مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,431
نام
سید محمد حسین
1715088641675.png

به گزارش جیسون شرایر و به نقل از بلومبرگ مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
علت این امر از طرف مت بوتی طی ایمیلی "الویت دهی در عرضه عناوین و منابع" عنوان شده

استدیوهای تعطیل شده عبارتند از:
Arkane Austin (Redfall)
-Tango Gameworks (The Evil Witihin, Ghostwire Tokyo)
-Alpha Dog Studios
-Roundhouse Studios

منبع:
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,919
این توییت در عین سادگی به شدت دردناکه.
اره. توییت کسی که خودش جلوتر تانگو رو ول کرده رفته یه استودیو دیگه زده، به شدت دردناکه!
.................

نمیدونم یادتون رفته یا نمیدونین یا خودتون رو زدید به ندونستن. ولی اگر یادتون رفته یا نمیدونید، برید شرایط بتسدا/زنیمکس رو قبل از خریده شدنش توسط مایکروسافت رو دوباره مطالعه کنید تا متوجه بشید اگر مایکروسافت نبود، قطعن استودیوهای بیشتری تا الان تعطیل/فروخته میشد.
مایکروسافت داره یه بیزینس رو میچرخونه، بنگاه خیریه نیست. استودیویی که نتونه خرج خودش رو دربیاره و به سوددهی نرسه، باید تعطیل بشه.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,806
نام
Mehrdad
اره. توییت کسی که خودش جلوتر تانگو رو ول کرده رفته یه استودیو دیگه زده، به شدت دردناکه!
.................

نمیدونم یادتون رفته یا نمیدونین یا خودتون رو زدید به ندونستن. ولی اگر یادتون رفته یا نمیدونید، برید شرایط بتسدا/زنیمکس رو قبل از خریده شدنش توسط مایکروسافت رو دوباره مطالعه کنید تا متوجه بشید اگر مایکروسافت نبود، قطعن استودیوهای بیشتری تا الان تعطیل/فروخته میشد.
مایکروسافت داره یه بیزینس رو میچرخونه، بنگاه خیریه نیست. استودیویی که نتونه خرج خودش رو دربیاره و به سوددهی نرسه، باید تعطیل بشه.
یادته دوست داشتی گیتار هیرو احیا شه؟ از رو علاقه ات بود دیگه نه از رو اینكه مایكرو رو خیریه فرض میكردی..

ما هم اینجا به عنوان گیمر از رو "علاقه " و عشق به بازی ها اینجا هستیم و نظر میدیم نه به عنوان منتظران خیریه مایكرو..


این كه انتظار داشته باشیم كمپانی دست و دلبازی كه فقط در یك فقره هفتاد هشتاد بیلیون خرج اكسپند مجموعه اش میكنه، قبل تعطیلی حداقل "تلاش" كنه استودیو رو زنده نگه داره، خیریه بازی نیست، معمولی ترین برخوردی هست كه از غول هایی مثل سونی و مایكرو، میشه انتظار داشت...
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,371
ماموریت میکامی مدت ها بود در تنگو تموم شده بود و برای همین رفتش. هدفش هم پرورش نسل جدیدی از دولوپرها و میدون دادن به جوون ترها بود. دقیقا هم این اتفاق در های-فای راش افتاد که تقریبا کاره خاصی در ساختش نبود و اتفاقا تبدیل شد به بهترین بازی تنگو و یکی از بهترین های چند سال گذشته مایکروسافت. خلاصه که هیچ توجیهی برای بستن تنگو وجود نداره. البته جلوتر گفتم، معمولا اینجور مواقع، فن های مایکرو استودیوهای تعطیل شده رو با گوه یکی میکنن و برای مایکرو ماله میکشن:D
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,919
یادته دوست داشتی گیتار هیرو احیا شه؟ از رو علاقه ات بود دیگه نه از رو اینكه مایكرو رو خیریه فرض میكردی..

ما هم اینجا به عنوان گیمر از رو "علاقه " و عشق به بازی ها اینجا هستیم و نظر میدیم نه به عنوان منتظران خیریه مایكرو..


این كه انتظار داشته باشیم كمپانی دست و دلبازی كه فقط در یك فقره هفتاد هشتاد بیلیون خرج اكسپند مجموعه اش میكنه، قبل تعطیلی حداقل "تلاش" كنه استودیو رو زنده نگه داره، خیریه بازی نیست، معمولی ترین برخوردی هست كه از غول هایی مثل سونی و مایكرو، میشه انتظار داشت...
هنوزم دوست دارم گیتار هیرو احیا شه.
ولی
buy it.png

این واقعیت روهم درک میکنم.
مدیریت اسپنسر ایراد داره ولی اینکه تمام مسایل رو بریزیم سر اسپنسر، دور از انصافه.
سیاست مایکروسافت خیلی وقته مشخص شده. بازیهای ایکس باکس یا باید فروش خوبی داشته باشن یا روی رشد گیم پس تاثیر بزارن.

چندجا به چند مدل مختلف گفتم که اگر مایکروسافت نبود و با توجه به شرایط زنیمکس قبل از خرید و خروجی های این استودیوها بعد از خرید، تانگو و ارکین استین خیلی زودتر از اینها تعطیل/فروخته میشدن.
یه دوره ای همین دوستان ایکس باکس فروم تو محافل خصوصی تر، بیشترین انتقادشون نسبت به فیل اسپنسر این بود که چرا ایشون مثل سونی قاطعانه با استودیوها برخورد نمیکنه.
چرا انقدر داره آزادی عمل میده و پول خرجشون میکنه. حالا الان که داره این اتفاق میوفته، همه اونها شدن مخالف این سیاست. سوپر سونی فن های متعصب دو آتیشه رو کاری باهاشون نداریم. تکلیف اونا معلومه و نظراتشون هم فاقد اهمیت. ولی از این دوستان در عجبم که چطور یهویی انقدر تغییر موضع دادن.

اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش.

ارکین که هیچ. ولی همین تانگو (تو اون تاپیک هم گفتم). اگر مستقل بودن، بعد از عرضه گوست وایر و شکست تجاریش، بدون مایکروسافت اصلن فرصت ساخت هایفای راش رو نداشتن.
در ثانی همین آقای میکامی که الان لباس مشکی پوشیده و عزادار شده، خودش با بیان اینکه دیگه علاقه ای به ساخت بازیهای ترسناک نداره و ترک استودیو، اولین میخ رو به تابوت تانگو زد.
اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,806
نام
Mehrdad
هنوزم دوست دارم گیتار هیرو احیا شه.
ولی
View attachment 336607

این واقعیت روهم درک میکنم.
مدیریت اسپنسر ایراد داره ولی اینکه تمام مسایل رو بریزیم سر اسپنسر، دور از انصافه.
سیاست مایکروسافت خیلی وقته مشخص شده. بازیهای ایکس باکس یا باید فروش خوبی داشته باشن یا روی رشد گیم پس تاثیر بزارن.

چندجا به چند مدل مختلف گفتم که اگر مایکروسافت نبود و با توجه به شرایط زنیمکس قبل از خرید و خروجی های این استودیوها بعد از خرید، تانگو و ارکین استین خیلی زودتر از اینها تعطیل/فروخته میشدن.
یه دوره ای همین دوستان ایکس باکس فروم تو محافل خصوصی تر، بیشترین انتقادشون نسبت به فیل اسپنسر این بود که چرا ایشون مثل سونی قاطعانه با استودیوها برخورد نمیکنه.
چرا انقدر داره آزادی عمل میده و پول خرجشون میکنه. حالا الان که داره این اتفاق میوفته، همه اونها شدن مخالف این سیاست. سوپر سونی فن های متعصب دو آتیشه رو کاری باهاشون نداریم. تکلیف اونا معلومه و نظراتشون هم فاقد اهمیت. ولی از این دوستان در عجبم که چطور یهویی انقدر تغییر موضع دادن.

اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش.

ارکین که هیچ. ولی همین تانگو (تو اون تاپیک هم گفتم). اگر مستقل بودن، بعد از عرضه گوست وایر و شکست تجاریش، بدون مایکروسافت اصلن فرصت ساخت هایفای راش رو نداشتن.
در ثانی همین آقای میکامی که الان لباس مشکی پوشیده و عزادار شده، خودش با بیان اینکه دیگه علاقه ای به ساخت بازیهای ترسناک نداره و ترک استودیو، اولین میخ رو به تابوت تانگو زد.
اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن.
حرفت رو میفهمم، "مدل" رو شما داری مطرح میکنی، مدل برخورد مایکرو به تنهایی ولی اینجا مدنظر نیست...

و اینم مهم هست که این "مدل" داره توسط "مایکروسافت" و سابقه اش به اجرا در میاد، اینجوری بگم، به نظرت اگه هیلو انیفینیت متا +90 میگرفت، بازی بین سوپرفن ها هم به موفقیت میرسید (تا جایی که من یادمه، به غیر از گیم پلی و اتمسفر و سندباکس خوب، همه از همه چیز دیگرش شاکی هستند، و خب هیلو که فقط گیم پلی و اتمسفر نبود هیچ وقت، هیلو داستان هم هست، مولتی پلیر قدرتمند و زنده برای بلند مدت هم هست...)

اگه استارفیلد متای 90 میگرفت، اگه فیبل متای 90 بگیره، اگه همه ی اینا حتی متای 87 88 بگیرند و بین فن بیس به موفقیت برسند، اگه مایکرو عین سونی یک کارنامه پربار حدود 30 ساله و مخصوصا 15 ساله، داشت، به نظرت الان حساسیت ها کمتر نبود؟ به نظرت اون موقع نمیشد فقط مثل شما، مدل رو در نظر گرفت؟

میشد دیگه، میخوام بگم، این دیدگاه سخت گیمر ها، از فن و هیتر گرفته تا بی طرف (:D) مولتی پلتفرم ترد پارتی باز تا خوره های ویدئوگیم، به نظرم حاصل عملکرد مایکرو هست...

اگه ملت ایکس رو دوست دارند و بهش کمتر سخت میگیرند، حاصل عملکرد ایکس هست، اگر ملت ایگرک رو همیشه مورد انتقاد قرار میدن و بهش بیشتر سخت میگیرند، هم نتیجه عملکرد ایگرگ هست...

مثلا در مورد تانگو، چرا فکر نکنیم رفتن میکامی، حاصل مدیریت مایکرو هست؟ چرا نشه بی نهایت فکر منفی بکنیم؟ مخصوصا وقتی خروجی مایکرو در 10 سال گذشته؛ عمدتا منفی بوده؟ چرا عجیبه اگر به مایکرو سخت بگیریم؟


اونم مایکرویی که در یک فقره اندازه تجارت خارجی چنننننند کشور پول خرج میکنه، گردن کلفته و مدعی... نه یک کمپانی گوگولی مگولی بنده خدایی...
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,805
اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش.

اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن.
"پس بازی ای که موفق می شه ولی در فروش بد عمل می کنه با بازی ای که کمالگراست یک معنی رو میده عجب :))" البته برای شما که سهامدار مایکروسافتید قطعا ناراحت کنندست که بازی شدو دراپ شده روی گیم پس فروشش ناراحت کننده باشه!
برای اطلاعت، کارگردان The Evil Within 2 هم کارگردان فای راش John Johanasــه. کانتنت نسخه اول هم ایشون کارگردانی کرد.خوشم میاد که هیچی نمی دونی :D
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,806
نام
Mehrdad
هنوزم دوست دارم گیتار هیرو احیا شه.
ولی
View attachment 336607

این واقعیت روهم درک میکنم.
مدیریت اسپنسر ایراد داره ولی اینکه تمام مسایل رو بریزیم سر اسپنسر، دور از انصافه.
سیاست مایکروسافت خیلی وقته مشخص شده. بازیهای ایکس باکس یا باید فروش خوبی داشته باشن یا روی رشد گیم پس تاثیر بزارن.

چندجا به چند مدل مختلف گفتم که اگر مایکروسافت نبود و با توجه به شرایط زنیمکس قبل از خرید و خروجی های این استودیوها بعد از خرید، تانگو و ارکین استین خیلی زودتر از اینها تعطیل/فروخته میشدن.
یه دوره ای همین دوستان ایکس باکس فروم تو محافل خصوصی تر، بیشترین انتقادشون نسبت به فیل اسپنسر این بود که چرا ایشون مثل سونی قاطعانه با استودیوها برخورد نمیکنه.
چرا انقدر داره آزادی عمل میده و پول خرجشون میکنه. حالا الان که داره این اتفاق میوفته، همه اونها شدن مخالف این سیاست. سوپر سونی فن های متعصب دو آتیشه رو کاری باهاشون نداریم. تکلیف اونا معلومه و نظراتشون هم فاقد اهمیت. ولی از این دوستان در عجبم که چطور یهویی انقدر تغییر موضع دادن.

اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش.

ارکین که هیچ. ولی همین تانگو (تو اون تاپیک هم گفتم). اگر مستقل بودن، بعد از عرضه گوست وایر و شکست تجاریش، بدون مایکروسافت اصلن فرصت ساخت هایفای راش رو نداشتن.
در ثانی همین آقای میکامی که الان لباس مشکی پوشیده و عزادار شده، خودش با بیان اینکه دیگه علاقه ای به ساخت بازیهای ترسناک نداره و ترک استودیو، اولین میخ رو به تابوت تانگو زد.
اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن.
Screenshot 2024-05-08 102746.jpg

زیر همین توییت، اکثریت قبول دارند که دلیل عدم موفقیت، گیم پس و نخریدن بازی ها توسط اکس فن هاست، خود اکس فن ها هم میگن تقصیر مایکروسافت هست که این مدل رو راه انداخته و تشویق کرده و به این سمت سوق داده...

به نظرم درست میگن...

 

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
176
مایکروسافت داره یه بیزینس رو میچرخونه، بنگاه خیریه نیست.
پس باید تا حالا ۵۰ بار بخش گیمینگ و مخصوصا ایکس باکس رو تعطیل می کرد میرفت پی کارش چون فقط با پول ددی زنده است و چیزی جز ضرر نداره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر