شایعه مقاله IGN: اتفاقات بزرگ دنیای بازی در سال 2019

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
سال 2018 برای دنیای بازی های رایانه ای سال بزرگی بود و عناوین زیادی در این سال عرضه شدند. اما این تجارت بزرگ برای خود پایانی نمی بیند و هر ساله شایعات زیادی درباره نرم افزار و سخت افزار های مختلفی که در آینده عرضه خواهند شد وجود دارد. اقای جردن سیرانی از نویسندگان سایت IGN مقاله ای درباره 10 شایعه بزرگ بازی های رایانه ای در سال 2019 که ممکن است به واقعیت تبدیل شوند نوشته که به ترجمه و بررسی آن می پردازیم.


price.jpg


شایعه اول: کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت

سال 2018 اولین سالی بود که شایعاتی درباره برنامه های سونی و مایکروسافت برای عرضه کنسول های نسل بعد مطرح گردید و هردو کمپانی درباره وجود کنسول های جدید خود و تاریخ های عرضه احتمالی صحبت هایی کردند.

ابتدا مایکروسافت در کنفرانس E3 2018 به Xbox یا (Xbox های) جدید اشاره کرد در حالی که فیل اسپنسر گفت: "ما بطور جدی روی معماری کنسول Xbox بعدی کار می کنیم تا تعهد خود را نسبت به عرضه بهترین کنسول بازی به انجام برسانیم" مدتی بعد نیز گزارشی منتشر گردید که درباره نقشه های مایکروسافت برای کنسول بعدی خود توضیحاتی ارائه می کرد و در آن گزارش اشاره شده بود که اسم رمز Xbox بعدی Scarlett است و برای عرضه در سال 2020 در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش مایکروسافت در سال 2020 قصد عرضه 2 کنسول را دارد که یکی از آنها مانند کنسول های نسل قبل با سخت افزار قوی تری است و دیگری ارزان تر است و تمرکز اصلی را به استریم بازی ها خواهد گذاشت.

شایعاتی درباره کنسول نسل بعدی سونی نیز وجود دارد، رئیس کمپانی سونی آقای یوشیدا گفت که زمان مالی مناسب برای عرضه کنسول های نسل بعد فرا رسیده ولی هیچ اشاره ای به جزئیات عرضه کنسول PS5 یا زمان عرضه آن نکرد. هرچند گزاشر هایی وجود دارد که تاکید می کند کنسول بدی سونی تغییر اساسی بزرگی با PS4 نخواهد داشت و از همان سبک معماری استفاده خواهد کرد.

بر اساس 3 شایعه و اینکه با گذشتن از ماه نوامبر دقیقا 6 سال است که از عرضه PS4 و Xbox1 می گذرد بعید نیست که در سال 2019 اولین نگاه به کنسول های نسل بعد این دو کمپانی را داشته باشیم.


Nintendo-Switch-2-concept-Curved-Labs-3-680x450.jpg

شایعه دوم: نینتندو روی کنسول Switch بهینه شده کار می کند

قبل از شروع نسل جدیدکنسول ها ممکن است نینتندو ورژن جدیدی از کنسول قابل حمل-خانگی هیبرید خود عرضه کند

بر اساس گزارش مجله وال استریت صحبت هایی درباره کنسول جدید switch با تغییراتی مثل یک LCD بهتر مطرح شده است که بر اساس این گزارش در نیمه دوم سال 2019 عرضه خواهد شد.



th

شایعه سوم: مایکروسافت یک Xbox one بدون درایو نوری را مد نظر دارد

به نسل فعلی برگردیم، بر اساس گزارش هایی مایکروسافت عرضه یک کنسول Xbox One بدون درایو نوری را در سال 2019 مد نظر دارد.
بر اساس گزارش های منتظر شده برداشتن درایو نوری می توند به مایکروسافت کمک کند تا کنسول Xbox One را با قیمت 200 دلار یا کمتر عرضه کند. بر اساس این گزارش صاحبان فعلی دیسک های بازی نیز می توانند با یک برنامه تبدیل دیسک به بازی دیجیتال از بازی هایی که قبلا خریداری کردند با دریافت یک کد دانلود دیجیتالی استفاده کنند.



Harry-Potter-RPG-AAA-Game-750x460.jpg


شایعه چهارم: بازی Harry Potter RPG در دست توسعه است

در ماه اکتبر یک ویدیو منتسب به بازی HP RPG در اینترنت پخش شد. ویدیو توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده بود که در آن یک جهان جادوگری RPG به نمایش کشیده شده بود و ساخت کاراکتر بازی، انتخاب مدرسه هاگوارتز و ورد های جادویی آشنایی در آن نمایش داده می شد.

در حالی که هنوز خبری در این رابطه تایید نشده اما شایعه ای وجود دارد که کمپانی برادران وارنر (که صاحب کمپانی Avalanche نیز هست) توسعه این بازی را در دستور کار خود دارد.

شرکت نرم افزاری Avalanche ساخت بازی هایی مانند Disney Infinity را نیز قبلا توسعه داده است.


rocksteady-superman-game-info-leaked.jpg

شایعه پنجم: بازی جدید شرکت Rocksteady

هیچ شکی وجود ندارد که بعد از عرضه Batman:Arkham Trilogy در سال 2015 بازی توسط این کمپانی در حال توسعه است. درحالی که شایعات زیادی وجود دارد که مدت زیادی است راک استدی روی بازی سوپر من جدیدی کار میکند. ولی بعد از ماه نوامبر که شرکت اعلام کرد "بازی بعدی ما سوپر من نیست" تمام این شایعات پایان یافت. و بار دیگر ما بدون هیچ سرنخی درباره بازی بعدی این گمپانی ماندیم!

در هر صورت امسال بعد از 4 سال احتمال اینکه بازی بعدی AAA این کمپانی معرفی و عرضه شود زیاد است.(البه اگر عرضه Batman: Arkham VR در نظر گرفته نشود).


diablo4.jpg


شایعه ششم: بلیزارد در حال کار بر روی Diablo IV با اسم رمز Feris است

بر اساس گزارش هایی بلیزارد از سال 2016 در حال کار بر روی عنوانی با نام Feris است. پیش از این شایعاتی وجود داشت که بازی بعدی سری دیابلو زودتر از سال 2020 عرضه نخواهد شد اما گزارش جدید به عنوانی با المان های MMO کم و محیط تاریک بازی اشاره دارد که شبیه سری دیبالو است.
همچنین بعد از عرضه بازی Diablo:immortal که فقط برای تلفن های هوشمند معرفی گردید و با واکنش منفی هواداران رو به رو شد همگی منتظر یک بازی برجسته دیگر از این سری محبوب هستند.


th

شایعه هفتم: بازی جدید از سری Bioshock در حال ساخت است

اوایل سال گذشته در گزارشی آینده سری بازی Bioshock مطرح گردید و اینکه بازی بعدی این سری در یک پروژه سری با کد رمز Parkside در حال ساخت است.

2k Games که کمپانی صاحب شرکت بازی سازی Take-two است پیش از این اعلام کرده بود که "سری Bioshock قطعا یک عنوان دائمی است" همچنین میدانیم که از سال 2013 و عرضه بازی Bioshock: infinite عنوان جدیدی از این سری محبوب در نسل حاضر معرفی نشده است. هرچند گفته می شود که توسعه Parkside که در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. اما در سال 2019 معرفی خواهد شد.



th


شایعه هشتم: بازی Borderland 3 معرفی خواهد شد

طرفداران این سری بی صبرانه منتظر معرفی عنوان بعدی هستند. در حالی که در سال 2016 وجود این بازی تایید شده بود کمپانی GearBpx تاکنون عنوان یا جزئیاتی درباره سری بعدی این عنوان مطرح نکرده است.

در GDC 2017 مدیر عامل GearBox یک دموی تکنیکی اولیه از عنوان بعدی این سری را که با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده بود را نمایش داد. البته همان موقع هم ایشان گفتند که این یک دموی تکنیکی ساده بود و یک بازی نیست. 6 ماه بعد مدیر عامل اعلام کرد که 90% تیم بازی سازی Gearbox در حال توسعه عنوانی هستند که همه ما دوست داریم روی آن کار شود. که به تصور خیلی ها منظور همان بازی Borderland 3 است.


th

شایعه نهم: مایکروسافت بازی fable را احیا خواهد کرد

هفته های اول سال 2018 شایعه ای مطرح شد که یک Fable جدید توسط کمپانی PlayGround ساده سری Forza Horizon در حال توسعه است. بر اساس گزارش های آن موقع یک بازی کاراکتر محور RPG در حال ساخت بود.

در سال 2017 کمپانی PlayGround آگهی استخدامی برای یک بازی سری RPG-OpenWorld داده بود و در نهایت کسانی را انتخاب کرد که در مراحل توسعه GTA V, MGS V , SW:B2 و HellBlade دخلی بوده اند.



Valve-VR-HMD-Speculation-21.jpg


شایعه دهم: کمپانی Valve در حال ساخت عینک واقعیت(VR) مجازی اختصاصی خود است

این شایعات با انتظار عکسی از مدل اولیه احتمالی عینک مجازی کمپانی Valve در سال پیش شروع شد.

جالب توجه تر از خود عینک مجازی این شایعه است که کمپانی ولو با توسعه این عینک همزمان عرضه یک بازی Half-Life جدید مبتنی بر عینک های واقعیت مجازی را در دستور کار خود دارد. بازی مطرح شده برای این عینک مجازی که اولین بار در سال 2016 شایعات آن مطرح گردید احتمالا دنباله ای بر سری Half Life است که آخرین بازی آن در سال 2007 عرضه گشته است.


ویدیو های مرتبط:

ویدیو منتسب به Harry Potter RPG
ویدیو دموی تکنیکی BL3 با UE4


منبع اصلی خبر
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,243
تایتان فال به جایگاهی که باید میرسید، نرسید؟ 70 80% شوترهای این نسل روی ایده تایتان فال بنا شدند برادر

ادیت: در همین حد که EA امده استدیو ریسپاون رو نیم میلیارد دلار خرید تا این فرانچایز و سازنده از دستش در نره!
واقعیتش خیلی قرارداد تایتن فال 1 یادم نیست به چه شکل بود فقط میدونم که آی پی در کل برای EA هستش :D فروش هم یادم نیست ولی تایتن 2 خیلی فروش خوبی تجربه نکرد
بعد من گفتم اکثرا نه همه:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,594
نام
mohammad
Blue Shadow
اینا کلا رد دادن :((
اخه یه استودیو خطی ساز چه به مقایسه با بتزدا اونم چه خطی سازی
نماد و مرزهای هوش مصنوعی در عنوان این استودیو در نوردیده شد
ترول تروله ناتی؟ :D
اتفاقا بازی خطی ساختن اصلا اصلا اصلا راحت نیست... اکثر منتقدای دنیای بازی عاشق بازی هایی هستن که بهشون ازادی عمل بده و محدودشون نکنه به یک چیزه خاص...و همینطور تمایل بازار رفته به سمت بازی های جهان باز... حالا توی این دوره زمونه بتونی یک بازی خطی بسازی که بین شش تا دوازده ساعت گیمپلی مفید داشته باشه و بتونه منتقد رو قانع کنه که نیاد بگه ارزش شصت دلار رو نداشته مهارتیه که خیلی ها تاکید میکنم خیلیا ندارن...
تو همون بازی های جهان بازم انگشت شمارن که گولاخن یکیش همین راک استار... اینکه خیلی از توسعه دهنده ها همین امسال GOW رو بهترین بازی سال خودشون میدونستن... یا بارلوگ میگه ما توی بازی های جهان باز نمی تونیم باهاشون رقابت کنیم دلیلش ضعف فنی نیست...! دلیلش اینه توسعه دهنده ها میدونن
1-اگر بودجه فلان کمپانی رو داشتن...
2-اگر تعداد نفراتشون با فلان استدیو یکی باشه...
3-نداشتن محدودیت دقیق زمانی برای به اتمام پروژه(سه تا پنج سال)
که اگر اینارو داشتن خیلی کارای بهتری خودشون میکردن... به راک استار نمیرسیدن ولی وضعشون از حالشون بهتر بود...
_
در نهایت با توجه به شرایط بازار و نظر منتقدا بتونی یک بازی خطی بسازی که اتفاقا فروش میلیونی خوبی هم داشته باشه کاره هرکسی نیست...! دلیلی هم نداره مپ بازی فلان استدیو بزرگه پس بیاد بازی خطی هم بسازه موفق بشه...
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
بازی Detroit: Become Human با متای 78 هم پدیده شده ، بدون که استودیوهای فیلمسازیمون هم :)) خوب روی بعضیا رو امسال کم کردن که محو شدن ، یعنی نقطه زنی کردن قشنگ :D ما The Last Guardian رو نزدیک ۱۰ سال لفت دادیم ، ولی میدونستیم آخرش دستمون نمیره تو پوست گردو و کم نمیاره سونی و سازنده وسط راه ، اِ یکی بوده ! شماScalebound داشتین :D چهره ی کامیا توی کنفرانس مایکرو رو هیچوقت یادم نمیره ، چقدر کل کل کردین :)) ، از استودیوهاتون نگم دیگه ، به TPها هم ترکشها اصابت کرد:D ، استودیوی فیبل سازتون ! ، آها این مشکلات مال مدیریت قبل بوده اوکی ، از مدیریت جدیدتون کلی استودیو آرشیو دارین:D .Project Spark یه ابزار ساده در اختیارت میزاشت،
الان Dreams رو دارم بخشهاشو کامل میکنم :D ، وقت خوبی برای ترول نبود چون این بازی هم فراتر از چیزیه که تصورشو داشتم و خیلی جاه طلبانست :D ، یامائوچی زمانی کهGT میساخت با اون کیفیت که شاید خیلیاتون حضور فیزیکی نداشتین هنوز :D دنیا رو انگشت به دهن گذاشته بود ، الان هم فرمولهاش تغییر نکرده و با همون امضا بازی میسازه ، GT S رو کسی جزو سری اصلی نمیدونه ، سری اصلی در راهه :D ، آره اصلا کار شاقی نکرد هرمن هولستو تیمش روی HZD :D ، منتظر نسخه 2 هم باشید با همین روال معمول :D ، کرکو پر ریزان 3 که ویژوالهاش در حد همون بازی اولِ نسل هفت ناتی داگ هم نیست :D آره بیا در مورد تکنولوژیهاش :)) بحث کنیم . سازنده سانست همونی نیست که امسال بازی رو مولتی کرد و از اونور انحصاری ای ساخت برای سونی که جزو برترین بازیهای سال شناخته شده ؟:D . با بقیه مباحثتم مستفیضمون کردی :D

آره خب با متای 78 میشه نقطه زنی خودتون هم خودتون رو می‌زنید :D آره 10 سال لفت دادین. فاینال فانتزی ورسوس رو هم لفت دادید دیگه؟ ها؟ نه اون مولتی شد :D ایجنت رو هم لفت دادید دیگه؟ ها؟ نه اونم که نشد :D باز حداقل استودیو فیبل ساز رفت یه استودیو جدید داره میاد جاش. جای اولوشن شما چی داره میاد؟ :D فردا مایکرو زد یهو پلاتینیوم رو خرید چی میخوای بگی؟ :D

اصلا پراجکت اسپارک رو یه بار بازی کردی و دیدی ساخته‌های بقیه رو محض رضای خدا؟ :D

یادش بخیر یه موقعی فورتزا هورایزون هم سری اصلی نبود الان چی؟ :D باید تو حرفها سانسورش کنیم یه وقت سکته نزنید :D یادش بخیر اول نسل 7 سر فورتزا و PGR رو داشتین با GT5P می‌بریدید حالا بهانه شما شده که GTS ‌‌سر اصلی نیست، اکی :D

کرک و پشم ریزان 3 هم سلام میرسونه، حداقل یه چیزی داره که بتونیم راحت بگیم نو آوری و ریسک هست :D که بگیم جدید هست

پ.ن‌: خیلی خوبه :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
برای کسایی که دوس دارن بحث کنن :D یه چند سالی عرصه رو گذاشته بودم کنار :D
به اسپنسر میگن چرا Rise of the Tomb Raider رو انحصاری کردی ، گفت چون چیزی شبیه به آنچارتد میخواستیم :cry: :)) . فنهاش با تومب ریدر کمی ارضا شدن تا اینکه بعد از یک سال فهمیدن داره شارپتر با کل کانتنتها برای PS4 بازی میاد :D از اون تاپیکهای تاریخی بود

آرزو بر جوانان عیب نیست ،شاید بازی بعدی QD مولتی پلتفرم بود که یکم شما هم به اوج بال بال بزنید :D
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
به بازی که به کل بازی های تاریخ مایکروسافت میرزه و کل بازی های تاریخ مایکرورو جمع کنیم نصفش گوتی نگرفتن میگه اورریتد
نه آشغالایی مثل دریای دزدان و اینا خوبن=))
بهترین بازیشون 0 گوتی داره و عملا کسی اصلا حسابش نمیکنه و کلا 4 تا ماشینو پیسته مینازن=))
از یه طرف دم از متا میزنن بعد به آشغالی مثل دریای دزدان میگه شاهکار خوب باشه پس نک هم بهترین بازی تاریخه و انتها ریسکه:))و برترین پلتفرمر تاریخه
دم از زباله هایی مثل هیلو وارز میزنه که خود بیل گیتس هم بگی نمیدونه چیه اصلا:))
خوب باشه پس اردر هم ابر شاهکار تاریخه
اخه پسر خوب این سانست الان کسی بازی حساب میکنه ازش اسم میاری؟
با وجود ابر شاهکاری مثل spider man که از کل بازیای این نسلتون بیشتر گوتی گرفته؟؟
فقط اومدید بازی لیست کردید برا ما؟بعد شد ریسک
خوب باشه منم بازی لیست کنم
از بازی های VR و بازی های playlink هم فاکتور میگیریم که خودشون خار ریسک هستن:D
The Last of Us Part II سبک : Survival horror_action-adventure
Death Stranding سبک : نامعلوم _ ای پی جدید
Ghost of Tsushima سبک : Action-adventure, stealth _ ای پی جدید
Days Gone سبک : Survival horror_action-adventure_Open World _ ای پی جدید
Dreams سبک : بازی سازی!|Sandbox _ ای پی جدید
MLB: The Show سبک : Sports(شبیه ساز بیس بال)
Concrete Genie سبک : Action-adventure game _ ای پی جدید
Detroit: Become Human سبک : interactive movie _ ای پی جدید
God of War سبک : Action-adventure‎; ‎Hack and slash _ ریبوت
Marvel's Spider-Man سبک : Action-adventure،Super Heroes
Gran Turismo Sport سبک : Racing
Gravity Rush 1&2 سبک : Action-adventure ای پی جدید
Horizon Zero Dawn سبک : Action role-playing ای پی جدید
Knack 1&2 سبک : Platformer, beat 'em up ای پی جدید
Everybody's Golf سبک : Sports(شبیه ساز گلف)
Matterfall سبک : Side-scrolling, Shooter game _ ای پی جدید
Drawn to Death سبک : Third-person shooter _ ای پی جدید
Ratchet & Clank سبک : Platformer, shooter
The Last Guardian سبک : Action-adventure _ ای پی جدید
Uncharted 4: A Thief's End سبک : Action-adventure
Alienation سبک : Shooter game, Role-playing video game _ ای پی جدید
Bound سبک : Platform game, Art game _ ای پی جدید
Hardware Rivals سبک : Vehicular combat _ ای پی جدید
Kill Strain سبک : Action, General _ ای پی جدید
Shadow of the Beast سبک : Platform
The Tomorrow Children سبک : Action game _ ای پی جدید
Bloodborne سبک : action role-playing _ ای پی جدید
Tearaway Unfolded سبک : Platform game, Adventure game _ ای پی جدید
The Order: 1886 سبک : Action-adventure _ ای پی جدید
Until Dawn سبک : Survival horror_interactive movie _ ای پی جدید
Everybody's Gone to the Rapture سبک : Adventure, art game _ ای پی جدید
Fat Princess Adventures سبک : Action role-playing game _ ای پی جدید
DRIVECLUB سبک : Racing _ ای پی جدید
inFAMOUS Second Son سبک : ‎Action-adventure_Open World
LittleBigPlanet 3 سبک : Puzzle-platformer, sandbox
CounterSpy سبک : Stealth game _ ای پی جدید
Entwined سبک : Rhythm game _ ای پی جدید
Hohokum سبک : Art game _ ای پی جدید
Killzone Shadow Fall سبک : First-person shooter
Doki-Doki Universe سبک : Adventure _ ای پی جدید
RESOGUN سبک : Side-scroller, shoot 'em up _ ای پی جدید
تنوع ip و ریسک پذیری یعنی این
هیچ ریمیک و ریمستری نذاشتم و همشون بازی اورجینال PS4 هستن!
ولی ولی سونی تنوع ژانر نداره:Hurted:
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
چرا آمپر میچسبونید؟ :D آرامش خودتون رو حفظ کنید هنوز 2 سال دیگه مونده تا بخواید به این حال و روز بیافتید :D زوده حالا
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
فنای مایکروسافت ۹۰ درصدشون منقرض شدن ، اون ۱۰ درصد باقی مونده هم از شدت ناکامی و فشار ، ی دنیای خیالی واسه خودشون ساختن و چند نفری باهم میرن فضا و حال میکنن با اون دنیا :))
عالی بود این تاپیک :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
بتزدا دقیقا کی رقابت خاصی با ناتی داگ داشته که پرچم هم نشون بده؟ فقط سال 2011 اسکایریم و آنچارتد 3 باهم عرضه شدن که جدا از اینکه در سبک های مختلفی بودن، اون سال آنچارتد از نظر جوایز حتی رقیب مهمی هم برا اسکایریم نبود. (اون سال پورتال 2 و بتمن هم بودن)

خداییش دلم میخواست لینکشو بزارم ، اما حال ندارم بگردم ، تاد هاوارد دو سال پیش بعد تبریک جوایز انچارتد ۴ گفته بود اصلا دوست نداریم بازیامون تو یه سال با ناتی داگ عرضه بشن . حالا درسته این حرفا بیشتر تواضع نشون دادنه و تعریف از همکار ها ، ولی خب شنیدن همچین حرفی از کسی که سه تا بازیاشون بهترین بازی سال شده کم چیزی نیست .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر