مراسم The Game Awards 2019

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
114755_.png


زمان مراسم: جمعه ۲۲ آذر ساعت ۵ صبح
The Game Awards مراسم سالانه اهدای جوایز و استقبال از دستاورد صنعت بازیهای ویدئویی است. این مراسم میزبان پیش نمایش بازی های جدید، محتوای آینده و نگاهی عمیق به عناوینی که قبلا معرفی شده اند می باشد، نمایش ها توسط ژورنالیست حرفه ای کانادایی جف کیلی که سابقه 10 سال فعالیت در Spike Video Game دارد تولید و اجرا می شود.
h515157_.png
این مراسم در تاریخ ۲۲ آذر ماه باری دیگر در Microsoft Theater لس آنجلس برگزار خواهد شد، جف کیلی قصد دارد امسال هم صحنه را به توسعه‌دهندگان واگذار کند تا بتوانند پروژه‌های خود را به اشتراک بگذارند. سال گذشته شاهد رقابتی دیدنی بین دو غول بازی سازی، استودیوی پرافتخار سانتامونیکا و راکستار بودیم؛ عنوان God of War توانست لقب بهترین بازی سال 2018 را از آن خود کند.
سال 2019 تا این لحظه سالی جنجالی و هیجان انگیز همانند سال 2018 برای بازیکنان نبوده، بیشترین دلیل آن تمرکز توسعه دهندگان برای 2020 و همچنین عرضه کنسولهای نسل 9 می باشد، سونی به صورت رسمی عرضه PS5 را در تعطیلات سال 2020 با مشخصات آن اعلام کرد، با این حال بازیهایی مانند Resident Evil 2 Remake، Sekiro Shadows Die Twice و A Plague Tale: Innocence توانستند خوش بدرخشند، یکی از بازی های مهم امسال که بازیکنان مدتهاست انتظار آن را می کشند، بازی Death Stranding است که توسط خالق افسانه ای متال گیر، هیدئو کوجیما ساخته شده و در تاریخ 17 آبان ماه امسال بصورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.
امیدواریم امسال هم با همراهی شما عزیزان، در این مراسم شاهد معرفی عناوینی باشیم که مدتهاست در سکوت خبری به سر می برند.

*****با ما همراه باشید*****​
بهترین بازی های سال TGA
  • سال 2014: Dragon Age: Inquisition
  • سال 2015: The Witcher 3: Wild Hunt
  • سال 2016: Overwatch
  • سال 2017: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • سال 2018: God of War
  • سال 2019: ؟
 
آخرین ویرایش:

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
534
نام
محمدرضا
این Weird West پتانسیل بالایی داره تا یک عنوان خوب و به یاد موندنی بشه. از یک طرف ترکیب غرب وحشی و عناصر ماوراالطبیعه و همچنین تا حدودی شاید ژانر وحشت، اون طور که نمایش بازی نشون داد واقعا ترکیب خوبیه. از طرف دیگه افراد با استعداد و قابل اطمینانی پشت بازین. در هر صورت من که از نمایش بازی خیلی خوشم اومد ولی امیدوارم صرفا یک Diablo clone خشک و خالی نباشه و داستان هم نقش پر رنگی توی بازی داشته باشه.

معرفی The Wolf Among Us 2 هم باعث خوشحالیه. و همچنین برنده شدن چهار جایزه توسط Disco Elysium و امیدوارم موفقیت این بازی باعث افزایش بازی های این مدلی، نقش آفرینی های شدیدا داستان محور که توشون اصلا و ابدا تاکید بر مبارزه نیست، بشه.
 
  • Like
Reactions: pbgame

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
حیفه میازاکی و کوجیما توی کارنامشون بعد از این همه سال گوتی نداشته باشن. شایدم اصن آثار امسالشون بهترین کارشون نباشن ولی من واقعا میخوام که اینا دست خالی بیرون نرن امسال.
من واقعا الان خوشحال و راضیم :D

پ.ن: کل مراسم یه طرف، اونجا که نورمن ریداس داشت برای کوجیما سوت میزد عالی بود! :)) کاملا ایرانی طوری :))
IMG_20191213_131611.jpg IMG_20191213_131614.jpg
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
من واقعا الان خوشحال و راضیم :D

پ.ن: کل مراسم یه طرف، اونجا که نورمن ریداس داشت برای کوجیما سوت میزد عالی بود! :)) کاملا ایرانی طوری :))
View attachment 124791View attachment 124792

جایزه بهترین کارگردانی رو کارگردانی برد که 95 صفحه تو بازیسنتر ترول شد:D حالا داره به سمت بیگ وینر شدن هم میره که طنز قضیه رو دو چندان میکنه :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,508
نام
محمد
گرافیک Hellblade در حدیه که با اینکه همین جا گفته شده in engine هست، ولی هنوز یه سری از دوستان فکر میکنن CG هست :D مشخصه مایکروسافت تو نشون دادن قدرت کنسول با یه تریلر ۲ دقیقه ای کاملا به هدفش رسیده.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مقایسه چیه :-??
این ترفند قدیمی که سالهاست بازیساز ها استفاده می کنن

عزیز انداختن فوکوس دوربین روی کارکتر از n سال قبل تو سینما بود برای اینکه توجه و تمرکز بیننده جایی باشه که کارگردان میخواد!

این یک تکنیک تصویربرداری هست نه برای پنهان کردن جزییات بابت عدم توانایی به نمایش دراوردنشون! در واقعیت به تعمد جزییات پشت سابجکت محو میشه تا بیننده غرق در جزییات مد نظر تصویربردار بشه


photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۳_۱۳-۴۷-۵۸.jpg
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
سالهاست
The Dark Pictures Anthology

View attachment 124786

Batman: Arkham Knight


View attachment 124787

اگه بخوای 10 تا مثال دیگه هم می زنم
برادر من این یه تکنیک کارگردانی و فیلم برداریه که معمولا توی چارچوب های بسته و زمانی که میخوان توجه و تمرکز مخاطب روی شخصیت ها و دیالوگ ها باشه ازش استفاده میکنن. وگرنه ما توی RDR II پدیده ای به اسم Draw Distance داریم که تا اعماق دنیا رو به تصویر میکشه که نشون میده حتی سخت افزارهای کنونی هم اونچنان که باید و شاید، ضعیف نیستن و میتونن همچین خروجی داشته باشن. چه برسه به سخت افزارهای نسل بعد که چند برابر قوی تر هم هستن.
یعنی سخت افزار نسل بعدی نمیتونه 4تا آدم که اون پشت وایسادن رو رندر کنه؟ خودت خنده-ت نمیگیره از این حرف؟:D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
ولی دقت کردید اینا رجی رو برداشتن آوردن همچین سخنرانی خفنی رو انجام بده (که اتفاقا اون وسط چندتا تیکه به فیلما هم میندازه :D) بعد جایزه اصلی رو گفتن Vin Diesel به عنوان مهمان ویژه تحویل بده؟ من با ایشون مشکلی ندارم ولی بشدت حرکت چیپی بود بنظرم، ای کاش مثل پارسال برنده قبلی جایزه رو تحویل برنده این سال میداد... کلا اصلا نپسندیدم این تصمیمشون رو فک کنم کلی فیدبک منفی هم گرفتن از همین الان.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
از معرفی عجیب اولین بازی PS5 یعنی Godfall که بگذریم (البته اگه اون بازی ناشناس Bluepoint رو در نظر نگیریم)، اولین تصاویر گیم‌پلی نسل بعد هم خیلی عجیب نمایش داده شدن! :D
به جای یه ویدیوی باکیفیت و درست حسابی، کلاً یه گیف اومده که توی اون هم نمیشه راحت جزییات رو تشخیص داد ولی چیز خوشگلی به نظر میرسه و البته تفاوت خاصی هم با بازی‌های قشنگ این نسل نداره، حداقل توی این تصویر کوچیک! استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی Counterplay رو هم نمی‌شناختم و رفتم دیدم قبلش فقط یه بازی کارتی به نام Duelyst ساخته بودن. :D
گیف بازی (حدود ۳۰ مگ حجم داره)
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,489
نام
Ali
Xbox_Series_X.0.jpg


طراحی Xbox خیلی شیک و قشنگ ـه ، بعلاوه این حالت بولد و ایستاده ای که داره دقیقاً حسًِ نسل بعدی بودن رو القا میکنه .
HB و داستان سنوئا و صدای راوی و اتمسفرش واسه من فراموش نشدنی ـه و یکی از خاص ترین بازیها بود برام .
شماره دوم رو بشدت منتظرش هستم .

GOT لامصب چه اتمسفرِ فئودلِ سنگینی داشت ، با اون طراحی محیط و Draw Distance خفن و ترکیب آهنگ های فلوت بیس .
در کل عالی بود همین ها برای من .
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
تا یکسال اول نمی شه انتظار گرافیک نسل بعدی رو از بازی ها داشته بشیم در اصل گرافیک ها میان نسلی هستن تا اینکه سازنده ها با سخت افزار آشنایی بیشتری پیدا کنن
یه نکته ای که ندیدم کسی بهش اشاره کنه اینه که منظور از سری اکس که مایکرو برای کنسول نسل بعدش به کار برده به احتمال خیلی زیاد به عرضه بیش از یک کنسول اشاره می کنه
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
گرافیک Hellblade در حدیه که با اینکه همین جا گفته شده in engine هست، ولی هنوز یه سری از دوستان فکر میکنن CG هست :D مشخصه مایکروسافت تو نشون دادن قدرت کنسول با یه تریلر ۲ دقیقه ای کاملا به هدفش رسیده.
دقیقا :D
اسپنسر گفت تمامی صحنه هایی که میبینید این انجین و real time هست>:):D
حالا اینکه از بزرگان و کارشناسان میان میگن درک نمیکنم چرا برا ی تریلر از پیش رندر شده انقدر ذوق کردین=))=)):D
اون یکی سامورایی میگه یافتم یافتم!!!!
انقدر کنسول نسل بعدی ضعیفه از تکنیک d&f تو صحنه های سنگین استفاده کردن فشار کنسول نیوفته=))=))=)):D( انگار بزرگترین کشف صنعت گیمنگ رو کرده)
بعضی از دوستان به خودی خود مادرزاد نخبه ان بخدا
ماهد که هیچی حالیمون نیست ولی شماها خیلی باحالید=))=))=))
هفت صفحس دوستان درگیر CG بودن گرافیکن بعدش میگن چیز خفنی نبود:-B
بحث مقایسه نسل فعلی با نسل بعد مضحکه اما منظور اقای soheil فک میکنم این بود که همینطور که نمایش got تو استارتش نوشته که اولا برگرفته از نسخه پرو هست و صحنه های میکسی از گیم پلی و in engine هست که خروجی خیلی خوبی هم داره و فک بر انداژه برای نسل فعلی
و در ادامه طبق real time بودن و in engineاجرا شدنhelblade II هم هیچی از عظمت و دستاورد گرافیکیش حتی!!! برای نسل بعد هم کم نمیکنه
حالا دوستان دوس دارن بروز ندن اشکالی نداره:D
اصلا نمایش بازی خاص و فک بر انداز نبود خوبه:D
ولی اروم باشین سعی کنین یکم منطقی رفتار کنید حدالقل یجوری رفتار کنید دوستای خودتون بتونن از جفنگیاتتون دفاع کنن مثلا شما دارین تحلیل فنی و تاپیک ps5 رو جلو میبرید اخه:D
___________________________________
چقدر کنسول با ابهت و خاصه
از طرفی خیلی حجیم و بزرگ از طرفی هم استوانه ای بودن کنسول باعث شده حجم کلی کنسول خیلی بچشم نیاد
ولی ای کاش اسپنسر گیج ی hint قبل ایونت میداد با تمرکز بیشتری و جسمی اماده تر به استقبال میرفتیم لحظه معرفی رباط صلیبی پاره کردم من:D:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر