شایعه مقاله IGN: اتفاقات بزرگ دنیای بازی در سال 2019

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
سال 2018 برای دنیای بازی های رایانه ای سال بزرگی بود و عناوین زیادی در این سال عرضه شدند. اما این تجارت بزرگ برای خود پایانی نمی بیند و هر ساله شایعات زیادی درباره نرم افزار و سخت افزار های مختلفی که در آینده عرضه خواهند شد وجود دارد. اقای جردن سیرانی از نویسندگان سایت IGN مقاله ای درباره 10 شایعه بزرگ بازی های رایانه ای در سال 2019 که ممکن است به واقعیت تبدیل شوند نوشته که به ترجمه و بررسی آن می پردازیم.


price.jpg


شایعه اول: کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت

سال 2018 اولین سالی بود که شایعاتی درباره برنامه های سونی و مایکروسافت برای عرضه کنسول های نسل بعد مطرح گردید و هردو کمپانی درباره وجود کنسول های جدید خود و تاریخ های عرضه احتمالی صحبت هایی کردند.

ابتدا مایکروسافت در کنفرانس E3 2018 به Xbox یا (Xbox های) جدید اشاره کرد در حالی که فیل اسپنسر گفت: "ما بطور جدی روی معماری کنسول Xbox بعدی کار می کنیم تا تعهد خود را نسبت به عرضه بهترین کنسول بازی به انجام برسانیم" مدتی بعد نیز گزارشی منتشر گردید که درباره نقشه های مایکروسافت برای کنسول بعدی خود توضیحاتی ارائه می کرد و در آن گزارش اشاره شده بود که اسم رمز Xbox بعدی Scarlett است و برای عرضه در سال 2020 در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش مایکروسافت در سال 2020 قصد عرضه 2 کنسول را دارد که یکی از آنها مانند کنسول های نسل قبل با سخت افزار قوی تری است و دیگری ارزان تر است و تمرکز اصلی را به استریم بازی ها خواهد گذاشت.

شایعاتی درباره کنسول نسل بعدی سونی نیز وجود دارد، رئیس کمپانی سونی آقای یوشیدا گفت که زمان مالی مناسب برای عرضه کنسول های نسل بعد فرا رسیده ولی هیچ اشاره ای به جزئیات عرضه کنسول PS5 یا زمان عرضه آن نکرد. هرچند گزاشر هایی وجود دارد که تاکید می کند کنسول بدی سونی تغییر اساسی بزرگی با PS4 نخواهد داشت و از همان سبک معماری استفاده خواهد کرد.

بر اساس 3 شایعه و اینکه با گذشتن از ماه نوامبر دقیقا 6 سال است که از عرضه PS4 و Xbox1 می گذرد بعید نیست که در سال 2019 اولین نگاه به کنسول های نسل بعد این دو کمپانی را داشته باشیم.


Nintendo-Switch-2-concept-Curved-Labs-3-680x450.jpg

شایعه دوم: نینتندو روی کنسول Switch بهینه شده کار می کند

قبل از شروع نسل جدیدکنسول ها ممکن است نینتندو ورژن جدیدی از کنسول قابل حمل-خانگی هیبرید خود عرضه کند

بر اساس گزارش مجله وال استریت صحبت هایی درباره کنسول جدید switch با تغییراتی مثل یک LCD بهتر مطرح شده است که بر اساس این گزارش در نیمه دوم سال 2019 عرضه خواهد شد.



th

شایعه سوم: مایکروسافت یک Xbox one بدون درایو نوری را مد نظر دارد

به نسل فعلی برگردیم، بر اساس گزارش هایی مایکروسافت عرضه یک کنسول Xbox One بدون درایو نوری را در سال 2019 مد نظر دارد.
بر اساس گزارش های منتظر شده برداشتن درایو نوری می توند به مایکروسافت کمک کند تا کنسول Xbox One را با قیمت 200 دلار یا کمتر عرضه کند. بر اساس این گزارش صاحبان فعلی دیسک های بازی نیز می توانند با یک برنامه تبدیل دیسک به بازی دیجیتال از بازی هایی که قبلا خریداری کردند با دریافت یک کد دانلود دیجیتالی استفاده کنند.



Harry-Potter-RPG-AAA-Game-750x460.jpg


شایعه چهارم: بازی Harry Potter RPG در دست توسعه است

در ماه اکتبر یک ویدیو منتسب به بازی HP RPG در اینترنت پخش شد. ویدیو توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده بود که در آن یک جهان جادوگری RPG به نمایش کشیده شده بود و ساخت کاراکتر بازی، انتخاب مدرسه هاگوارتز و ورد های جادویی آشنایی در آن نمایش داده می شد.

در حالی که هنوز خبری در این رابطه تایید نشده اما شایعه ای وجود دارد که کمپانی برادران وارنر (که صاحب کمپانی Avalanche نیز هست) توسعه این بازی را در دستور کار خود دارد.

شرکت نرم افزاری Avalanche ساخت بازی هایی مانند Disney Infinity را نیز قبلا توسعه داده است.


rocksteady-superman-game-info-leaked.jpg

شایعه پنجم: بازی جدید شرکت Rocksteady

هیچ شکی وجود ندارد که بعد از عرضه Batman:Arkham Trilogy در سال 2015 بازی توسط این کمپانی در حال توسعه است. درحالی که شایعات زیادی وجود دارد که مدت زیادی است راک استدی روی بازی سوپر من جدیدی کار میکند. ولی بعد از ماه نوامبر که شرکت اعلام کرد "بازی بعدی ما سوپر من نیست" تمام این شایعات پایان یافت. و بار دیگر ما بدون هیچ سرنخی درباره بازی بعدی این گمپانی ماندیم!

در هر صورت امسال بعد از 4 سال احتمال اینکه بازی بعدی AAA این کمپانی معرفی و عرضه شود زیاد است.(البه اگر عرضه Batman: Arkham VR در نظر گرفته نشود).


diablo4.jpg


شایعه ششم: بلیزارد در حال کار بر روی Diablo IV با اسم رمز Feris است

بر اساس گزارش هایی بلیزارد از سال 2016 در حال کار بر روی عنوانی با نام Feris است. پیش از این شایعاتی وجود داشت که بازی بعدی سری دیابلو زودتر از سال 2020 عرضه نخواهد شد اما گزارش جدید به عنوانی با المان های MMO کم و محیط تاریک بازی اشاره دارد که شبیه سری دیبالو است.
همچنین بعد از عرضه بازی Diablo:immortal که فقط برای تلفن های هوشمند معرفی گردید و با واکنش منفی هواداران رو به رو شد همگی منتظر یک بازی برجسته دیگر از این سری محبوب هستند.


th

شایعه هفتم: بازی جدید از سری Bioshock در حال ساخت است

اوایل سال گذشته در گزارشی آینده سری بازی Bioshock مطرح گردید و اینکه بازی بعدی این سری در یک پروژه سری با کد رمز Parkside در حال ساخت است.

2k Games که کمپانی صاحب شرکت بازی سازی Take-two است پیش از این اعلام کرده بود که "سری Bioshock قطعا یک عنوان دائمی است" همچنین میدانیم که از سال 2013 و عرضه بازی Bioshock: infinite عنوان جدیدی از این سری محبوب در نسل حاضر معرفی نشده است. هرچند گفته می شود که توسعه Parkside که در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. اما در سال 2019 معرفی خواهد شد.



th


شایعه هشتم: بازی Borderland 3 معرفی خواهد شد

طرفداران این سری بی صبرانه منتظر معرفی عنوان بعدی هستند. در حالی که در سال 2016 وجود این بازی تایید شده بود کمپانی GearBpx تاکنون عنوان یا جزئیاتی درباره سری بعدی این عنوان مطرح نکرده است.

در GDC 2017 مدیر عامل GearBox یک دموی تکنیکی اولیه از عنوان بعدی این سری را که با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده بود را نمایش داد. البته همان موقع هم ایشان گفتند که این یک دموی تکنیکی ساده بود و یک بازی نیست. 6 ماه بعد مدیر عامل اعلام کرد که 90% تیم بازی سازی Gearbox در حال توسعه عنوانی هستند که همه ما دوست داریم روی آن کار شود. که به تصور خیلی ها منظور همان بازی Borderland 3 است.


th

شایعه نهم: مایکروسافت بازی fable را احیا خواهد کرد

هفته های اول سال 2018 شایعه ای مطرح شد که یک Fable جدید توسط کمپانی PlayGround ساده سری Forza Horizon در حال توسعه است. بر اساس گزارش های آن موقع یک بازی کاراکتر محور RPG در حال ساخت بود.

در سال 2017 کمپانی PlayGround آگهی استخدامی برای یک بازی سری RPG-OpenWorld داده بود و در نهایت کسانی را انتخاب کرد که در مراحل توسعه GTA V, MGS V , SW:B2 و HellBlade دخلی بوده اند.



Valve-VR-HMD-Speculation-21.jpg


شایعه دهم: کمپانی Valve در حال ساخت عینک واقعیت(VR) مجازی اختصاصی خود است

این شایعات با انتظار عکسی از مدل اولیه احتمالی عینک مجازی کمپانی Valve در سال پیش شروع شد.

جالب توجه تر از خود عینک مجازی این شایعه است که کمپانی ولو با توسعه این عینک همزمان عرضه یک بازی Half-Life جدید مبتنی بر عینک های واقعیت مجازی را در دستور کار خود دارد. بازی مطرح شده برای این عینک مجازی که اولین بار در سال 2016 شایعات آن مطرح گردید احتمالا دنباله ای بر سری Half Life است که آخرین بازی آن در سال 2007 عرضه گشته است.


ویدیو های مرتبط:

ویدیو منتسب به Harry Potter RPG
ویدیو دموی تکنیکی BL3 با UE4


منبع اصلی خبر
 
آخرین ویرایش:

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
یعنی رقیب مستقیم PS5 همین X1X هست ؟
اره بابا همین X1X خودمونه کلا هم 2 ترافلاپس فرقشونه
سیاست سونی انتشار کنسول 399 دلاری هست دقیقا عین PS4 و PS4PRO
ولی اگه واقعا 8 ترافلاپس باشه چه خنده بازاری راه بیفته توی انجمن علی
توی تاپیک مقایسه کیفیت اجرایی میذارنش کنار X1X
:-j:-j:-j
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,750
نام
علی
چه تاپیک طنزی هست , ترول سنتر شده :D
mortezaall متاسفانه نمیدونستم بازی که 2 ماه پیش تجربه کردم باید باهاش یهویی میگرفتم که بعده ها بتونم نظر بدم ! این که بگی PG یه مسیر فوق العاده رو داره پیش میره و بهترین استدیو مایکرو هست ولی زوده که با ND و SM مقایسه بشه جدیدا ترول محسوب میشه ! در واقع اینکه بگی فعلا زوده با استدیویی که 4 تا بازی آخرش 3 تاش GOTY شده (اون یدونه هم که نشده نامزد گوتی بوده با متای 92) مقایسه بشه تروله ! خیلی جالبه :)) ولی خب اینکه PG مثلا ND رو با خاک یکسان کنه منطقیه و ترول هم نیست :D
اینجا طوری شده که هر کی ندونه فکر میکنه اتفاقات این نسل برعکسش اتفاق افتاده , موفقیت یه کنسول به دو چیز شناخته میشه و بعدا راجبش صحبت می کنند
1. فروشی که میکنه
2 . بازی هایی که داشته و داره
که هر دو مورد رو در این نسل فکر نکنم بشه مقایسه کرد حالا بعضی ها میتونن مقدار سرمایه و پول MS رو بشمارن و بذارن داخل کنسول ازش استفاده کنند یا مثل همیشه بگن بعدا در آینده فلان میشه و حرفای قدیمی
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
بازیهایی که فقط امسال ، قرار نبود فورزا باشن :D

u6f_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۶۵۰۲۲_crop_540x209.png


sqbo_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۰۴۱_crop_540x215.png


0cog_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۵۰۸_crop_539x639.png
(من نه ار rare بدم میاد نه از مایکرو ولی با توجه به رفتار بی منطق عزیزان یچی بگم:D)
چی میگی sot با اپدیتای استودیو فوق العاده rare الان شده خفن ترین بازی انلاین نسل:p اونوقت gt sport با اپدیتای فراوان و اینهمه ماشین هنوز تو دیواره:))
بله استودیو فوق العاده rare سازنده بزرگ ترین بازی های نینتندو از وقتی که مایکرو خریدتش از همه ایده های خودش گزشته از بس که چرت بودن تا جایی که خالقین عناوینی مثل conker و perfect dark با متای بسیار بد +90 از استودیو رفتن:)) بعدشم رفتن اشغالایی مثل timesplitters ساختن در جریان هستید
الانم اعضای فعلی استودیو دارن ریبوت یکی از بازیاشون با همکاری یه استودیو دیگه میسازن از بس توانمندن:))
یعنی ترول های only xbox در این حده
ولی دور از شوخی یکی از مایکرو فن های دیگه نام نمیبرم خودش میدونه کیه(فکر کنم یه venom تو اسمش داشت سر یا تهشم یه ali):D وقتی ما میگفتیم rare از این ایده هاش بخاطر مدیریت مایکرو گزشته بهش بر میخورد میگفت میدونی خالقین این بازیا و sands of time دیگه تو صنعت نیستن....:| what?!!! پس اینی که داره انسستورز میسازه کیه؟ روحه؟بعد دقیقا میگفت sot با اپدیتا ترکونده ولی gt sport با این همه اپدیت ترکیده بعد ازم میخواست وضعیت gt تو esport براش بگم:| واقعا؟! Gt شاید افت کرده باشه (که بخاطر سیاستای سازندشه همه هم میدونن) ولی اینجوری که خودشون گفتن از همین 5 میلیون پلیر(بدون گیم پس) راضین تو نمیخواد نگران اونا باشی الان باز میاد میگه رفتی تو اینترنت یچی دیدی نوشتی lol باشه پیرمرد تو دانشمندی ما هم چندتا بچه:))
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
تاد هاوارد و بتزدا خودشون رسماً پرچم سفید نشون ناتی داگ دادن، راک استار با ۳۰۰۰ نفر نیرو و ۵و۸ سال زمان ، حرف تیم های ۱۵۰ و ۳۰۰ نفره که سه و چهار سال زمان گذاشتن رو بازیاشون نشده ، فقط یه مایکرو فن متعصب امکانش هست که این تفاوت ها رو نبینه . و بیاد مزاح کنه که قراره استودیو های جدید مایکرو این دو تا غول این صنعت رو به خاک و خون بکشن، =))
بتزدا دقیقا کی رقابت خاصی با ناتی داگ داشته که پرچم هم نشون بده؟ فقط سال 2011 اسکایریم و آنچارتد 3 باهم عرضه شدن که جدا از اینکه در سبک های مختلفی بودن، اون سال آنچارتد از نظر جوایز حتی رقیب مهمی هم برا اسکایریم نبود. (اون سال پورتال 2 و بتمن هم بودن)
 

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
بتزدا دقیقا کی رقابت خاصی با ناتی داگ داشته که پرچم هم نشون بده؟ فقط سال 2011 اسکایریم و آنچارتد 3 باهم عرضه شدن که جدا از اینکه در سبک های مختلفی بودن، اون سال آنچارتد از نظر جوایز حتی رقیب مهمی هم برا اسکایریم نبود. (اون سال پورتال 2 و بتمن هم بودن)
Blue Shadow
اینا کلا رد دادن :((
اخه یه استودیو خطی ساز چه به مقایسه با بتزدا اونم چه خطی سازی
نماد و مرزهای هوش مصنوعی در عنوان این استودیو در نوردیده شد
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,708
نام
mohammad
حالا به عنوان یک سونی فن واقعا نگران سونی هستم...
احتمال شکست سونی هست قطعا هست اما نه به دست رقیباش... بلکه به دست خودش... این رفتار های مدیریتی جدیدش منو راضی نمیکنه... خیلی از بازی های مهمو داره از دست میده... انتظار خرید استدیو ندارم همینا هم کافیه...ولی با یک مدیریت بهتر و گسترش همینا میتونه به موفقیت های بیشتری برسه...! و علت بعدی نگرانیم اینه یک نسل درمیون غرور کار دست بعضی از کمپانی ها داده! بعدا مجبور شدن بزور گندشونو جمع کنند:D(امیدوارم برای رقابت با سوییچ اخر سر ps5 از اینجا رونده و از اونجا مونده نشه...همین مسیر گذشته رو پیش بگیره خوبه)
وگرنه این سرویس های جذاب مایکی به فروش کنسول و وضعیت فعلی کنسول ربط داره و ممکنه سونی هم مجبور بشه این راهو بره:D
وگرنه هارت پورت هر شرکتی برنده رو مشخص نمیکنه عملکرد اون برنده رو مشخص می کنه... باید دید سونی چه مسیری رو میره...که من زیاد به اینده خوشبین نیستم:D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
آقا دمشون گرم هورایزن خیلی هم خوبه ایشالا بازم بسازن ما هم لذت میبریم مشکلی هم نداریم باهاش:D ولی گفتم همون یه هورایزن رو داشتن برای این نسل با دوتا ایندی دیگه:D پولی فونی هم از آزادی بیش از حدی که سونی بهش داده اونجوری وا رفته مگرنه کسی جلوشون رو نگرفته به خدا:D کاش این لیست بازی هایی که گفتی به سابقه سازنده هاشون هم اشاره میکردی! ناتی داگ از پلتفرمر سازی تبدیل به استودیویی که لست آو آس تحویل میده. گوریلا استودیویی که کیلزون میساخته یهو زیرو دان رو میسازه. کوجیما که هنوز هم معلوم نیست ایده بازیش چیه سونی میاد میزارتش روی سرش:D بند استودیو که جز استودیوهای درجه 2 سونی هم نیست یهو میره سمت دیزگان( که البته من خیلی بهش امیدوار نیستم:D) همشون سوم شخصن؟ قبول. ولی همشون مثل همن؟ به هیچ وجه. آها راستی دریمز و استروبات هم فراموش نکن که همون استروبات یه فرم کاملا جدید در ژانر پلتفرمره، دریمز هم که تکلیفش مشخصه:D
آقا جان مگه من در مورد قیمت خرید دارم صحبت میکنم که هی بحث مالی رو وسط میکشی:D من میگم شکل گیری ماینکرفت در نطفه اش هیچ دخلی به مایکروسافت نداشته وسلام:D

آره دیگه، معلوم نیست چطوری و از کجا داری حساب کتاب میکنی. بازی‌های مایکرو که میشن 87 و 86 و 84 و 83 و اینا غیب میشن بازی‌های سونی بشن 86 و 87 میشن پدیده نسل :D

ناتی داگ اولین بازی نسل هفت‌ش که یه اورریت محض بود. در مورد اون صحبت نکنیم. از سال 2007 تا 2019 هم که داره تقریبا با یه فرمت بازی می‌سازه. الان شما هنوز تو 2007 گیر کردی؟ استعداد میخوای؟ برو Rare رو ببین. همون استودیویی که از 2005 چندین و چند بازی با سبک‌های مختلف ساخته و آخرین بازیشون هم کاملا ساختار شکنانه بوده حتی نسبت به بازی‌های تماما آنلاین فعلی و موفق هم هست. یا KI رو باز بعد از 20 سال دوباره با نظارت Rare ریبوت کردن. نینجا تئوری هم بازی‌های متفاوت و خوبی ساخته این چند وقته و آبسیدین هم که کلا بهترین RPG ها رو ساخته با سبک‌های مختلف.

بعد یه جوری میگی گوریلا گیم رفته از کیلزون سمت هورایزون انگار داشتن شاهکار می‌ساختن. یادمون نرفته شاهکار اول نسلشون رو :D بعد ترن 10 میاد فورتزا می‌سازه خب تواناییش رو داره این کار رو میکنه مثل PD نیست که دنده عقب گرفته ول کنم نیست :D اون دریمز رو هم مایکرو همون اول نسل Project Spark (مشابهش) رو داد بیرون که در نهایت بازخورد مناسب رو نگرفت تعطیل شد حالا مدیا مولکول از 2013 اومده گفته ما داریم می‌سازیم هنوز هم که هنوزه دارن میسازن خدا قوت بده بهشون :D

بعد الان مایکروسافت میره یه بازی با تکنولوژی می‌سازه که اصلا نیست و 5 سال هم زمان میذاره سرش که نمیشه ریسک پذیری (کرکداون 3 رو میگم) یا میره استراتژی کنسولی می‌سازه که نمیشه ریسک پذیری (هیلو وارز 2 رو میگم) یا میره استراتژی ریل تایم می‌سازه بعد از 10-15 سال از نسخه قبلش (ایج 4 رو میگم) یا میره بازی فایتینگ می‌سازه (KI رو میگم) و بازی شوتر با ایده جدید میده بیرون (تایتانقال رو میگم) یا بازی اپن پلتفرمر/شوتینگ میده (سانست رو میگم) ... که خب ریسک پذیری نیستن. فقط سونی ریسک میکنه که داره همش یه فرمول رو با تغییرات (!) میده بیرون. :D

اصلا هر چی، ماینکرفت زیر نظر مایکروسافت ساخته نشده؟ اکی. چیزی از ارزشش قرار هست کم بشه؟ الان چرا داری ترولش میکنی؟ چون برای مایکروسافت هست؟ :D
 
  • Like
Reactions: g4mer and Only Xbox

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
حالا به عنوان یک سونی فن واقعا نگران سونی هستم...
احتمال شکست سونی هست قطعا هست اما نه به دست رقیباش... بلکه به دست خودش... این رفتار های مدیریتی جدیدش منو راضی نمیکنه... خیلی از بازی های مهمو داره از دست میده... انتظار خرید استدیو ندارم همینا هم کافیه...ولی با یک مدیریت بهتر و گسترش همینا میتونه به موفقیت های بیشتری برسه...! و علت بعدی نگرانیم اینه یک نسل درمیون غرور کار دست بعضی از کمپانی ها داده! بعدا مجبور شدن بزور گندشونو جمع کنند:D(امیدوارم برای رقابت با سوییچ اخر سر ps5 از اینجا رونده و از اونجا مونده نشه...همین مسیر گذشته رو پیش بگیره خوبه)
وگرنه این سرویس های جذاب مایکی به فروش کنسول و وضعیت فعلی کنسول ربط داره و ممکنه سونی هم مجبور بشه این راهو بره:D
وگرنه هارت پورت هر شرکتی برنده رو مشخص نمیکنه عملکرد اون برنده رو مشخص می کنه... باید دید سونی چه مسیری رو میره...که من زیاد به اینده خوشبین نیستم:D
اگه بخاطر اين شايعه قدرت كنسول نسل بعد نگراني، كه خيالت راحت باشه اصلا همچين چيزي با عقل جور در نمياد.

اگه بخاطر اون مسائل ديگه هست مثل كنسل كردن e3 و بازار ژاپن كه خب حق داري:D
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,298
آره دیگه، معلوم نیست چطوری و از کجا داری حساب کتاب میکنی. بازی‌های مایکرو که میشن 87 و 86 و 84 و 83 و اینا غیب میشن بازی‌های سونی بشن 86 و 87 میشن پدیده نسل :D

ناتی داگ اولین بازی نسل هفت‌ش که یه اورریت محض بود. در مورد اون صحبت نکنیم. از سال 2007 تا 2019 هم که داره تقریبا با یه فرمت بازی می‌سازه. الان شما هنوز تو 2007 گیر کردی؟ استعداد میخوای؟ برو Rare رو ببین. همون استودیویی که از 2005 چندین و چند بازی با سبک‌های مختلف ساخته و آخرین بازیشون هم کاملا ساختار شکنانه بوده حتی نسبت به بازی‌های تماما آنلاین فعلی و موفق هم هست. یا KI رو باز بعد از 20 سال دوباره با نظارت Rare ریبوت کردن. نینجا تئوری هم بازی‌های متفاوت و خوبی ساخته این چند وقته و آبسیدین هم که کلا بهترین RPG ها رو ساخته با سبک‌های مختلف.

بعد یه جوری میگی گوریلا گیم رفته از کیلزون سمت هورایزون انگار داشتن شاهکار می‌ساختن. یادمون نرفته شاهکار اول نسلشون رو :D بعد ترن 10 میاد فورتزا می‌سازه خب تواناییش رو داره این کار رو میکنه مثل PD نیست که دنده عقب گرفته ول کنم نیست :D اون دریمز رو هم مایکرو همون اول نسل Project Spark (مشابهش) رو داد بیرون که در نهایت بازخورد مناسب رو نگرفت تعطیل شد حالا مدیا مولکول از 2013 اومده گفته ما داریم می‌سازیم هنوز هم که هنوزه دارن میسازن خدا قوت بده بهشون :D

بعد الان مایکروسافت میره یه بازی با تکنولوژی می‌سازه که اصلا نیست و 5 سال هم زمان میذاره سرش که نمیشه ریسک پذیری (کرکداون 3 رو میگم) یا میره استراتژی کنسولی می‌سازه که نمیشه ریسک پذیری (هیلو وارز 2 رو میگم) یا میره استراتژی ریل تایم می‌سازه بعد از 10-15 سال از نسخه قبلش (ایج 4 رو میگم) یا میره بازی فایتینگ می‌سازه (KI رو میگم) و بازی شوتر با ایده جدید میده بیرون (تایتانقال رو میگم) یا بازی اپن پلتفرمر/شوتینگ میده (سانست رو میگم) ... که خب ریسک پذیری نیستن. فقط سونی ریسک میکنه که داره همش یه فرمول رو با تغییرات (!) میده بیرون. :D

اصلا هر چی، ماینکرفت زیر نظر مایکروسافت ساخته نشده؟ اکی. چیزی از ارزشش قرار هست کم بشه؟ الان چرا داری ترولش میکنی؟ چون برای مایکروسافت هست؟ :D
حاجی خداییش ما تا صبح هم بحث کنیم به جایی نمیرسیم:D وقتی میای پراجکت اسپارک رو با دریمز مقایسه میکنی آدم چی بگه دیگه:D بعد منو به ترول متهم کن:D اون عنواینی هم که از مایکرو مثال زدی متاسفانه اکثریتشون به جایگاهی که باید و شاید نرسیدن یا حداقل کسی ازشون در اون سطح انتظار نداشت :D بغیر از شاید KI . دقت بفرما هیچکدوم رو نمیگم بد بودن یا حتی معمولی بودن ولی بقولی مگاتن نشدن دیگه :D
ماینکرفت هم قابل ترول نیست اصلا:D (بغیر از اون تبلیغات 4K :D) ولی بحث نسل بعد و بازیهای جدید بود شما اومدی ماینکرفت رو کشیدی وسط. من بعید میدونم توی این تاپیک کسی باشه که برای نسل بعد اولین انتظارش چه از مایکروسافت چه از سونی و چه از نینتندو غیر از بازهای بزرگ و جدید باشه. دیگه این وسط ماینکرفت رو کجای دلم بزارم:D
 
  • Like
Reactions: incoming

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,669
آره دیگه، معلوم نیست چطوری و از کجا داری حساب کتاب میکنی. بازی‌های مایکرو که میشن 87 و 86 و 84 و 83 و اینا غیب میشن بازی‌های سونی بشن 86 و 87 میشن پدیده نسل :D

ناتی داگ اولین بازی نسل هفت‌ش که یه اورریت محض بود. در مورد اون صحبت نکنیم. از سال 2007 تا 2019 هم که داره تقریبا با یه فرمت بازی می‌سازه. الان شما هنوز تو 2007 گیر کردی؟ استعداد میخوای؟ برو Rare رو ببین. همون استودیویی که از 2005 چندین و چند بازی با سبک‌های مختلف ساخته و آخرین بازیشون هم کاملا ساختار شکنانه بوده حتی نسبت به بازی‌های تماما آنلاین فعلی و موفق هم هست. یا KI رو باز بعد از 20 سال دوباره با نظارت Rare ریبوت کردن. نینجا تئوری هم بازی‌های متفاوت و خوبی ساخته این چند وقته و آبسیدین هم که کلا بهترین RPG ها رو ساخته با سبک‌های مختلف.

بعد یه جوری میگی گوریلا گیم رفته از کیلزون سمت هورایزون انگار داشتن شاهکار می‌ساختن. یادمون نرفته شاهکار اول نسلشون رو :D بعد ترن 10 میاد فورتزا می‌سازه خب تواناییش رو داره این کار رو میکنه مثل PD نیست که دنده عقب گرفته ول کنم نیست :D اون دریمز رو هم مایکرو همون اول نسل Project Spark (مشابهش) رو داد بیرون که در نهایت بازخورد مناسب رو نگرفت تعطیل شد حالا مدیا مولکول از 2013 اومده گفته ما داریم می‌سازیم هنوز هم که هنوزه دارن میسازن خدا قوت بده بهشون :D

بعد الان مایکروسافت میره یه بازی با تکنولوژی می‌سازه که اصلا نیست و 5 سال هم زمان میذاره سرش که نمیشه ریسک پذیری (کرکداون 3 رو میگم) یا میره استراتژی کنسولی می‌سازه که نمیشه ریسک پذیری (هیلو وارز 2 رو میگم) یا میره استراتژی ریل تایم می‌سازه بعد از 10-15 سال از نسخه قبلش (ایج 4 رو میگم) یا میره بازی فایتینگ می‌سازه (KI رو میگم) و بازی شوتر با ایده جدید میده بیرون (تایتانقال رو میگم) یا بازی اپن پلتفرمر/شوتینگ میده (سانست رو میگم) ... که خب ریسک پذیری نیستن. فقط سونی ریسک میکنه که داره همش یه فرمول رو با تغییرات (!) میده بیرون. :D

اصلا هر چی، ماینکرفت زیر نظر مایکروسافت ساخته نشده؟ اکی. چیزی از ارزشش قرار هست کم بشه؟ الان چرا داری ترولش میکنی؟ چون برای مایکروسافت هست؟ :D
بازی Detroit: Become Human با متای 78 هم پدیده شده ، بدون که استودیوهای فیلمسازیمون هم :)) خوب روی بعضیا رو امسال کم کردن که محو شدن ، یعنی نقطه زنی کردن قشنگ :D ما The Last Guardian رو نزدیک ۱۰ سال لفت دادیم ، ولی میدونستیم آخرش دستمون نمیره تو پوست گردو و کم نمیاره سونی و سازنده وسط راه ، اِ یکی بوده ! شماScalebound داشتین :D چهره ی کامیا توی کنفرانس مایکرو رو هیچوقت یادم نمیره ، چقدر کل کل کردین :)) ، از استودیوهاتون نگم دیگه ، به TPها هم ترکشها اصابت کرد:D ، استودیوی فیبل سازتون ! ، آها این مشکلات مال مدیریت قبل بوده اوکی ، از مدیریت جدیدتون کلی استودیو آرشیو دارین:D .Project Spark یه ابزار ساده در اختیارت میزاشت،
الان Dreams رو دارم بخشهاشو کامل میکنم :D ، وقت خوبی برای ترول نبود چون این بازی هم فراتر از چیزیه که تصورشو داشتم و خیلی جاه طلبانست :D ، یامائوچی زمانی کهGT میساخت با اون کیفیت که شاید خیلیاتون حضور فیزیکی نداشتین هنوز :D دنیا رو انگشت به دهن گذاشته بود ، الان هم فرمولهاش تغییر نکرده و با همون امضا بازی میسازه ، GT S رو کسی جزو سری اصلی نمیدونه ، سری اصلی در راهه :D ، آره اصلا کار شاقی نکرد هرمن هولستو تیمش روی HZD :D ، منتظر نسخه 2 هم باشید با همین روال معمول :D ، کرکو پر ریزان 3 که ویژوالهاش در حد همون بازی اولِ نسل هفت ناتی داگ هم نیست :D آره بیا در مورد تکنولوژیهاش :)) بحث کنیم . سازنده سانست همونی نیست که امسال بازی رو مولتی کرد و از اونور انحصاری ای ساخت برای سونی که جزو برترین بازیهای سال شناخته شده ؟:D . با بقیه مباحثتم مستفیضمون کردی :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
حاجی خداییش ما تا صبح هم بحث کنیم به جایی نمیرسیم:D وقتی میای پراجکت اسپارک رو با دریمز مقایسه میکنی آدم چی بگه دیگه:D بعد منو به ترول متهم کن:D اون عنواینی هم که از مایکرو مثال زدی متاسفانه اکثریتشون به جایگاهی که باید و شاید نرسیدن یا حداقل کسی ازشون در اون سطح انتظار نداشت :D بغیر از شاید KI . دقت بفرما هیچکدوم رو نمیگم بد بودن یا حتی معمولی بودن ولی بقولی مگاتن نشدن دیگه :D
ماینکرفت هم قابل ترول نیست اصلا:D (بغیر از اون تبلیغات 4K :D) ولی بحث نسل بعد و بازیهای جدید بود شما اومدی ماینکرفت رو کشیدی وسط. من بعید میدونم توی این تاپیک کسی باشه که برای نسل بعد اولین انتظارش چه از مایکروسافت چه از سونی و چه از نینتندو غیر از بازهای بزرگ و جدید باشه. دیگه این وسط ماینکرفت رو کجای دلم بزارم:D

تایتان فال به جایگاهی که باید میرسید، نرسید؟ 70 80% شوترهای این نسل روی ایده تایتان فال بنا شدند برادر

ادیت: در همین حد که EA امده استدیو ریسپاون رو نیم میلیارد دلار خرید تا این فرانچایز و سازنده از دستش در نره!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: LiviNG D3AD

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
حاجی خداییش ما تا صبح هم بحث کنیم به جایی نمیرسیم:D وقتی میای پراجکت اسپارک رو با دریمز مقایسه میکنی آدم چی بگه دیگه:D بعد منو به ترول متهم کن:D اون عنواینی هم که از مایکرو مثال زدی متاسفانه اکثریتشون به جایگاهی که باید و شاید نرسیدن یا حداقل کسی ازشون در اون سطح انتظار نداشت :D بغیر از شاید KI . دقت بفرما هیچکدوم رو نمیگم بد بودن یا حتی معمولی بودن ولی بقولی مگاتن نشدن دیگه :D
ماینکرفت هم قابل ترول نیست اصلا:D (بغیر از اون تبلیغات 4K :D) ولی بحث نسل بعد و بازیهای جدید بود شما اومدی ماینکرفت رو کشیدی وسط. من بعید میدونم توی این تاپیک کسی باشه که برای نسل بعد اولین انتظارش چه از مایکروسافت چه از سونی و چه از نینتندو غیر از بازهای بزرگ و جدید باشه. دیگه این وسط ماینکرفت رو کجای دلم بزارم:D

اگر ساختن این همه بازی تو سبک‌های مختلف کار راحتی بود سونی هم داشت همینکار رو می‌کرد، بحث اینه :D پراجکت اسپارک هم از نظر ایده مقایسه کردم که اصلا عجیب نیست

اون عناوین هم معلوم نیست باید به چه جایگاهی می‌رسیدن که نرسیدن، بحث ریسک بود که خب ریسک ساخت این همه بازی با سبک متفاوت زیاد هست :D حالا مگا تن بشن یا نشن

ماینکرفت دانجن هم که مطرح شد بازی کاملا جدید بر اساس سری اصلی هست که اول برای پی سی میاد و بعد احتمالا برای ایکس باکس :D
 
  • Like
Reactions: Only Xbox
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر