جالبه چرا سونی هیچ حرفی نمیزنه یا راهنمایی اصلا هیچ اشاره ای نکرده
خب سونی میگه دستگاه گارانتی داره دستگاه را تحویل بدهید یا درستش میکنین یا یک دستگاه نو می دهیم .
و سونی هم ایران را ساپورت نمیکنه.
همیشه برای دوستان مینوشتم تمام این راهنمایها ۱۰۰در ۱۰۰ نیست و ممکنه دوباره مشکل برگردد .
جالبه چرا سونی هیچ حرفی نمیزنه یا راهنمایی اصلا هیچ اشاره ای نکرده
مگه جنس نو هم تعمير ميخواهد !!!!!!!!!!!!! نه واقعاً توجه كنيد به اين متن جنس نو تعمير ميخواهد ؟؟؟؟؟؟ اين شركت سوني هم خودش ميدونه داره جنس به درد نخور به ملت ميندازه به خداااااا ماها بد بختيم كه سوني اينجارو پشتيباني و گارانتي نميكنه خودشون كه مشكلي ندارن ميرن يكي ديگه تحويل ميگيرن
- - -ویرایش - - -
منم همينو ميگم اين همه وقت خوب اگه واقعاً نرم افزاري بود كه راهكاري ميداد همه راحت شن
نه مشکلی پیش نمیادسلام دوستان يه سوال داشتم اگر ديسك رو بعد از اينكه كنسول رو خاموش كرديم تو دستگاه بمونه بعد يه ٣ يا ٤ روز بعد روشن كنيم دستگاه رو مشكلي پيش مياد؟
سلام دوستان يه سوال داشتم اگر ديسك رو بعد از اينكه كنسول رو خاموش كرديم تو دستگاه بمونه بعد يه ٣ يا ٤ روز بعد روشن كنيم دستگاه رو مشكلي پيش مياد؟
دوست عزیز امیدوارم مشکل دستگاهتون حل بشه
من خودم تا حالا 4 تا ریجن 2 اروپا خریدم که دوتاش برای خودم بود 2 تاش برای دوستام هیچ کدوم مشکل نداشتن
2 تا ریجن 3 هنگ کنگ خریدیم بازم برای دوستان و اشنایان و 2 تا ریجن 2 ژاپن هیچ کدوم اونها هم مشکل نداشتن
اما بیشتر این عزیزانی که دستگاهشون خراب شده ریجن 1 بوده حتی تولید 2014 هم داشتیم ... درسته که یه عده شانس میارن و ریجن 1 هاشون سالم در میاد اما واقعا ریسک معقولی نیست تو ایران خرید 1 .
الان خود من باز بخوام بخرم با اینکه ریجن 1 قیمتش 1500 هست و با ضمانتم میفروشن دلم صاف نمیشه با این ریجن و ترجیح میدم ریجن 3 یا 2 ژاپن بردارم
حتما : قبل از خرید تو فاکتور مهر شده فروشگاه قید کنید مهلت تست رو
اگر دیدید کسی داره میپیچونه که فاکتور نده و از همسایه میگیره و امضا هم نداره مهر هم نداره اصلا و ابدا خرید نکنید
حتما تو اون 24 ساعت و 48 ساعت و 2 هفته رس دستگاه رو بکشید
من مشکل شما را درک می کنم چون خودم مشکل چراق چشمک زن آبی داشتم فرشنده می گفت دستگاه را باید برای ما بفرستید یا تعمیرش میکنند یا یک دستگاه نو تحویل میدهند
من هم گفتم دستگاه من ۶ ساعت بیشتر کار نکرد و خراب شد باید برام یک دستگاه نو بفرستین گفتن نمیشه تصمیم از نمایندگی سونی است و از دست ما کاری ساخته نیست و معلوم نیست چند ماه باید صبر کنید تا دستگاه تحویل بگیری . حالا خوبه من خارج از ایران هستم این مشکلات را داشتم
چرا چند ماه؟:-oمن مشکل شما را درک می کنم چون خودم مشکل چراق چشمک زن آبی داشتم فرشنده می گفت دستگاه را باید برای ما بفرستید یا تعمیرش میکنند یا یک دستگاه نو تحویل میدهند
من هم گفتم دستگاه من ۶ ساعت بیشتر کار نکرد و خراب شد باید برام یک دستگاه نو بفرستین گفتن نمیشه تصمیم از نمایندگی سونی است و از دست ما کاری ساخته نیست و معلوم نیست چند ماه باید صبر کنید تا دستگاه تحویل بگیری . حالا خوبه من خارج از ایران هستم این مشکلات را داشتم
چرا چند ماه؟:-o
مگه ۲ تا ۴ هفته نیست؟
از ۶ هفته بیشتر شه فک کنم دستگاه نو میدند یا پولش رو کامل میدند
اشکان اینا برای تعمییرش میفرست Sony Centre یا خودشون درست میکنن ؟این جریان من برای روزهای اول آمدن کنسول در اروپا بود و کنسول هم کم و من هم دستگاه را فروشگاه برگشت دادم و پولم را پس گرفتم
الان ۱ یا ۲ ماه در بازار زیاد شده و دیگر کمبودی نیست .
تعمیر ۴ تا ۵ هفته است ولی باز به فروشگاه هم بستگی داره دستگاه ایراد دار رامیگیرن و همان لحظه نو میدهند
سلام
من برای خودم کنسول ریجن 1 تولید دسامبر 2013 گرفتم تا الان مشکلی نبوده .
میخوام برای دوستم هم یه کنسول بگیرم ولی چون میترسه ریجن 1 مشکل خرابی داشته باشه و میخواد ریجن 2 بگیره ... آیا ریجن 2 ژاپن مشکل خرابی تا الان نداشته اینجور که فهمیدم بیشتر کنسول های خرابی ریجن 1 حتی 2014 در ماه feb بوده .
اقا اینجا کسی هست که مثلآ تاریخ ساخت کنسولش مال همین اواخر 2014 باشه و کنسولش مشکل پیدا کرده باشه؟! میخوام بدونم اصن این کنسول هایی که اواخر تولید شدن مشکل خرابی داشتن یا نه؟!