مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
1715088641675.png

به گزارش جیسون شرایر و به نقل از بلومبرگ مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
علت این امر از طرف مت بوتی طی ایمیلی "الویت دهی در عرضه عناوین و منابع" عنوان شده

استدیوهای تعطیل شده عبارتند از:
Arkane Austin (Redfall)
-Tango Gameworks (The Evil Witihin, Ghostwire Tokyo)
-Alpha Dog Studios
-Roundhouse Studios

منبع:
 
اگر پلی استیشن و طرفداهاش نبود فکر کنم سونی سالها بود ورشکست شده بود و فقط باتری قلمی تولید میکرد
مایکرو هم اگه پنحره درست نمیکرد، ببخشید ویندوز، شما الان نه فن اکس‌باکس‌ بودی نه این تاپیک وجود داشت نه شما مجبور به مغالطه میشدی!
 
اگر پلی استیشن و طرفداهاش نبود فکر کنم سونی سالها بود ورشکست شده بود و فقط باتری قلمی تولید میکرد
خب این نشون‌دهنده قدرت برند پلی استیشن هست که تونسته انقدر به سونی خیر و برکت برسونه.
برعکس برند ایکس باکس که با اولین کنسولش، ۴ میلیارد دلار به مایکروسافت ضرر زد و اگه پول بی‌پایان مایکروسافت نبود، همون سال ۲۰۰۳ یا ۲۰۰۴ وصیت‌نامه می‌نوشتن و مرحوم مغفور رو توی بهشت زهرای واشینگتن دفن می‌کردن! :D ولی پول پدر باعث شد پسر به حیات خودش ادامه بده و به جز یه دوران موفقیت‌آمیز X360، توی بقیه موارد درجا بزنه و پدر هی پول بپاشه جلوش و بگه غصه نخور! :D
 
آخرین ویرایش:
خب این نشون‌دهنده قدرت برند پلی استیشن هست که تونسته انقدر به سونی خیر و برکت برسونه.
برعکس برند ایکس باکس که با اولین کنسولش، ۴ میلیارد دلار به مایکروسافت ضرر زد و اگه پول بی‌پایان مایکروسافت نبود، همون سال ۲۰۰۳ یا ۲۰۰۴ وصیت‌نامه می‌نوشتن و مرحوم مغفور رو توی بهشت زهرای واشینگتن دفن می‌کردن! :D ولی پول پدر باعث شد پسر به حیات خودش ادامه بده و به جز یه دوران موفقیت‌آمیز X360، توی بقیه موارد درجا بزنه و پدر هی پول بپاشه جلوش و بگه غصه نخور! :D
کاری که ماکروسافت با XBOX کرد یکی از بزرگترین دست آوردهای ممکن بود ماکروسافت به عنوان یک شرکتی که عموما نرم افزار تولید میکرد و تقریبا هیچ تجربه ای در زمینه سخت افزار نداشت یک تنه رفت به جنگ امپراطوری کنسولی ژاپن که اون تایم دنیا قبضه کرده بودن خیلی از غول های تکنولوژی مثل گوگل و اپل و آمازون و... میخواستن همچین کاری بکنن ولی نه توانش داشتن نه وجودش ولی ماکروسافت تا اینجا اومده درضمن برای ماکروسافت برند XBOX مهم هست نه سود جزئی صنعت گیم سودی که سونی از PS در میاره برا ماکروسافت پول خُرد حساب میشه
 
کاری که ماکروسافت با XBOX کرد یکی از بزرگترین دست آوردهای ممکن بود ماکروسافت به عنوان یک شرکتی که عموما نرم افزار تولید میکرد و تقریبا هیچ تجربه ای در زمینه سخت افزار نداشت یک تنه رفت به جنگ امپراطوری کنسولی ژاپن که اون تایم دنیا قبضه کرده بودن خیلی از غول های تکنولوژی مثل گوگل و اپل و آمازون و... میخواستن همچین کاری بکنن ولی نه توانش داشتن نه وجودش ولی ماکروسافت تا اینجا اومده درضمن برای ماکروسافت برند XBOX مهم هست نه سود جزئی صنعت گیم سودی که سونی از PS در میاره برا ماکروسافت پول خُرد حساب میشه
بله خیلی کار بزرگی بوده از سوم چهارم شدن:دی سونی در اولین حضورش در جهان کنسول ها غول بی شاخ و دمی به نام نینتندو رو شکست داد و اولین کنسول 100 میلیونی تاریخ شد! اکس باکس چیکار کرد؟ کلا 20 میلیون جلوی فروش 150 میلیونی افسانه ای PS2:دی خیلی دستاورد خاصی حساب نمیشه حقیقتا.
 
درضمن برای ماکروسافت برند XBOX مهم هست نه سود جزئی صنعت گیم سودی که سونی از PS در میاره برا ماکروسافت پول خُرد حساب میشه
هنوزم بعد از جنگ می جنگه :D فعلا که مایکروسافت گیمینگ برای همین به قول خودت پول خُرد و شکست مفتضحانش دس به دامن سونی شده :D و هر روز قربون صدقه PSـفنا می رن و استودیوهای فرست پارتی جعبه تمرکزو ساپورتشونو گذاشتن روی PS5.منظورم شما نیستی کلی می گم، یعنی آدم بعد این مدت مگه کورو کر باشه که مصاحبه ها رو نشنوه و بیانیه ها رو نخونه! یا مثلا مسافر زمان باشه و از نسل 7 بیادو بی خبر باشه! وگرنه چه دلیلی داره عناوین مشترک مایکروسافت گیمینگ که روی PS5 میاد رو انحصاری معنوی جعبه کسی خطاب کنه! یا از بستن استودیو توسط ناشر TPیا SP ابراز رضایت کنه
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت از سال 1872 میلادی داره آفیس رو بدون تغییرات آن‌چنانی می‌فروشه
الان اشتراک حرفه‌ای آفیس 365 برای حداکثر 6 کاربر سالی 100دلار درمی‌آید. فکر نمی‌کنم هزینه توسعه آفیس (نه بخش‌های سازمانی و کلاود) در سال بیشتر از حتی یک بازی AAA باشه.
آخرین آمار کاربران سرویس 365 هم حدود 350 میلیون نفر بوده. یه ضرب و تقسیم بکنید، اعداد عجیب و غریب میشه.
بخش محصولات سازمانی مایکروسافت حدود 70 میلیارد دلار درآمد سالانه داره. و احتمالا حاشیه سود بالایی هم از این رقم براش ایجاد میشه.

بنابراین برای مدیران مالی مایکروسافت که فرق Xbox و PS رو هم حتی نمی‌دونن، بخش گیمینگ با هزینه‌های درشت و بازگشت سرمایه پرریسک، در مقابل چیزهایی مثل کلاود، آفیس و نرم‌افزارهای سازمانی
در وضعیت فعلی چندان جذاب نیست. اگر چه این‌ها فقط تخیلات منه، اما خیلی بعید به نظرم میاد واقعیت چندان دور از این باشه.

عملکرد مالی خیلی خوب مایکروسافت در مقابل نه فقط سونی بلکه در مقایسه با کلیه تجارت‌های روی کره‌ی زمین هم به خاطر سوددهی خرکی همون بخش‌هاست. بخش اصلی گیمینگ بدون خریدهای اخیر، درآمد و حاشیه سود چندان بزرگی نداره.
 
یه سریا چندین ساله بدون چشم داشت دارن زحمت می کشن، خستگی ناپذیر تر از تمام یوتیوبر ها.

نمونه ‌‌ش رو در کامنت های همین صفحه از دوستان جعبه فن مشاهده می فرمایید. خدا قوت عزیزان.
چرا میگید جعبه فن، حالا ما بگیم ایستگاه فن خوبه
 
الان در استودیو رو که تخته میکنن خود به خود همه رو میفرستن خونه هاشون یا مثلا زنیمکس جاهای دیگه به کارشون میگیره؟
چون واقعا انیماتورا و کامبت دیزاینرای Hi-fi Rush جز با استعداد ترین آرتیستا بودن رسما یکی از با کیفیت ترین عناوین تو این زمینه ها رو ارائه دادن حیفه از دستشون بدن!

گرچه با این مدیریت تو دیوار ماکروسافت اگه جای اینارو سازنده های سفیر عشق بگیرن من دیگه تعجب نمیکنم :دی
 
کاری که ماکروسافت با XBOX کرد یکی از بزرگترین دست آوردهای ممکن بود ماکروسافت به عنوان یک شرکتی که عموما نرم افزار تولید میکرد و تقریبا هیچ تجربه ای در زمینه سخت افزار نداشت یک تنه رفت به جنگ امپراطوری کنسولی ژاپن که اون تایم دنیا قبضه کرده بودن خیلی از غول های تکنولوژی مثل گوگل و اپل و آمازون و... میخواستن همچین کاری بکنن ولی نه توانش داشتن نه وجودش ولی ماکروسافت تا اینجا اومده درضمن برای ماکروسافت برند XBOX مهم هست نه سود جزئی صنعت گیم سودی که سونی از PS در میاره برا ماکروسافت پول خُرد حساب میشه
پاسخ کامنتت رو میسپارم به AI, واقعا از عهده من خارجه :)
 
الان در استودیو رو که تخته میکنن خود به خود همه رو میفرستن خونه هاشون یا مثلا زنیمکس جاهای دیگه به کارشون میگیره؟
چون واقعا انیماتورا و کامبت دیزاینرای Hi-fi Rush جز با استعداد ترین آرتیستا بودن رسما یکی از با کیفیت ترین عناوین تو این زمینه ها رو ارائه دادن حیفه از دستشون بدن!

گرچه با این مدیریت تو دیوار ماکروسافت اگه جای اینارو سازنده های سفیر عشق بگیرن من دیگه تعجب نمیکنم :D
انیمیشن های گیم پلی رو اطلاع ندارم ولی تا جایی که میدونم خیلی از کارهای مربوط به انیمیشنهای کات سینی در های-فای راش، برون سپاری بوده به آرتیست های فریلنس گولاخ یا استودیوهای انیمیشنی. یه مدت بود تو اینستاگرام هرچی انیماتور خفن فالو کرده بودم میومد اون بخشی از کات سین های بازی رو که کار کرده بود ویدئو میزاشت و فخر میفروخت:دی
کلا خیلی گیم با عشقی بود که متاسفانه گریبانگیر ابلهی به نام مایکروسافت شد.
 
اگر پلی استیشن و طرفداهاش نبود فکر کنم سونی سالها بود ورشکست شده بود و فقط باتری قلمی تولید میکرد
واقعا خوش بحالت
یعنی اگر من اراده و ایمان تو رو داشتم دنیا رو فتح کرده بودم.
دقیقا از زمان x360 با همین لحن پست میدی و در تاریکترین روزهای برند ایکس باکس هم خم به ابرو نیاوردی.
واقعا به ایستادگیت غبطه میخورم​

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or