مایکروسافت: عناوین زیادی برای کنسول‌های Xbox در دست‌ساخت است

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,711
نام
Ebrahim
1.png
بزرگ‌ترین مشکلی که در حال حاضر کنسول‌های Xbox با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، فقدان بازی انحصاری باکیفیت و هیجان‌انگیز است. استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت تا به الآن در چنین وضعیت وخیمی قرار نگرفته بودند. E3 امسال نشان داد که این شک‌های پیرامون شرکت مایکروسافت در مورد نداشتن عنوان مهم انحصاری و هیجان‌انگیز برای پلتفرم Xbox، حقیقت داشته است. تنها می‌توان نتیجه گرفت که عناوین همیشگی کمپانی مایکروسافت این بازی‌ها هستند: Halo, Gears, Forza و Sea of Thieves و Crackdown

به‌هرحال، مدیران کمپانی مایکروسافت اصرار دارند که عناوین معرفی نشده زیادی برای پلتفرم‌های Xbox در دست‌ساخت است.

آقای Aaron Greenberg مدیر بازاریابی این کمپانی می‌گوید:

«این تعادل خوبی است که در اوایل معرفی، چه تعداد بازی را نشان دهیم. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که پروژه‌های بسیاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس در حال ساخت است و بازی‌هایی که نمی‌توانیم امروز در مورد آن صحبت کنیم.»

منبع

Read the whole post here.
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
حالا سونی هر جور عمل کرده و شاید انتقاد بهش هست ولی ترول کردن شما ماکرو فن ها واقعا رو میخواد. کنسول اصلا بازی داره؟ تاپیک بازی های وان خیلی وقت خوابیده. کسی اصلا چیزی نمیگه. فقط CD3 مونده و SOT این دو تا هم بیاد رسما این نسل شما تموم میشه. بقیه بازی ها هم راحت میشه با یه PC معمولی به لطف این یونیورسال ماکرو بازی کرد.(من همیشه ماکرو رو دعا میکنم واسه این سیاست).
تنها چیزی که مونده اون XOX هست که بزارید بیاد بعد صحبت میکنیم. شما مطمئن باشید کمپانی حاظر نیستند انقدر هزینه بیشتر واسه یه کنسول جدید بکنند که خروجی 4K بده که اصلا معلوم نیست چقدر حمایت بشه ازش.
داداش پیاده شو با هم بریم.
کنسول بازی داره؟ یعنی رسما هرچی ترد پارتی بود ریختید دور؟ پارسال کم انحصاری نداد. امسال هم ی هیلو وارز بیشتر نبوده تا الان و همچین لاین آپش هم خالی نیست.
تاپیک ها خوابیده چون کسی عین بعضی از دوستان نمیاد حتی حالت دستای کریتوس موقع گرفتن اون آلت قتاله رو بررسی کنه تا ببینه کدوم خدای نوردیک رو کشته:|
ببینم کرک داون3 و SOT بیاد یعنی بوم نسل تموم شد؟ اینجاست که باید گفت هذا من فضل ربی.هرچی که هست این نسل بیشتر از این حرفا ادامه داره.کم کمش سه سال و خورده ای دیگه.
حمایت یعنی این که هر روز توی اخبار بیشتر سازنده ها از قدرتش میگن و هی تاییدش میکنن و میگن بازیمون برا این اپتیمایز میشه.خودتون بهتر میدونید اول عرضه کنسول نمیشه همه قدرتش رو کشید بیرون.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
بحث مدارس و تعطیلی و برنامه کودک رو تموم کنید!

هر کسی نظری داره! توهین نه به شخص مجاز هست و نه به گروه! عقاید یک فرد هم به کل گروه نچسبونید!

هر کامنتی در اون مورد ارسال بشه قطعا دسترسی رو از دست می ده! اگر کامنتی هم توهین آمیز، بی محتوا بود لطفا گزارش کنید!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر