مشخصات فنی Xbox Series X مشخص شد

kourooshkabir25

کاربر سایت
درود بر همه دوستان
دیجیتال فاندری برای اولین بار از مشخصات فنی و ظاهر Xbox Series X ظاهر رونمایی کرد
  • پردازنده مرکزی (CPU): پردازنده شخصی‌سازی شده Zen 2 با کلاک 3.8GHz در حالت 8 هسته بدون SMT با 3.6GHz با 8 هسته و 16 رشته با فعال سازی SMT
  • پردازنده گرافیکی (GPU): پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده RDNA 2 با قدرت 12.155 ترافلاپس و ۵۲ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس 1.825 GHz
  • اندازه تراشه: ۳۶۰.۴۵ میلی‌متر مربع
  • هسته های Ray Tracing توانی به ادعا مایکروسافت معادل 13 ترافلاپ قدرت دارن
  • پروسه ساخت: ۷ نانومتری بهبود‌یافته
  • حافظه: ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 با باس 320mb
  • پهنای حافظه: ۱۰ گیگابایت با پهنای ۵۶۰ GB/s و 6 گیگابایت با پهنای ۳۳۶ GB/s
  • فضای ذخیره‌سازی داخلی: ۱ ترایابت اس‌اس‌دی NVME شخصی‌سازی شده با سرعت 2.4GB/S برای اجرای بازی ها و محتوا
  • فضای ذخیره‌سازی خارجی قابل ارتقا: اکسپشن کارت ۱ ترابایتی
  • پشتیباتی از هارد اکسترنال USB 3.2
  • درایو نوری: درایور بلوری
  • پیشتیانی از 4k 60 فریم تا 120 فریم


132175
1584362958245.png 1584363013558.png 1584363104195.png 1584363157128.png 1584363282909.png

 
آخرین ویرایش:
اتفاقا همین فیچر جدید Dynamic Latency Input رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون Input Lag تو این نسل خیلی فاجعه بود در مقایسه با PC. خوشحالیم که مایکرو یک فکری کرد بحالش چون نسل بعد با عادی شدن کراس پلی خیلی مهم بود این قضیه
چی هست این میشه یه توضیحی دربارش بدی؟
 
چی هست این میشه یه توضیحی دربارش بدی؟
بازه زمانی از وقتی که شما دکمه رو فشار میدی و عکس العملش توی بازی اجرا میشه. اصولا توی این نسل و به خصوص توی بازی های فایتینگ خیلی موضوع داغی بود چون وقتی کراس پلی رو در نظر بگیریم (مثلا SFV) کسی که روی PS4 جلوی کسی که PC داشت بازی میکرد، این اینپوت لگ بعضا بابت شکست خوردنش میشد. البته بعضی از فایتینگ ها تا تونستن کمش کردن ولی خب بعضیاشون به طرز افتضاحی این لگ بالا بود. در واقع اینپوت لگ باعث میشه با تاخیر کوچکی حرکاتت اجرا بشن و همین بازه زمانی کوچک میتونست به راحتی باعث باخت بشه توی بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or