قیمت پلی استیشن 5 [پست اول حتما خوانده شود]

BUY-min.png

همونطور که از اسم تاپیک مشخصه اینجا در مورد قیمت بروز کنسول PS5 صحبت میشه
اگر پستی برخلاف قوانین در این تاپیک مشاهده کردید سریعاً گزارش کنید تا رسیدگی بشه
"از نقل قول کردن این پست ها خودداری کنید"


قبل از ارسال پست، حتماً موارد زیر را رعایت کنید:
در صورت مشاهده تخلف مستقیماً بدون اخطار برخورد خواهد شد
  • از دلالی کردن، تبلیغ فروشگاه ها ( آدرس، تلفن، لینک سایت، اسم فروشگاه، فرد خاص و .. ) جداً خودداری کنید.
  • باز هم تاکید می کنم، تبلیغ ممنوع ( من می‌خوام PS5 وارد کنم کی می خواد ؟!،این سایته برای پیش فروش گذاشته قیمتش خوبه حتما یه سری بزنید !!، انصافاً این فروشگاه X فیمت خوبی می ده ! و .. )
  • صحبت های سیاسی ( چرا تحریم شدیم و .. ) ممنوع می‌باشد.
  • بقیه مواد خلاف قوانین سایت هم که مشخصه ( فحاشی به یکدیگر، فرستادن پست های بی ارتباط با تاپیک و .. )
  • تاپیک برای دادن هرجور نظری درباره شرایط بازار و قیمت کاملاً آزاد هست و به هیچ عنوان حق حمله کردن به کسی که نظرش مخالف هست رو ندارین و در صورت مشاهده بدونه بخشش و تذکر قبلی دسترسیتون به تاپیک قطع میشه .
  • تصویر قرار ندید . قیمت پیش فروش رو اعلام نکنید . اگر جایی کالا رو موجود داره و قیمت اعلام کرده قیمت رو بنویسید و بگید فروش آنلاین یا فلان شهر و فلان محدوده
از این به بعد هم کسی اینجا نگه شماره و آدرس بدید یا پ.خ کنید، شدید برخورد میشه.

شما اگه قیمت به مزاجتون خوش اومد تشریف می برید پروفایل کاربری که قیمت داده ( توصیه نمیشه ! ) و سمت راست از "ارسال پیغام خصوصی" استفاده می کنید نه اینکه وسط تاپیک بگید شماره و آدرس رو پ.خ کن !

در صورت رعایت نکردن موارد بالا مستقیماً با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
باز هم تاکید میشه که با هر پستی مشکل دارید فقط گزارش کنید و خودتون تو تاپیک به کسی تهمت نزنید و با هم درگیر نشید .
پس سعی کنید با همکاریتون تاپیک رو جلو ببریم، باز هم تاکید می کنم این تاپیک به این راحتی ها باز نشده، اجازه ندید کاربرهایی که مشخصه هدفشون چیه، باعث قفل شدن و پاک شدن این تاپیک بشن.
بدیهی می‌باشد که ممکن است این قوانین به اقتضای زمان دستخوش تغییر گردند.

*تشکر از @.Amirone بابت کار گرافیکی

( آخرین ویرایش مدیریت : 1399/10/13 )
 
Last edited by a moderator:

flesh & blood

کاربر سایت
Sep 27, 2012
321
نام
amir
سلام فروشگاه خیلی معروف استاندارد 24.999 نمیدونم تاثیر کاهش قیمت دلاره یا موجودی زیاد شده یا تقاضای خرید کم شده ....!!!
همون فروشگاه خیلی معروفا میگی که وقتی ۲۰تومن بود میگفت نخرین و ادای خوب بودنا در میورد؟
حالا ۲۴۹۹۹ داره میفروشه؟ انگار دیگه نمیگه نخرین!!!
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,765
این تفکراتی که انگلیس ها ده ها سال پیش به ما ایرانی ها تزریق کردن، دست از سرمون ورنمیداره که هیچ، بلکه هرروز بدتر هم میشه.
همش فکر میکنم هموطنمون داره سرمون رو کلاه میزاره. فرقی هم نداره کدوم صنف باشه مهم اینه که ما بدون در نظر گرفتن شرایط فکر میکنیم هرچی میخریم داریم دوبله سوبله پولشو میدیم طرف مقابل هم داره پول پارو میکنه.
قصد ندارم با یه کامنت تفکراتتون رو تحت تاثیر قرار بدم. ولی نکته ای که هست اینکه تو این چند وقت مشخص شد که دلال و گرون فروش در تمام دنیا وجود داره. و مختص ایران نیست. اروپا و آمریکا هم نداره.
اینم در نظر بگیرید در حال حاضر شهروند اروپایی و آمریکایی شرایط اقتصادیشون قابل قیاس با ما ایرانیها نیست. چه تو کرونا چه قبل از کرونا
اصلن غرب چیه؟ الان میانگین حقوق در کشور عقب افتاده و دایم السیل بنگلادش سالیانه 2000 دلار ناقابله.
خدا رو شاکرم که حداقل این بحران کمبود دیوایس و قطعات نشون داد که اگر شرایط همون غربی ها ذره ای مختل بشه، اگر از کاسب و دلال ایرانی بدتر عمل نکنن، بهتر هم نیستن. دیگه چشم بندی که نیست. یه جستجوی ساده تو اینترنت بکنید ببینید همونهایی که فکر میکنید خیلی از ما با فرهنگ تر و متمدن ترن به چه قیمت هایی کارت گرافیک و کنسول و... برای فروش گذاشتن.
بدون اینکه بدونید یه کاسب برای تامین جنس و وارد کردنش به کشور و نهایتن فروشش چقدر داستان داره، قضاوتشون میکنید. مشخصه که تمام دوستانی که اینگونه قضاوت میکنن حتی یک روز هم سابقه کاسبی نداشتن.
اگر شما یادتون نمیاد باید خدمتتون عرض کنم که زمانی که شرایط کشور کمی بهتر بود، خیلی از اجناس حتی از معادل قیمت دلاریش (در خرده فروشی های خارجی)، ارزون تر فروخته میشد.
اینم بگم که قطعن در ایران هم مثل همه جای دنیا دلال و دزد و کاسب گرون فروش وجود داره که باید باهاشون با ابزارهایی که در اختیار داریم مبارزه کنیم. میشه تا حدی با شکایت به اتحادیه/تعزیرات حکومتی/ و از همه تاثیر گذارتر "نخریدن" جلوشون رو گرفت.
ولی اینکه همرو به یک چشم ببینیم و فکر کنیم هممون داریم سر همدیگرو کلاه میزاریم، نه تنها مشکلی رو حل نمیکنه بلکه با اینکار داریم به خودمون آدرس غلط میدیم و عزت نفس ملی مون رو از بین میبریم.
----------------------
پ.ن: من سالهاست فعالیت صنفی ندارم و در خریدن یا نخریدن کنسول ps5 توسط شما ذینفع نیستم.
 
Last edited by a moderator:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
یه طرز فکر جا افتاده توی این تاپیک که کل دنیا کنسول ناموجوده و نمایندگی روزی یه دونه هم نمیتونه بفروشه و کل دنیا دارن 1000 دلاری می‌خرند دلال‌های ایرانی هم بندگان خدا 1000دلار کنسول می‌خرند و تازه پایین‌تر هم می‌فروشند و برای رضای خدا کاسبی میکنن، من خودم توی مغازه کنسول فروشی بودم اون زمان که دلار 10 تومن بود کنسول 4 5 تومن بود و کرونا نبود روی هر کنسول 300هزار تومن می‌خوردند دیگه الان که ماشالا خریدار تشنه هست قطعا سود خالص بالای 10 میلیون هست، بعله کل دنیا دلال داره ولی نمایندگی رسمی هست داخل آدم حسابشون میکنن، سرانشون دنیا ستیز نیستن میرن کنسول با قیمت واقعیش می‌خرند الان خیلی از بچه ها بالای 25 میلیون پول دادند دو روز دیگه اون رم که توی کاور هیت سینک نیست مشکل‌زا بشه تکلیف چیه، اونجا اگه کنسول 2000دلار هم بخرند گارانتی داره کنسول رو بدون هیچ قید و شرطی عوض می‌کنند
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
دوست نزدیک من در آلمان و شهر هامبورگ زندگی میکنه . فروشگاهی فیزیکی که نمایندگی رسمی هستش کنسول هایی که میاد رو داره به قیمت رسمی به فروش میرسونه . مشکل اصلی اینه که کنسول در کل جهان با کمبود مواجه هستش ولی هر چند هفته یک بار موجودی ها پر میشه و سریع هم به فروش میره . یکی از نزدیک ترین افراد خانوادم هم در کانادا زندگی میکنه و کنسول رو تونسته به قیمت اصلی پیدا کنه ( البته هنوز موجود نیست ولی میشه رفت به فروشگاه و پیش فروش کرد و فقط باید منتظر موند تا کنسول موجود بشه )

الان دوستم رفته فروشگاه فیزیکی شهر هامبورگ و کنسول پلی استیشن 5 رو خیلی شیک و تمیز خریداری کرده به قیمت اصلی. نکته هم اینه که کنسول دیجیتالی رو خریداری کرده و ایشون اون جا که زندگی میکنه بازی ها رو به صورت دیجیتالی خریداری میکنه و به من گفته واقعا نیازی به کنسول استاندارد نداره.

این جو عجیبی که در ایران راه افتاده ( نمیدونم واقعا عمدیه و یا نه رو اصلا نمیدونم و قضاوتی هم دربارش نمیکنم ) و کل دنیا داره 1000 دلار میفروشن و حتی نمایندگی ها هم دارن به شدت گرون میفروشن و ... !!!!!!! و از این صحبت ها رو واقعا نمیدونم چی بگم !!! و یه طوری جو راه انداختن که همه جای دنیا دقیقا مثل ایرانه و .... !!!!!

بله دلالی اون ور هم هست ( به وضوح مشخصه اون ور هم مشکلاتی به وجود اومده. ولی .... ) و یه سری سایت ها دارن سو استفاده میکنن ولی نمایندگی هایی هم هست به صورت رسمی و مجبور هستن کنسول رو به صورت قیمت واقعی بفروشن و اگر خطایی بکنن خریدار ها میتونن گزارش بدن و پوست اون فروشگاه و ... کندست . مشکل اصلی اون ور بیشتر سر کمبود کنسول هستش . نمایندگی ها میارن و به قیمت اصلی میفروشن و کنسول هم سریع به فروش میره.

یه سری هم در خارج که خیلی عجله دارن و زمانی که کنسول در نمایندگی ها و .... نیست، میرن از سایت هایی که دارن گرون میفروشن کنسول رو خریداری میکنن.

در ضمن نکته بسیار مهمی که هست و باید بهش توجه کنید و یادتون هم باشه و هیچ وقت یادتون نره که ما داریم به ریال حقوق میگیریم و به دلار+ دلالی در ایران بسیاری از اجناس رو خریداری میکنیم ! ( به راحتی و قشنگ مشخصه که قیمت های کنسول پلی استیشن 5 در ایران به صورت سیستماتیک در یه قیمت پرت و ... نگه داشتن ) و ضمانت و گارانتی در ایران هم یعنی کشک !

اون ور به دلار و یورو و .... حقوق میگیرن و به همون ارز هم خرید میکنن و به خاطر بودن نمایندگی ها مشکل دلالی در خرید اجناس ندارن ( مگر این که جنس با کمبود تولید مواجه باشه و نمایندگی های رسمی قطعه مورد نظر رو نداشته باشن و اون وقت دلالی در اون زمان میتونه خودش رو نشون بده و از فرصت به دست آمده سو استفاده کنه و ... )

در کشور ترکیه هم پلی استیشن 5 گرون هستش و داره به قیمت 28 میلیون تومن به فروش میرسه .

درباره قیمت دلار هم من فقط یه توصیه برادرانه ای میکنم و حرف من رو اصلا ملاک قرار ندید و اصلا حرف من هیچ !!! و به حرف من اعتمادی ندارید، به عملکرد روند صعودی دلار در این 40 سال اخیر و ... توجه کنید . اگر فکر میکنید دلار بازم بالا نمیره خب که هیچی و اگر فکر میکنید قیمت دلار بالا میره، اگر پس اندازی دارید ( میدونم با توجه به شرایط زندگی در ایران خیلی ها ندارن و بازم میگم اگر دارید ..... ) پولتون رو همین الان دلار کنید و خونه بذارید و هر وقت قیمت اصلی کنسول پلی استیشن 5 در ایران به قیمت دلاریش نزدیک شد میتونید به راحتی کنسول رو بخرید و دیگه استرس بالا رفتن دلار رو ندارید و فقط دیگه باید منتظر بمونید تا قیمت کنسول به قیمت دلاریش نزدیک بشه و کی و چه وقت میشه رو واقعا نمیدونم .

پاینده باشید .
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,557
نام
Mehrdad
اینم بگم که قطعن در ایران هم مثل همه جای دنیا دلال و دزد و کاسب گرون فروش وجود داره که باید باهاشون با ابزارهایی که در اختیار داریم مبارزه کنیم. میشه تا حدی با شکایت به اتحادیه/تعزیرات حکومتی/ و از همه تاثیر گذارتر "نخریدن" جلوشون رو گرفت
سلام..
در مورد پستتون دوستان كامل توضیح دادند.. اما این قسمت:
رفیق نهاد هایی كه اسم بردی تو كنترل قیمت مرغ و خیار و پیاز كه 100% تولید و پرورش داخل هستند موندند..

انتظار هایی داری...

---

به نظر منم پاییز 1400 بهترین وقته برای خرید.. هم تكلیف حباب 500$ و قیمت روشن میشه و هم بازی ها كم كم پیدا میشند..
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
در ضمن نکته بسیار مهمی که هست و باید بهش توجه کنید و یادتون هم باشه و هیچ وقت یادتون نره که ما داریم به ریال حقوق میگیریم و به دلار+ دلالی در ایران بسیاری از اجناس رو خریداری میکنیم ! ( به راحتی و قشنگ مشخصه که قیمت های کنسول پلی استیشن 5 در ایران به صورت سیستماتیک در یه قیمت پرت و ... نگه داشتن ) و ضمانت و گارانتی در ایران هم یعنی کشک !

ببینید مانیتور بازار چه ایران چه جهان دست 1 عده خاص هست شما یک امار از اطرافتون بگیرید یا همین سایت 1 عده ای خریدن با همین قیمت های 25 26 شاید اگر کرونا نبود یا شرایط دیگه این شکلی نمی شد اما همه موندن خونه مدرسه با دانشگاه بستس کارها نیمه وقت یا کاهش پیدا کردن کل دنیا به سمت گیم هجوم اوردن و چاره ای هم ندارن 1 عده ای زیادی که دستگاهشون رو فروختن به امید 5 یا کارت گرافیک جدید من درکشون می کنم که چقدر سخته
پس این افراد می رن به قیمت های خیلی بالاتری می خرن شما نگاه کنید هر زمان که بازار 2 هفته به خاطر کرونا تعطیل کردن مغازه دارها بعدش چی کار کردن با قیمت ها سود چند ماه رسما دراوردن در حالی که خیلی هاشون به بهانه اینکه تعطیل بودیم کلا اجاره هم ندادن برای اون 2 هفته
من دوست نزدیک توی بازار زیاد دارم و همشون به شدت خوشحال هستن و الکی ناله می کنن که اره شرایط بده اما توی این چند سال هم خونه خریدن هم ماشین چون می گن جنسی که سودش 50 تومن بوده با سود 50 100 می فروختیم الان چند ملیون روش سود می کنیم گفت درسته مشتری خیلی کم شده اما 1 دونه بفروشیم انگار که به سودش از چند ده نفر گرفتیم
خلاصه که این قیمت ها به چیزی ربط نداره جز میزان مشتری همون عرضه و تقاضا همیشگی
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
...........
تمام حرفهایی که زدی بصورت نسبی نگاه کنی میبینی درصد این مشکلات در ایران با اروپا و آمریکا قابل مقایسه نیست
بله تو کشور های پیشرفته هم دلال حروم خور هست که در "شرایط بحران" چهره شون مشخص شد ولی تو کشور ما این دلالها "همیشه" هستن وهرروز بدتر از دیروزه ودر شرایط بحران از حروم خور به درجه خون خوار ارتقا پیدا میکنن
سود جنس هم صرفا براساس تجربه خودم 100% اطمینان بهت میدم خیلی بیشتر از اون چیزیه که اکثرا بتونن تصورش کنن فقط فکر کن چطور یه مغازه 20متری میتونه برجی 50 میلیون اجاره بده؟ بله پاساژ حومه شهر هم هست که برجی 2 تومن اجاره مغازه هاشه که تو بحث ما (قیمت ps5) جانمیگیره

سایت ebay هم یه سایت مثل دیوار و ایسام هست طرف تو خونه اش نشسته یه قیمت پرت میپرونه شاید یه دیوونه ای پیدا شد ازش خرید

در ایران هیچ کمبود کنسولی وجود نداره برای امتحان به یکی از همین دلالها بگید صدتا کنسول با قیمت 26 میلیون میخوام ببینید واستون جور میکنه یا نه
مشکل موجودی ps4 هست که تا تموم نشه نمیزارن قیمت ps5 نزدیکش بشه وبعد از اون مشکل دلال اصلیه که همه این دلالهای بازار نوچه اون هستن و تا وقتی اجازه نده کسی حق نداره از یه قیمت مشخص کمتر بفروشه تو بقیه صنفها هم همینه کسی بخواد با سود منطقی و مشتری مدار کار کنه حذفش میکنن

============
پاییز 1400 با دلار 25 تومنی نسخه استاندار 12.5 میلیونه که احتمالا تو بازار ایران برابر با قیمت دبی حدود 14 تومن میفروشن (بوکمارک کنید :D )
اونموقع برگردیم این تاپیک رو بخونیم خودمون خندمون میگیره که چرا عجله داشتیم و درگیر قیمت شده بودیم

پ.ن: سابقه نداشته دولت جدید در 4 سال اول اجازه جهش قیمت به دلار بده ولی اگر دلار شد 50 تومن پس مشکلات بزرگتری داریم و خرید کنسول تبدیل میشه به آخرین گزینه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر