فیل اسپنسر: E3 امسال،برنده واقعی؟مشخصه بازیبازها!

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
سلام
E3 امسال هم به پایان خودش رسید و من احساس می کنم که چند نکته رو باید در مورد این هفته بگم.همیشه هفته ای که E3 برگزار میشه محبوب ترین هفته ی من بوده و این هفته به طور باورنکردنیی بهترینشون بوده.ما بازی های بسیار زیبایی دیدیم از سازندگان خوبی که روی Xbox One ، Ps4 و Nintendo اونهارو ساختند.
بعضی از مردم می پرسند:برنده کی شد این هفته؟ و جواب فوق العاده سادست: بازیبازها.این فوق العادست که صنعت ما انقدر سالمه و هرچیزی رو که می خوایم برامون به ارمغان میاره، بازی های بزرگ.

olu15ju3mlt37sk68kdl.jpg


تشکر می کنم از همه کسایی که کنفرانس مارو تماشا کردن، از غرفه ما دیدن کردند ویا در مورد بازی های ما که روی Xbox قرار بیاد خبرهاشو دنبال کردن.تیم به سختی تلاش کرد که نمایشی خوب،در خور عناوین انحصاری فوق العادمون مثل Halo: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive, Forza Horizon 2, Fable Legends and Ori and the Blind Forest و بازی های مستقل و ایندی که قرار روی ID@Xbox بیاد و بلاک باستر های Third Party ما مثل Assassin’s Creed Unity, Call of Duty: Advanced Warfare, Destiny, Evolve and Rise of the Tomb Raider داشته باشیم.به روش های مختلف، سعی کردیم کل کنفرانسمون ساخته بشه از Showcase بازی های مختلف که قرار امسال بر روی Xbox One بیاد.با 9 عنوان انحصاری و محتواهای انحصاری که باری بازی های زیادی در نظر گرفتیم، ما اعتقاد داریم امسال Xbox One بهترین مکان برای برای انجام بازی خواهد بود.شما می توانید تمام این عنواین را از این لینک مشاهده کنید.
هنگامی که به اینده نگاه می کنیم،تیم ما نگاه ویژه ای به روی عناوین انحصاری خواهد داشت و بطور مستمر بروی عناوین جدید با Feature ها جدید کارخواهیم کرد تا باعث بهبود وضعیت Xbox One شویم.مثل همیشه به نظرات شما گوش خواهیم داد و از شما می خواهیم که همچنان از طریق Xbox Feedback با ما در ارتباط باشین.این روش جدیدیست که فراهم شده تا شما نظرات خودتون رو با ما در میان بگزارید و همین طور با رای دادن به نظرات دیگران باعث شوید نظرات انها هم دیده شوند.این واقعا خارق العادست که ببینی 169,000 رای فقط در طول همین یک هفته داده شده!همان طور هم که در طول مراسم گفتم Xbox One برای شما ساخته شده و سعی ما همش برای بهتر کردن اون خواهد بود.منتظر شنیدن ایده های خوب شما هستیم برای بهتر شدن.
ما تازه اول راه هستیم برای تعطیلات امسال و منتظر بازی های بیشتر،محصولات بهتر و سرگرمی های بیشتر در ماه های اینده باشید.
موفق باشیم
منبع
 

S@eed VN

کاربر سایت
Jun 12, 2014
44
نام
سعید
من واقعا توقع بیشتری از مایکروسافت داشتم نه از Halo 5 نه GOW4 و نه QB خبری نبود ...حداقل در سطح یه نمایش تریلر مانند هم ازشون خبری نشد شایدم مایکروسافت میخواد برای آلمان خودشو با دست پر برسونه

به هر حال میتونست و میشد از این بهتر تو نمایشگاه عمل کنه
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
امیدوارم سال های آینده هم همین سیاستو ادامه بدن و فقط بازی معرفی کنن:bighug:
تا همیشه Gamer ها برنده باشن:d
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
خوبی فیل اینه که هیچ ترولی یا حاشیه ای نداره...قشنگ این مرد کارش رو انجام میده نه کسی رو اول کنفرانس ترول نه چیزی تازه بقیه رو دعوت هم میکنه!:d در کل Well Played
 
آخرین ویرایش:

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
لول بعد اونطرف سونی میاد تو E3 اینارو Trash-talk میکنه !!!
سطح کلاسش خیلی خیلی خیلی بالاست :D شخصیت و پرستیژش تو حلقم :X
 

Doom IV

کاربر سایت
Oct 20, 2011
170
اگه مایکروسافت قبل از E3 بازیهاش را معرفی نمیکرد و همه را واسه E3 میگذاشت می تونست بهترین کنفرانس تاریخ E3 را داشته باشه .
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
اگه مایکروسافت قبل از E3 بازیهاش را معرفی نمیکرد و همه را واسه E3 میگذاشت می تونست بهترین کنفرانس تاریخ E3 را داشته باشه .
می تونم بپرسم بازی Crackdown و ScaleBound و Phantom Dust و Dance Central Spot Light وThe Master Chief Collection و Ori and the Blind Forest کجا قبل E3 معرفی شدن؟
کلا یک Forza قبل E3 معرفی کردن و گیم پلی داخل E3 نشون دادن
یک دونه Sunset Overdrive هم قبل E3 گیم پلی نشون داده بودن و تو E3 هم نمایش داشت بازی و با این حال از نظر سایت های مختلف هم جزو بهترین های E3 بود.
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
اگه مایکروسافت قبل از E3 بازیهاش را معرفی نمیکرد و همه را واسه E3 میگذاشت می تونست بهترین کنفرانس تاریخ E3 را داشته باشه .

ماکروسافت اینقدری که امسال تو E3 موفق بود، سال پیش حتی با معرفی X1 نبود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر