مراسم PSX 2015

Dinosaur

Loyal Member
سلام!

کنفرانس روز شنبه 14 آذر ساعت 21:30 برگزار میشه.
لینک های تماشای مراسم:
Twitch
PlayStation
Youtube.com /user/PlayStation


5iKv2.jpg


سال قبل اولین مراسم PlayStation Experience رو شاهد بودیم. جایی که در کنار یک کنفرانس مخصوص، فرصتی برای دور هم جمع شدن طرفداران این برند محبوب بود. امسال قراره این مراسم برای دومین بار برگزار بشه و گیمرها در طول دو روز به استقبال بازی‌های محبوب خودشون برن.
مراسم در روزهای 5 و 6 دسامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار میشه و قراره بازی‌های مختلفی که در سال‌های 2015 و 2016 عرضه میشن رو در اون ببینیم. کنفرانس هم سر جای خودش هست و سورپرایزهایی در انتظار طرفداران خواهد بود. همچنین قیمت بلیت تا قبل از 20 سپتامبر به مبلغ 60 دلار برای دو روز عرضه میشه و بعد از 20 سپتامبر هم قیمت بلیت دو روزه 75 دلار و یک روزه 45 دلار (شنبه) و 40 دلار (یکشنبه) خواهد بود.
عزیزانی که میخوان از ایران شرکت کنن (:دی) هم توجه داشته باشن که بهتره با PSN id خودشون ثبت نام کنن. هنوز علتش مشخص نیست، ولی احتمالاً سورپرایزهایی براشون در نظر گرفته شده. یک سری هتل هم هست که برای این مراسم قراره با تخفیف همراه باشن و میتونین هر شب با مبلغ 249 دلار در هتل Marriott Marquios اقامت کنین یا اتاق‌های هتل Hilton رو با مبلغ شبی 179 دلار صاحب بشین!

jkTMJ.jpg


Capcom Cup هم در طول این مراسم برگزار میشه و روز 6 دسامبر زمانی هست که مسابقات Street Fighter V طرفداران این سری رو به خودش مشغول خواهد کرد و رقابتی داغ و نفسگیر رو بین 32 نفر از برترین SFبازها شاهد خواهیم بود، با جایزه ای معادل 250هزار دلار. افرادی که دوست دارن به شکل VIP و از نزدیک این مسابقات رو دنبال کنن، میتونن بلیت دو روزه مراسم رو تهیه کرده یا بلیت روز یکشنبه رو بخرن و در کنار دیدن مسابقات، کیف حاوی وسایل مختلف Capcom رو هم دریافت کنن و در مراسم مخصوص بعد از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

با تشکر از کیای عزیز بابت لینک! :دی
 
آخرین ویرایش:
از اونجایی که قراره PS All-Stars Battle Royale 2 توی PSX معرفی بشه، این خبر رو اینجا میذارم. (دیگه تاپیک رسماً تبدیل شده به اخبار بی ربط با موضوع PSX! :-")
Cloud برای Super Smash Bros معرفی شد! :|



سونی که نسخه های اصلی و فرعی FFVII دستش بوده، توی PS All-Stars عرضه نداشت این کاراکتر رو وارد بازی کنه. ولی نینتندو که کلهم هیچ ربطی به FFVII نداره، خیلی راحت سراغ Cloud رفت! فکر کنم نفر بعدی هم Crash باشه. یه دفعه توی Nintendo Direct بعدی آهنگ Crash Bandicoot شنیده میشه و رفیق ـمون میپره وسط بازی! :دی
منم وقتی این خبر رو دیدم شاخ در اوردم! آخه کلود چش به نینتندو :| بعد همینطور که گفتی توی ASBR با این همه تقاضا هیچ خبری از هیچ FFـی نبود! :| حتی مثلا همون لایتینگی هم که تقریبا تنها FF نسل قبل بود!

غیر از کراش،یحتمل اسپایرو هم در آینده خواهد آمد! :)) با همون طرح قدیمیش!(نه Skylanders :| )
بعدشم میرن سراغ جان مارستون و ...! :-"
 
@Dinosaur

الان اون PS All Stars 2 چیه داستانش ؟ در راستای LSDعه ؟! :دی

PlayStation Vs Capcom ـه که از پارسال تا الان من و آریا به صورت خودجوش تاییدش کردیم :-" :دی

راستی بحث ASBR شد، امیدوارم این سری اگه خواستن یه پروژه مشابه ای بسازن مثل سری قبلی عمل نکنند و اختیار کامل به تیم سازنده بدن. چندوقت پیش داشتم یکی از مصاحبه های Reuben رو گوش میدادم (1 ساعت مصاحبه بود، رسما فقط 2 دقیقه اش در مورد بازیا حرف زدن، بقیه اش همه در مورد جادو جنبل و موجود فضایی و... :| بگذریم :دی ) یه نکته جالبی رو در مورد ASBR گفت که به نظرم واقعا نشون میده چرا پروژه نتونست خیلی موفق بشه.

Reuben میگفت که من اصلا در جریان ساخت بازی نبودم (چون دانته جدید رو توش گذاشته بودن و خب Tim صداگذار اون بوده) ولی خب بعد از یه مدت شخص کارگردان بازی باهام تماس گرفت!!! Reuben میگه کارگردان در مورد بازی بهم گفت و اینکه چقدر هوادار دانته اصلیه و چقدر دوست داشته دانته اصلی رو توی بازی ببینه ولی بخاطر یه سری مسائل و قرار دادهای سونی تیم سازنده نمیتونسته اینکار رو بکنه و بجاش مجبور شدن از دانته جدید استفاده کنند. بعد کارگردان بازی از Reuben خواهش میکنه که اون بیاد و حداقل کار صداگذاری رو انجام بده، میگه نمیتونستن بهم پولی بدن و صرفا هزینه رفت و آمدم رو میتونستن پرداخت کنند و خب از اونجایی که روبین اصولا خیلی بچه باحالیه خواهش کارگردان رو قبول میکنه و میشه صداگذار دانته جدید توی ASBR. (کلا از این اخلاق روبین خیلی خوشم میاد :دی قبلا چند بار دیگه هم از اینجور کارا کرده، مثلا برای تبلیغات تلویزیونی DMC3 توی ژاپن :دی )

میگفت تجربه خیلی جالبی بود چون صدای Tim رو از قبل ضبط کرده بودن و وقتی میخواسته دیالوگا رو بگه یه گوشی توی گوشش بوده و دیالوگ های Tim رو میشنیده بعد سعی میکرده همونا رو با لحن و شخصیت دانته اصلی بگه و... بگذریم چون زیاد به موضوع تاپیک ربط نداره :دی

برگردیم سر بحث اصلی، کارگردان ASBR نمیتونسته حتی شخصیتایی که میخواد رو توی بازی بزاره!!! توی یه بازی Fighting که همه چیزش Roster ـش این موضوع وحشتناک مهمه! واقعا بعد از فهمیدن این موضوع درک اینکه چرا بازی یه سری ایرادات داشت و نتونست اونطوری که باید خوب عمل کنه خیلی راحت تر میشه.

بخاطر همین واقعا امیدوارم اگه سونی تصمیم گرفت زمانی یه پروژه مشابه بسازه دست سازنده رو کامل باز بزاره تا بازی یه بهانه ای برای جشن گرفتن تاریخ و گذشته PlayStation تبدیل بشه نه پلتفرمی برای بازاریابی و تبلیغات بقیه شرکتا.
 
راستی بحث ASBR شد، امیدوارم این سری اگه خواستن یه پروژه مشابه ای بسازن مثل سری قبلی عمل نکنند و اختیار کامل به تیم سازنده بدن...
عجب جریاناتی بوده! :| الآن میفهمم چرا خبری از Crash و Spyro نبود. به هر حال Activision اگه خونخوارترین کمپانی عالم هم باشه، با پول راضی میشه دو تا کاراکترش رو به یه بازی قرض بده. اینجا دیگه بحث یه بازی کامل نیست و فقط دو تا دونه کاراکتر هست. ولی لابد یه پول نسبتاً زیادی خواسته و سونی هم گفته حال نمیکنیم پول بدیم و به جاش Big Daddy رو میاریم توی بازی که تاریخچه بسیار غنی و عظیمی با PS داشته! lol یا چرا سراغ Lara Croft بریم، وقتی جناب Isaac Clarke رو میشه وارد بازی کرد؟ کاراکترهای FFهای PS1/PS2 یا حتی کاراکترهای REهای کلاسیک هم به جهنم،
کلاً ساخت بازی به این شکل خیلی کار مسخره ای بود. بازی ای که اگه کیفیتش بالا بود میتونست راحت به یکی از محبوب ترین IPهای سونی تبدیل بشه، ولی نه سازنده درجه یکی داشت و نه از پتانسیل کاراکترها و بازی های PS استفاده کرد. پرفروش ترین سری بازی PS یعنی GT هم هیچ سهمی توی بازی نداشت، در حالی که میشد خیلی راحت یکی از میدون های مبارزه رو بر اساس یکی از پیست های طراحی شده توسط PD (نه پیست های واقعی) ساخت و یه آهنگ Moon over the Castle هم روش گذاشت.

@Dinosaur

الان اون PS All Stars 2 چیه داستانش ؟ در راستای LSDعه ؟! :biggrin1:
این یکی LSD انحصاری من و علی هست! :دی
 
بحث DOA X3 شد (بنده خدا جایی هم نداره بشه خبراشو گذاشت) :دی تصاویر جدید از بازی و آپدیت سافت انجین با گیم پلی بازی یه مدته اومده ولی خب نمیشه گذاشتش به شدت دوز هنتـایش بالاس :دی ولی با چیزایی که دیدم میشه گفت پیشرفت بازی وحشتناک خون دماغه :دی




نظر یوشیدا در مورد بازی:


Thank me later
shrewd.gif
yahoo_4.gif

w2ag3cck9ygzpyy83ttf.jpg
 
آخرین ویرایش:
ارت های لیک شده از پروژه Bend Studio



پ.ن: Bend Studio #Horror #New Game#
اینا برای Bend نیستن. :دی یه شایعه اشتباه پخش شده بود که برای اون استودیو هست، ولی بعدش مشخص شد که بازی Scorn نام داره و یه استودیوی مستقل در حال ساختش هست. نمیدونم قضیه به کجا رسید و هنوز ادامه میدن یا کنسل شد.
 
اینا برای Bend نیستن. :دی یه شایعه اشتباه پخش شده بود که برای اون استودیو هست، ولی بعدش مشخص شد که بازی Scorn نام داره و یه استودیوی مستقل در حال ساختش هست. نمیدونم قضیه به کجا رسید و هنوز ادامه میدن یا کنسل شد.
اریا مهم اینه همه میدونیم که بند یه عنوان ترسناک جهان باز داره میسازه اصلش همون Horror باشه اونم جهان باز بسه
یه شایعه دیگه هم هست که میگن بازی بند با موتور Unreal Engine 4 در حال ساخته این خبرم هموت موقعی پخش شد که خبر پروژه بند اومد
و به نظرم دور از ذهنه چون معمولا استودیوهای فرست پارتی سونی همشون خودشون موتور دارن
و یه چیز دیگه اون عنوانی که میگفتن دقیقه 90 تو پاریس گیمز ویک واسه نمایش کنسل شده 90 درصد به نظرم همین بازی Bend بوده و بس و اون توییتی هم که چند روز
پیش یکی از اعضای بند کرد نخی بود برای معرفی بازی تو PSX امسال خلاصه اماده باشید هایپ کنید:d
 
من هرچی با خودم کلنجار میرم، کنار نمیام که دوتا سبک Open-World و Horror سنخیتی باهم داشته باشند! :دی یعنی در راستای همدیگه اصلا نیستند! بازی های ترسناک نیاز به فضا سازی دارن، فضا سازی خوب هم قاعدتا باید تو یه محیط محدود باشه و نمیشه تو یه سایز بندی بزرگ اجراش کرد.

نظرم اینه که Bend اگه قرار چیزی در رابطه با سبک ترسناک بسازه احتمال 90 درصد جهان باز نباید باشه!
 
من هرچی با خودم کلنجار میرم، کنار نمیام که دوتا سبک Open-World و Horror سنخیتی باهم داشته باشند! :دی یعنی در راستای همدیگه اصلا نیستند! بازی های ترسناک نیاز به فضا سازی دارن، فضا سازی خوب هم قاعدتا باید تو یه محیط محدود باشه و نمیشه تو یه سایز بندی بزرگ اجراش کرد.

نظرم اینه که Bend اگه قرار چیزی در رابطه با سبک ترسناک بسازه احتمال 90 درصد جهان باز نباید باشه!
اگه تونستی siren رو پیدا کن و بازی کن تفریبا ow بود و من عاشقش بودم . البته ow کامل نبود
راستی چرا از نسخه جدید این siren خبری نیس ؟ فقط خدا کنه بیخیالش نشده باشن چون یکی از متفاوت ترین بازی های هست که بازی کردم
 
اگه تونستی siren رو پیدا کن و بازی کن تفریبا ow بود و من عاشقش بودم . البته ow کامل نبود
راستی چرا از نسخه جدید این siren خبری نیس ؟ فقط خدا کنه بیخیالش نشده باشن چون یکی از متفاوت ترین بازی های هست که بازی کردم

حالا من Siren بازی نکردم چون کلا میونه خوبی با بازی های ترسناک ندارم چه برسه به اون جاپونیش :دی ولی خب شما در نظر داشته باشید محیط باز بودن با جهان باز بودن یه مقوله کاملا جداست :دی

جهان باز یعنی Skyrim و The Witcher و Fallout و ... :دی
 
آخرین ویرایش:
اگه تونستی siren رو پیدا کن و بازی کن تفریبا ow بود و من عاشقش بودم . البته ow کامل نبود
راستی چرا از نسخه جدید این siren خبری نیس ؟ فقط خدا کنه بیخیالش نشده باشن چون یکی از متفاوت ترین بازی های هست که بازی کردم

چون تویاما سنسه (خالق ، کارگردان و نویسنده ی سایلنت هیل ، سایرن و گرویتی راش) مشغول Gravity Rush 2 هستن :دی امیدوارم استاد بعدش بره سراغ شماره بعدی Siren :دی
 
طبق رسم چندوقت اخیر سونی بازم قبل از کنفرانس خبری از هایپ کردن نیست. حالا که فعلا جو آرومه بیاید بگید ببینیم هر کدومتون دوست دارید چه معرفی/خبری رو توی مراسم ببینید که برای اکثریت هوادارا مهم نیست ولی اینقدر برای شما اهمیت داره که به تنهایی میتونه کنفرانس رو براتون به یه مراسم رویایی تبدیل کنه؟ :دی

اول خودم میگم. برای من این اتفاق پارسال افتاد و امیدوارم امسال هم باز تکرار بشه :دی یعنی اگه کل کنفرانس هم آمار و ارقام و نشون دادن نمایش بازیهای مولتی همیشگی مثل Destiny و اینجور چیزا باشه، ولی یک دقیقه آخرش بردارن این رو بگن، مثل پارسال مراسم برای من به یکی از بهترین Event های زندگیم تبدیل میشه :دی

P4Vp6.png


یا

KVS37.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or