium III or Celeron 733 MHz
RAM installed: 64 MB
RAM technology: DDR SDRAM
Cache size: 128 KB
HDD Capacity: 8 GB
Video Output: NVidia Xbox GPU 256-bit 2D/3D graphics acceleration
Supported Video: NTSC S-Video Installed,Component video Installed,Composite video Installed
Max resolution (external): 1920 x 1080 pixels Graphic Effects Shadows,Fog effects,Pixel Shaders,Vertex Shaders,Texture lighting,Bilinear ******ing,Trilinear ******ing
Fill Rate: 4000 million pixels/sec
Audio Processor: NVidia Xbox MCP
Sound Output Mode: Stereo
Memory Card: 8mb Flash
Net: Intergrated 100mbps modem/LAN
Ports: 1 Xbox AV output Xbox AV connector Installed,4 Game controller,1 Network RJ-45 Installed

این مشخصات game cube



Contemporary cube shape
4 controller ports
2 memory card slots
Capacity for future modem/broadband connection
485MHz custom CPU with 162MHz custom graphics processor
40MB total memory; 2.6 GB per second memory bandwidth
12M polygons per second; texture read bandwidth 10.4 GB per second
64 audio channels
Dimensions 4.5" x 5.9" x 6.3"
3-inch Optical Disc Technology (1.5 gigabytes)


اینم مشخصات ps2



CPU: Emotion Engine 300MHz, 128-bit INT, 128-bit FP, 24KB L1, 16KB Scratch
Graphics: Sony GS 150MHz, 1.2G Texels/Sec, 32-bit Color, 4MB (48 GB/s), 1.2 GB/sec Bus
Sound: SPU2, 48 2D Voices, ADPCM, 2MB
Data: 24MB (2.6 GB/s), 16MB (81 MB/s), 4.7GB Discs, Expansion 56K Modem Ethernet

خدایا ببین با کیا شدیم 70 میلیون..!!!!کی این دوتا کنسول رذو از نظر قدرت مقایسه کرد..؟؟حالت خوبه داداش..؟؟مگه هر چیزی که افسانه ای هست باید قدرت نرم افزاریش بالا باشه..؟؟؟پر فروشترین کنسول اون نسل بود .یکم مطالعه کن بعد زرتی بیا نقل قول کن..!! اون نسل XBOX از همه قوی تر بود..!!خدایا چقدر دکتر مهندس زیاد شده این چند وقته..!!!!همه یا تحلیل گر شدن یا مقایسه گر..!!!!من کنسولی رو مقایسه نکردم از نظر فروش گفتم..!!افتاد الان.؟؟؟
 
wii

خدایا ببین با کیا شدیم 70 میلیون..!!!!کی این دوتا کنسول رذو از نظر قدرت مقایسه کرد..؟؟حالت خوبه داداش..؟؟مگه هر چیزی که افسانه ای هست باید قدرت نرم افزاریش بالا باشه..؟؟؟پر فروشترین کنسول اون نسل بود .یکم مطالعه کن بعد زرتی بیا نقل قول کن..!! اون نسل XBOX از همه قوی تر بود..!!خدایا چقدر دکتر مهندس زیاد شده این چند وقته..!!!!همه یا تحلیل گر شدن یا مقایسه گر..!!!!من کنسولی رو مقایسه نکردم از نظر فروش گفتم..!!افتاد الان.؟؟؟

این یعنی چی؟


" به نظر من نه 1% بلکه 100% مقصر همین میکامی هست..!!!خوب مرد حسابی چرا بازی به اون باحالی رو انحصار گیم کیوب کردی که همون اول تکلیفش معلوم بود..!!!؟تازه همین رزیدنت 4 هم می خواست انحصار گیم کیوب بمونه همین آقا گفت گردنش و با تبر میزنه اگه برای PS 2 بیاد که همه ی عالم و آدم فهمیده بودن کنسول افسانه ای هست و باید بازهای کپکام براش لانچ بشه..!!چرا 2 تا از بهترین رزیدنت اویلهای اون دوره رو برای گیم کیوبی لانچ کردین 2 زار نمی ارزید..؟؟!!خوب اگه فروش بالا می خواید باید بازار یابیتون بهتر از عملکردتون باشه..!!!همین الان طرفدارهای PS 2 داغی به دلشون از ریمیک و زیرو مونده که حالا حالاها باید بگذره تا فراموش بشه خیلی ها آرزو داشتن این بازی رو بازی کنن..!! "

چجوری از همون اول شما فهمیدی تکلیفش چیه؟ نکنه پیشگویی یا پیغمبری؟ رو حرفی که زدی وایسا

الانم wii پرفروشترین کنسول نسل 7 شد اما افسانه نشد

همین اویل 4 رو افسانه شما که خیلی ضعیفتر بود میکامی میدونست که میگفت نه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or