مایکروسافت افزایش سرعت CPU در Xbox one رو رسما تایید کرد!

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
16824922073289592638.png


یوسف مهدی مدیر بازاریابی Xbox در کنفرانس Citi Global Technology گفت مایکروسافت در حاضر در فاز تولید انبوه Xbox one هست و برنامه لانچ این کنسول برای ماه نوامبر 2013 در نظر گرفته شده.
او اضافه کردمایکروسافت یک تقویت تکنیکی دیگر در Xbox one ایجاد کرده و اون تغییر فرکانس کارکرد CPU از 1.6 گیگاهرتز به 1.75 گیگاهرتز هست این در حالیست که مایکروسافت یک ماه پیش تغییری هم در فرکانس کارکرد GPU این کنسول ایجاد کرده بود و فرکانس اون رو از 800 مگاهرتز به 853 مگاهرتز رسونده بود..

Xbox One now in full production with improved CPU performance - GeekWire
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
چطور ؟ خیلی آبرنگی بود که ؟ ;;)
خیلی رک بگم کسی که این مارک را به من چسبونده که من گفتم ابرنگی در حقیقت شعور خانوادگیش را نشون داده و کسی که از این پستی که من دادم بعد این را دوباره تکرار کنه در حقیقت شعور خانوادگیش را نشون داده !
اون کسی که فکر کرده این پست را من دادم و گفتم ابرنگی با یکی دیگه اشتباه گرفته و من وسط قربانی شدم و بارها این را گفتم که این جمله را به من نچسبونید دیگه شورش در اومد باید برم به ادمین تذکر بدم ؟! تا ببینم کی جرات داره دیگه این چیزه را به من بچسبونه ؟!

1 بار گفتم نشد 2 بار گفتم نشد 100 بار گفتم نشد ! هر چیزی حد و حدودی داره سعی کنید دیگه پاتون را از گلیمتون دراز تر نکنید هرچیزی ضرفیتی داره !

این پستم هم خواهش دارم پاک نشه تا یه تعداد ببینند تا ما مدتها سر این حرس نخوریم !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر