ما رو بگو که منتظر Hi-Fi Rush 2 یا یه پروژه اون مدلی دیگه از Tango بودیم.
واقعاً جزو جالبترین بازیهای این نسل بود و حیف شد که همچین بلایی سر استودیوی سازندهش اومد. امیدوارم حداقل کارگردان و عوامل اصلی پروژه بتونن توی یه استودیوی دیگه روی این جور بازیها کار کنن.
-----------
حالا یه زمانی هست که ناشر/مالک خیلی هم سرمایه نجومی نداره و با اینکه تعطیل کردن زیرمجموعههاش باعث ناراحتی میشه و آدم لعنت میفرسته بهشون، ولی شاید از نظر اقتصادی بشه توجیه کرد. ولی شرکتی که ۷۰ میلیارد دلار میده برای خرید یه ناشر (به اضافه ۸،۹ میلیارد دیگه برای بقیه خریدهای سالهای اخیر)، کاش حداقل سازنده یکی از بهترین بازیهاش رو منهدم نمیکرد. اون هم استودیویی که بعید میدونم (البته مدرکی ندارم!) هزینههاش در حد استودیوهای عظیم بوده باشه و بهش میخورد جمع و جورتر از غولهایی باشه که همینطور باید پول ریخت توی شکمشون برای تولید بازی.
احتمالاً حضرت هم به زودی یه بیانیهای میده و ویدیویی چیزی ازش پخش میشه که با غم و غصه در مورد دلایل این ماجرا صحبت میکنه. دوستان هم میگن بله، ایشون به عنوان مدیر برتر قرن هرچی بگه حق داره و الآن هم توی تصویر پشت سرش یه مجسمه بوقلمون هست که نشون میده استودیوی بعدی که میخوان بخرن چیه و این خریدها نشوندهنده استراتژیهای حیرتانگیز اسپنسر هست که تعداد زیرمجموعهها رو با هنر مدیریتش(!) چند برابر کرده و...