مراسم The Game Awards 2020

بهترین بازی سال 2020 از نظر شما چیست؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    180
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir

179423
زمان مراسم: 10 دسامبر(جمعه 21 آذر) ساعت 3 بامداد

The Game Awards مراسم سالانه اهدای جوایز و استقبال از دستاوردهای صنعت بازی‌های ویدئویی است. این مراسم میزبان پیش‌نمایش بازی‌های جدید، محتوای آینده و نگاهی عمیق به عناوینی که قبلا معرفی شده‌اند می‌باشد. نمایش‌ها توسط ژورنالیست حرفه‌ای کانادایی Geoff Keighley که سابقه 10 سال فعالیت در Spike Video Game دارد تولید و اجرا می‌شود. TGA امسال به شدت تحت تاثیر بیماری کوید19 قرار گرفته است و امسال مانند هرسال شاهد برگزاری برنامه با حضور هزاران بیننده نخواهیم بود و TGA امسال را می‌توان به صورت زنده از شهرهای لوس‌آنجلس، لندن و توکیو دنبال کرد. آهنگسازی مراسم امسال توسط Lorne Balfe برنده جایزه گرمی، انجام می‌شود.


بهترین بازی سال 2020

THE Last of Us Part 2
185969

برنده بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان مراسم گیم آواردز

?13 Sentinels: Aegis Rim
?Final Fantasy VII Remake
?Ghost of Tsushima
?Hades
?The Last of Us Part II
?DOOM Eternal
?Final Fantasy VII Remake
?Hades
?Ori and the Will of the Wisps
?The Last of us part 2
?Final Fantasy VII Remake
?Ghost of Tsushima
?Hades
?Ori and the Will of the Wisps
?The Last of Us Part II
? Ashley Johnson, The Last of Us Part II
?Laura Bailey, The Last of Us Part II
? Daisuke Tsuji, Ghost of Tsushima
? Logan Cunningham, Hades
? Nadji Jeter, Marvel’s Spider-Man: Miles morals
?Animal Crossing: New Horizons
?Among Us
?Call of Duty: Warzone
?Fall Guys: Ultimate Knockout
?Valorant
?Final Fantasy VII Remake

?Ghost of Tsushima
?Hades
?Half-Life: Alyx
?The Last of Us Part II
?Call of Duty: Modern Warfare
?Counter-Strike: Global Offensive
?Fortnite

?League of Legends
?Valoran
?Among Us
?Call of Duty Mobile
?Genshin Impact
?Legends of Runeterra
?Pokémon Café Mix
?Carrion
?Fall Guys: Ultimate Knockout
?Hades
?Spelunky 2
?Spiritfarer
The Last of Us Part II - 10
Hades - 8
Ghost of Tsushima - 7
Final Fantasy VII Remake - 6
DOOM Eternal , Half-Life Alyx - 4
Ori, Animal Crossing - 3


با تشکر از @.Amirone



 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من امروز صبح واقعا صب تا شب بد درگیر بودم. دیشبم قبل جوایز نهایی دیگه داشت به قهقرا میرفت مراسم گرفتم خوابیدم...
بین نمایش ها فقط ME رو از دست دادم که جذاب بود ولی اینکه بایوور اینقدر دوست داره بازی هاشو سریع معرفی کنه خیلی بده... همش میترسم بلای آندرومدا و همین Anthem دوباره رخ بده... کاشکی همه روی DA کار میکردن تموم میشد میرفتن سراق اون یکی...

جدای اینا برنده شدن Tlou p2 اونم جایزه گیری از دستان (معنوی :D ) نولان و کیانو ریوز بشدت زیبا بود... Tlou p2 رکورد زد و صد در صد حقش بود. از بهترین و به بلوغ رسیده ترین بازی های تاریخ بود و خوشحالم به حقش رسید...

پ.ن. از برنده شدن لاورا بیلی هم شدیدا خوش حال شدم :D بنظرم بخاطر چند سکانس خاص، بازیش یک نیمچه لولی بالا تر از اشلی بود :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
پست جدید بانو که تبدیل به خاطرانگیز ترین بانو مراسم شد :D

بانو ، همون اول مراسم هینت داد که بابا لست گوتی شده ، خیالتون راحت باشه ،، ولی ماها در عوض بیشتر استرس گرفتیم
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
من جا داره تشکر کنم از بانو Lyn Inaizumi که با آهنگ Opening اه P5S رسما مراسم رو ترکوند.
یعنی صدا از اعماق وجودش در میومد. مثل همیشه با روح آدم بازی می کرد.
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
تحویل بگیرید

Games Made Under Crunch Conditions Don’t Deserve ‘Best Direction’ Awards

View attachment 186032








دراکمن خار درخشانی شده تو چشم اینا۔۔۔

واقعا دوستددارم بدونم کی ساپورت میکنه این قضیه رو

:-j:-j?
خنده‌دارترین بخش ماجرا اینه که نحوه تولید TLoU2 و Hades رو با همدیگه مقایسه می‌کنه و میگه چون Hades کرانچ نداشته، حقش بود Best Direction رو ببره! :D
من خودم عاشق Hades هستم، ولی مقایسه این دو بازی از نظر نوع تولید و پیچیدگی‌های طراحی تک‌تک بخش‌ها اشتباه محضه. یعنی اصلاً توی یه محدوده نیستن که بشه گفت چرا یکی کرانچ داره و اون یکی نه. فقط طراحی قیافه یکی از کاراکترهای فرعی TLoU2 احتمالاً از طراحی کل دشمن‌های Hades بیشتر وقت گرفته و انیمیشنی که برای Rat King ردیف کردن، احتمالاً چند برابر بیشتر از طراحی کل انیمیشن‌های Hades زمان برده.
مفهوم این صحبت‌ها این نیست که Hades کیفیتش پایین‌تره، اتفاقاً بازی به شدت خوش‌ساختی هم هست. همین‌طور مفهومش این نیست که کرانچ چیز خوبیه، برعکس امیدوارم راه‌های خوبی پیدا کنن که این قضیه رو کمتر کنن. ولی خب سبک این دو تا بازی هم جوریه که نمیشه از نظر کرانچ با همدیگه مقایسه کرد و یکی حالت ساده‌تری داره که هسته اصلی اون یک ساعت طول می‌کشه و به لطف تنوع فوق‌العاده‌ای که توی ویژگی‌های مختلفش مثل آیتم‌ها و دیالوگ‌ها دادن، میشه ساعت‌ها بازی کرد. ولی اون یکی حدود ۳۰ ساعت ماجراهای کاملاً جدید داره و از اون مدل پروژه‌هایی هم هست که باید روی تک‌تک جزییات تا خرخره کار کنن و کوچیک‌ترین کمبود و نقصی به چشم میاد و براش داستان درست میشه.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,243
خنده‌دارترین بخش ماجرا اینه که نحوه تولید TLoU2 و Hades رو با همدیگه مقایسه می‌کنه و میگه چون Hades کرانچ نداشته، حقش بود Best Direction رو ببره! :D
من خودم عاشق Hades هستم، ولی مقایسه این دو بازی از نظر نوع تولید و پیچیدگی‌های طراحی تک‌تک بخش‌ها اشتباه محضه. یعنی اصلاً توی یه محدوده نیستن که بشه گفت چرا یکی کرانچ داره و اون یکی نه. فقط طراحی قیافه یکی از کاراکترهای فرعی TLoU2 احتمالاً از طراحی کل دشمن‌های Hades بیشتر وقت گرفته و انیمیشنی که برای Rat King ردیف کردن، احتمالاً چند برابر بیشتر از طراحی کل انیمیشن‌های Hades زمان برده.
مفهوم این صحبت‌ها این نیست که Hades کیفیتش پایین‌تره، اتفاقاً بازی به شدت خوش‌ساختی هم هست. همین‌طور مفهومش این نیست که کرانچ چیز خوبیه، برعکس امیدوارم راه‌های خوبی پیدا کنن که این قضیه رو کمتر کنن. ولی خب سبک این دو تا بازی هم جوریه که نمیشه از نظر کرانچ با همدیگه مقایسه کرد و یکی حالت ساده‌تری داره که هسته اصلی اون یک ساعت طول می‌کشه و به لطف تنوع فوق‌العاده‌ای که توی ویژگی‌های مختلفش مثل آیتم‌ها و دیالوگ‌ها دادن، میشه ساعت‌ها بازی کرد. ولی اون یکی حدود ۳۰ ساعت ماجراهای کاملاً جدید داره و از اون مدل پروژه‌هایی هم هست که باید روی تک‌تک جزییات تا خرخره کار کنن و کوچیک‌ترین کمبود و نقصی به چشم میاد و براش داستان درست میشه.
البته یه چیزی هم که باید در نظر گرفت اسکیل تیم سازنده هستش. قطعا تعداد افرادی که روی تلوپ 2 کار کردن خیلی بیشتر از کسایی بوده که روی هیدیس کار کردن در نتیجه تقسیم کار هم خیلی بیشتر هستش و خیلی از تسک ها هم همزمان پیش میره. منظور اینکه الزاما توی حجم کاری افراد این دو گروه قرار نیست تفاوت اساسی باشه. نه که نباشه ولی اونجور هم که فقط سازندگان AAA جر بخورن و ایندی سازها پاهاشونو رو هم بندازن و ریلکس گیم بسازن نیستش:D البته منیج کردن نیروی کاری بیشتر کار پیچیده تری هستش و از این نظر کار امثال نیل دراکمن سختتره قطعا.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
خنده‌دارترین بخش ماجرا اینه که نحوه تولید TLoU2 و Hades رو با همدیگه مقایسه می‌کنه و میگه چون Hades کرانچ نداشته، حقش بود Best Direction رو ببره! :D
من خودم عاشق Hades هستم، ولی مقایسه این دو بازی از نظر نوع تولید و پیچیدگی‌های طراحی تک‌تک بخش‌ها اشتباه محضه. یعنی اصلاً توی یه محدوده نیستن که بشه گفت چرا یکی کرانچ داره و اون یکی نه. فقط طراحی قیافه یکی از کاراکترهای فرعی TLoU2 احتمالاً از طراحی کل دشمن‌های Hades بیشتر وقت گرفته و انیمیشنی که برای Rat King ردیف کردن، احتمالاً چند برابر بیشتر از طراحی کل انیمیشن‌های Hades زمان برده.
مفهوم این صحبت‌ها این نیست که Hades کیفیتش پایین‌تره، اتفاقاً بازی به شدت خوش‌ساختی هم هست. همین‌طور مفهومش این نیست که کرانچ چیز خوبیه، برعکس امیدوارم راه‌های خوبی پیدا کنن که این قضیه رو کمتر کنن. ولی خب سبک این دو تا بازی هم جوریه که نمیشه از نظر کرانچ با همدیگه مقایسه کرد و یکی حالت ساده‌تری داره که هسته اصلی اون یک ساعت طول می‌کشه و به لطف تنوع فوق‌العاده‌ای که توی ویژگی‌های مختلفش مثل آیتم‌ها و دیالوگ‌ها دادن، میشه ساعت‌ها بازی کرد. ولی اون یکی حدود ۳۰ ساعت ماجراهای کاملاً جدید داره و از اون مدل پروژه‌هایی هم هست که باید روی تک‌تک جزییات تا خرخره کار کنن و کوچیک‌ترین کمبود و نقصی به چشم میاد و براش داستان درست میشه.
اصلا جدای ازاین بحث ها ، به استودیو که جایزه ندادن۔ به یه فرد ، برای عملکردش در ساخت بازی جایزه دادن ۔۔۔۔۔ اگه اینطوری lead audio designer ناتی داگ از کرانچ دفاع کرد و گفته برای گرفتن بهترین نتیجه باید بیشتر تلاش کرد ۔۔۔۔ پس اون چی این بخشم نباید جایزه میگرفت ۔۔۔ چرا فقط دراکمن ۔۔۔ بعد دراکمن کیه ، استودیو شصت تا مدیر و رئیس و صاحب داشته اون موقع۔۔۔ یعنی اخرین کسی که میشه انگشت گذاشت روش کارگردان بازیه ۔۔۔ سونی می بایست بودجه استخدام افراد بیشتر رو میداده ، یا تایم لیمیت بیشتری بهشون میداده۔۔۔ نه دراکمن

خلاصه قبلا گفتم یه عده ای بد جوری چِت کردن رو ناتی داگ و دراکمن ۔۔۔ از هیچ تلاشی هم فروگذاری نکردن و نمیکنن ، انصافا
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,031
نام
نیما
تحویل بگیرید

Games Made Under Crunch Conditions Don’t Deserve ‘Best Direction’ Awards

View attachment 186032








دراکمن خار درخشانی شده تو چشم اینا۔۔۔

واقعا دوستددارم بدونم کی ساپورت میکنه این قضیه رو

:-j:-j?
دقیقا موضوع اینه که کرانچ چه ربطی به کارگردانی بازی داره ؟ کرانچ مربوط به مسائل مدیریتی و برنامه ریزی یک استودیو میشه (حالا اینکه آیا اصلا بدون کرانچ میشد به همچین دستاوردی رسید یا نه بحثش جداست)
الان بردن جایزه ی بهترین کارگردانی برای TLOU II چه ربطی به کرانچ داره ؟! بطور مثال اگر جایزه بهترین استودیو وجود داشت و به ND میدادن اون موقع شاید این توییت معنی پیدا میکرد ...
از درد زیاد دیگه نمیدونن به چی چنگ بزنن !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر