
درود
در مصاحبه ی اخیر IGN با آقای شینجی میکامی در مورد بازی Survival Horror جدیدش یعنی "شیطان درون" و بازگشت مجدد به ترس ایشان مسئولیت اکشن شدن رزیدنت اویل (4 چیزی که اکثر طرفداران نیز در ارتباط با آن قبل از عرضه بازی بیان کرده بودند) را پذیرفت .
آقای میکامی مدعی است دلیل این تصمیم فروش ضعیف رزیدنت اویل ریمیک بوده است او گفت: اگر میخواهید یک فرنچایز ترسناک فوق العاده همچنان ترسناک باقی بماند باید با کسانی کار کنید که واقعا بازی های ترسناک را دوست دارند اگر بخواهید با سازندگانی کار کنید که در این کار سر رشته ندارند بازی در نهایت یک بازی اکشن گرا تر از آب در می آید در مورد رزیدنت اویل 4 من تصمیم داشتم تا یک بازی بیشتر اکشن بسازم مسئولیت رزیدنت اویل 5 و 6 بر عهده ی من نبود اما در مورد رزیدنت اویل 1 2 و3 من با هدف دیگری ساخت بازی را شروع کردم. بازیها به تدریج بیشتر شبیه بازیهای اکشن شدند در مور Dead Space شک دارم که چنین مسیری را دنبال کرده است یا نه! وقتی سازندگان در مورد بازیکنان فکر میکنند که من فکر نمیکنم این مورد چیزی باشد که آنها بر روی آن فکر میکردند " بسیار خوب اگر ما بخواهیم از فروش 2 میلون نسخه به 4 میلیون برسیم باید بازی را اکشن تر کنیم" این برداشت بیشتر یک فرایند غیر ارادی است.
اگر رزیدنت اویل ریمیک که برای من به عنوان یکی از محبوب ترین عناوین در سری به شمار می آید میتواسنت از نظر تجاری نیز موفق ظاهر شود رزیدنت اویل 4 با تمرکز بیشتری بر روی تنش و ترس ساخته میشد.
آقای میکامی میگوید در مورد رزیدنت اویل 123 که قبل از رزیدنت اویل 4 عرضه شده بودند من همیشه به سازندگان میگفتم "ترساندن بازیکنان الویت شماره اول ما میباشد اما برای اولین باز در زمان ساخت بازی رزیدنت اویل 4 به آنها گفتم گیم پلی مفرح مهمترین الویت است الویت دوم چیزی نیست و الویت سوم میتواند ترس باشد.
میکمی اذعان داشت که فروش پایین رزیدنت اویل ریمیک ضربه روحی شدیدی را به او وارد کرده است.
آخرین ویرایش: