معجزه ی جدیدترین درایور Nvidia ، حتما بخونید !!!

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
ممنون فرزاد جان
يه سوال ديگه هم داشتم
اينكه توي كنترل پنل و توي قسمت3dستينگ اسم بيشتر بازي ها هستش،اونجا اون تنظيمات رو ميشه واسه من شرح بديد،آخه من بازي pes5رو دستكاري كردم گرافيكم به طرز فجيعي توپ شد.
اگه يكي پيدا بشه كه تك تك اين تنظيمات رو شرح بده،عالي ميشه،بقيه هم مثل من روووووشن ميشن.
چشم...حتما قول میدم...بمحض اینکه فرصت پیدا کردم :cheesygri

استی بچه ها من ویندوز XP دارم و از نوع Media Center Edition Version 2002 Service Pack 2 .
من مندم درایو مخصوص به ویندوز اکس پی را دانلود کنم یا مدیا سنتر (اصلآ چه فرقی دارن با هم)
چون من هم ویندوزم اکس پی هست و هم مدیا سن
مگه میشه ویندوز هم Xp باشه و هم Media Edition
:confused:
کلا با اینکه این دو ویندوز از یک هسته هستند تفاوت هایی در ساختارشون با هم دارند سعی کن درایور ها را مخصوص همون سیستم عاملی که داری دانلود کنی ...;)
 

alikarimi

کاربر سایت
Apr 14, 2006
356
نام
علی
من نمیگم ویندوزم 2 جوره
میگم ویندزم اکس پی مدیا سنتر سدویس پک 2 هست
حالا بهتره اکس پی را دانلود کنم یا اکس پی مدیا سنتر ؟!
 

vahidrezi16

کاربر سایت
Oct 4, 2005
864
نام
وحید
میشه بگی چه کارهایی در تنظیمات انجام دادی؟!
من تنظيمات رو به صورت خيلي خركي:blushing: !!!انجام دادم ،هر چي آف بود آن كردم و اونايي رو كه اعدادي بود به بالاترين عدد بردم.خداييش داري دستكاري رو.:cheesygri
 

monster kane

کاربر سایت
Jan 13, 2006
108
نام
علی تبریزی
سلام اقا احسان یه مطلب بود راجب کارت گرافیک xbox360 و dx10 که ati اعلام کرده ولی من سردرنیاوردم اینجا مطلب و لینک رو میزارم اگه تونستی یه توضیح به ما بده چی گفته
ATI Confirms Next Generation "Leverages XBOX 360 Design"
22-Feb-2006, 21:54.59 Reporter : Dave Baumann
At a recent analyst session ATI’s Senior Vice President and General Manager of PC Group, Rick Bergman, has confirmed that their next generation of PC graphics products will feature much of the technology developed for "Xenos", ATI’s XBOX 360 graphics chip. We’ve surmised that this is likely be the case previously, given that Xenos utilises a unified shader architecture at the hardware level, with both Pixel Shaders and Vertex shaders utilising the same ALU resources it becomes a ripe time to implement it with DirectX10 unifying the vertex and pixel shader programming capabilities in the API.

Vertex and pixel processing have previously always been separate hardware functions, though vertex processing moved from a software based solution to hardware with the introduction of NVIDIA’s GeForce 256 and has subsequently got closer to the pixel processing capability with each revision of DirectX Shader Model, to the point where DirextX10 will should dictate the same programming capabilities across both. Even with this being the case there is nothing to suggest that the hardware has to be unified for processing as pixel operations generally have to hide greater latencies than vertex operations thanks to the greater use of texturing in the pipeline. However, Xenos’s design has attempted to remove the texture latency issues from shader programmes by creating a highly threaded design that separates texture instructions from ALU instructions, allowing multiple shader batches to run concurrently, and so it comes as no surprise that ATI should adopt this architecture for the PC, seeing as the investment has already been made
لینک خبر

ممنون
 

evil4

کاربر سایت
Jul 11, 2006
195
آقا این به این کارت گرافیک می خوره یا نه ارش داره بگیریم !

Gforce Msi Fx 5200 128 mb

لینک دانلود رو هم بی زحمت بگزارید من پیداش نکردم ؟
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,800
نام
امین
نوشته شده توسط evil4:
آقا این به این کارت گرافیک می خوره یا نه ارش داره بگیریم !

Gforce Msi Fx 5200 128 mb

لینک دانلود رو هم بی زحمت بگزارید من پیداش نکردم ؟
لینک دانلودش این درایور صفحه ی اول همین تاپیک هست ;)
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,800
نام
امین
نوشته شده توسط evil4:
آقا نگفتی به این کارت گرافیک می خوره یا نه اگه بخوره ارزش گرفتن داره یا نه چقدر تاثیر داره
خوردنش که میخوره ولی انتظار زیادی نباید داشته باشه کلا تغییر چندانی نمیکنه.
اگه سرعت بالایی داری بگیرش اگه نه نگیرش چون چند فریم ارزش این قدر دانلود رو نداره.
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
سلام اقا احسان یه مطلب بود راجب کارت گرافیک xbox360 و dx10 که ati اعلام کرده ولی من سردرنیاوردم اینجا مطلب و لینک رو میزارم اگه تونستی یه توضیح به ما بده چی گفته

صحبت های آقای Dave Bauman مقام ارشد Ati و مدیر کل گروه Pc آقای Rick Bergman در مورد کارت گرافیک Xbox 360 هستش
که البته این صحبت ها مربوط به چندین ماه قبل باید باشه
که در مورد معماریه Xenos گفته شده از قبیل،unified Shader در سطح سخت افزار,بهینه سازیه استفاده از 2 تکنیک Pixel Shaders و Vertex Shader هر کدام از 1 Pip با هم (مشترک)
و اضافه کرده که تمام این معماری و تکنیک ها بر اساس Dx10 در Api این کارت موجود هستش.
در ادامه گفته که پردازش Vertex و Pixel قبل از این به صورت جداگانه بوده ،
گرچه پردازش Vertex از نرم افزار به سخت افزار در سریه Geforce ها ( با حافظه ی 256) منتقل شد و خوب متعاقبا بیش از قبل تا حدی به پردازش Pixel نزدیک تر شد
ولی در Dx10 میبایست حتما این 2 در کنار هم و به مانند هم پردازش شوند
با توجه به اینکه این پروژه در مراحل آغازین هستش نباید انتظار عملکرد بهتری در پردازش Vertex نسبت به Pixel داشته باشیم.
گرچه در طراحیه Xenos برای حل این مشکل سعی شده با یک طرح عالی که جداسازیه مسیر بافت ها از مسیر Alu هستش، بتوان مقدار زیادی Shader همزمان با هم اجرا بشند، همچنان از این معماری در کارت گرافیک های Pc هم استفاده خواهد شد
 

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
من یکم توضیح دقیقتر میخوام:
درایوری که میگند بیشتر برای آبلیویون Optimize شده کودومه؟
و اگه من که کارتم سری 5 هستش درایور جدید رو دانلود کنم تاثیر نداره تاثیر منفی که نداره؟؟؟
باتشکر.....
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
درایوری که میگند بیشتر برای آبلیویون Optimize شده کودومه؟
84.25
و اگه من که کارتم سری 5 هستش درایور جدید رو دانلود کنم تاثیر نداره تاثیر منفی که نداره؟؟؟
باتشکر.....
به صورت تءوری به هیچ عنوان
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر