موبايل!

ldghn

کاربر سایت
Oct 20, 2005
2,576
نام
Milad
محشر بود W900 . خوبیش این بود که خز هم نشد ! زمان خودش دوربین عالی ( هنوزم توی 2 مگاپیکسلیا با اتو فوکوس و فلش محشره ) با فیلمبرداری عالی داشت. صداشم که ... ( بی نظیر ! ) خودشم 400 و خورده ای حافظه داشت که اون موقع پدیده ای بود !

راستی الآن ارزون ترین جایی که N95 8Gig بده چنده ؟! گارانتی مارانتی نمیخوام !
آريا ارزونترين جا طبقات بالای علا الدين هستند.از بالا شروع کن بيا پايين هر کی ارزونتر داد ازش بخر:D
گاهی اوقات قيمت های خيلی خوبی ميداند
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
شرکت سیتادل هم توی خیابون جمهوری هست دیگه.اگر با گارانتی خواستی برو پیششون.

اما خوب توی علاالدین چون رقابتشون زیاده راحت پیدا می کنی با قیمت مناسب.اما فکر کنم یه 1-2 هفته ای تحمل کنی قیمت ها بهتر بشه.
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
دوستان کسی میدونه قیمت P250 Armani چنده ؟ لطفا قیمت با گارانتی و بدون گارانتی رو بگین ...

مرسی ....

این گوشی هنوز درست حسابی وارد ایران نشده.باید با نمایندگی های تلفن همراه سامسونگ تماس بگیری...قیمتش حدودا 400 به بالاست.در ضمن دسامبر هم وارد بازار جهانی شده.

سلام یکی لطف کنه این دو فایل رو برای ساین کردن بزاره ممنون میشم cer و key
357652010967633

برای ساین کردن به سایت Mobilestan.Net مراجعه کنید.
 

Decalist

کاربر سایت
Nov 1, 2006
947
نام
محمد سلیمی
این گوشی هنوز درست حسابی وارد ایران نشده.باید با نمایندگی های تلفن همراه سامسونگ تماس بگیری...قیمتش حدودا 400 به بالاست.در ضمن دسامبر هم وارد بازار جهانی شده.

سلام دکی جون :biggrin1: (شوخی :love:) این گوشی بهتره یا LG Prada ؟! :confused: البته از نظر قیمت ها باید با هم مقایسه کرد :biggrin1:
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
کره ای جماعت چیز درست تو دستشون در نمیاد :biggrin1:

والا Prada بهتر از این هست شک نکن.دیگه بستگی به خودت داره.

اینو بخون :

ال جي مدل پرادا يا همان KE850 گوشي منحصر به فردي است كه ماهها در انتظار آن بوديم. شايد بتوان پرادا را رقيبي سرسخت براي اپل مدل iPhone دانست. در لبه کناري اين گوشي دو کليد در نظر گرفته شده است: يکي براي قابليت هاي مالتي مديايي که با يک فشار، پخش کننده MP3 را فعال مي کند و اگر مدت بيشتري بر روي آن فشار دهيد دوربين گوشي فعال مي شود. توجه داشته باشيد که با فعال بودن دوربين، اين کليد به عنوان کليد شاتر دوربين عمل مي كند. کليد دوم نيز کليد قفل گوشي محسوب مي شود. البته، در صورت تمايل مي توانيد با کليد قفل اتوماتيک گوشي نيز کار کنيد. در قسمت بالا و سمت راست گوشي نيز سوراخ مخصوص آويزان کردن بند گوشي قرار دارد.
پورت هاي KE850 در سمت راست آن قرار دارند. بر روي اين پورت ها يک درپوش پلاستيکي قرار گرفته است که لبه محيطي آن را نوار نقره اي رنگ فلزي در بر گرفته است. اين گوشي از ارگونومي خوبي برخوردار است؛ هم از نظر سخت افزاري، هم از نظر نرم افزاري. اين گوشي بسيار خوش دست است و به خوبي در دست شما جا مي گيرد. ابعاد آن 12×54×98.8 ميلي متر اندازه دارد و وزن آن نيز 85 گرم است.
اين گوشي داراي يک صفحه نمايش بزرگ لمسي 3 اينچي نوعTFT است که مي تواند حداکثر 256.000 رنگ را نمايش مي دهد. در بالاي اين صفحه نمايش مي توانيد نشان PRADA و بلندگوي گوشي را مشاهده نماييد. سه کليد تنظيمات نيز در پايين آن قرار دارند. صفحه نمايش اين گوشي در نور درخشان خورشيد نيز عملکرد خوبي را از خود نشان مي دهد. اما عملکرد آن در محيط تاريک بسيار عالي است. حتي مي توانيد ميزان درخشاني آن را نيز به دلخواه خود تنظيم نماييد. نکته ديگري که در مورد صفحه نمايش اين گوشي مي توان به آن اشاره کرد اين است که اين صفحه نمايش در هنگام انجام مکالمه تلفني به طور اتوماتيک خاموش مي شود. از اين رو نگران لمس شدن آيتم هاي به نمايش درآمده بر روي آن نباشيد.
به طور کلي کار کردن با اين گوشي کار بسيار ساده اي است. با اين گوشي ديگر مشکلي در برقراري تماس هاي خود نخواهيد داشت. کيفيت پخش صداي آن نيز بسيار عالي است و مشکلي در دريافت سيگنال هاي شبکه اي وجود ندارد. تنها مشکلي که در اين مورد مي توان به آن اشاره کرد صداي ضعيف زنگ گوشي است که ممکن است در جاهاي پر سر و صدا به خوبي شنيده نشود.
رابط کاربري اين گوشي بر اساس تکنولوژي Flash کار مي کند. فراموش نکنيد که ال جي پراداي KE850 يک گوشي هوشمند محسوب نمي شود.
سيستم منوي آن نيز کاربري ساده اي دارد و در عين حال، بسيار پيشرفته است. اين سيستم بسيار کاربرپسند است و قابليت هاي خوبي را به شما ارائه مي کند. منوي اصلي KE850 از چهار منوي فرعي تشکيل شده است که به صورت عمودي در سمت راست صفحه نمايش نشان داده مي شوند. شايان ذکر است اين منوها نام گذاري نشده اند. منوي اول به برقراري تماس ها، ارسال پيام ها و مرور صفحات اينترنتي مربوط مي شود. منوي دوم نيز براي سرگرمي و قابليت هاي مربوط به فايل هاي چندرسانه اي، دوربين، راديو FM و بازي ها در نظر گرفته شده است. منوي سوم برنامه هاي مربوط به تقويم، ماشين حساب، مبدل ارز و غيره را شامل مي شود. منوي آخر نيز تمام تنظيمات گوشي را در خود دارد.
با اين گوشي به راحتي مي توانيد پيام هاي SMS، MMS و ايميل هاي خود را ارسال يا دريافت نماييد. سرويس ايميل KE850 از پروتوکل هاي POP3، IMAP4 و SMTP پشتيباني مي کند و عملکرد بسيار خوبي دارد. به شما امکان داده شده است تا ايميل هاي خود را به همراه فايل هاي الحاقي حداکثر 350 کيلوبايتي ارسال نماييد. مزيت ديگري که در نظر گرفته شده است امکان اختصاص دادن کلمه رمز و نام کاربري جداگانه اي براي سرور SMPT مي باشد. البته اين گوشي از SSL براي ارسال و دريافت ايميل ها پشتيباني نمي کند.
دوربين به کار رفته در اين گوشي يک دوربين 2 مگاپيکسلي است که به قابليت فوکوس اتوماتيک و لنز Scheider-Kreuznach مجهز مي باشد. حداکثر رزولوشن تصاوير گرفته شده با اين دوربين 1200×1600 پيکسل است. در مورد عملکرد آن نيز بايد گفت که حدود 8 ثانيه طول مي کشد تا فوکوس کرده، عکسي با بالاترين رزولوشن بگيرد. سرعت اتوفوکوس اين دوربين نيز در مقايسه با مدل هاي قبلي آن کمي کند است و حدود 4 ثانيه طول مي کشد.
از ديگر امکاناتي که در اين دوربين در نظر گرفته شده است مي توان به فلاش LED اشاره کرد که هنگام عکاسي در شرايط کم نور بسيار کمک کننده است. منوي دوربين اين گوشي نيز گزينه هايي مانند رزولوشن تصوير، ميزان شفافيت آن، تراز سفيدي و ديگر تنظيمات پيش فرض را شامل مي شود. حتي مي توانيد جلوه هاي خاصي مانند حالت سفيا يا قديمي، سياه و سفيد، نگاتيو و غيره را به عکس هاي خود بدهيد. شايان ذکر است دوربين KE850 به مود عکاسي در شب مجهز نيست. مود عکاسي متوالي آن نيز به شما امکان مي دهد حدود 3 يا 6 عکس را به طور پياپي داشته باشيد.
ال جي پراداي KE850 به تکنولوژي باند سه گانه GSM/GPRS/EDGE 900/1800/1900، بلوتوث 2 به همراه پشتيباني از A2DP و USB مجهز مي باشد. مرورگر اينترنت نيز قابليت ديگري است که کاربري هاي زيادي دارد و به کمک آن مي توانيد تمام صفحات اينترنتي را مشاهده نماييد. از ديگر امکاناتي که در اين گوشي در نظر گرفته شده است مي توان به تقويم، ماشين حساب، شيار مخصوص کارت حافظه و مشخصه هاي بسيار ديگري اشاره کرد که همگي در کنار هم اين گوشي را به يک گوشي بسيار خوب و عالي تبديل کرده اند.

Strains.gif
• طراحي زيبا و بدنه اي باريک
• صفحه نمايش 3 اينچي TFT با رزولوشن WQVGA
• دوربين 2 مگاپيکسلي مجهز به قابليت اتوفوکوس
• بلوتوث 2 به همراه پشتيباني از A2DP
• شيار مخصوص کارت حافظه microSD
• مرورگر اسناد برنامه Office
• راديو FM
• مبدل صوتي 3.5 ميلي متري
• حافظه داخلي: 16 مگابايت
• ابعاد گوشي: 12×54×98.8
• وزن: 85 گرم
• مدت زمان مکالمه: 300 ساعت
• مدت زمان استندباي: 3 ساعت

Weakness.gif
• عدم پشتيباني از قابليت هاي نسل سوم يا HSDPA
• عمر نه چندان عالي باتري
• مرورگر نسبتا ابتدايي
• احتمال ماندن اثر انگشت بر روي بدنه گوشي
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
سلام دوستان
من با حدود 400 هزار تومن میخوام یه گوشی بگیرم که قسمتgprs ش خیلی خوب باشه.
چیزای دیگه گوشی خیلی برام مهم نیست ولی gprs برام مهمه(به دلیل کارم).
:love:
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
• طراحي زيبا و بدنه اي باريک
• صفحه نمايش 3 اينچي TFT با رزولوشن WQVGA
• دوربين 2 مگاپيکسلي مجهز به قابليت اتوفوکوس
• بلوتوث 2 به همراه پشتيباني از A2DP
• شيار مخصوص کارت حافظه microSD
• مرورگر اسناد برنامه Office
• راديو FM
• مبدل صوتي 3.5 ميلي متري
• حافظه داخلي: 16 مگابايت
• ابعاد گوشي: 12×54×98.8
• وزن: 85 گرم
مدت زمان مکالمه: 300 ساعت
• مدت زمان استندباي: 3 ساعت
Very nice
فکر کنم جا به جا باشند.
--
کسی قیمت تقریبی از Prada یا W960i داره؟
P1 کسی داره؟ چطوره؟
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
من P1 دارم و فوق العاده راضی هستم.ربان فارسی هم که داره.تشخیص دست خط فارسی هم داره.

W960 قیمتش حدودا 680 هست.

قیمت P1 هم بین 410 تا 430 هست.

قیمت Prada ندارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر